Komunikaty PR

Brainly zgarnia najważniejszą nagrodę od Naspers - Founder Award

2018-09-14  |  15:10
Biuro prasowe

Międzynarodowy koncern Naspers ponownie nagrodził przedsiębiorców i firmy z całego świata podczas Global Summit Naspers w Nowym Delhi w Indiach. W 2018 roku najważniejsze wyróżnienie - Founder Award trafiło w ręce Michała Borkowskiego, współzałożyciela Brainly - największej na świecie edukacyjnej sieci do wzajemnej nauki (peer-to-peer learning) dla uczniów, rodziców i nauczycieli.

Naspers, międzynarodowy koncern mediowy i jeden z największych inwestorów technologicznych na świecie, ogłosił zwycięzców tegorocznej edycji - Founder Award i Global Innovation Award. Nagrody przyznawane są co roku należącym do grupy Naspers przedsiębiorcom i zespołom z całego świata, wykorzystującym nowoczesne technologie do poprawy jakości życia i tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla biznesu.

Laureatem tegorocznej nagrody Naspers Founder Award został Michał Borkowski, Co-Founder i CEO Brainly. Michał od 2009 roku współtworzy największą na świecie platformę edukacyjną, która wykorzystując nowe technologie, zapewnia uczniom na całym świecie dostęp do wzajemnej nauki online. Dotychczas Naspers zainwestowało w Brainly 15 mln dolarów, dzięki czemu platformie udało się przekroczyć 100 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.

"To wielki zaszczyt zostać laureatem nagrody Naspers Founder Award. To także duże wyróżnienie dla całego zespołu pracującego w Brainly na całym świecie. Przed nami wciąż kolejne wyzwania, wiele możliwości rozwoju i jestem szczęśliwy, że możemy wspólnie z Naspers kontynuować naszą drogę"- komentuje Michał Borkowski, Co-Founder i CEO Brainly.

Jak co roku nastąpiło także wręczenie Global Innovation Award, tegoroczni laureaci to: Belinda Ndlovu (MultiChoice, RPA), Abhishek Gupta (PayU India), Stacy Janes (Irdeto, Kanada), Mihai Stancu (eMAG, Rumunia), Julien Meynet i Néstor García (letgo, Hiszpania). Nagrody wręczono podczas konferencji Global Summit Naspers w Delhi.

„Naspers pomaga i inwestuje w firmy technologiczne, które swoimi rozwiązaniami podnoszą jakość codziennego życia ludzi na całym świecie i wzbudzają w innych ducha przedsiębiorczości. Jestem niezmiernie dumny z tego, że zwycięzcy tegorocznych nagród -  Founder i Innovation Award - każdego dnia inspirują nie tylko swoje zespoły, ale także innych partnerów z grupy Naspers do wykorzystywania nowych technologii w celu poprawy jakości życia" - mówi Bob van Dijk, Chief Executive Officer, Naspers Group.

 

O Naspers

Założony w 1915 roku Naspers jest międzynarodowym koncernem mediowym oraz jednym z największych inwestorów technologicznych na świecie. Działając w ponad 120 krajach i na rynkach o długoterminowym potencjale wzrostu, Naspers tworzy firmy, które dają większe możliwości ludziom i wzbogacają społeczności. Naspers jest jednym z wiodących koncernów mediowych na świecie, prowadząc działalność w obszarze telewizji, usług internetowych i prasy. 

Firmy należące do Naspers łączą ludzi zarówno ze sobą, jak i światem, pomagają poprawiać ich codzienne życie i dostarczają najlepsze treści o charakterze lokalnym oraz globalnym. Każdego dnia miliony ludzi korzysta z produktów i usług firm, w które Naspers zainwestował, nabył lub zbudował, w tym Avito, Brainly, Codecademy, eMAG, ibibo, iFood, Irdeto, letgo, Media24, Movile, MultiChoice, OLX, PayU, Showmax, SimilarWeb, Swiggy, Twiggle i Udemy. 

 

O Brainly

Brainly, jako platforma do wspierania procesu nauki szkolnej, realizuje swoją wizję, aby zapewnić każdemu uczniowi na świecie dostęp do możliwości wzajemnej nauki (peer-to-peer learning) online. W ramach planów Brainly chce dalej rozwijać zastosowanie platformy jako wartościowego i łatwo dostępnego źródła wiedzy i pomocy dla uczniów, rodziców oraz nauczycieli.

Jej pozytywny wpływ na proces uczenia się został potwierdzony w badaniach, które wskazały, że 91% uczniów uważa korzystanie z platformy za pomocne w zapamiętywaniu treści, wzmacniające samoocenę (86%) i poszerzające bazę wiedzy (83%). Miesięcznie z Brainly korzysta ponad 100 milionów unikalnych użytkowników z całego świata, co sprawia, że jest to największy serwis typu peer-to-peer learning dla uczniów na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma ABB ze stacją rowerów Wavelo Biuro prasowe
2019-04-18 | 11:00

ABB ze stacją rowerów Wavelo

W samym centrum Krakowa, przy Rondzie Mogilskim, powstała kolejna stacja rowerów miejskich Wavelo. Inwestorem jest międzynarodowy koncern ABB zatrudniający w Krakowie ponad 2 tysiące
Firma Profesjonalna pomoc medyczna w miejscu pracy od Capital Park
2019-04-16 | 13:00

Profesjonalna pomoc medyczna w miejscu pracy od Capital Park

W kompleksach biurowych Eurocentrum oraz Royal Wilanów w Warszawie ruszyła pierwsza na polskim rynku natychmiastowa pomoc medyczna dedykowana najemcom. Dzięki wdrożeniu przez Grupę
Firma Razem możemy jeszcze więcej
2019-04-16 | 11:30

Razem możemy jeszcze więcej

Immergas podsumował kolejny rok pracy swoich najlepszych serwisów. W Łodzi odbyła się druga doroczna konferencja Licencjonowanych Serwisów Immergas. Hasłem tegorocznej edycji

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.