Komunikaty PR

Aquaform obchodzi 20-lecie działalności

2014-02-26  |  12:00
Biuro prasowe

Aquaform S.A. istnieje od 1994 r. Spółka została założona jako część niemieckiego koncernu – lidera w branży wyposażenia łazienek na europejskim rynku – firmy Dusar. W 2009 r. Aquaform przekształcił się ze spółki z o.o. w spółkę akcyjną. Firma ma siedzibę w Środzie Wielkopolskiej, gdzie, oprócz budynku biurowego, dysponuje halami produkcyjnymi i magazynowymi. W ramach ekspansji na rynki europejskie funkcjonują zagraniczne spółki-córki Aquaform, m.in. w Niemczech, na Ukrainie i w Rumunii.
Firma jest znaczącym przedsiębiorcą w regionie, zatrudniającym w sumie 200 osób, z których większość to osoby mieszkające w Wielkopolsce. Ponadto, Aquaform aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, mając na tym polu doświadczenia jako sponsor drużyn w różnych dyscyplinach, począwszy od piłki nożnej, siatkówki, aż po sport motorowy, jakim jest żużel.
20-lecie działalności Aquaform to okazja do podsumowań wielu dokonań i sukcesów firmy, a także do kreślenia śmiałych planów na kolejne lata.
Nowości w jubileuszowym roku
Aquaform w jubileuszowym 2014 roku wprowadzi na rynek wiele nowości. Pojawią się trzy nowe linie kabin prysznicowych z segmentu średniego i wyższego, nowe kolekcje mebli łazienkowych, a wiosną w nowej szacie graficznej wydane zostaną katalogi z całą nową ofertą produktową. W 2014 r. klienci Aquaform mogą spodziewać się również promocji sprzedażowych związanych z urodzinami firmy.
– Na przestrzeni 20 lat Aquaform S.A. z sukcesem rozwijał się we wszystkich aspektach funkcjonowania. Najbardziej jesteśmy dumni ze stworzenia kompletnej, wysokiej jakości  oferty rynkowej oraz ze zbudowania dobrych i trwałych relacji z naszymi Klientami – mówi Angielo Limański, Prezes Zarządu Aquaform S.A.
Tradycja i nowoczesność
Aquaform przez 20 lat rozwijał się wraz z otoczeniem – z upodobaniami i gustami klientów, ze zmieniającymi się trendami oraz wkraczającymi do branży nowymi technologiami w produkcji. Siła tradycji w połączeniu z nowoczesnym podejściem sprawiły, że Aquaform zdobył zaufanie rzeszy klientów w Polsce. Producent rozszerzył ofertę artykułów wyposażenia łazienek, wprowadzając nowoczesne meble łazienkowe w ramach szeregu oryginalnych i klasycznych kolekcji.
- Dzisiaj Aquaform jest postrzegany jako stabilna, dojrzała firma ciesząca się uznaniem w branży producentów wyposażenia łazienek. Mamy swój udział we współczesnej postaci europejskiego wzornictwa i w przekonaniu klientów do wybierania produktów funkcjonalnych i wysokiej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne 20-lecia działalności Aquaform będą równie owocne – mówi Angielo Limański.
Osiągnięcia i sukcesy
Obecnie propozycja handlowa marki Aquaform to ponad 600 pozycji katalogowych. Pracownicy Działu Technologicznego, Działu Rozwoju i Kontroli Jakości dbają o funkcjonalne, trwałe i estetyczne rozwiązania. Firma nieustannie doskonali obsługę Klienta, może pochwalić się sprawnie działającym serwisem i siatką autoryzowanych grup montażowych.
Aquaform jest laureatem szeregu nagród i wyróżnień, zarówno biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, a także produktowych – m.in. „Łazienka – Wybór Roku” w edycji 2012 dla wanny z linii Arcline i w edycji 2013 dla kolekcji mebli łazienkowych Decora.

O Aquaform:
Aquaform S.A. jest producentem kabin prysznicowych, mebli łazienkowych, wanien, brodzików i parawanów nawannowych. Firma została założona w 1994 r., jako spółka należąca do niemieckiego koncernu Dusar, jednego z europejskich liderów w branży wyposażenia łazienek. W 2009 r. zarząd Aquaform zdecydował o przekształceniu firmy w spółkę akcyjną. Całość produkcji firmy odbywa się w fabryce w Środzie Wielkopolskiej (pow. 20 000 m kw.). Firma prowadzi sprzedaż w ponad 1.000 punktów na terenie całej Polski. Część produkcji trafia także na inne rynki europejskie, w tym w dużej mierze do Niemiec.
Wysoka jakość materiałów oraz niezawodne rozwiązania techniczne stosowane przez firmę Aquaform zostały potwierdzone przez liczne badania kontrolne prowadzone w laboratorium spółki, a także przyznane firmie certyfikaty jakości i atesty bezpieczeństwa wydane przez niezależne instytuty badań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak zarządzać finansami w firmie? – poradnik dla przedsiębiorców Biuro prasowe
2017-10-19 | 06:00

Jak zarządzać finansami w firmie? – poradnik dla przedsiębiorców

Każdemu przedsiębiorcy przyświeca jeden cel. Jest nim generowanie przychodów, by móc realizować misję i wizję prowadzonej firmy. Niestety polskie przedsiębiorstwa coraz
Firma Janusz Kumor nowym Dyrektorem Zarządzającym Schöck w Polsce!
2017-10-18 | 01:00

Janusz Kumor nowym Dyrektorem Zarządzającym Schöck w Polsce!

Janusz Kumor jest absolwentem Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Krakowskiej. Wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w Polsce oraz za granicą pozwoliło mu zdobyć
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-10-18 | 01:00

Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

Siedem czołowych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym w Europie, ogłosiło zjednoczenie swoich sił  w międzynarodowym porozumieniu - Dall int. Agencje członkowskie należą do 3% najlepszych partnerów Google

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Rynek systemów do przewidywania pogody rośnie w tempie 6 proc. rocznie. Uzależnione od niego są m.in. lotnictwo i rolnictwo

Postępujące zmiany klimatyczne i rosnące wymagania co do trafności prognoz powodują, że coraz trudniej przewidzieć pogodę, od której uzależnionych jest wiele segmentów gospodarki, takich jak lotnictwo, rolnictwo, energetyka czy transport. Rynek systemów do prognozowania pogody rośnie w tempie blisko 6 proc. rocznie. Ultranowoczesne radary meteorologiczne wciąż zarezerwowane są do celów wojskowych, ale prognozy pogody są coraz dokładniejsze, głównie ze względu na coraz bardziej zaawansowane techniki oczyszczania sygnału.

Media i PR

Resort zdrowia chce walczyć z nadmiernym spożyciem alkoholu i planuje ograniczyć reklamę piwa. Według ekspertów nie zmniejszy to konsumpcji alkoholu

Wśród propozycji Ministerstwa Zdrowia jest m.in. ograniczenie emisji reklam piwa i zaostrzenie zakazów dotyczących sprzedaży i spożycia napojów alkoholowych. Branża piwowarska ocenia, że to fasadowe rozwiązania, które nie przyczynią się do ograniczenia konsumpcji alkoholu wśród Polaków. Spowodują za to ograniczenie miejsc pracy i spadek wpływów do budżetu państwa. Po uchwaleniu nowych przepisów Polska będzie mieć jedne z najbardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących reklamy alkoholu w całej UE.

Transport

Poczta Polska przeznaczy na inwestycje ponad miliard złotych do 2021 roku. Najważniejszym projektem jest budowa Centralnego Hubu Logistycznego

Do 2021 roku Poczta Polska przeznaczy ponad miliard złotych na inwestycje. Najważniejsze projekty to budowa Centralnego Hubu Logistycznego oraz rozwój infrastruktury logistycznej w całym kraju. Ich celem jest poprawa jakości i szybkości usług. Władze spółki zapowiadają dalszy rozwój w segmencie e-commerce, nowe usługi cyfrowe, a w przyszłości nie wykluczają też inwestycji w segmencie elektromobilności.

Patronat Newserii

Farmacja

Raport Pracodawców RP: zwiększenie nakładów na służbę zdrowia jest konieczne, ale niewystarczające. Trzeba zwiększyć efektywność ich wydawania

Według danych Komisji Europejskiej i OECD ochrona zdrowia w Polsce jest niedofinansowana. Eksperci Pracodawców RP podkreślają, że wraz za zwiększeniem finansowania na służbę zdrowia powinny iść działania, które zwiększą efektywność systemu i wydatkowania publicznych pieniędzy na ten cel. W raporcie „Zdrowe oszczędności” wskazują szereg rozwiązań reformujących ochronę zdrowia, które można szybko wdrożyć.

Firma

Łódź jedną z najbardziej pożądanych lokalizacji inwestycyjnych w Polsce. Miasto wiąże duże nadzieje z Expo 2022

Kapitał ludzki, dostępność wykwalifikowanych kadr, sprawna współpraca z władzami miasta i uniwersytetami, niskie koszty wynajmu biur – to wszystko powoduje, że Łódź jest w tej chwili jedną z najbardziej pożądanych lokalizacji inwestycyjnych w Polsce. W mieście prężnie rozwijają się centra usług wspólnych, branża IT i farmaceutyka. Szansą dla lokalnego rynku jest też wymiana handlowa z Chinami w ramach Nowego Jedwabnego Szlaku oraz organizacja wystawy Expo 2022. Decyzja w tej sprawie ma zapaść w listopadzie.