Komunikaty PR

CEBIT 2018

2018-05-29  |  00:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

CEBIT to targi technologii, informacji i komunikacji. Należą do największych i najbardziej reprezentatywnych targów komputerowych w Europie.

Podczas CEBIT 2018 w Hanowerze, swoje produkty multimedialne, sprzęt komputerowy, oprogramowanie i usługi ze wszystkich dziedzin technologii informacyjnych i komunikacyjnych przedstawią najwięksi producenci z całego świata.

Na targach zostaną także pokazane konkretne rozwiązania IT & cyfrowe, nowe pomysły zostaną ocenione przez dziennikarzy i najważniejsze serwisy zajmujące się technologiami.

Organizator:
Deutsche Messe AG
Przedstawicielstwo Deutsche Messe AG w Polsce
targihanowerskie.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Brak wody pitnej może być przyczyną kolejnego światowego kryzysu Biuro prasowe
2018-08-06 | 22:00

Brak wody pitnej może być przyczyną kolejnego światowego kryzysu

Brak wody pitnej może być przyczyną kolejnego światowego kryzysu. Nowe technologie mogą go rozwiązać Od kilku dekad kurczą się światowe zasoby wody zdatnej do picia, podczas gdy popyt
Znamy laureatów XXVIII edycji konkursu Teraz Polska !
2018-06-18 | 19:30

Znamy laureatów XXVIII edycji konkursu "Teraz Polska"!

W warszawskim Teatrze Wielkim zostały wręczone statuetki „Teraz Polska”. 12 produktów, 10 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 2 gminy mogą pochwalić się teraz
XXVIII edycja konkursu „Teraz Polska” zakończona
2018-06-18 | 12:30

XXVIII edycja konkursu „Teraz Polska” zakończona

W tym roku już po raz 28. zostaną wręczone statuetki „Teraz Polska”. 12 produktów, 10 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 2 gminy zostaną nagrodzone Godłem

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.