Komunikaty PR

Aplikacja Dorsum My Wealth dla instytucji finansowych i nowoczesnych inwestorów

2018-06-14  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Dorsum ( 0.03 MB )

Dorsum, innowacyjny, wielokrotnie nagradzany dostawca oprogramowania, wprowadził na rynek aplikację dla inwestorów „My Wealth”. Aplikacja w przystępny sposób prezentuje wyniki portfela, plany finansowe oraz cele i prognozy inwestycyjne. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą otrzymywać spersonalizowane powiadomienia i wiadomości oraz w niezwykle łatwy sposób zainwestować nowe środki, poświęcając na to mniej niż minutę.

Sztuczna inteligencja i indywidualne doradztwo

Aplikacja „My Wealth” analizuje bieżący stan portfela i porównuje go z rekomendowanym modelem, a następnie wskazuje inwestycje, które mogą przybliżyć klienta do zbudowania wzorcowego portfela. Jeżeli użytkownik znajdzie odpowiednią ofertę, może wykonać transakcję jednym dotknięciem ekranu. Dzięki zaawansowanym funkcjonalnościom aplikacja „My Wealth” łączy wyjątkowe możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja z indywidualnym doradztwem. Klient może rozmawiać z samouczącym się chatbotem, otrzymywać automatyczne powiadomienia dotyczące portfela czy dokumenty, ale także zażądać, aby rozmowę przejął jego doradca finansowy. Za pomocą aplikacji, doradcy finansowi mogą kontaktować się z inwestorami w dowolnym miejscu i czasie.

„Zmieniające się zwyczaje inwestorów wprowadziły do branży nowe standardy dotyczące doradztwa oraz oczekiwań, jak ma wyglądać proces inwestowania. Współcześni inwestorzy chcą zarządzać swoimi portfelami w szybki, efektywny i intuicyjny sposób, zachowując jednocześnie pełną kontrolę” - mówi Imre Rokob, Dyrektor Rozwoju Biznesu w Dorsum. „Jestem niezwykle dumny z tego, że ciągłe starania by zrewolucjonizować naszą ofertę oprogramowania B2B przyniosły efekt w postaci cyfrowej innowacji – wyjątkowej aplikacji mobilnej do zarządzania majątkiem, zapewniającej równowagę pomiędzy inteligentną automatyzacją a czynnikiem ludzkim.”  

Gamifikacja systemu celów i osiągnięć

Dorsum oferuje zindywidualizowany system, który pomaga w śledzeniu celów finansowych i motywuje do częstszego korzystania z aplikacji, a tym samym angażuje użytkownika. „My Wealth” zapewnia dostęp do treści edukacyjnych i gier pomagających klientom lepiej zrozumieć profil ryzyka inwestycyjnego. Pozwala także zwiększyć satysfakcję inwestorów poprzez np. odblokowanie nowych funkcji i produktów lub dostęp do rabatów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Luno bada opinie Polaków o kryptowalutach Biuro prasowe
2018-06-19 | 11:00

Luno bada opinie Polaków o kryptowalutach

Kryptowaluty - na czele z Bitcoinem - to temat kontrowersyjny i wywołujący intensywną dyskusję, przede wszystkim wśród inwestorów, polityków i mediów. Zwolennicy
Finanse Aforti Factor – współpraca z platformą peer-to-peer ViVentor
2018-06-19 | 09:35

Aforti Factor – współpraca z platformą peer-to-peer ViVentor

Aforti Factor – współpraca z platformą peer-to-peer ViVentor opcją na wzmocnienie i przyspieszenie rozwoju biznesu faktoringowego   Aforti Factor – spółka
Finanse Pożyczki online – czy to już e-commerce?
2018-06-18 | 14:00

Pożyczki online – czy to już e-commerce?

Niewielu klientów sektora usług finansowych zdaje sobie sprawę, że w momencie zaciągania zobowiązania finansowego za pośrednictwem Internetu, korzysta z usług e-commerce. Panuje

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Problemy społeczne

Osoby niepełnosprawne będą się mogły zgłosić po pomoc finansową przez internet. PFRON uruchamia system do składania wniosków o dofinansowanie

Osoby niepełnosprawne lub ich opiekunowie, którzy chcą złożyć wniosek o świadczenie i uzyskać dofinansowanie, często muszą się stawiać w urzędzie osobiście. To oznacza konieczność zwalniania się z pracy, proszenia o pomoc sąsiadów, nie każdemu pozwala też na to stan zdrowia. PFRON uruchamia system, który ma wyeliminować ten problem. Osoba niepełnosprawna będzie mogła samodzielnie złożyć wniosek przez internet, dowiedzieć się, jakie dofinansowania są dla niej dostępne i uzyskać wsparcie całkowicie online. Projekt został skonstruowany tak, że będą mogły skorzystać z niego nawet osoby wykluczone cyfrowo.

Transport

Przyszłość elektronicznego systemu poboru opłat drogowych pod znakiem zapytania. Przekazanie go do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego może być ryzykowne

Przekazanie obsługi elektronicznego systemu poboru opłat drogowych do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego to duże ryzyko, które może mieć poważne skutki – ocenia poseł PO Stanisław Żmijan. Zdaniem wiceszefa sejmowej Komisji Infrastruktury GITD nie ma doświadczenia, wiedzy ani narzędzi, które umożliwiłyby sprawne zarządzanie systemem e-myto. Dlatego część zadań i tak trzeba będzie zlecać wyspecjalizowanym podmiotom prywatnym. Ta decyzja będzie mieć też negatywne skutki dla kierowców, ponieważ jednostka, która nakłada kary, będzie jednocześnie rozpatrywać odwołania ukaranych.

Handel

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają zwykle za długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem oraz złą organizację wsparcia. To może zaważyć na wynikach firmy, dlatego coraz częściej stawiają one klientów w centrum zainteresowania. Do starań w tym kierunku mają zachęcać ich także takie inicjatywy jak Mistrzostwa Jakości Obsługi, w których niczym na boisku piłkarskim najlepsze pod kątem obsługi klienta firmy walczą o bramki, czyli dobre opinie konsumentów.

 
 

Prawo

Część sądowych wyroków podatkowych budzi zastrzeżenia ekspertów. Sądy administracyjne wydały w ubiegłym roku 27 tys. takich wyroków

W zeszłym roku sądy administracyjne wydały 27 tys. wyroków w sprawach podatkowych. W 25 proc. przypadków były to orzeczenia uchylające decyzje fiskusa. Z drugiej strony część sądowych rozstrzygnięć w sprawach podatkowych budzi zastrzeżenia zarówno samych podatników, jak i ekspertów. Ich zdaniem to efekt nie tylko profiskalnej wykładni, lecz także niedoskonałości przepisów.