Komunikaty PR

Fedor Consulting rozpoczął współpracę z ITP

2015-02-25  |  15:00
Biuro prasowe

Agencja Fedor Consulting, specjalizująca się w doradztwie medialnym i działaniach public relations, podpisała kontrakt z ITP SA. - polskim liderem w dostarczaniu najnowszych technologii dla medycyny estetycznej.

ITP SA. wprowadza na polski rynek najwyższej jakości, opatentowane technologie i rozwiązania dla medycyny estetycznej i wellness. Spółka zdobyła w tym segmencie pozycję lidera i z sukcesem rozpoczęła eksport własnych produktów za granicę. 

W ramach zawartej umowy Fedor Consulting zajmie się doradztwem medialnym, komunikacją korporacyjną i public relations.

Praca z ITP SA. to dla nas duże wyróżnienie i zaszczyt.  ITP SA. jest innowacyjną firmą działająca na prężnie rozwijających się rynkach medycyny, medycyny estetycznej i wellness. Rynek medycyny estetycznej jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce i na całym świecie. Jak szacują eksperci, Polacy wydają już około miliarda złotych na zabiegi medycyny estetycznej – mówi Ewa Kumorek - Fedor, dyrektor zarządzająca Fedor Consulting.

Fedor Consulting jest agencją, która powstała rok temu z inicjatywy Ewa Kumorek - Fedor, menedżer branży mediów i rynku kapitałowego oraz Magdaleny Skłodowskiej, wieloletniej dziennikarki„Rzeczpospolitej”.  Agencja świadczy kompleksowe usługi PR, organizuje debaty, konferencje i szkolenia zamknięte. Fedor Consulting specjalizuje się w usługach dla firm związanych z branżą nieruchomości, finansów, energetyki, nowych technologii, wellness i lifestyle. Wśród swoich klientów Fedor Consulting wymieniła m.in. Polnord, GPW, CityFit, Home Estate.

 

Więcej informacji:

www.fedorconsulting.pl

Ewa Kumorek-Fedor

tel. + 48 605 110 832

e.fedor@fedorconsulting.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Już jutro konferencja dla każdego, kto chce mieć własny startup #biotech. Biuro prasowe
2021-06-23 | 14:20

Już jutro konferencja dla każdego, kto chce mieć własny startup #biotech.

Już jutro konferencja dla każdego kto chce mieć własny startup #biotech.   Chcesz założyć startup biotechnologiczny, ale nie wiesz od czego zacząć? A może masz już
Nie tylko na czas pandemii – KUKE oferuje nowy system wsparcia eksporterów
2021-06-23 | 14:15

Nie tylko na czas pandemii – KUKE oferuje nowy system wsparcia eksporterów

KUKE zaprasza na konferencję online o nowych rozwiązaniach finansowych dla eksporterów.   Zdecydowana większość firm korzystających z usług KUKE zajmuje
Webinar „The Pathway to Scientific Impact - Challenges and Opportunities”
2021-06-10 | 22:00

Webinar „The Pathway to Scientific Impact - Challenges and Opportunities”

Jakie wyzwania stawia przed naukowcami współczesny świat? Jaki wpływ ma nauka na nasze codziennie życie? O roli i wpływie nauki, wyzwaniach, które przed nami stawia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Pierwszy na świecie pasażerski pociąg wodorowy może być produkowany w Polsce. Od przyszłego roku zacznie regularnie kursować w Niemczech

Produkowany w fabrykach Alstomu w Niemczech i Polsce Coradia iLint to pierwszy na świecie pasażerski pociąg z napędem wodorowym. To cichy i bezemisyjny pojazd, który emituje tylko wodę i parę wodną. Na zakup pociągów na wodór zdecydowały się już Niemcy, Austria, a także Francja i Włochy. Jeśli spłynęłyby także zamówienia z Polski, takie pojazdy mogłyby zastąpić pociągi o tradycyjnym napędzie. Dla Polski, której 74 proc. transportu kolejowego nadal opiera się na węglu, a duża część tras wciąż pozostaje niezelektryfikowana, wykorzystanie wodoru na kolei to szansa na znaczące redukcje emisji CO2, ale i szansa w globalnym wyścigu technologii wodorowych. Pojazd właśnie zadebiutował na polskich torach podczas testów eksploatacyjnych na torze koło Wrocławia.

Konsument

Złamana noga czy zapalenie wyrostka robaczkowego na zagranicznych wakacjach mogą kosztować kilkadziesiąt tysięcy euro. Odpowiednia polisa turystyczna pokryje te koszty

Mimo pandemii COVID-19 79 proc. Polaków planuje do końca sierpnia tego roku wyjechać na wakacje, a około połowy z nich wybierze podróż za granicę – wynika z raportu opublikowanego przez Europejską Komisję Podróży. Na tle innych europejskich nacji Polacy są największymi optymistami, jeśli chodzi o ryzyka związane z zagranicznymi wyjazdami. Warto jednak zainwestować w polisę turystyczną, która pozwoli – w razie potrzeby – przełożyć podróż na inny termin, a w razie choroby czy wypadku zapewni pomoc medyczną i pokryje jej koszty. W niektórych krajach koszty leczenia przykładowo w przypadku zapalenia wyrostka robaczkowego albo złamania nogi mogą sięgać kilkudziesięciu tysięcy euro. Warto się upewnić, czy polisa zawiera też ochronę na wypadek zarażenia koronawirusem.

Handel

Handel podrobionymi lekami dotyczy głównie aptek internetowych. W dobie COVID-19 skala fałszerstw wzrosła

Wartość podrabianych produktów farmaceutycznych w globalnym obrocie opiewa na 4 mld euro, a proceder ten jest napędzany przez silny popyt, wysokie marże zysku i niskie ryzyko wykrycia. Z raportu Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) oraz Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) wynika, że liczba fałszywych lub wadliwych leków w obiegu wzrosła wraz z rozwojem aptek internetowych i rynku przesyłek – 96 proc. wszystkich skonfiskowanych podróbek znajdowało się właśnie w paczkach lub listach. Najczęściej były to antybiotyki i suplementy. W czasie pandemii pojawiły się także fałszywe testy, a nawet szczepionki na COVID-19.

Media i PR

Większość polskich internautów nie chce płacić za treści dostępne w sieci. Akceptowalna opłata to 10–20 zł miesięcznie

Ponad 80 proc. Polaków korzystających z internetu uważa, że treści dostępne w sieci powinny być bezpłatne, a 22 proc. jest gotowych płacić, ale za ograniczenie liczby wyświetlanych reklam – wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Nie sprzyja to rozwojowi modeli subskrypcyjnych na rynku mediów, ale pod znakiem zapytania stawia także model biznesowy oparty na bezpłatnych treściach finansowanych z wpływów reklamowych. Jak podkreślają eksperci, dalszy scenariusz zależy od rozwoju rynku reklamy internetowej. W optymistycznym scenariuszu z płatnych serwisów informacyjnych za cztery lata będzie korzystać nawet połowa internautów.