Kalendarium

25 października
Kalendarium
Kalendarium
Konferencja: 09:00 do 19:00
Organizator:
Executive Club jest organizacją networkingową zrzeszającą przedstawicieli top managementu, reprezentujących najważniejsze polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Począwszy od roku 2005 w Klubie skupieni są liderzy biznesu o ugruntowanej pozycji, którzy swoimi działaniami wyznaczają kierunki rozwoju polskiej gospodarki. Klub organizuje dla swoich członków spotkania cykliczne, by umożliwić im wymianę idei oraz nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Więcej informacji na stronie: www.executive-club.com.pl
Miejsce: Novotel Warszawa Centrum
Kontakt:
Imię i nazwisko: Julia Domagała
Funkcja: Manager ds. komunikacji
Telefon: 509 031 577
E-mail: juliadomagala|executive-club.com.pl| |juliadomagala|executive-club.com.pl

European Retail Congress


Najważniejsi gracze sektora handlu detalicznego, zarządcy nieruchomości i przedstawiciele instytucji finansowych spotkają się w Hotelu Novotel już 25 października podczas „European Retail Congress”, konferencji, której przyświeca idea debaty o perspektywicznych kierunkach rozwoju branży.

Informacje ogólne

Wśród Gości Specjalnych wydarzenia będzie między innymi Grzegorz Furtak – ekspert w dziecinie pricingu, założyciel pricingLAB; Grzegorz Karasiewicz – kierownik katedry marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Monika Dąbrowska – Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Konferencja odbędzie się pod honorowym patronatem Polskiej Izby Handlu.

Będzie to pierwsza edycja tej wyjątkowej konferencji, podczas której spotkają się wybitne postacie ze świata nauki oraz grono managerów prężnie działające nie tylko kraju, ale również na najważniejszych rynkach zagranicznych. Wobec postępującego rozwoju technologii pojawia się pytanie, jak transformacja sektora wpłynie na efektywność operacyjną, rynek pracy, rozwój e-commerce, mobilnych płatności i branży handlu detalicznego oraz zarządzania sieciami handlowymi.

Podczas obrad zaproszeni prelegenci, najwybitniejsi przedstawiciele sektora debatować będą między innymi o rozwoju branży retail i koncepcji skutecznych inwestycji w kontekście nowych technologii i globalnych trendów, rozwiązań Big Data, wyboru odpowiedniej strategii cenowej oraz finansowania i wyzwań inwestycyjnych.

Program

9:00-9:30     Rejestracja

9:30-9:35     Przywitanie Gości: Beata Radomska – Prezes Executive Club, prof. Michał Kleiber – Przewodniczący Rady Executive Club, Prezes Polskiej Akademii Nauk w latach 2007-2015

9:35-9:45      Wystąpienie Gościa Specjalnego

9:45-11:00    Panel 1 Pricing – jak zwiększyć zysk zarządzając cenami?

  • Innowacyjna oferta i brak bezpośredniej konkurencji. Jak kształtować ceny nowych produktów?
  • Wiedza o konsumencie i produkcie w wyborze strategii cenowych. Co się kryje za pojęciami Value Based Pricing, Cost+ oraz Competitor+
  • Nowe możliwości pricingu w dobie rewolucji cyfrowej. Cenowe wyzwania i trendy
  • Wojna cenowo-promocyjna a opłacalność w czasach podwyższonego ryzyka. Jak obniżać ceny przy jednoczesnym zachowaniu rentowności?
  • Mobilne sposoby płatności – czy digitalizacja rewolucjonizuje handel?


11:00-11:30      Przerwa kawowa

11:30-12:00      Case study: „Przyłączenie się do praktycznego wdrożenia i finansowania innowacji” dr inż. Tomasz Kaniowski – Augere Health Food Fund

12:00-13:15      Panel 2 Big Retail Data – globalne trendy w retail

  • Szanse i zagrożenia wynikające z rozwiązań Big Data – dostosowanie handlu detalicznego do postępującej cyfryzacji biznesu
  • Wpływ Big Data na branżę – w którą stronę rozwinie się sektor retail w ciągu najbliższej dekady?
  • Wyzwania związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych. Jak je wykorzystać, by generować wartość dodaną?
  • Transformacja cyfrowa i przyszłość sklepów stacjonarnych w erze e-commerce.
  • Nowe generacje konsumentów. Jakie są ich potrzeby i co robią przedsiębiorcy, by sprostać ich oczekiwaniom?


13:15-14:15       Lunch

14:15-14:45      Prezentacja/Case Study

14:45-16:00      Panel 3 Wyzwania inwestycyjne dla retail

  • Główne czynniki zachęcające deweloperów do inwestowania w obiekty handlowe
  • Oczekiwania inwestorów instytucjonalnych względem branży retail i obiektów handlowych
  • Nowe trendy rynkowe. W co warto inwestować? Małe obiekty czy wielkie inwestycje?
  • Klimat sprzyjający inwestorom. Tworzenie korzystnych warunków kredytowania oraz finansowania w branży retail
  • Wielkopowierzchniowe obiekty handlowe – czy rynek osiągnął nasycenie sklepami i galeriami?

 

16:00                  Bankiet wieczorny

Warunki akredytacji