Komunikaty PR

CEBIT 2018

2018-05-29  |  00:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

CEBIT to targi technologii, informacji i komunikacji. Należą do największych i najbardziej reprezentatywnych targów komputerowych w Europie.

Podczas CEBIT 2018 w Hanowerze, swoje produkty multimedialne, sprzęt komputerowy, oprogramowanie i usługi ze wszystkich dziedzin technologii informacyjnych i komunikacyjnych przedstawią najwięksi producenci z całego świata.

Na targach zostaną także pokazane konkretne rozwiązania IT & cyfrowe, nowe pomysły zostaną ocenione przez dziennikarzy i najważniejsze serwisy zajmujące się technologiami.

Organizator:
Deutsche Messe AG
Przedstawicielstwo Deutsche Messe AG w Polsce
targihanowerskie.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Śląsk i Mazowsze: gigantyczne koszty zagrożenia blackoutem Biuro prasowe
2019-01-13 | 23:00

Śląsk i Mazowsze: gigantyczne koszty zagrożenia blackoutem

Gdyby pod koniec zeszłego roku doszło w całym kraju do ośmiogodzinnej przerwy w dostawie energii w całym kraju, straty dla gospodarki wyniosłyby aż 2,6 mld zł –
Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie
2018-12-11 | 13:00

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie   Pramerica Życie TUiR SA ma nowego właściciela Grupę Unum - lidera w zapewnianiu ochrony finansowej w Stanach
Stabilna pozycja Grupy Enea w zmiennym otoczeniu rynkowym – podsumowanie wyników
2018-11-26 | 11:30

Stabilna pozycja Grupy Enea w zmiennym otoczeniu rynkowym – podsumowanie wyników

Po trzech kwartałach 2018 r. Grupa Enea wypracowała solidne wyniki finansowe. EBITDA wyniosła prawie 2 mld zł, przy przychodach wynoszących ponad 9,3 mld zł i była zgodna z planem

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.