Komunikaty PR

Coraz więcej narzędzi motywacyjnych dla pośredników finansowych

2017-04-21  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania inf.pras. ( 0.12 MB )

Systemy lojalnościowe skutecznie funkcjonują niemal we wszystkich branżach, zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Po takie rozwiązanie sięga od niedawna także dynamicznie rozwijający się segment rynku usług finansowych w Polsce - pośrednictwo finansowe. W jaki sposób integratorzy bankowi zdobywają lojalność swoich partnerów?

Na ogół motywowanie pracowników sprowadza się do przyznawanych premii okresowych, które mają być narzędziem wspierającym cele sprzedażowe. Premie zazwyczaj  wypłacane są w gotówce, w systemie kwartalnym i rocznym. Niektóre sieci pośredników finansowych mogą jednak pochwalić się już bardziej wysublimowanymi akcjami, adresowanymi do swoich partnerów biznesowych., takimi jak programy lojalnościowe.

W dużej sieci integrator dba o ciągły rozwój swoich partnerów, dając im jak największe wsparcie w wielu obszarach. Dzieli się z pośrednikami swoimi kontaktami biznesowymi oraz udziela na co dzień cennych praktycznych informacji, co jest poparte latami doświadczeń na rynku – mówi Grzegorz Lewandowski, Prezes Sales Group, ogólnopolskiego integratora bankowego. – Jednak dla utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji  partnerów, równie istotny jest dobrze działający program lojalnościowy. Przede wszystkim przekłada się on bezpośrednio na podtrzymanie  długofalowej współpracy, o czym przekonujemy się na co dzień  – podkreśla.

Program szyty na miarę branży

Pośrednicy finansowi mogą najczęściej liczyć na program lojalnościowy w modelu biznesowym opartym na przeliczaniu określonego wolumenu sprzedaży produktów na punkty. Ci, którzy zgromadzili odpowiednią liczbę punktów, otrzymują wartościową nagrodę, np. karty paliwowe czy pakiet ubezpieczenia zdrowotnego. Im większa wartość premiowanej sprzedaży, tym uczestnik programu ma szansę na większą pulę nagród.  Swoje bieżące wyniki niejednokrotnie pośrednicy mogą w łatwy sposób monitorować poprzez indywidualne konto na stronie www programu. Firmy dbają też o różnorodność programu, wprowadzając konkursy, akcje promocyjne, a także odświeżają cyklicznie katalog nagród. Część firm organizuje akcje we współpracy z innymi markami.

Zorganizowaliśmy wspólnie z innymi firmami z branży pośrednictwa finansowego program lojalnościowy, z którego obecnie może skorzystać ponad dwa tysiące pośredników. Dzięki takiej skali mogliśmy przykładowo przeprowadzić dodatkowo akcję promocyjną z bogatą flotą aut – mówi Leszek Greń, Prezes FinUp, współorganizator  jednego z programów lojalnościowych dla pośredników finansowych.

Na rynku dużych firm pośrednictwa finansowego widać zwiększone zainteresowanie programami lojalnościowymi. Nic dziwnego, odpowiednio przygotowany program gwarantuje korzyści obu stronom. Pośrednik finansowy zyskuje satysfakcję i namacalne profity, firma natomiast bardziej zmotywowanego i efektywnego pracownika.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-04-24 | 14:45

Pracownik zamiast headhuntera.

Według najnowszego międzynarodowego raportu LinkedIn „Global Recruiting Trends 2017”, polecenia pracownicze stanowią najlepsze źródło jakościowych rekrutacji dla aż 48% pracodawców. Jak dodaje Glassdoor, aż 70%
Firma Etyczne firmy zarabiają więcej
2017-04-21 | 14:40

Etyczne firmy zarabiają więcej

Przedsiębiorstwa potrafią włożyć wiele wysiłku w budowanie swojego wizerunku. Jeśli za deklaracjami, że firma działa etycznie, faktycznie idą działania mające na celu eliminowanie
Firma Pożar LNG. Akcja ratownicza pod kontrolą specjalistów
2017-04-21 | 13:00

Pożar LNG. Akcja ratownicza pod kontrolą specjalistów

Wyciek skroplonego LNG, pożar i akcja ratownicza – z takim zagrożeniem musieli zmierzyć się strażacy podczas praktycznego szkolenia, zorganizowanego przez Straż Pożarną i

Kalendarium

Dziś w serwisie Innowacje

Polska firma stworzyła specjalnego robota do nauki programowania. Trafi do polskich szkół

Do 2020 roku na świecie będzie brakować nawet miliona programistów. Już teraz w Polsce na specjalistów z tej branży czeka nawet 50 tys. miejsc pracy. Naukę programowania najlepiej zacząć od najmłodszych lat. Od września nauka programowania wejdzie do podstawy programowej, a wraz z nią do polskich szkół może trafić innowacyjny robot Photon. To robot, który rozwija się wraz z dzieckiem, ucząc je programowania. Spółka Photon Entertainmnet, twórca robota, podpisała umowę z Grupą MAC, dzięki której wzbogacona wersja edukacyjna robota trafi do szkół i przedszkoli. 

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Szybko rośnie liczba nowych rodzajów polis. To wymusza na ubezpieczycielach inwestycje w nowoczesne narzędzia informatyczne

Ubezpieczenia zwierząt domowych, sprzętu mobilnego czy polisy od ukąszenia kleszcza – liczba nowych produktów ubezpieczeniowych gwałtownie rośnie. To wynik zmieniającego się rynku i potrzeb klientów. Aby skutecznie wprowadzić je na rynek i nimi zarządzać, ubezpieczyciele potrzebują odpowiednich narzędzi informatycznych – przekonują eksperci Sollers Consulting. Przyszłością są platformy, które umożliwią klientom samodzielny zakup polis. Bez takich narzędzi ubezpieczyciele mogą mieć problem z utrzymaniem się na rynku.

Ochrona środowiska

Energia słoneczna mogłaby pomóc ograniczyć problem smogu. Warunkiem dostęp klientów indywidualnych do finansowania

Fotowoltaika rośnie w Polsce skokowo. Wartość tego rynku przekroczyła kilkaset milionów złotych, a eksperci prognozują w nadchodzących latach dalszy dynamiczny wzrost. Fotowoltaika będzie rosła wraz z całym rynkiem odnawialnych źródeł energii, który może w przyszłości rozwiązać problem dramatycznie złej jakości powietrza w Polsce. Warunkiem jest jednak dostęp klientów indywidualnych do instrumentów finansowania, których na razie na rynku brakuje.

Patronat Newserii

Nauka

Pracodawcy coraz mniejszą wagę przywiązują do wykształcenia. Liczą się umiejętności techniczne i doświadczenie

Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z konkretnym fachem w ręku. Pracodawcy coraz mniejszą wagę przywiązują do wykształcenia, dużo bardziej liczą się dla nich umiejętności i doświadczenie – przekonuje Natalia Bogdan, prezes agencji pracy Jobhouse. Dlatego pierwsze kroki na rynku pracy dobrze jest stawiać jeszcze na studiach, podejmując prace dorywcze lub angażując się w wolontariat. Ponad połowa studentów dorabia po zajęciach, czemu sprzyja elastyczny wymiar czasu pracy, jaki oferują pracodawcy.

Przemysł spożywczy

Prof. dr hab. Krzysztof Krygier: w grupie tłuszczów stałych najzdrowszy jest olej palmowy, a najmniej zdrowy olej kokosowy

Na temat tłuszczów spożywczych krąży coraz więcej mitów. Olej kokosowy uważany jest za najzdrowszy. Eksperci zauważają, że w rzeczywistości jest jednak odwrotnie – zawiera on bowiem 90 proc. tłuszczów nasyconych, których wedle oficjalnych rekomendacji instytucji naukowych należy unikać. Mimo złych opinii spośród tłuszczów stałych zdecydowanie zdrowszy jest tłuszcz palmowy. Zawiera niemal dwukrotnie mniej tłuszczów nasyconych. Jest powszechnie stosowany w przemyśle spożywczych, przede wszystkim ze względu na wysoką wydajność, łatwą produkcję i dobre właściwości teksturalne.

Konsument

Millenialsi coraz ważniejszą grupą dla branży motoryzacyjnej. Aż 96 proc. z nich korzysta z samochodu

Pokolenie millenialsów ceni mobilność. Zdecydowana większość, bo 80 proc., deklaruje, że nie rozstaje się z telefonem komórkowym przez całą dobę. Dwie trzecie wysyła około piętnastu wiadomości dziennie. Na równi z komunikacją ważna jest dla nich możliwość przemieszczania się, a 96 proc. korzysta z samochodu – wynika z badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia dla Volkswagen Bank Polska.