Komunikaty PR

ROZWIJAJ SKRZYDŁA I WYKORZYSTUJ SWOJE TALENTY

2018-06-06  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.27 MB )

Rozwijać się chcemy niemal wszyscy, ale w natłoku informacji i docierających do nas zewsząd ofert edukacyjnych, często mamy problem z wyborem tej najwłaściwszej. Nie wiemy w którym kierunku się udać po wiedzę, aby nie stracić czasu i pieniędzy, i aby nie cierpieć później z powodu złych, niedopasowanych do nas wyborów. Na potrzeby osób, które chcą w jednym miejscu i w stosunkowo krótkim czasie znaleźć potężną dawkę merytorycznej wiedzy, wychodzi program cyklicznych spotkań pod hasłem: „ROZWIŃ SKRZYDŁA W BIZNESIE. WYKORZYSTAJ SWOJE TALENTY”. Program skierowany jest głównie do przedsiębiorców i osób zarządzających zespołami, które chcą mieć świadomy wpływ na rozwój siebie i swojego biznesu, a jednocześnie chciałyby przestawić swoje firmy na wyższy poziom wtajemniczenia biznesowego.

 

Żyjemy w okresie niezwykle ciekawym, gdy ludzkość przez całe swoje dotychczasowe istnienie nie przeżyła tyle, ile naukowcy i futurolodzy prognozują na XXI wiek. Analfabetyzmem naszych czasów nie jest brak umiejętności pisania i czytania, ale nieumiejętność przystosowania się do zmian i brak ustawicznego dokształcania się. Ten proces jest szczególnie ważny dla osób przedsiębiorczych, liderów i innowatorów, którzy jednocześnie najczęściej zainteresowani są własnym rozwojem i ustawicznym poszerzaniem kompetencji. Właśnie takim osobom dedykowany jest program trzydniowych intensywnych szkoleń prowadzonych pod hasłem: „ROZWIŃ SKRZYDŁA W BIZNESIE. WYKORZYSTAJ SWOJE TALENTY”. Uczestnicy szkoleń będą mogli  kompleksowo zdobyć wiele przydatnych umiejętności biznesowych i praktycznej wiedzy od najlepszych specjalistów z poszczególnych obszarów. Dzięki poznanym metodom i narzędziom będą w stanie bardziej świadomie obierać określony kierunek rozwoju swoich firm.

 

Program podzielony jest na trzy moduły, w ramach których osoby biorące udział w szkoleniu będą mogły odkryć swoje talenty oraz poznać mocne i słabe strony, nauczyć się budować wizerunek firmy w internecie, a także zarządzać własnym portfelem.


Pierwszy moduł dotyczący stylów zachowań, indywidualnych talentów i komunikacji poprowadzi Agnieszka Czaplińska, certyfikowana coach i trenerka biznesu, specjalizująca się w tworzeniu ścieżek rozwojowych dla menedżerów różnych stopni i trenerów. Swoje doświadczenie zdobywała w sektorze bankowym, farmaceutycznym, motoryzacyjnym i usługowym.

 

Drugi moduł, na temat budowania wiarygodności marki w internecie, możliwości korzystania z bezpłatnych i płatnych narzędzi marketingu internetowego czy pozyskiwania klientów przez internet, poprowadzi Sabina Owczarczyk, certyfikowany specjalista Google Adwords, z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych dla klientów z branży motoryzacyjnej, finansowej, budowlanej i edukacyjnej; od trzech lat prowadzi własną agencję online marketingową.

 

W ramach trzeciego modułu, umiejętności planowania wydatków, podstaw zasad budżetowania, tworzenia biznes planów i modeli biznesowych, a przede wszystkim panowania nad finansami firmy i świadomego zarządzania jej płynnością nauczy Katarzyna Adamczuk, kontroler finansowy i coach biznesu z bogatym doświadczeniem w tworzeniu systemów budżetowych oraz wdrażaniu systemów magazynowych i kontrolingowych, zdobywanym w sektorze publicznym i usługowym.

 

Dla zmaksymalizowania efektywności poszczególnych modułów, każdy z nich będzie wzmocniony częścią praktyczną i zadaniami wdrożeniowymi. Dodatkowo, po wykonaniu analizy predyspozycji przedsiębiorczych, wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają sesję informacji zwrotnej, analizę postrzegania swojej firmy w internecie oraz strukturę biznes planu i modelu biznesowego. Osoby, które zdecydują się na „rozwinięcie skrzydeł w biznesie”, po zakończeniu programu otrzymają system gotowych praktyk oraz rozwiązań, dzięki którym ich organizacje przyspieszą w osiąganiu zakładanych celów, a oni sami odnajdą źródła swojej motywacji i energii w biznesie.

Kończący szkolenie będą potrafili zatem:
- Zbudować dobrze funkcjonujący zespół,
- Ułożyć współpracę z osobami o różnych stylach osobowości,
- Zarządzać pracownikami o różnym doświadczeniu i stażu pracy,
- Doskonalić ich umiejętności i wspierać w rozwoju,
- Tworzyć ciekawy i angażujący content,
- Świadomie wybierać narzędzia marketingowe,
- Badać skuteczność działań reklamowych w internecie,
- Rozumieć świat internetu i mediów społecznościowych oraz zachodzące w nim mechanizmy decydujące o postrzeganiu firmy,
- Świadomie zarządzać swoim portfelem finansowym,
- Planować swoje wydatki i niezbędną zasobność portfela na ich pokrycie,
- Budować biznes plan oraz swój model biznesowy.

W zdobywaniu wiedzy uczestnikom szkolenia niewątpliwie pomoże atmosfera luksusowego czterogwiazdkowego Hotelu BRISTOL ART & Medical SPA w Busku-Zdroju oraz niewielkie kilkunastoosobowe grupy. Nie bez znaczenia dla uczestników może być także możliwość dofinansowania aż do 80% wartości szkolenia.


Więcej informacji można znaleźć tutaj:

https://rozwin-skrzydla.com.pl/
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=141077

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Nowy algorytm e-learningu dla social mediów! Biuro prasowe
2018-08-16 | 10:00

Nowy algorytm e-learningu dla social mediów!

Media społecznościowe (SM) stanowią ogromny potencjał promocyjny dla sektora MŚP oraz marek osobistych. W rękach specjalistów, stanowią potężną siłę marketingową. Można
Edukacja Zmieniają światowy rynek edukacji i właśnie pozyskali 4,5 miliona złotych
2018-08-09 | 16:20

Zmieniają światowy rynek edukacji i właśnie pozyskali 4,5 miliona złotych

Komputery oraz urządzenia przenośne wyposażone w dostęp do internetu zrewolucjonizowały nasze postrzeganie świata. Zrewolucjonizowały także sposób, w jaki możemy się uczyć i
Edukacja Szkoły z kontenerów – tymczasowe, ale nie prowizoryczne!
2018-08-09 | 10:00

Szkoły z kontenerów – tymczasowe, ale nie prowizoryczne!

Szkoły z kontenerów – tymczasowe, ale nie prowizoryczne!   Półmetek wakacji za nami. W sklepach pojawił się już szkolny asortyment. To znak nieuchronnie

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.