Komunikaty PR

Brainly zgarnia najważniejszą nagrodę od Naspers - Founder Award

2018-09-14  |  15:10
Biuro prasowe

Międzynarodowy koncern Naspers ponownie nagrodził przedsiębiorców i firmy z całego świata podczas Global Summit Naspers w Nowym Delhi w Indiach. W 2018 roku najważniejsze wyróżnienie - Founder Award trafiło w ręce Michała Borkowskiego, współzałożyciela Brainly - największej na świecie edukacyjnej sieci do wzajemnej nauki (peer-to-peer learning) dla uczniów, rodziców i nauczycieli.

Naspers, międzynarodowy koncern mediowy i jeden z największych inwestorów technologicznych na świecie, ogłosił zwycięzców tegorocznej edycji - Founder Award i Global Innovation Award. Nagrody przyznawane są co roku należącym do grupy Naspers przedsiębiorcom i zespołom z całego świata, wykorzystującym nowoczesne technologie do poprawy jakości życia i tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla biznesu.

Laureatem tegorocznej nagrody Naspers Founder Award został Michał Borkowski, Co-Founder i CEO Brainly. Michał od 2009 roku współtworzy największą na świecie platformę edukacyjną, która wykorzystując nowe technologie, zapewnia uczniom na całym świecie dostęp do wzajemnej nauki online. Dotychczas Naspers zainwestowało w Brainly 15 mln dolarów, dzięki czemu platformie udało się przekroczyć 100 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.

"To wielki zaszczyt zostać laureatem nagrody Naspers Founder Award. To także duże wyróżnienie dla całego zespołu pracującego w Brainly na całym świecie. Przed nami wciąż kolejne wyzwania, wiele możliwości rozwoju i jestem szczęśliwy, że możemy wspólnie z Naspers kontynuować naszą drogę"- komentuje Michał Borkowski, Co-Founder i CEO Brainly.

Jak co roku nastąpiło także wręczenie Global Innovation Award, tegoroczni laureaci to: Belinda Ndlovu (MultiChoice, RPA), Abhishek Gupta (PayU India), Stacy Janes (Irdeto, Kanada), Mihai Stancu (eMAG, Rumunia), Julien Meynet i Néstor García (letgo, Hiszpania). Nagrody wręczono podczas konferencji Global Summit Naspers w Delhi.

„Naspers pomaga i inwestuje w firmy technologiczne, które swoimi rozwiązaniami podnoszą jakość codziennego życia ludzi na całym świecie i wzbudzają w innych ducha przedsiębiorczości. Jestem niezmiernie dumny z tego, że zwycięzcy tegorocznych nagród -  Founder i Innovation Award - każdego dnia inspirują nie tylko swoje zespoły, ale także innych partnerów z grupy Naspers do wykorzystywania nowych technologii w celu poprawy jakości życia" - mówi Bob van Dijk, Chief Executive Officer, Naspers Group.

 

O Naspers

Założony w 1915 roku Naspers jest międzynarodowym koncernem mediowym oraz jednym z największych inwestorów technologicznych na świecie. Działając w ponad 120 krajach i na rynkach o długoterminowym potencjale wzrostu, Naspers tworzy firmy, które dają większe możliwości ludziom i wzbogacają społeczności. Naspers jest jednym z wiodących koncernów mediowych na świecie, prowadząc działalność w obszarze telewizji, usług internetowych i prasy. 

Firmy należące do Naspers łączą ludzi zarówno ze sobą, jak i światem, pomagają poprawiać ich codzienne życie i dostarczają najlepsze treści o charakterze lokalnym oraz globalnym. Każdego dnia miliony ludzi korzysta z produktów i usług firm, w które Naspers zainwestował, nabył lub zbudował, w tym Avito, Brainly, Codecademy, eMAG, ibibo, iFood, Irdeto, letgo, Media24, Movile, MultiChoice, OLX, PayU, Showmax, SimilarWeb, Swiggy, Twiggle i Udemy. 

 

O Brainly

Brainly, jako platforma do wspierania procesu nauki szkolnej, realizuje swoją wizję, aby zapewnić każdemu uczniowi na świecie dostęp do możliwości wzajemnej nauki (peer-to-peer learning) online. W ramach planów Brainly chce dalej rozwijać zastosowanie platformy jako wartościowego i łatwo dostępnego źródła wiedzy i pomocy dla uczniów, rodziców oraz nauczycieli.

Jej pozytywny wpływ na proces uczenia się został potwierdzony w badaniach, które wskazały, że 91% uczniów uważa korzystanie z platformy za pomocne w zapamiętywaniu treści, wzmacniające samoocenę (86%) i poszerzające bazę wiedzy (83%). Miesięcznie z Brainly korzysta ponad 100 milionów unikalnych użytkowników z całego świata, co sprawia, że jest to największy serwis typu peer-to-peer learning dla uczniów na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mercure Kraków Stare Miasto ma już 2 lata! Biuro prasowe
2018-09-21 | 11:30

Mercure Kraków Stare Miasto ma już 2 lata!

Dostarczanie gościom wyjątkowych doświadczeń, innowacyjne rozwiązania, celebrowanie regionalnej kultury i najwyższe oceny podróżnych. Dwa lata temu hotel Mercure Kraków Stare
Firma BRAK ZDJĘCIA
2018-09-21 | 11:25

Rejestracja do DKMS, budowanie więzi i maszyna Goldberga – wyjątkowa integracja

Zintegrowanie zespołów, pobudzenie kreatywności, ale także szansa na spełnienie dobrego uczynku, który może uratować życie. W Myślenicach 7 września odbyła się Orbisjada, organizowana dla pracowników Grupy
Firma Praca za granicą – jak zmniejszyć ryzyko?
2018-09-21 | 01:00

Praca za granicą – jak zmniejszyć ryzyko?

Możliwość pracy za granicą wciąż dla wielu Polaków jest kusząca, jednak nie wszyscy zainteresowani decydują się na taki krok. Wielu obawia się swojej słabej znajomości języka,

Kalendarium

Edukacja

Tylko co dziesiąty Polak ma wystarczającą wiedzę o ubezpieczeniach społecznych. ZUS po raz piąty rusza z programem edukacyjnym dla szkół

Zaledwie 10 proc. Polaków ma zadowalającą wiedzę z zakresu ubezpieczeń społecznych – wynika z badań ISP i Millward Brown. Świadomość jest bardzo ograniczona zwłaszcza wśród młodszych pokoleń, a w podstawach programowych brakuje tej tematyki. W efekcie część uczniów nie potrafi nawet rozwinąć skrótu ZUS. Poziom wiedzy dotyczącej ubezpieczeń społecznych, własnej działalności gospodarczej i poruszania się po rynku pracy mają zwiększyć „Lekcje z ZUS” – to autorski program cieszący się coraz większą popularnością. W szkołach w całej Polsce ruszyła właśnie jego piąta edycja.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Konsument

PSOR: Pestycydy to leki dla roślin i niezbędne narzędzie pracy rolnika. Bez nich bezpieczeństwo żywności jest zagrożone

Pestycydy stosowane w rolnictwie, czyli środki ochrony roślin, to nic innego jak leki dla rośliny. Tymczasem wokół nich narosło wiele mitów, a nie ma się czego obawiać – podkreśla Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. W samej Polsce roślinom zagraża ok. 2 tys. szkodliwych organizmów, a na świecie – 65 tys. Pestycydy pozwalają chronić rośliny – opryski zapobiegają zagrożeniom dla naszego zdrowia ze strony np. toksycznych mikroorganizmów. Eksperci podkreślają, że żywność, którą kupujemy, jest całkowicie bezpieczna. Ponad 96 proc. spełnia najbardziej wyśrubowane europejskie normy.

 

Motoryzacja

Do 2025 roku europejski rynek baterii będzie wart 250 mld euro. KE chce wspierać jego rozwój zanim przejmą go Azjaci i Amerykanie

Europejski rynek baterii wykorzystywanych w samochodach elektrycznych czy systemach sieciowych w połowie przyszłej dekady będzie wart już około 250 mld euro – pięciokrotnie więcej niż obecnie, a globalne zapotrzebowanie sięgnie nawet 600 GWh. Eksperci podkreślają, że to branża z ogromnym potencjałem, dlatego Komisja Europejska zamierza przeznaczyć na rozwinięcie europejskiego rynku baterii około 2 mld euro, zanim palmę pierwszeństwa w tym sektorze przejmą azjatyccy i amerykańscy – z Teslą na czele – producenci nowoczesnych ogniw litowo-jonowych, które zdominowały rynek. 

 

Handel

27 lat działania systemu online w polskich kolekturach. Zapowiadane są kolejne innowacje

W tym roku, dokładnie 15 września, minęło 27 lat, od kiedy sprzedaż gier LOTTO jest prowadzona poprzez system online. To on, działając 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, łączy w całość ponad 17 tysięcy punktów sprzedaży Totalizatora Sportowego. Dzięki systemowi online nie musimy wypełniać blankietów (gra na chybił trafił), zakup przebiega błyskawicznie, a kolektorzy nie muszą wysyłać tysięcy kuponów do centrali. W ciągu tych 10 tys. dni zawarto ok. 28 mld transakcji loteryjnych.