Komunikaty PR

Alior Bank wśród liderów w rankingu „Instytucja Roku 2018”

2018-09-14  |  14:00

– Ideą naszego konta jest to, aby to klient miał decydujący głos i zawsze był w centrum uwagi banku. Stawiamy na wygodę, elastyczność i prostotę rozwiązań. Chcemy, aby z naszą bankowością mobilną i internetową codzienne bankowanie było przyjemnym nawykiem klientów, który ułatwia realizację ich potrzeb – mówi Miłosz Horodyski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Alior Banku.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking trzech głównych obszarów obsługowych w Polsce, organizowany przez branżowy portal mojebankowanie.pl. Obejmuje banki, ubezpieczalnie i telekomy. Wyróżnia tylko te firmy, które są nastawione na klienta i zapewniają mu jak najbardziej przyjazne rozwiązania. W 2018 roku ranking obejmuje cztery etapy badania, które w styczniu nowego roku pozwolą wyłonić zwycięzców. Tytuł „Instytucji Roku 2018” otrzymają te banki, których średni wynik z 4 etapów badania wyniesie min. 85 proc.

Ten ranking to wyjątkowo miarodajna ocena jakości obsługi. Eksperci, którzy go tworzą, odwiedzają oddziały banków i wchodzą w rolę klientów, by na własnej skórze przekonać się, gdzie dostaną pomoc, a gdzie zostaną odesłani.

By zobaczyć, jak wygląda obsługa klienta zainteresowanego kontem osobistym, poszli do 170 placówek różnych banków. Oceniali sześć etapów kontaktu klienta z bankiem: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Dla Alior Banku ta kontrola zakończyła się sukcesem – zajął trzecie miejsce spośród siedemnastu ocenianych banków.

W pierwszym etapie rankingu „Instytucja Roku 2018” Alior Bank został doceniony w kategorii jakości obsługi w oddziale i uplasował się wśród trzech najlepszych banków w Polsce. W zeszłym roku zajął natomiast pierwsze miejsce w rankingu generalnym „Instytucji Roku 2017”. – Takie wyróżnienia motywują nas do dalszej pracy i starań o najwyższy poziom jakości świadczonych przez nas usług dla naszych klientów – mówi Miłosz Horodyski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2019-01-16 | 16:15

Niższe oprocentowanie to wyższa kwota pożyczki – nietypowa oferta Alior Banku

Alior Bank wprowadza nowy produkt o niestandardowym mechanizmie działania – Pożyczkę Nietypową. W ramach promocji, klienci decydujący się na wyższą kwotę finansowania mogą liczyć na niższe oprocentowanie, które w
Bankowość „Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku
2019-01-14 | 14:00

„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku

W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2018-12-13 | 12:00

Alior Bank oferuje Magiczną pożyczkę

Święta mogą stać się jeszcze bardziej magiczne, dzięki dodatkowej gotówce. W ofercie Alior Banku znalazła się Magiczna pożyczka, dostępna bez prowizji i zaświadczeń. Magiczna pożyczka to oferta dla osób,

CES 2019

Ochrona środowiska

Prawie 60 proc. domów jednorodzinnych w Polsce jest w złym stanie technicznym. To wpływa na zdrowie mieszkańców

58 proc. budynków w Polsce ma powyżej 40 lat, jest w złym stanie technicznym i negatywnie wpływa zarówno na zdrowie mieszkańców, jak i jakość powietrza – wynika z ostatniego „Barometru zdrowych domów”. Eksperci podkreślają, że niezbędne są preferencyjne narzędzia finansowe i programy wsparcia, bo Polacy najczęściej nie dysponują odpowiednim kapitałem, który mogliby przeznaczyć na termomodernizację. Jednym z takich narzędzi, które ma przyczynić się do ograniczenia niskiej emisji i smogu w Polsce, ma być wprowadzona w tym roku ulga termomodernizacyjna, dzięki której będzie można odliczyć od podatku wydatki poniesione na docieplenie domu jednorodzinnego do 53 tys. zł. 

Prawo

Inwestowanie w badania i rozwój w Polsce coraz bardziej opłacalne. Dzięki nowej uldze podatkowej firmy sporo zaoszczędzą

Dzięki nowej uldze podatkowej, tzw. innovation box, inwestowanie w badania i rozwój jest w Polsce coraz bardziej opłacalne. W połączeniu z już obowiązującą ulgą na B+R ma ona zachęcić firmy do zwiększania nakładów na działalność badawczo-rozwojową. Zwłaszcza że zaproponowana przez rząd preferencyjna 5-proc. stawka podatku jest jedną z najniższych w Europie, a ustawodawca zadbał o szeroki katalog kwalifikowanych praw własności intelektualnej. Polska wprowadziła takie rozwiązanie w swoim systemie podatkowym jako czternasty kraj w Europie. 

Transport

Wymiana gospodarcza Polski z Iranem ma duży potencjał. Zagrożeniem są sankcje i trudności z dystrybucją towaru

Rośnie wymiana handlowa Polski z Iranem. Tylko w 2017 roku Polska wyeksportowała do tego kraju towary za ponad 121 mln euro, a wartość importu sięgnęła 83 mln euro. W ciągu kilku lat wymiana handlowa wzrosła kilkukrotnie, ale jej potencjał jest znacznie większy. Chociaż sankcje nałożone na Iran utrudniają handel, mniejsze firmy coraz chętniej wchodzą na tamtejszy rynek. Wyzwaniem jest dla nich zorganizowanie dostaw na tamtejszy rynek. Na tym wykłada się wiele firm.

Media i PR

Ubiegły rok pod znakiem kryzysów wizerunkowych. Nie ominęły instytucji państwowych i mediów

Z kryzysami wizerunkowymi mierzą się już nie tylko marki, lecz również media, także społecznościowe, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego. Bohaterem jednej z najgłośniejszych afer w ubiegłym roku, z której musiał się tłumaczyć Mark Zuckerberg, był Facebook, ale nie brakuje też przykładów z polskiego podwórka.  Wizerunkowym wpadkom musiały stawić czoła m.in. linie lotnicze LOT, marka Reserved i organizator Szlachetnej Paczki. Zdaniem ekspertów w tym roku kryzysy mogą dotknąć także influencerów i polityków, a ich źródłem mogą być m.in. fake newsy i kwestie społeczno-kulturowe.