Komunikaty PR

Coraz więcej narzędzi motywacyjnych dla pośredników finansowych

2017-04-21  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania inf.pras. ( 0.12 MB )

Systemy lojalnościowe skutecznie funkcjonują niemal we wszystkich branżach, zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Po takie rozwiązanie sięga od niedawna także dynamicznie rozwijający się segment rynku usług finansowych w Polsce - pośrednictwo finansowe. W jaki sposób integratorzy bankowi zdobywają lojalność swoich partnerów?

Na ogół motywowanie pracowników sprowadza się do przyznawanych premii okresowych, które mają być narzędziem wspierającym cele sprzedażowe. Premie zazwyczaj  wypłacane są w gotówce, w systemie kwartalnym i rocznym. Niektóre sieci pośredników finansowych mogą jednak pochwalić się już bardziej wysublimowanymi akcjami, adresowanymi do swoich partnerów biznesowych., takimi jak programy lojalnościowe.

W dużej sieci integrator dba o ciągły rozwój swoich partnerów, dając im jak największe wsparcie w wielu obszarach. Dzieli się z pośrednikami swoimi kontaktami biznesowymi oraz udziela na co dzień cennych praktycznych informacji, co jest poparte latami doświadczeń na rynku – mówi Grzegorz Lewandowski, Prezes Sales Group, ogólnopolskiego integratora bankowego. – Jednak dla utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji  partnerów, równie istotny jest dobrze działający program lojalnościowy. Przede wszystkim przekłada się on bezpośrednio na podtrzymanie  długofalowej współpracy, o czym przekonujemy się na co dzień  – podkreśla.

Program szyty na miarę branży

Pośrednicy finansowi mogą najczęściej liczyć na program lojalnościowy w modelu biznesowym opartym na przeliczaniu określonego wolumenu sprzedaży produktów na punkty. Ci, którzy zgromadzili odpowiednią liczbę punktów, otrzymują wartościową nagrodę, np. karty paliwowe czy pakiet ubezpieczenia zdrowotnego. Im większa wartość premiowanej sprzedaży, tym uczestnik programu ma szansę na większą pulę nagród.  Swoje bieżące wyniki niejednokrotnie pośrednicy mogą w łatwy sposób monitorować poprzez indywidualne konto na stronie www programu. Firmy dbają też o różnorodność programu, wprowadzając konkursy, akcje promocyjne, a także odświeżają cyklicznie katalog nagród. Część firm organizuje akcje we współpracy z innymi markami.

Zorganizowaliśmy wspólnie z innymi firmami z branży pośrednictwa finansowego program lojalnościowy, z którego obecnie może skorzystać ponad dwa tysiące pośredników. Dzięki takiej skali mogliśmy przykładowo przeprowadzić dodatkowo akcję promocyjną z bogatą flotą aut – mówi Leszek Greń, Prezes FinUp, współorganizator  jednego z programów lojalnościowych dla pośredników finansowych.

Na rynku dużych firm pośrednictwa finansowego widać zwiększone zainteresowanie programami lojalnościowymi. Nic dziwnego, odpowiednio przygotowany program gwarantuje korzyści obu stronom. Pośrednik finansowy zyskuje satysfakcję i namacalne profity, firma natomiast bardziej zmotywowanego i efektywnego pracownika.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Fuzja Intrum Justitia i Lindorff. Krzysztof Krauze stanie na czele połączonych f Biuro prasowe
2017-09-25 | 06:00

Fuzja Intrum Justitia i Lindorff. Krzysztof Krauze stanie na czele połączonych f

W czerwcu br. połączenie szwedzkiej grupy Intrum Justitia oraz norweskiego podmiotu Lindorff stało się faktem. Giganci rynku zarządzania wierzytelnościami zapowiadają, że fuzja zapewni im
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-09-22 | 18:00

Raport ADP: Evolution of Work 2.0. Nastawienie „Ja” vs „My”

ADP Polska: Najnowsze badania pokazują przepaść między pracodawcami a pracownikami w Europie – Raport: Evolution of Work 2.0. Nastawienie „Ja” vs „My”   64% pracowników w Europie uważa, że
Firma Polski detal na międzynarodowym forum. Relacja z targów Furnica
2017-09-22 | 16:00

Polski detal na międzynarodowym forum. Relacja z targów Furnica

Poznańskie targi rokrocznie skupiają czołowych producentów branży meblarskiej. Różnorodność zaprezentowanych ekspozycji stanowi okazję do przyjrzenia się nowym kierunkom we

Kalendarium

Partner serwisu

Advertisement

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Sektor inteligentnych wind dynamicznie się rozwija. Do 2022 roku jego wartość przekroczy 26 mld dolarów

Do 2022 roku wartość sektora inteligentnych wind przekroczy 26 mld dolarów, wynika z raportu sporządzonego przez Markets and Markets. Rynek dynamicznie się rozwija od 2015 roku, notując wzrosty na poziomie blisko 16 proc. rocznie. To zasługa między innymi zmian technologicznych oraz rosnących wymagań, stawianych przed branżą dźwigową. 

Handel

Nieterminowe płatności utrudniają ekspansję zagraniczną polskich firm. Na zapłatę od kontrahentów czekają średnio 55 dni

Rośnie skala opóźnień w płatnościach w krajach Europy Zachodniej, czyli u głównych partnerów handlowych Polski – wynika z danych firmy Atradius. Problem z nieterminowo opłacanymi fakturami ma 41 proc. przedsiębiorstw. Firmy muszą też coraz dłużej czekać na płatności – średnio jest to 55 dni. Przyczyną problemów z opóźnieniami często bywa niesprawdzenie kontrahenta i nieznajomość miejscowych przepisów dotyczących warunków płatności.  Przedsiębiorcy mogą zmniejszyć ryzyko m.in. dzięki opublikowanemu właśnie International Debt Collections Handbook.

Transport

Wzrosła liczba przewozów w PKP Cargo, rośnie też zysk. Problemem okazuje się jednak brak rąk do pracy

Pozyskanie pracowników jest obecnie największym problemem dla PKP Cargo – podkreśla prezes spółki. Grupa w I półroczu zwiększyła pracę przewozową i masę przewiezionych towarów, udało się także osiągnąć zysk netto wobec straty przed rokiem. Przewoźnikowi służy coraz lepsza sytuacja w gospodarce, więc dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na pracowników. Jednak ich liczba spada. Na koniec czerwca 2017 roku była niższa o 320 niż przed rokiem.

Patronat Newserii

Potencjalnie Niebiezpieczni

Media i PR

Nazwa może przesądzić o sukcesie firmy. Coraz częściej małe i średnie przedsiębiorstwa sięgają po pomoc profesjonalnych agencji

Zła nazwa firmy jest jak zły fundament dla domu – przez to wszystko może się zawalić – przekonuje Tomasz Banasik z Nazywamy.com. Jak podkreśla, można zmienić wszystko, logo, identyfikację wizualną, ale nie nazwę. Na tym polu sytuacja w polskich firmach jest znacznie lepsza niż jeszcze kilkanaście lat temu. Coraz częściej też sięgają one po pomoc profesjonalistów, również te małe i średnie przedsiębiorstwa.

Infrastruktura

Rośnie popularność mieszkań w pofabrycznych budynkach i zrewitalizowanych kamienicach. Klientów przyciąga klimat wnętrz i ich lokalizacja

W Polsce coraz większym zainteresowaniem cieszą się lokale w rewitalizowanych kamienicach i lofty. Mieszkania w poprzemysłowych budynkach to połączenie industrialnych przestrzeni z nowoczesnymi elementami. Tego typu inwestycji jest jednak niewiele, przede wszystkim w Łodzi i na Śląsku. W największych miastach rośnie zainteresowanie mieszkaniami w zrewitalizowanych kamienicach. Oferty przyciągają młode osoby, które cenią nowoczesne wnętrza i bliskość centrum.