Komunikaty PR

Alior Bank wśród liderów w rankingu „Instytucja Roku 2018”

2018-09-14  |  14:00

– Ideą naszego konta jest to, aby to klient miał decydujący głos i zawsze był w centrum uwagi banku. Stawiamy na wygodę, elastyczność i prostotę rozwiązań. Chcemy, aby z naszą bankowością mobilną i internetową codzienne bankowanie było przyjemnym nawykiem klientów, który ułatwia realizację ich potrzeb – mówi Miłosz Horodyski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Alior Banku.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking trzech głównych obszarów obsługowych w Polsce, organizowany przez branżowy portal mojebankowanie.pl. Obejmuje banki, ubezpieczalnie i telekomy. Wyróżnia tylko te firmy, które są nastawione na klienta i zapewniają mu jak najbardziej przyjazne rozwiązania. W 2018 roku ranking obejmuje cztery etapy badania, które w styczniu nowego roku pozwolą wyłonić zwycięzców. Tytuł „Instytucji Roku 2018” otrzymają te banki, których średni wynik z 4 etapów badania wyniesie min. 85 proc.

Ten ranking to wyjątkowo miarodajna ocena jakości obsługi. Eksperci, którzy go tworzą, odwiedzają oddziały banków i wchodzą w rolę klientów, by na własnej skórze przekonać się, gdzie dostaną pomoc, a gdzie zostaną odesłani.

By zobaczyć, jak wygląda obsługa klienta zainteresowanego kontem osobistym, poszli do 170 placówek różnych banków. Oceniali sześć etapów kontaktu klienta z bankiem: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Dla Alior Banku ta kontrola zakończyła się sukcesem – zajął trzecie miejsce spośród siedemnastu ocenianych banków.

W pierwszym etapie rankingu „Instytucja Roku 2018” Alior Bank został doceniony w kategorii jakości obsługi w oddziale i uplasował się wśród trzech najlepszych banków w Polsce. W zeszłym roku zajął natomiast pierwsze miejsce w rankingu generalnym „Instytucji Roku 2017”. – Takie wyróżnienia motywują nas do dalszej pracy i starań o najwyższy poziom jakości świadczonych przez nas usług dla naszych klientów – mówi Miłosz Horodyski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2018-11-09 | 11:00

Alior Bank inwestuje w PayPo i stawia na odroczone płatności

Alior Bank objął 20% udziałów w PayPo, jednej z nielicznych na polskim rynku spółek oferujących odroczone płatności za zakupy internetowe. Startup wypracowywał z Alior Bankiem model współpracy w trwającym od połowy
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2018-11-07 | 15:57

1 mln Polaków otworzyło Konto Jakie Chcę

– Byliśmy pierwszym bankiem który zaproponował Klientom rozwiązanie zupełnie inne niż oferowane dotychczas przez banki. Zerwaliśmy z tradycyjnym podejściem, w którym klient dostawał gotowy rachunek osobisty. Konto
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2018-10-31 | 10:15

Alior Bank udostępnia ofertę Pożyczek Termomodernizacyjnych w województwach podl

Alior Bank rozszerza ofertę preferencyjnego finansowania termomodernizacji wielorodzinnych budynków mieszkalnych. Tym razem pożyczki będą udostępniane w województwach podlaskim i dolnośląskim. Program startuje jeszcze w

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Tylko co trzeci Polak korzysta z usług stomatologicznych w ramach NFZ. Rynek prywatnych gabinetów do 2020 roku będzie wart 12,5 mld zł

Większość Polaków wybiera usługi prywatnych gabinetów stomatologicznych. Rynek, który do 2020 roku ma być wart już przeszło 12,5 mld zł, jest w trakcie silnej konsolidacji. Dołączając do większej sieci, prywatne gabinety stają się częścią silnego brandu o ugruntowanej pozycji, zyskują dostęp do innowacji i wiedzy, nie muszą się martwić o aspekty związane z zarządzaniem, marketingiem czy pozyskiwaniem funduszy na inwestycje. Korzyści odnoszą też sami pacjenci, którzy mają gwarancję wysokiej jakości usług niezależnie od miejsca ich świadczenia. Na ten segment rynku stawia także lider rynku – Grupa LUX MED.

Prawo

Rząd pracuje nad gruntowną reformą systemu zamówień publicznych. Mają być bardziej konkurencyjne, innowacyjne oraz przyjazne dla małych i średnich firm

Resort przedsiębiorczości kończy prace nad projektem nowej ustawy Prawo zamówień publicznych. Następnie trafi do konsultacji społecznych, a w życie wejdzie w drugiej połowie 2019 roku. Zmiany są konieczne, bo obecny system jest nieefektywny – przekonuje ministerstwo. Nowa ustawa ma m.in. zwiększyć konkurencyjność postępowań, tak aby startowało w nich więcej podmiotów, oraz promować małe i średnie przedsiębiorstwa. Poprawione PZP ma być dla nich impulsem do rozwoju i narzędziem do kształtowania krajowej gospodarki.

Patronat Newserii

Handel

Prof. E. Mączyńska: Dodatkowy dzień wolny od pracy nie musi być problemem dla gospodarki. Przedsiębiorcom nie podoba się tryb wprowadzania takich zmian

Ustanowienie 12 listopada dniem wolnym od pracy w większości firm i instytucji spotkało się z krytyką części ekonomistów, którzy wyliczyli, ile polska gospodarka poniesie w związku z tym strat. Według szacunków autorów ustawy koszt dodatkowego dnia wolnego wyniesie 0,2 PKB, czyli niespełna 4 mld zł. Zdaniem prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego taka decyzja może jednak mieć i pozytywne skutki ekonomiczne. Problemem jest natomiast fakt, że przedsiębiorcy nie mieli czasu na przygotowanie się do takiej zmiany.

Problemy społeczne

Co czwarty pacjent z zawałem serca umiera przed dotarciem do szpitala. Ból w klatce piersiowej zbyt często jest lekceważony

Co roku ponad 100 tys. Polaków przechodzi zawał serca. Co czwarty umiera zanim trafia do szpitala. Choć większość prawidłowo rozpoznaje objawy, to zwleka z wezwaniem pomocy. U połowy osób z zawałem serca od pierwszych objawów do udzielenia profesjonalnej pomocy mija 260 minut. By nie doszło do zgonu lub poważnych powikłań, czas ten nie powinien przekraczać 90 minut. Dlatego kampania społeczna „Zawał serca – czas to życie” ma uświadamiać, jak postępować przy zawale oraz jak ważne jest szybkie wezwanie pomocy.