Komunikaty PR

ABR SESTA już 17 lat na polskim rynku!

2013-12-16  |  12:58
Biuro prasowe

Agencja badawcza ABR SESTA w tym roku obchodzi 17-lecie istnienia swojej działalności. Dzięki profesjonalizmowi, nowoczesnemu podejściu do badań i wprowadzaniu ciągłych innowacji zyskała dużą rozpoznawalność na polskim rynku, oferując usługi na najwyższym poziomie.

ABR SESTA powstała w 1996 roku. Specjalizuje się w badaniach dotyczących handlu zarówno pod względem oferty sklepowej, jak i zachowań klientów. Wyniki badań Agencji pozwalają firmom handlowym na ulepszenie swoich usług, strategiczne planowanie, kontrolę oraz podnoszenie sprzedaży. ABR SESTA pomaga również w procesie monitorowania promocji oraz merchandisingu, wspierając jednocześnie działy sprzedaży, category management, trade marketingu oraz pricingu. Duża pomoc oferowana jest działom marketingu firm m.in. poprzez prowadzenie badań konsumenckich, znajomości marki czy skuteczności reklam.

ABR SESTA jest liderem w Polsce w zakresie badań NPVO (Non Participant Video Observation-), dzięki którym, za pomocą kamer, producenci i sieci handlowe otrzymują raport dotyczący zachowań konsumenckich podczas zakupów. Jednocześnie posiada najnowocześniejszy system zbierania danych ze sklepów dotyczących cen, promocji, udziałów półkowych i dystrybucji. Ogromnym atutem Agencji jest tworzenie systemów business intelligence i aplikacji badawczych. Dzięki uzyskaniu wparcia finansowego z Unii Europejskiej Spółka mogła rozwijać nowoczesne metody badawcze oraz wdrażać innowacje we własne technologie, wprowadzając m.in. usługi z wykorzystaniem palmtopów ze skanerami do badań w terenie.

ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Agencja otrzymała certyfikat PKJPA w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe). - Celem ABR SESTA jest dostarczenie usług na najwyższym poziomie, dzięki którym nasi klienci mogą uzyskać wiedzę na temat własnej działalności lub rynku i wykorzystać ją w celu usprawnienia poszczególnych jej elementów. Cały czas wprowadzamy nowe idee i rozwiązania technologiczne, aby nasza oferta wyróżniała się na polskim rynku. Chcemy być liderem w swojej dziedzinie i będziemy czynić wszelkie starania, by utrzymać wysoką pozycję w Polsce, mówi Sebastian Starzyński, prezes ABR SESTA.

Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, MARS, Biedronka (JM Polska), E.Leclerc, OBI, Rossmann, JULA, Eurocash, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola. Agencja należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Agencja przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych). 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Niezabezpieczanie tajemnic handlowych przez firmy niepokoi australijski rząd Biuro prasowe
2019-02-18 | 12:00

Niezabezpieczanie tajemnic handlowych przez firmy niepokoi australijski rząd

Niezmiennie powtarzającym się problemem, w obliczu pojawiających się zagrożeń bezpieczeństwa, jest brak dobrej strategii i konsekwentnego postępowania w przypadku wystąpienia  tzw.
Firma Fundusz AgriTech Hub inwestuje milion złotych w Usarya Polska
2019-02-18 | 01:00

Fundusz AgriTech Hub inwestuje milion złotych w Usarya Polska

AgriTech Hub – fundusz Venture Capital, który wspiera w rozwoju innowacyjne projekty z sektora rolno-spożywczego, dokonał inwestycji w spółkę Usarya Polska, oferującą
Firma Podwójne podium dla PepsiCo w prestiżowym konkursie Top Employer!
2019-02-15 | 13:00

Podwójne podium dla PepsiCo w prestiżowym konkursie Top Employer!

PepsiCo zajęło II miejsce zarówno w europejskiej, jak i polskiej edycji cieszącego się wielkim uznaniem konkursu Top Employer. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które

Kalendarium

CES 2019

Handel

Nasilający się egoizm gospodarczy może mieć negatywne skutki dla Polski. Ucierpią m.in. handel i przetwórstwo przemysłowe

Egoizm gospodarczy, którego przejawem jest m.in. brexit czy wojna handlowa między USA a Chinami, to poważne zagrożenie dla polskiej gospodarki – oceniają eksperci DNB Bank Polska i PwC. Wprawdzie 65 proc. firm nie dostrzega jeszcze wśród swoich zagranicznych kontrahentów oznak zniechęcenia wobec wzajemnej współpracy, jednak zjawisko to może uderzyć w branżę motoryzacyjną, przetwórstwo przemysłowe i handel. Ponad połowa firm w Polsce obawia się pogłębiających się podziałów w Europie. Z drugiej strony pozytywnie postrzegają globalizację jako zjawisko prowadzące do wzrostu światowego bogactwa i wzajemnego wzbogacania kultur.

Firma

Z usług e-administracji samodzielnie korzysta ponad 70 proc. firm. Liczba udogodnień dla nich szybko rośnie

Ponad 70 proc. przedsiębiorstw samodzielnie korzysta z e-administracji. Jeszcze więcej, bo prawie 90 proc., przynajmniej raz uzyskało informacje za pośrednictwem strony internetowej danej instytucji. Odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców jest portal biznes.gov.pl, gdzie mogą oni uzyskać dostęp do 350 e-procedur. Średnio co miesiąc z portalu korzysta 1,5 mln osób, rocznie – już ponad 15 mln. Będziemy uruchamiać kolejne udogodnienia, już niedługo planujemy wprowadzić usługę e-doręczeń – zapowiada Dominik Wójcicki z Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.

Prawo

Prawo nie nadąża za technologią. Konieczne przepisy regulujące prace nad sztuczną inteligencją

Na rozwój sztucznej inteligencji Europa będzie przeznaczać 20 mld euro rocznie. Wszystko po to, by dogonić potentatów w tym obszarze, czyli Stany Zjednoczone i Chiny. SI w przyszłości może stanowić o przewadze gospodarczej poszczególnych krajów, zwłaszcza w kontekście rewolucji 4.0. Za technologią nie nadąża jednak prawo. Brakuje opracowanych zasad etycznych korzystania ze sztucznej inteligencji oraz odpowiedzialności za jej działanie – ocenia dr Agnieszka Besiekierska z Kancelarii Noerr.

Transport

Komercyjne wykorzystanie dronów może przynieść gospodarce nawet 913 mld zł. Najwięcej mogą skorzystać m.in. budownictwo i energetyka

Budownictwo, rolnictwo, energetyka czy ubezpieczenia – to tylko niektóre z branż, w których wykorzystanie dronów może przynieść duże korzyści. Urządzenia te mogą się sprawdzić także przy zabezpieczaniu imprez masowych, dostarczaniu listów lub kontrolowaniu zanieczyszczeń powietrza. W zależności od tempa rozwoju rynku korzyść dla gospodarki może wynieść od 310 mld zł (w scenariuszu pesymistycznym) do 913 mld (w scenariuszu optymistycznym). Żeby zwiększać potencjał dronów, potrzebne są korzystne i sprzyjające rozwojowi regulacje – mówi Piotr Arak, dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego.