Komunikaty PR

Aquaform obchodzi 20-lecie działalności

2014-02-26  |  12:00
Biuro prasowe

Aquaform S.A. istnieje od 1994 r. Spółka została założona jako część niemieckiego koncernu – lidera w branży wyposażenia łazienek na europejskim rynku – firmy Dusar. W 2009 r. Aquaform przekształcił się ze spółki z o.o. w spółkę akcyjną. Firma ma siedzibę w Środzie Wielkopolskiej, gdzie, oprócz budynku biurowego, dysponuje halami produkcyjnymi i magazynowymi. W ramach ekspansji na rynki europejskie funkcjonują zagraniczne spółki-córki Aquaform, m.in. w Niemczech, na Ukrainie i w Rumunii.
Firma jest znaczącym przedsiębiorcą w regionie, zatrudniającym w sumie 200 osób, z których większość to osoby mieszkające w Wielkopolsce. Ponadto, Aquaform aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, mając na tym polu doświadczenia jako sponsor drużyn w różnych dyscyplinach, począwszy od piłki nożnej, siatkówki, aż po sport motorowy, jakim jest żużel.
20-lecie działalności Aquaform to okazja do podsumowań wielu dokonań i sukcesów firmy, a także do kreślenia śmiałych planów na kolejne lata.
Nowości w jubileuszowym roku
Aquaform w jubileuszowym 2014 roku wprowadzi na rynek wiele nowości. Pojawią się trzy nowe linie kabin prysznicowych z segmentu średniego i wyższego, nowe kolekcje mebli łazienkowych, a wiosną w nowej szacie graficznej wydane zostaną katalogi z całą nową ofertą produktową. W 2014 r. klienci Aquaform mogą spodziewać się również promocji sprzedażowych związanych z urodzinami firmy.
– Na przestrzeni 20 lat Aquaform S.A. z sukcesem rozwijał się we wszystkich aspektach funkcjonowania. Najbardziej jesteśmy dumni ze stworzenia kompletnej, wysokiej jakości  oferty rynkowej oraz ze zbudowania dobrych i trwałych relacji z naszymi Klientami – mówi Angielo Limański, Prezes Zarządu Aquaform S.A.
Tradycja i nowoczesność
Aquaform przez 20 lat rozwijał się wraz z otoczeniem – z upodobaniami i gustami klientów, ze zmieniającymi się trendami oraz wkraczającymi do branży nowymi technologiami w produkcji. Siła tradycji w połączeniu z nowoczesnym podejściem sprawiły, że Aquaform zdobył zaufanie rzeszy klientów w Polsce. Producent rozszerzył ofertę artykułów wyposażenia łazienek, wprowadzając nowoczesne meble łazienkowe w ramach szeregu oryginalnych i klasycznych kolekcji.
- Dzisiaj Aquaform jest postrzegany jako stabilna, dojrzała firma ciesząca się uznaniem w branży producentów wyposażenia łazienek. Mamy swój udział we współczesnej postaci europejskiego wzornictwa i w przekonaniu klientów do wybierania produktów funkcjonalnych i wysokiej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne 20-lecia działalności Aquaform będą równie owocne – mówi Angielo Limański.
Osiągnięcia i sukcesy
Obecnie propozycja handlowa marki Aquaform to ponad 600 pozycji katalogowych. Pracownicy Działu Technologicznego, Działu Rozwoju i Kontroli Jakości dbają o funkcjonalne, trwałe i estetyczne rozwiązania. Firma nieustannie doskonali obsługę Klienta, może pochwalić się sprawnie działającym serwisem i siatką autoryzowanych grup montażowych.
Aquaform jest laureatem szeregu nagród i wyróżnień, zarówno biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, a także produktowych – m.in. „Łazienka – Wybór Roku” w edycji 2012 dla wanny z linii Arcline i w edycji 2013 dla kolekcji mebli łazienkowych Decora.

O Aquaform:
Aquaform S.A. jest producentem kabin prysznicowych, mebli łazienkowych, wanien, brodzików i parawanów nawannowych. Firma została założona w 1994 r., jako spółka należąca do niemieckiego koncernu Dusar, jednego z europejskich liderów w branży wyposażenia łazienek. W 2009 r. zarząd Aquaform zdecydował o przekształceniu firmy w spółkę akcyjną. Całość produkcji firmy odbywa się w fabryce w Środzie Wielkopolskiej (pow. 20 000 m kw.). Firma prowadzi sprzedaż w ponad 1.000 punktów na terenie całej Polski. Część produkcji trafia także na inne rynki europejskie, w tym w dużej mierze do Niemiec.
Wysoka jakość materiałów oraz niezawodne rozwiązania techniczne stosowane przez firmę Aquaform zostały potwierdzone przez liczne badania kontrolne prowadzone w laboratorium spółki, a także przyznane firmie certyfikaty jakości i atesty bezpieczeństwa wydane przez niezależne instytuty badań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-02-21 | 13:00

Suisse Légiste umacnia pozycję na rynku wierzytelności

W pierwszych miesiącach 2017 roku, Suisse Légiste zawarła cztery duże kontrakty. Spółka nabyła portfel wierzytelności z branży transportowej o wartości nominalnej 85 mln zł oraz wygrała przetargi na obsługę inkasa na
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-02-21 | 11:57

Xerox i AB S.A. kończą współpracę

Umowa pomiędzy liderem rozwiązań technologicznych i firmą dystrybucyjną zostanie rozwiązana 31 maja. Xerox i AB S.A. rozpoczęły współpracę w sierpniu 2008 roku. Porozumienie obejmowało dystrybucję urządzeń biurowych Xerox:
Firma Szybsza dostawa przesyłek UPS z Polski dzięki inwestycji w rozwój sieci
2017-02-17 | 06:00

Szybsza dostawa przesyłek UPS z Polski dzięki inwestycji w rozwój sieci

Klienci z Polski będą teraz mogli korzystać z szybszej wysyłki usługą UPS Standard® do Bułgarii, Węgier, Rumunii i Hiszpanii. UPS usprawnił także usługi ekspresowe w

Kalendarium

28 marca

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Bankowość

Mobilnie płaci nawet 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów. Transakcje mają być coraz prostsze i szybsze

Urządzenia mobilne zawładnęły rynkiem płatniczym w Polsce. Już blisko 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów płaci za ich pomocą. Na popularności zyskują także smartwatche, inteligentne opaski czy breloki z wbudowaną kartą płatniczą. Banki pracują nad nowymi możliwościami płatności. Hasło przewodnie tych prac to one-click. Chodzi o to, by transakcje były łatwe, szybkie i bezpieczne – ocenia Piotr Bochenek ze SkyCash Polska.

Patronat Newserii

Prawo

Dzieci będą mogły samodzielnie wyrażać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w internecie. Nie zawsze będzie to bezpieczne

Nowe unijne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych wskazują, że zgodę na ich przetwarzanie w internecie będą mogły udzielać samodzielnie dzieci. Krajowe ustawy mogą ustanowić własną granicę wiekową, ale nie niższą niż 13 lat. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych ma konsekwencje prawne. Trzeba brać pod uwagę, że dzieci są szczególnie narażone na zagrożenia w cyfrowym świecie – przypomina Edyta Bielak-Jomaa, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.

Transport

Stolica będzie bardziej eko. W ciągu trzech lat na ulice Warszawy wyjedzie 130 nowych elektrobusów

Jeszcze w tym roku Warszawa będzie dysponować flotą trzydziestu nowoczesnych autobusów elektrycznych. Do 2020 roku stolica planuje zakupić w sumie 130 takich pojazdów, a na terenie miasta powstaje sieć pantografów do ładowania autobusów elektrycznych. Z kolei w podpoznańskiej fabryce Solarisa powstaje pierwszy w Polsce przegubowy autobus elektryczny, który trafi w najbliższych miesiącach na testy do MZA. Dzięki inwestycjom warszawski transport będzie bardziej ekologiczny.

Farmacja

Krajowy rynek diagnostyki laboratoryjnej będzie rósł o ok. 8 proc. rocznie. Polskie firmy umacniają swoją pozycję za granicą

Wartość rynku diagnostyki laboratoryjnej wynosi ponad 1,4 mld zł. W kolejnych latach oczekiwany jest dynamiczny wzrost, o ok. 8 proc. rocznie – prognozuje firm PMR. Dla polskich firm szczególnie atrakcyjny jest segment mikrobiologii – ze względu na wymóg przeprowadzania testów mikrobiologicznych przez przemysł.

Firma

Średnio siedmiu na dziesięciu Polaków zadowolonych ze swojej pracy. Wpływa to na wyższe przychody firm

Zaangażowanie i satysfakcja pracowników wpływa na ich efektywność i bezpośrednio przekłada się na przychody firmy. Dlatego coraz więcej pracodawców buduje politykę personalną ukierunkowaną na zadowolenie zatrudnionych osób. Kluczowa w tym procesie jest dobra, transparentna komunikacja, kultura feedbacku, przyjazne środowisko pracy i zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju – wskazuje Agnieszka Przybyłek, odpowiedzialna za HR w koncernie Brown-Forman.