Komunikaty PR

ROZWIJAJ SKRZYDŁA I WYKORZYSTUJ SWOJE TALENTY

2018-06-06  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.27 MB )

Rozwijać się chcemy niemal wszyscy, ale w natłoku informacji i docierających do nas zewsząd ofert edukacyjnych, często mamy problem z wyborem tej najwłaściwszej. Nie wiemy w którym kierunku się udać po wiedzę, aby nie stracić czasu i pieniędzy, i aby nie cierpieć później z powodu złych, niedopasowanych do nas wyborów. Na potrzeby osób, które chcą w jednym miejscu i w stosunkowo krótkim czasie znaleźć potężną dawkę merytorycznej wiedzy, wychodzi program cyklicznych spotkań pod hasłem: „ROZWIŃ SKRZYDŁA W BIZNESIE. WYKORZYSTAJ SWOJE TALENTY”. Program skierowany jest głównie do przedsiębiorców i osób zarządzających zespołami, które chcą mieć świadomy wpływ na rozwój siebie i swojego biznesu, a jednocześnie chciałyby przestawić swoje firmy na wyższy poziom wtajemniczenia biznesowego.

 

Żyjemy w okresie niezwykle ciekawym, gdy ludzkość przez całe swoje dotychczasowe istnienie nie przeżyła tyle, ile naukowcy i futurolodzy prognozują na XXI wiek. Analfabetyzmem naszych czasów nie jest brak umiejętności pisania i czytania, ale nieumiejętność przystosowania się do zmian i brak ustawicznego dokształcania się. Ten proces jest szczególnie ważny dla osób przedsiębiorczych, liderów i innowatorów, którzy jednocześnie najczęściej zainteresowani są własnym rozwojem i ustawicznym poszerzaniem kompetencji. Właśnie takim osobom dedykowany jest program trzydniowych intensywnych szkoleń prowadzonych pod hasłem: „ROZWIŃ SKRZYDŁA W BIZNESIE. WYKORZYSTAJ SWOJE TALENTY”. Uczestnicy szkoleń będą mogli  kompleksowo zdobyć wiele przydatnych umiejętności biznesowych i praktycznej wiedzy od najlepszych specjalistów z poszczególnych obszarów. Dzięki poznanym metodom i narzędziom będą w stanie bardziej świadomie obierać określony kierunek rozwoju swoich firm.

 

Program podzielony jest na trzy moduły, w ramach których osoby biorące udział w szkoleniu będą mogły odkryć swoje talenty oraz poznać mocne i słabe strony, nauczyć się budować wizerunek firmy w internecie, a także zarządzać własnym portfelem.


Pierwszy moduł dotyczący stylów zachowań, indywidualnych talentów i komunikacji poprowadzi Agnieszka Czaplińska, certyfikowana coach i trenerka biznesu, specjalizująca się w tworzeniu ścieżek rozwojowych dla menedżerów różnych stopni i trenerów. Swoje doświadczenie zdobywała w sektorze bankowym, farmaceutycznym, motoryzacyjnym i usługowym.

 

Drugi moduł, na temat budowania wiarygodności marki w internecie, możliwości korzystania z bezpłatnych i płatnych narzędzi marketingu internetowego czy pozyskiwania klientów przez internet, poprowadzi Sabina Owczarczyk, certyfikowany specjalista Google Adwords, z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych dla klientów z branży motoryzacyjnej, finansowej, budowlanej i edukacyjnej; od trzech lat prowadzi własną agencję online marketingową.

 

W ramach trzeciego modułu, umiejętności planowania wydatków, podstaw zasad budżetowania, tworzenia biznes planów i modeli biznesowych, a przede wszystkim panowania nad finansami firmy i świadomego zarządzania jej płynnością nauczy Katarzyna Adamczuk, kontroler finansowy i coach biznesu z bogatym doświadczeniem w tworzeniu systemów budżetowych oraz wdrażaniu systemów magazynowych i kontrolingowych, zdobywanym w sektorze publicznym i usługowym.

 

Dla zmaksymalizowania efektywności poszczególnych modułów, każdy z nich będzie wzmocniony częścią praktyczną i zadaniami wdrożeniowymi. Dodatkowo, po wykonaniu analizy predyspozycji przedsiębiorczych, wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają sesję informacji zwrotnej, analizę postrzegania swojej firmy w internecie oraz strukturę biznes planu i modelu biznesowego. Osoby, które zdecydują się na „rozwinięcie skrzydeł w biznesie”, po zakończeniu programu otrzymają system gotowych praktyk oraz rozwiązań, dzięki którym ich organizacje przyspieszą w osiąganiu zakładanych celów, a oni sami odnajdą źródła swojej motywacji i energii w biznesie.

Kończący szkolenie będą potrafili zatem:
- Zbudować dobrze funkcjonujący zespół,
- Ułożyć współpracę z osobami o różnych stylach osobowości,
- Zarządzać pracownikami o różnym doświadczeniu i stażu pracy,
- Doskonalić ich umiejętności i wspierać w rozwoju,
- Tworzyć ciekawy i angażujący content,
- Świadomie wybierać narzędzia marketingowe,
- Badać skuteczność działań reklamowych w internecie,
- Rozumieć świat internetu i mediów społecznościowych oraz zachodzące w nim mechanizmy decydujące o postrzeganiu firmy,
- Świadomie zarządzać swoim portfelem finansowym,
- Planować swoje wydatki i niezbędną zasobność portfela na ich pokrycie,
- Budować biznes plan oraz swój model biznesowy.

W zdobywaniu wiedzy uczestnikom szkolenia niewątpliwie pomoże atmosfera luksusowego czterogwiazdkowego Hotelu BRISTOL ART & Medical SPA w Busku-Zdroju oraz niewielkie kilkunastoosobowe grupy. Nie bez znaczenia dla uczestników może być także możliwość dofinansowania aż do 80% wartości szkolenia.


Więcej informacji można znaleźć tutaj:

https://rozwin-skrzydla.com.pl/
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=141077

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Norlandia buduje w Polsce sieć przedszkoli niepublicznych Biuro prasowe
2018-06-21 | 16:00

Norlandia buduje w Polsce sieć przedszkoli niepublicznych

Norlandia, norweska sieć niepublicznych przedszkoli, rozwija swoją działalność na rynku polskim. Obecnie w ramach Grupy Norlandia działa już 7 placówek, a kolejnych 6 wystartuje
Edukacja O SZTUCE NEGOCJACJI - WYKŁAD JUŻ 21 CZERWCA W GALERII KATOWICKIEJ
2018-06-20 | 08:20

O SZTUCE NEGOCJACJI - WYKŁAD JUŻ 21 CZERWCA W GALERII KATOWICKIEJ

Negocjacje są bardzo ważne w każdej dziedzinie życia, a w biznesie wręcz niezbędne, gdyż często musimy tu pertraktować warunki umowy z innymi przedsiębiorcami. Jaką wiedzę powinien
Edukacja Młodzież w całej Polsce uczy się myślenia przestrzennego
2018-06-14 | 19:37

Młodzież w całej Polsce uczy się myślenia przestrzennego

Ogólnopolski program edukacyjny „Kształtowanie przestrzeni” oraz wieńczący rok szkolny konkurs na stałe wpisały się w polski krajobraz edukacyjny. Jak co roku, 8 czerwca

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Edukacja

Min. Anna Zalewska: Zachęcamy firmy do angażowania się w życie szkół. To inwestycja w przyszłe kadry

Biznes powinien się angażować w szkolnictwo zarówno od strony finansowej, logistycznej, jak i poprzez różnego rodzaju inicjatywy – uważa minister edukacji narodowej Anna Zalewska. Zaangażowanie sektora przedsiębiorstw w edukację branżową jest szczególnie istotne w kontekście prognoz demograficznych i pogłębiającego się problemu z podażą specjalistów. Rozwiązać go może inwestycja w przyszłe kadry już na etapie szkoły podstawowej. Przykładem takiej inicjatywy jest organizowany przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA ogólnopolski konkurs „Być jak Ignacy. Rozpalamy płomień wiedzy”, którego II edycja właśnie została rozstrzygnięta.

Handel

Coraz większa rozpoznawalność polskiej marki za granicą. To pomaga krajowym firmom w ekspansji

Polskie firmy coraz lepiej radzą sobie za granicą. W ubiegłym roku wyeksportowały towary za rekordową kwotę 203 mld euro. Wśród eksportowych hitów „made in Poland” są m.in. produkty rolno-spożywcze, meble, stolarka okienna i drzwiowa, a także maszyny. Krajowe firmy bardzo dobrze radzą też sobie w wyspecjalizowanych czy niszowych branżach, jak produkcja jachtów czy gier komputerowych. Przyczynia się do tego nie tylko dobra koniunktura w strefie euro i Stanach Zjednoczonych, lecz także coraz większa konkurencyjność polskich firm i rosnąca rozpoznawalność polskiej marki za granicą.

Transport

Rośnie popularność wypożyczalni aut na minuty. BP uruchamia takie wypożyczalnie na swoich stacjach

W Polsce przybywa wypożyczalni samochodów na minuty – po ulicach dziewięciu miast jeździ już blisko dwa tys. takich aut, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem. Podobnie jak liczba użytkowników, która sięga już kilkudziesięciu tysięcy. Polski rynek carsharingu jest jeszcze młody, ale szybko rośnie. Jego potencjał dostrzegł też paliwowy koncern BP, który zarządza w Polsce siecią ponad pięćset stacji paliw. Na wybranych udostępni usługę wynajmu samochodu na minuty. Taka możliwość pojawi się na razie w Poznaniu i na obrzeżach miasta.

 
 

Transport

Nowe trendy w motoryzacji zmieniają branżę oponiarską. Przyszłością są inteligentne opony z czujnikami

Carsharing, elektromobilność i samochody autonomiczne to główne trendy, które będą kształtować nie tylko rynek motoryzacyjny, lecz także branżę oponiarską. W miarę wzrostu popularności carsharingu zwiększą się też przebiegi pojazdów, przez co zarządzanie obsługą opon stanie się kluczowe dla operatorów flot. W przypadku samochodów autonomicznych inteligentne opony zbierające dane o otoczeniu i podłożu mogą stanowić o ich rynkowej przewadze. Nad rozwojem takich rozwiązań pracuje Goodyear, który stworzył m.in. prototyp inteligentnej opony – kompletnego systemu obejmującego oponę, czujniki i algorytmy pracujące w chmurze, które komunikują się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji.