Komunikaty PR

ROZWIJAJ SKRZYDŁA I WYKORZYSTUJ SWOJE TALENTY

2018-06-06  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.27 MB )

Rozwijać się chcemy niemal wszyscy, ale w natłoku informacji i docierających do nas zewsząd ofert edukacyjnych, często mamy problem z wyborem tej najwłaściwszej. Nie wiemy w którym kierunku się udać po wiedzę, aby nie stracić czasu i pieniędzy, i aby nie cierpieć później z powodu złych, niedopasowanych do nas wyborów. Na potrzeby osób, które chcą w jednym miejscu i w stosunkowo krótkim czasie znaleźć potężną dawkę merytorycznej wiedzy, wychodzi program cyklicznych spotkań pod hasłem: „ROZWIŃ SKRZYDŁA W BIZNESIE. WYKORZYSTAJ SWOJE TALENTY”. Program skierowany jest głównie do przedsiębiorców i osób zarządzających zespołami, które chcą mieć świadomy wpływ na rozwój siebie i swojego biznesu, a jednocześnie chciałyby przestawić swoje firmy na wyższy poziom wtajemniczenia biznesowego.

 

Żyjemy w okresie niezwykle ciekawym, gdy ludzkość przez całe swoje dotychczasowe istnienie nie przeżyła tyle, ile naukowcy i futurolodzy prognozują na XXI wiek. Analfabetyzmem naszych czasów nie jest brak umiejętności pisania i czytania, ale nieumiejętność przystosowania się do zmian i brak ustawicznego dokształcania się. Ten proces jest szczególnie ważny dla osób przedsiębiorczych, liderów i innowatorów, którzy jednocześnie najczęściej zainteresowani są własnym rozwojem i ustawicznym poszerzaniem kompetencji. Właśnie takim osobom dedykowany jest program trzydniowych intensywnych szkoleń prowadzonych pod hasłem: „ROZWIŃ SKRZYDŁA W BIZNESIE. WYKORZYSTAJ SWOJE TALENTY”. Uczestnicy szkoleń będą mogli  kompleksowo zdobyć wiele przydatnych umiejętności biznesowych i praktycznej wiedzy od najlepszych specjalistów z poszczególnych obszarów. Dzięki poznanym metodom i narzędziom będą w stanie bardziej świadomie obierać określony kierunek rozwoju swoich firm.

 

Program podzielony jest na trzy moduły, w ramach których osoby biorące udział w szkoleniu będą mogły odkryć swoje talenty oraz poznać mocne i słabe strony, nauczyć się budować wizerunek firmy w internecie, a także zarządzać własnym portfelem.


Pierwszy moduł dotyczący stylów zachowań, indywidualnych talentów i komunikacji poprowadzi Agnieszka Czaplińska, certyfikowana coach i trenerka biznesu, specjalizująca się w tworzeniu ścieżek rozwojowych dla menedżerów różnych stopni i trenerów. Swoje doświadczenie zdobywała w sektorze bankowym, farmaceutycznym, motoryzacyjnym i usługowym.

 

Drugi moduł, na temat budowania wiarygodności marki w internecie, możliwości korzystania z bezpłatnych i płatnych narzędzi marketingu internetowego czy pozyskiwania klientów przez internet, poprowadzi Sabina Owczarczyk, certyfikowany specjalista Google Adwords, z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych dla klientów z branży motoryzacyjnej, finansowej, budowlanej i edukacyjnej; od trzech lat prowadzi własną agencję online marketingową.

 

W ramach trzeciego modułu, umiejętności planowania wydatków, podstaw zasad budżetowania, tworzenia biznes planów i modeli biznesowych, a przede wszystkim panowania nad finansami firmy i świadomego zarządzania jej płynnością nauczy Katarzyna Adamczuk, kontroler finansowy i coach biznesu z bogatym doświadczeniem w tworzeniu systemów budżetowych oraz wdrażaniu systemów magazynowych i kontrolingowych, zdobywanym w sektorze publicznym i usługowym.

 

Dla zmaksymalizowania efektywności poszczególnych modułów, każdy z nich będzie wzmocniony częścią praktyczną i zadaniami wdrożeniowymi. Dodatkowo, po wykonaniu analizy predyspozycji przedsiębiorczych, wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają sesję informacji zwrotnej, analizę postrzegania swojej firmy w internecie oraz strukturę biznes planu i modelu biznesowego. Osoby, które zdecydują się na „rozwinięcie skrzydeł w biznesie”, po zakończeniu programu otrzymają system gotowych praktyk oraz rozwiązań, dzięki którym ich organizacje przyspieszą w osiąganiu zakładanych celów, a oni sami odnajdą źródła swojej motywacji i energii w biznesie.

Kończący szkolenie będą potrafili zatem:
- Zbudować dobrze funkcjonujący zespół,
- Ułożyć współpracę z osobami o różnych stylach osobowości,
- Zarządzać pracownikami o różnym doświadczeniu i stażu pracy,
- Doskonalić ich umiejętności i wspierać w rozwoju,
- Tworzyć ciekawy i angażujący content,
- Świadomie wybierać narzędzia marketingowe,
- Badać skuteczność działań reklamowych w internecie,
- Rozumieć świat internetu i mediów społecznościowych oraz zachodzące w nim mechanizmy decydujące o postrzeganiu firmy,
- Świadomie zarządzać swoim portfelem finansowym,
- Planować swoje wydatki i niezbędną zasobność portfela na ich pokrycie,
- Budować biznes plan oraz swój model biznesowy.

W zdobywaniu wiedzy uczestnikom szkolenia niewątpliwie pomoże atmosfera luksusowego czterogwiazdkowego Hotelu BRISTOL ART & Medical SPA w Busku-Zdroju oraz niewielkie kilkunastoosobowe grupy. Nie bez znaczenia dla uczestników może być także możliwość dofinansowania aż do 80% wartości szkolenia.


Więcej informacji można znaleźć tutaj:

https://rozwin-skrzydla.com.pl/
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=141077

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Inwestycja w naukę zawodu. Nowy kierunek w Białymstoku Biuro prasowe
2019-01-10 | 19:20

Inwestycja w naukę zawodu. Nowy kierunek w Białymstoku

      Na rynku brakuje fachowców – alarmuje branża przetwórstwa tworzyw sztucznych. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie w Zespole Szkół
Edukacja 4 porady, jak skutecznie nauczyć się języka obcego
2018-12-31 | 10:35

4 porady, jak skutecznie nauczyć się języka obcego

Pora to zmienić! Dla wszystkich tych, którzy chcą wpisać to postanowienie na listę noworocznych postanowień po raz ostatni, mamy kilka rad. Każdy sukces można zaplanować –
Edukacja Wiedza to najlepszy prezent
2018-12-20 | 15:00

Wiedza to najlepszy prezent

Jeśli jednak chcemy przejść od życzeń do ich realizacji, będziemy potrzebować wiedzy i… kompetencji miękkich. Od zdolności negocjacyjnych, które pomogą w otrzymaniu

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.