Uprzejmie informujemy, że zmianie uległy kategorie w serwisie Newseria Innowacje. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otrzymywaniem powiadomień z tych kategorii, prosimy o dokonanie zmian po zalogowaniu się do swoich profili. 

Komunikaty PR

ABR SESTA już 17 lat na polskim rynku!

2013-12-16  |  12:58
Biuro prasowe

Agencja badawcza ABR SESTA w tym roku obchodzi 17-lecie istnienia swojej działalności. Dzięki profesjonalizmowi, nowoczesnemu podejściu do badań i wprowadzaniu ciągłych innowacji zyskała dużą rozpoznawalność na polskim rynku, oferując usługi na najwyższym poziomie.

ABR SESTA powstała w 1996 roku. Specjalizuje się w badaniach dotyczących handlu zarówno pod względem oferty sklepowej, jak i zachowań klientów. Wyniki badań Agencji pozwalają firmom handlowym na ulepszenie swoich usług, strategiczne planowanie, kontrolę oraz podnoszenie sprzedaży. ABR SESTA pomaga również w procesie monitorowania promocji oraz merchandisingu, wspierając jednocześnie działy sprzedaży, category management, trade marketingu oraz pricingu. Duża pomoc oferowana jest działom marketingu firm m.in. poprzez prowadzenie badań konsumenckich, znajomości marki czy skuteczności reklam.

ABR SESTA jest liderem w Polsce w zakresie badań NPVO (Non Participant Video Observation-), dzięki którym, za pomocą kamer, producenci i sieci handlowe otrzymują raport dotyczący zachowań konsumenckich podczas zakupów. Jednocześnie posiada najnowocześniejszy system zbierania danych ze sklepów dotyczących cen, promocji, udziałów półkowych i dystrybucji. Ogromnym atutem Agencji jest tworzenie systemów business intelligence i aplikacji badawczych. Dzięki uzyskaniu wparcia finansowego z Unii Europejskiej Spółka mogła rozwijać nowoczesne metody badawcze oraz wdrażać innowacje we własne technologie, wprowadzając m.in. usługi z wykorzystaniem palmtopów ze skanerami do badań w terenie.

ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Agencja otrzymała certyfikat PKJPA w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe). - Celem ABR SESTA jest dostarczenie usług na najwyższym poziomie, dzięki którym nasi klienci mogą uzyskać wiedzę na temat własnej działalności lub rynku i wykorzystać ją w celu usprawnienia poszczególnych jej elementów. Cały czas wprowadzamy nowe idee i rozwiązania technologiczne, aby nasza oferta wyróżniała się na polskim rynku. Chcemy być liderem w swojej dziedzinie i będziemy czynić wszelkie starania, by utrzymać wysoką pozycję w Polsce, mówi Sebastian Starzyński, prezes ABR SESTA.

Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, MARS, Biedronka (JM Polska), E.Leclerc, OBI, Rossmann, JULA, Eurocash, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola. Agencja należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Agencja przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych). 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma DB Schenker dla Nissens Automotive A/S Biuro prasowe
2019-08-21 | 10:00

DB Schenker dla Nissens Automotive A/S

DB Schenker w Polsce, rozwijając współpracę z branżą automotive, otworzył w Poznaniu magazyn części zamiennych dla swojego nowego klienta. Firma Nissens to jeden z największych
Firma BRAK ZDJĘCIA
2019-08-21 | 01:00

Czy ustawa antylichwiarska wykosi małe firmy?

• Rząd pracuje nad ustawą ograniczającą działalność firm pożyczkowych.   • Koszty kredytów w bankach mogą wzrosnąć, kiedy część konkurencji w postaci firm pożyczkowych zniknie z rynku. 
Firma Metalowe plakaty z Cyberpunk 2077 hitem w Stanach Zjednoczonych?
2019-08-20 | 14:22

Metalowe plakaty z Cyberpunk 2077 hitem w Stanach Zjednoczonych?

Polska firma Displate, będąca liderem wśród globalnych producentów metalowych posterów, poszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W jej ramach wykona dla studia serię

Kalendarium

Patronaty Newserii

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce
XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Konsument

Prawo

Prosta spółka akcyjna wcale nie taka prosta. Nowa forma działalności ma pobudzić działalność innowacyjnych firm, ale na początku może stwarzać problemy

W 2023 roku potencjał polskich start-upów sięgnie 2,2 mld zł wartości dodanej dla gospodarki, ponad 50 tys. miejsc pracy i 757 mln zł przychodów dla gospodarstw domowych – pokazują dane Deloitte przytaczane przez MPiT. Żeby ułatwić start-upom działalność i pozyskiwanie kapitału, resort stworzył prostą spółkę akcyjną, która zafunkcjonuje od marca 2020 roku. Nowa i elastyczna forma prowadzenia działalności ma być następcą obecnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

IFA 2019 Berlin

Firma

Rekrutacja studentów i absolwentów wyzwaniem dla firm. Zmienia się proces poszukiwania i kryteria oceny młodych kandydatów

Dla niemal 80 proc. menadżerów i HR-owców proces rekrutacyjny dwudziestoparo- i trzydziestolatków stanowi wyzwanie – wynika z badania Bigram. Znalezienie odpowiedniego pracownika wymaga od rekruterów zmiany sposobu działania i myślenia, także o obowiązkach pracowników. Zacząć należy od aktywnych poszukiwań tam, gdzie młodzi ludzie realizują swoje pomysły na życie.

Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Nietoperze mają być lepiej chronione. W Polsce występuje 26 gatunków, ale ich populacja jest coraz mniejsza

W Polsce występuje 26 gatunków nietoperzy. 16 z nich można spotkać na terenie Nadleśnictwa Jabłonna. Dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej umożliwi nadleśnictwu monitoring latających ssaków występujących na tym terenie oraz aktywną ochronę. Więcej ma być miejsc rozrodu, noclegowisk i schronień w okresach migracji. Wszystko po to, by zwiększyć wciąż malejącą populację nietoperzy. Te zwierzęta są niezastąpione w gospodarce leśnej, ale i dla ludzi – w ciągu nocy jeden nietoperz zjada nawet kilka tysięcy komarów.