Kalendarium

15 marca
Kalendarium
Konferencja: 11:00 do 15:00
Organizator:
Jakoscobslugi.pl
Miejsce: Warszawa, Plac Żelaznej Bramy 10

Gala Gwiazdy Jakości Obsługi


Polski Program Jakości Obsługi od ponad dekady pomaga budować relacje pomiędzy firmami i konsumentami. Umożliwiając im swobodną komunikację oraz przeprowadzając cykliczne badania satysfakcji, przyczynia się nie tylko do doskonalenia standardów obsługi, ale także do podnoszenia świadomości konsumentów.

Informacje ogólne

Przez 365 dni w roku konsumenci z całej Polski mogą oceniać ponad 46 000 firm, zgromadzonych wokół portalu jakoscobslugi.pl. Dzieląc się swoimi wrażeniami z doświadczonej obsługi, pomagają innym użytkownikom serwisu w wyborze firm, które spełnią ich oczekiwania. Z kolei dla przedsiębiorców, otrzymane wskazówki i spostrzeżenia to cenne źródło wiedzy, które mogą przekuć w działania na rzecz poprawy jakości świadczonej obsługi. Na podstawie opinii klientów zostają wyłonione Gwiazdy Jakości Obsługi.

Już po raz 12. konsumenci wybrali najprzyjaźniejsze firmy w Polsce, które ich zdaniem, stosują najwyższe standardy obsługi i otrzymały rekomendacje na 2019 rok. Jak co roku tak i w ramachXII edycji Programu wyłonione zostały firmy, które stosują prokliencką postawę oraz spełniają wszelkie potrzeby kupujących. Ich zaangażowanie i codzienna praca zdobyły uznanie klientów, dzięki czemu zostały uhonorowane godłem Gwiazdy.

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ważny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych firmy. Komunikuje bezcenne wartości takie jak solidność, jakość i zaufanie. To również symbol przedsiębiorstwa otwartego na opinie klientów, a także obietnica dalszego rozwoju, aby stale podnosić zadowolenie i doświadczenia zakupowe konsumentów.