Komunikaty PR

Gala finałowa XVIII edycji programu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców"

2018-01-26  |  14:00
Biuro prasowe

Do udziału w Konkursie mogły zgłaszać się banki, które świadczą usługi z zakresu obsługi finansowej małych i średnich przedsiębiorstw. Głównym celem konkursu jest wspieranie współtworzenia wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi a przedsiębiorcami, popularyzowanie innowacji wprowadzanych w instytucjach finansowych oraz wyróżnienie tych instytucji finansowych, które stale doskonalą się i poszerzają dostępność swoich usług dla małychi średnich przedsiębiorstw. Godło Promocyjne programu wskazuje instytucje finansowe, które charakteryzują się rzeczowym podejściem do przedsiębiorców z małych i średnich firm, zrozumieniem specyfiki ich problemów, a także które dokonały niezbędnego wysiłku, aby wykorzystać pojawiające się możliwości budowy silnych więzi z sektorem MSP, zarówno przy wykorzystaniu nowych technologii, jak i efektywnej współpracy zespołowej.

XVIII edycja pełna korzyści dla Laureatów

Tegoroczna edycja Konkursu prowadzona była wg zmodyfikowanych zasad oraz ze wzbogaconym pakietem korzyści, do których z całą pewnością można zaliczyć Raport z analizy benchmarkingowej przygotowywany dla wszystkich uczestników II etapu. Raport tworzony jest na podstawie badań prowadzonych w ramach konkursu w palcówkach Banku przez tajemniczych klientów. Wyniki badań zawarte w raporcie pozwolą bankom na lepsze dopasowanie swojej oferty do potrzeb sektora MSP. W bieżącej edycji konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” badanie Tajemniczego Przedsiębiorcy przeprowadzono dodatkowo w placówkach największych banków uniwersalnych obecnych na rynku. Ponadto wśród „Przedsiębiorstw Fair Play” (uczestników programu certyfikacyjnego dla firm, którego Instytut od 20 lat jest organizatorem) zrealizowano wywiady obejmujące m.in. sprawdzenie, z jakich usług korzystają firmy i w jakich bankach. Dzięki wywiadom zbadano praktyki banków w relacjach z działającymi przedsiębiorstwami.

Gala Finałowa

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród laureatom XVIII edycji programu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców – Bankowa Nagroda Jakości” odbyło się 24 listopada br. w warszawskim EXPO XXI. Oprócz tegorocznych Laureatów w wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele kilkuset przedsiębiorstw – Laureaci programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, przedstawiciele władz państwowych oraz samorządowych. Galę poprowadził dziennikarz znany z wielu programów TVP – Jacek Kurowski. Po części oficjalnej Galę uświetnił występ gwiazdy wieczoru – zespół Feel.

Tytuł „Bankowy Lider Jakości 2017” w konkursie „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” oraz Złotą Statuetkę w kategorii „Bank uniwersalny” przyznano Bankowi BGŻ BNP Paribas S.A., który został nagrodzony również Diamentową Statuetką za zdobycie Godła Promocyjnego w dziesięciu kolejnych edycjach,  natomiast w kategorii „Bank spółdzielczy i mały bank lokalny” nagrodę uzyskał Bank Spółdzielczy we Wschowie.

Kapituła Programu przyznała także Wyróżnienia Honorowe dla Banku Spółdzielczego w Zambrowie oraz Banku Spółdzielczego w Bielsku Podlaskim.

Godło Promocyjne w konkursie „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” otrzymało pięć banków spółdzielczych: Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim, Bank Spółdzielczy w Czersku, Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu, Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie oraz Bank Spółdzielczy w Sławnie.

Tegoroczna uroczystość wręczenia nagród „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” połączona została
z Wielką Galą programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2017, którego celem jest promocja kultury przedsiębiorczości w Polsce, a także z Galami Finałowymi programów skierowanych do wyróżniających się samorządów – „Gmina Fair Play” oraz „Przyjazna Polska”.  

Więcej informacji o Laureatach i programie „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców – Bankowa Nagroda Jakości”
na www.bankprzyjazny.pl

Kolejna edycja programu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” rozpocznie się w grudniu 2017.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Najtrwalsze nośniki danych CD/DVD ArchivDisc™ i ArchivDisc Pro™ Biuro prasowe
2019-02-18 | 10:08

Najtrwalsze nośniki danych CD/DVD ArchivDisc™ i ArchivDisc Pro™

Ilość danych, które wytwarza człowiek nieustannie rośnie. Sposobów na ich przechowywanie jest wiele. Do wyboru mamy nośniki optyczne, pamięci Flash, dyski twarde i wiele innych
Bankowość Konta oszczędnościowe Getin Banku ponownie zwyciężają w branżowych rankingach
2019-02-11 | 01:00

Konta oszczędnościowe Getin Banku ponownie zwyciężają w branżowych rankingach

Promocyjne oferty konta oszczędnościowego Getin Banku zwyciężyły w lutowych rankingach opracowanych przez portale Money.pl oraz Bankier.pl. Redakcja Money.pl wyróżniła promocyjne
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2019-02-04 | 15:00

Konta oszczędnościowe Getin Banku liderami rankingu Pulsu Biznesu

Getin Bank okazał się bezkonkurencyjny w zestawieniu najlepszych kont oszczędnościowych opracowanym przez redakcję Pulsu Biznesu. Pierwsze miejsce zajęły ex aequo aż dwie oferty Getin Banku - „Bonus za aktywność” oraz

Kalendarium

CES 2019

Firma

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych. Przez 10 lat przybyło dwa razy więcej powierzchni handlowej, trzy razy więcej biur i magazynów

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika z analizy CBRE, będącej odpowiedzią na #10yearschallenge. Ostatnia dekada na rynku nieruchomości komercyjnych to przede wszystkim diametralne zmiany. Nie tylko znacznie przybyło nowych budynków w każdym segmencie, lecz także zmieniła się ich jakość. W kolejnych latach na rynek największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania użytkowników oraz rozwój nowych technologii.

Bankowość

Nowa strategia banku Citi Handlowy oparta na innowacyjnych technologiach. Do 2021 roku cyfryzacja obejmie klientów, pracowników i usługi banku

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych oraz technologie chmurowe – te obszary zamierza rozwijać Citi Handlowy w ramach cyfrowej transformacji, która jest głównym filarem nowej strategii do 2021 roku. Jeszcze w tym półroczu bank wdroży system, który pozwoli udzielać finansowania klientom w oparciu o biometrię twarzy. W obszarze detalicznym Citi postawi na bankowość kontekstową – bank dostępny zawsze wtedy, gdy klient go potrzebuje. Cyfrowa transformacja ma objąć również pracowników banku. 

Konsument

Klienci Volvo stopniowo odchodzą od diesla, za to rośnie popularność hybryd. W krótkim czasie koncern chce kilkukrotnie zwiększyć ich sprzedaż

Ubiegły rok był najlepszym w dotychczasowej historii Volvo na polskim rynku. Marka po raz szósty z rzędu pobiła swój rekord sprzedaży i zanotowała 15-proc. wzrost. Wyraźnym trendem jest stopniowe odchodzenie od silników diesla – w ubiegłym roku wybrało je 60 proc. kierowców, ale rok wcześniej było to 76 proc. Hybrydy wciąż stanowią niecałe 2 proc., ale ich popularność rośnie skokowo. W ciągu kilkunastu miesięcy koncern chce zwielokrotnić ich sprzedaż. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też SUV-y, które w Polsce stanowią 70 proc. sprzedaży Volvo.

Firma

Rynek pracy przechodzi transformację. Wymuszają ją nowe technologie, starzejące się społeczeństwo i brak pracowników

Niedobory siły roboczej, zmiany demograficzne i rosnący udział technologii to dziś główne czynniki, które przeobrażają rynek pracy w Europie. Wpływają na niego również zmieniające się oczekiwania młodych pracowników, którzy szukają nowych sposobów zatrudnienia. Wszystko to wymaga zmian w edukacji i legislacji, tak by zapewnić rynkowi pracy większą elastyczność i dopasować go do potrzeb przedsiębiorstw. Polska może czerpać dobre wzorce z takich państw jak Niemcy, Szwajcaria czy Wielka Brytania.