Komunikaty PR

Alior Bank wśród liderów w rankingu „Instytucja Roku 2018”

2018-09-14  |  14:00

– Ideą naszego konta jest to, aby to klient miał decydujący głos i zawsze był w centrum uwagi banku. Stawiamy na wygodę, elastyczność i prostotę rozwiązań. Chcemy, aby z naszą bankowością mobilną i internetową codzienne bankowanie było przyjemnym nawykiem klientów, który ułatwia realizację ich potrzeb – mówi Miłosz Horodyski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Alior Banku.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking trzech głównych obszarów obsługowych w Polsce, organizowany przez branżowy portal mojebankowanie.pl. Obejmuje banki, ubezpieczalnie i telekomy. Wyróżnia tylko te firmy, które są nastawione na klienta i zapewniają mu jak najbardziej przyjazne rozwiązania. W 2018 roku ranking obejmuje cztery etapy badania, które w styczniu nowego roku pozwolą wyłonić zwycięzców. Tytuł „Instytucji Roku 2018” otrzymają te banki, których średni wynik z 4 etapów badania wyniesie min. 85 proc.

Ten ranking to wyjątkowo miarodajna ocena jakości obsługi. Eksperci, którzy go tworzą, odwiedzają oddziały banków i wchodzą w rolę klientów, by na własnej skórze przekonać się, gdzie dostaną pomoc, a gdzie zostaną odesłani.

By zobaczyć, jak wygląda obsługa klienta zainteresowanego kontem osobistym, poszli do 170 placówek różnych banków. Oceniali sześć etapów kontaktu klienta z bankiem: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Dla Alior Banku ta kontrola zakończyła się sukcesem – zajął trzecie miejsce spośród siedemnastu ocenianych banków.

W pierwszym etapie rankingu „Instytucja Roku 2018” Alior Bank został doceniony w kategorii jakości obsługi w oddziale i uplasował się wśród trzech najlepszych banków w Polsce. W zeszłym roku zajął natomiast pierwsze miejsce w rankingu generalnym „Instytucji Roku 2017”. – Takie wyróżnienia motywują nas do dalszej pracy i starań o najwyższy poziom jakości świadczonych przez nas usług dla naszych klientów – mówi Miłosz Horodyski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2019-04-15 | 16:40

Finanse firm transportowych i logistycznych coraz częściej obsługiwane przez fin

O przelewach transgranicznych najczęściej mówi się w kontekście pracowników zarobkowych przebywających na emigracji. Jednak coraz większą część transakcji stanowią także przelewy realizowane przez małe i średnie
Bankowość Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży
2019-04-15 | 10:00

Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży

Toyota Bank oraz Toyota Leasing Polska zakończyły poprzedni rok ze znakomitym wynikiem – sfinansowały aż o 30% więcej aut Toyoty i Lexusa względem roku poprzedniego. Spośród
Bankowość Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży
2019-04-15 | 10:00

Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży

Toyota Bank oraz Toyota Leasing Polska zakończyły poprzedni rok ze znakomitym wynikiem – sfinansowały aż o 30% więcej aut Toyoty i Lexusa względem roku poprzedniego. Spośród

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.