Kalnedarium

20 listopada
Kalendarium
Konferencja: 08:00 do 17:30
Organizator:
Uniwersytet SWPS, PRConnect
Miejsce: Uniwersytet SWPS, Warszawa ul. Chodakowska 19/31
Kontakt:
Imię i nazwisko: Anna Szydlarska
Funkcja: Redaktor
Firma: PRConnect
Telefon: (22) 250 01 05, 609 663 682
Email: biuro|prconnect.pl| |biuro|prconnect.pl

KONFERENCJA MARKETING & MEDIA SUMMIT 2017

Komunikacja w erze cyfryzacji
Konferencja poświęcona będzie przemianom dokonywującym się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym, jak i społecznym w wyniku postępu cyfryzacji oraz nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie

Informacje ogólne

8:00 – 9:00 Rejestracja

9:00 – 9:30  Otwarcie konferencji: dr hab. Mirosław Filiciak, prof. Uniwersytetu SWPS, Dziekan, Lidia Sobańska Prezes PRConnect, prof. Andrzej Krakowski - The City College of New York - Department of Media and Communication Arts

Prowadzący konferencję: prof. Andrzej Krakowski, Maciej Orłoś

9:30 – 11:00 Sesja Pierwsza: - Science fiction czy rzeczywistość – co wiemy dzięki smart data i jak tę wiedzę możemy wykorzystać.

Tematyka

  • Analiza aktywności użytkowników w cyfrowym środowisku. Czego możemy dowiedzieć się o naszym odbiorcy/ kliencie. Nowoczesne narzędzia wspierające gromadzenie, analizę danych i ich wykorzystanie w dotarciu do klienta. Rafał Latkowski Dyrektor ds. Analiz i Technologii PAYBACK
  • Data driven content – czy „producent” jest zakładnikiem danych. Jak wykorzystać smart data do personalizacji treści, szukania inspiracji i tematów, by pozyskać, zaciekawić i zaangażować użytkownika i zwiększyć skuteczność przekazu w mediach.– Wadim Makarenko - Redaktor Naczelny serwisu BIQdata,
  • Jak wykorzystać dane o swoich odbiorcach w celu optymalizacji konwersji. Jak identyfikować oczekiwania klienta i skutecznie wpływać na jego decyzje zakupowe. Jaki wpływ na podejmowane decyzje ma sposób komunikacji – Paweł Sala Współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający FreshMailJak możliwości technologiczne analizy danych osobowych odnoszą się do uwarunkowań prawnych w kontekście zmian RODO -  co wolno dziś i co będzie wolno w najbliższym czasie? Jak przygotować się do zmian – Tomasz Soczyński – Zastępca Dyrektora Departamentu Informatyki GIODO

 

11:00 – 11:30  Przerwa kawowa

11:30 – 13:00 Sesja druga: Jak być innowacyjnym, a zarazem efektywnym biznesowo.

Tematyka

  • Sztuczna inteligencja, machine learning, robotyzacja – jakie ma lub może mieć znaczenie dla mediów i biznesu. Czy wkraczamy w erę „augmented journalism” – szanse, zagrożenia, wyzwania - Clive Marshall – CEO of PA Group (in English)
  • Old media in the New World – Jak radzić sobie z lawinowym przyrostem danych i nie zbankrutować. Korzyści wynikające z „wejścia w chmurę” - Mark Westerhoff – CTO and Manager Operations of ANP (in English)
  • Czy myślenie o treści (content) wystarczy, aby odnieść sukces w mediach? Znaczenie technologii i potrzeba innowacji. (Deep and smart strategic thinking, inserting technology and data into the DNA of the media organization) – Panel dyskusyjny Moderator Paweł Nowacki – Sales Partner w Flowplayer.com, Paneliści: Danuta Breguła – Dyrektor Strategii On-line Gazety Wyborczej, Michał Hejka – Prezes Zarządu IDMnet, Piotr Stasiak – Partner zarządzający w agencji BAZGROŁ, Marek Miller – consultant, eM-Media

 

13:00 – 14:00 lunch

14:00 – 15:30 Sesja trzecia: Nowe formy i kanały komunikacji.

Tematyka:

  • Nowoczesne formy przekazu – zalety i pułapki: live streaming, Augumented Reality, VR, MR. Zastosowanie w mediach i marketingu.  – Marcin Maciejewski – CEO and Co-founder Mofables
  • Nowoczesne formy treści marketingowych (real story in virtual technology, story telling, content marketing). Jak wciągnąć odbiorcę w historie przez nas opowiadane – case study – Bartosz Jeleń – Dyrektor kreatywny agencji reklamowej OPCOM
  • Omnichannel - komunikacja wielokanałowa, jakie formy wybrać. Jak dotrzeć z przekazem, zaciekawić i zaangażować użytkownika. Media tradycyjne, media społecznościowe, e-mail marketing, influencer relations – Peter Solnicka Customer Success Manager EXPONEA (in English)
  • Światowe trendy w komunikacji, czy jesteśmy przygotowani na zmiany – Marta Buler i Natalia Juchniewicz – wykładowcy Uniwersytetu SWPS

 

15:30 – 16:00 przerwa kawowa

16:00 – 17:30 Sesja czwarta: Czy opłaca się być wiarygodnym w epoce fake news?

Tematyka:

  • Fake news – ich wpływ na efektywność przekazu. Zagrożenia wynikające z zafałszowanej rzeczywistości. Jak sobie radzą z fake news najwięksi: światowe agencje informacyjne, facebook, dziennikarze. Fake news i marketing. Wpływ fake news na biznes.  Panel dyskusyjny - Moderator Bogusław Chrabota – Redaktor Naczelny Rzeczpospolita. Paneliści: Mirosław Kachniewski Prezes SEG, prof. Maciej Mrozowski, wykładowca Uniwersytetu SWPS, Igor Janke, Partner firmy doradczej Bridge, Prezes Instytutu Wolności, Edwin Bendyk, dziennikarz, publicysta Tygodnik Polityka.
  • Co dziś oznacza wiarygodność informacji, marki? Jak wiarygodność wpływa na skuteczność przekazu (media) i efektywność biznesową (marketing). Czy da się pogodzić wiarygodność mediów z content marketingiem? Katarzyna Buszkowska – Dyrektor Działu Informacji Radio ZET
  • Czy media społecznościowe, influenserzy zagrażają tradycyjnemu dziennikarstwu? Co to takiego influencer relations, influencer marketing?  Czy opinie influenserów dają nam poczucie wiarygodnego przekazu? Czy influencer marketing sprawdzi się w każdej branży. Przykłady kampanii, które odniosły sukces oraz największe porażki, co zagrało a co nie. Michał Pol – Dyrektor Programowy segmentu sport w Grupie Onet-RASP

 

17:30 zakończenie konferencji – Podsumowanie 

Warunki akredytacji

Warunki akredytacji - konferencja za zaproszeniami, szczegóły na stronie www.mmsummit.pl