Komunikaty PR

NOWA ODSŁONA PROJEKTU WYŻSZY POZIOM

2018-02-14  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-349 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl

Spotkania z ekspertami, szkolenia i warsztaty, nauka języka obcego w biznesie, ciekawe dyskusje i śniadania branżowe specjalistów z różnych profesji – to tylko cześć wydarzeń, jakie Galeria Katowicka proponuje już od 19 lutego. Właśnie tego dnia nastąpi inauguracja Akademii Biznesu, działającej w ramach nowej odsłony wielopoziomowego Projektu Wyższy Poziom, nowatorskiej inicjatywy Galerii. 

Akademia Biznesu to cykl spotkań, szkoleń i warsztatów, które będą odbywały się w Galerii Katowickiej. Wszystkie wydarzenia mają swój, z góry ustalony, dzień i godzinę, można więc swobodnie planować uczestnictwo. Udział w Akademii jest bezpłatny, każdy może przyjść, posłuchać ekspertów, podyskutować ze specjalistami z danej dziedziny, podszkolić biznesowy język angielski czy też zacząć … naukę chińskiego. Organizatorzy gwarantują odpowiednią dawkę wiedzy, profesjonalizmu i interesującego podejścia do przedstawianych tematów. Zapisy odbywają się w Punkcie Informacyjnym lub mailowo, pod adresem akademia@galeriakatowicka.eu. Na najbardziej aktywnych i zaangażowanych czeka nagroda specjalna – stypendium na dalszą naukę.

Co tydzień, w poniedziałki i wtorki, prowadzony będzie kurs języka angielskiego i chińskiego w biznesie, w środy – dyskusje z native speakerem. Co dwa tygodnie, w czwartki, odbywać się będą spotkania branżowe, na które zapraszani będą lokalni specjaliści z branży marketingu, podatkowej, PR, finansów, designu, social media czy twórcy start-up’ów. Pierwsza prezentacja i dyskusja, 22 lutego, prowadzona przez Golden Rocket Agency, dotyczyć będzie obszaru social media i roli memów na firmowych Fanpage’ach. Z kolei raz w miesiącu, w piątki, na wszystkich chętnych czekać będą wykłady i specjalistyczne szkolenie biznesowe, prowadzone przez znanych ekspertów, związane np. z wystąpienimi publicznymi, powerspeechem, savoir vivre czy trudną sztuką negocjacji w biznesie. Pierwsze spotkanie zaplanowano na 28 lutego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja FM Logistic: Współpraca z młodymi talentami przynosi efekty Biuro prasowe
2018-02-22 | 12:00

FM Logistic: Współpraca z młodymi talentami przynosi efekty

FM Logistic co roku podejmuje wiele inicjatyw w zakresie współpracy ze środowiskami akademickimi, dzięki którym prezentuje wiedzę z zakresu logistyki absolwentom szkół i
Edukacja Od bootcampu do Full-stack Java Developera
2018-02-22 | 10:00

Od bootcampu do Full-stack Java Developera

Zamiast fragmentarycznej wiedzy - budowanie umiejętności i gwarancja zrozumienia całego ekosystemu IT. Bootcamp Full-Stack jest skierowany do wszystkich, którzy w krótkim czasie
Edukacja PROGRAM „INŻYNIERKI 4.0” POMOŻE STUDENTKOM N RYNKU PRACY
2018-02-08 | 08:17

PROGRAM „INŻYNIERKI 4.0” POMOŻE STUDENTKOM N RYNKU PRACY

Siemens kieruje do studentek uczelni technicznych specjalny program mający na celu zwiększenie ich kompetencji cyfrowych w obszarze Industry 4.0. W ramach projektu „Inżynierki 4.0”,

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

UKE: sprzedawane w Polsce smartfony nie zagrażają zdrowiu człowieka. Kontrole wykazały jednak braki w dokumentacjach niektórych urządzeń

Dostępne na naszym rynku smartfony są bezpieczne pod względem ilości emitowanego promieniowania i zgodne z normami zawartymi w obowiązujących dyrektywach – wynika z kontroli przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nie wszyscy producenci zadbali jednak o skompletowanie odpowiedniej dokumentacji. Konsumenci mogą samodzielnie sprawdzić, czy używane przez nich produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami.

Gospodarka

Coraz więcej firm i instytucji zbywa zobowiązania swoich dłużników. Polski rynek wierzytelności w 2017 r. był wart 32 mld zł

W 2018 roku rynek wierzytelności może być wart 40 mld zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to o 8 mld zł mniej – wynika z szacunków Konrada Kąkolewskiego, prezesa GetBack SA. Zarząd spółki spodziewa się dużej liczby transakcji. Na większą aktywność po stronie zbywających mogą wpłynąć nowe standardy rachunkowości, które zaczęły obowiązywać na początku tego roku. Przed firmami z branży otwiera się też nowy segment, tzw. kredytów pracujących, czyli nieprzeterminowanych.

Patronat Newserii

Konsument

Wzrost cen energii spowoduje rozwój przydomowych instalacji. Największe szanse na szybki rozwój ma fotowoltaika

Polityka energetyczna oparta na węglu spowoduje nieuchronny wzrost kosztów dla konsumentów, prognozowany na poziomie 4 proc. rocznie – szacują eksperci. To z kolei skłoni gospodarstwa domowe do inwestycji we własne źródła energii. Koszt energii wyprodukowanej przez własną instalację fotowoltaiczną nie przekracza dzisiaj 0,30 zł/kWh. Dane Instytutu Energii Odnawialnej pokazują, że na zamontowanie takich instalacji z roku na rok decyduje się coraz więcej osób.

Konsument

W tym roku spore rewolucje prawne w branży turystycznej. Nowe przepisy zmienią m.in. zasady reklamacji wakacyjnych wyjazdów

Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża turystyczna. Obawy organizatorów i biur podróży budzi szczególnie nowy termin przysługujący na zareklamowanie wycieczki czy imprezy turystycznej. Dotychczasowy 30-dniowy termin składania reklamacji przez klientów znika. Pojawia się natomiast trzyletni termin przedawnienia roszczeń.

 

Problemy społeczne

Niemal wszystkie osoby po 40 roku życia mają problem ze wzrokiem. Najczęściej niewyraźnie widzą z bliska, szczególnie w słabym oświetleniu

Niemal każda osoba zbliżająca się do 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem. Większość narzeka na rozmazujący się tekst i źle widzi z bliskiej odległości. Odpowiada za to prezbiopia, czyli naturalne zmiany w układzie wzrokowym, które zachodzą wraz z wiekiem. Na tę przypadłość cierpi ok. 10 mln Polaków, przeważnie jednak nie wiedzą, w jaki sposób można ją korygować. Okulary progresywne, które pozwalają widzieć wyraźnie na każdą odległość, nosi zaledwie 13 proc. Polaków. Dlatego ruszyła kampania „Czas na wzrok 40+”, która ma propagować wiedzę o prezbiopii i metodach jej korekcji oraz zachęcić do częstszego badania wzroku.