Komunikaty PR

Alior Bank wśród liderów w rankingu „Instytucja Roku 2018”

2018-09-14  |  14:00

– Ideą naszego konta jest to, aby to klient miał decydujący głos i zawsze był w centrum uwagi banku. Stawiamy na wygodę, elastyczność i prostotę rozwiązań. Chcemy, aby z naszą bankowością mobilną i internetową codzienne bankowanie było przyjemnym nawykiem klientów, który ułatwia realizację ich potrzeb – mówi Miłosz Horodyski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Alior Banku.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking trzech głównych obszarów obsługowych w Polsce, organizowany przez branżowy portal mojebankowanie.pl. Obejmuje banki, ubezpieczalnie i telekomy. Wyróżnia tylko te firmy, które są nastawione na klienta i zapewniają mu jak najbardziej przyjazne rozwiązania. W 2018 roku ranking obejmuje cztery etapy badania, które w styczniu nowego roku pozwolą wyłonić zwycięzców. Tytuł „Instytucji Roku 2018” otrzymają te banki, których średni wynik z 4 etapów badania wyniesie min. 85 proc.

Ten ranking to wyjątkowo miarodajna ocena jakości obsługi. Eksperci, którzy go tworzą, odwiedzają oddziały banków i wchodzą w rolę klientów, by na własnej skórze przekonać się, gdzie dostaną pomoc, a gdzie zostaną odesłani.

By zobaczyć, jak wygląda obsługa klienta zainteresowanego kontem osobistym, poszli do 170 placówek różnych banków. Oceniali sześć etapów kontaktu klienta z bankiem: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Dla Alior Banku ta kontrola zakończyła się sukcesem – zajął trzecie miejsce spośród siedemnastu ocenianych banków.

W pierwszym etapie rankingu „Instytucja Roku 2018” Alior Bank został doceniony w kategorii jakości obsługi w oddziale i uplasował się wśród trzech najlepszych banków w Polsce. W zeszłym roku zajął natomiast pierwsze miejsce w rankingu generalnym „Instytucji Roku 2017”. – Takie wyróżnienia motywują nas do dalszej pracy i starań o najwyższy poziom jakości świadczonych przez nas usług dla naszych klientów – mówi Miłosz Horodyski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2018-09-17 | 12:30

Alior Bank wyróżniony w plebiscycie Home&Market „Najlepszy partner w biznesie”

Alior Bank został wyróżniony w plebiscycie „Najlepszy Partner w Biznesie” organizowanym przez magazyn ekonomiczny Home&Market. Jurorzy docenili przede wszystkim wsparcie oferowane klientom, którym Alior Bank
Bankowość Oferta „Bonus za aktywność” Getin Banku najlepsza według branżowych rankingów
2018-09-06 | 13:30

Oferta „Bonus za aktywność” Getin Banku najlepsza według branżowych rankingów

Promocyjna oferta Konta Oszczędnościowego „Bonus za aktywność” zajęła I miejsce we wrześniowych rankingach najlepszych kont oszczędnościowych, sporządzonych przez
Bankowość Oferta „Bonus za aktywność” Getin Banku przedłużona!
2018-09-04 | 12:30

Oferta „Bonus za aktywność” Getin Banku przedłużona!

Getin Bank wprowadził II edycję oferty Konta Oszczędnościowego „Bonus za aktywność” z oprocentowaniem 3,5% w skali roku gwarantowanym przez 12 miesięcy. Dodatkowo Bank

Kalendarium

Edukacja

Tylko co dziesiąty Polak ma wystarczającą wiedzę o ubezpieczeniach społecznych. ZUS po raz piąty rusza z programem edukacyjnym dla szkół

Zaledwie 10 proc. Polaków ma zadowalającą wiedzę z zakresu ubezpieczeń społecznych – wynika z badań ISP i Millward Brown. Świadomość jest bardzo ograniczona zwłaszcza wśród młodszych pokoleń, a w podstawach programowych brakuje tej tematyki. W efekcie część uczniów nie potrafi nawet rozwinąć skrótu ZUS. Poziom wiedzy dotyczącej ubezpieczeń społecznych, własnej działalności gospodarczej i poruszania się po rynku pracy mają zwiększyć „Lekcje z ZUS” – to autorski program cieszący się coraz większą popularnością. W szkołach w całej Polsce ruszyła właśnie jego piąta edycja.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Konsument

PSOR: Pestycydy to leki dla roślin i niezbędne narzędzie pracy rolnika. Bez nich bezpieczeństwo żywności jest zagrożone

Pestycydy stosowane w rolnictwie, czyli środki ochrony roślin, to nic innego jak leki dla rośliny. Tymczasem wokół nich narosło wiele mitów, a nie ma się czego obawiać – podkreśla Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. W samej Polsce roślinom zagraża ok. 2 tys. szkodliwych organizmów, a na świecie – 65 tys. Pestycydy pozwalają chronić rośliny – opryski zapobiegają zagrożeniom dla naszego zdrowia ze strony np. toksycznych mikroorganizmów. Eksperci podkreślają, że żywność, którą kupujemy, jest całkowicie bezpieczna. Ponad 96 proc. spełnia najbardziej wyśrubowane europejskie normy.

 

Motoryzacja

Do 2025 roku europejski rynek baterii będzie wart 250 mld euro. KE chce wspierać jego rozwój zanim przejmą go Azjaci i Amerykanie

Europejski rynek baterii wykorzystywanych w samochodach elektrycznych czy systemach sieciowych w połowie przyszłej dekady będzie wart już około 250 mld euro – pięciokrotnie więcej niż obecnie, a globalne zapotrzebowanie sięgnie nawet 600 GWh. Eksperci podkreślają, że to branża z ogromnym potencjałem, dlatego Komisja Europejska zamierza przeznaczyć na rozwinięcie europejskiego rynku baterii około 2 mld euro, zanim palmę pierwszeństwa w tym sektorze przejmą azjatyccy i amerykańscy – z Teslą na czele – producenci nowoczesnych ogniw litowo-jonowych, które zdominowały rynek. 

 

Handel

27 lat działania systemu online w polskich kolekturach. Zapowiadane są kolejne innowacje

W tym roku, dokładnie 15 września, minęło 27 lat, od kiedy sprzedaż gier LOTTO jest prowadzona poprzez system online. To on, działając 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, łączy w całość ponad 17 tysięcy punktów sprzedaży Totalizatora Sportowego. Dzięki systemowi online nie musimy wypełniać blankietów (gra na chybił trafił), zakup przebiega błyskawicznie, a kolektorzy nie muszą wysyłać tysięcy kuponów do centrali. W ciągu tych 10 tys. dni zawarto ok. 28 mld transakcji loteryjnych.