Komunikaty PR

Dekpol wyróżniony tytułem Orły Tygodnika „Wprost” 2016

2016-04-21  |  10:20
Biuro prasowe

Dekpol został wyróżniony prestiżowym tytułem Orły Tygodnika „Wprost” 2016 przyznawanym najbardziej dochodowym i dynamicznym przedsiębiorstwom. Uroczystość wręczenia nagród dla firm z regionu pomorskiego odbyła się na regionalnej gali zorganizowanej w Sopocie.

Dekpol został laureatem Orłów Tygodnika „Wprost” na Pomorzu w ramach pierwszej edycji nagrody przyznawanej przez tygodnik „Wprost”. Wręczenie tytułów firmom z województwa pomorskiego odbyło się 18 kwietnia br. podczas regionalnej gali w Sopocie w hotelu Sheraton.

„Koncentrujemy się na systematycznym rozwoju naszej firmy, zwiększaniu skali działalności oraz poprawie wyników finansowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że realizacja tych strategicznych założeń zapewniła nam uzyskanie prestiżowego wyróżnienia przyznawanego przez tygodnik Wprost” – powiedział Mariusz Tuchlin, Prezes Dekpol S.A.

Orły Tygodnika „Wprost” to nagroda dla firm, które osiągnęły najwyższy średni zysk netto w ciągu ostatnich trzech lat (2012-2014), a także największy średni procentowy wzrost zysku netto. Zestawienie przedsiębiorstw zostało opracowane wspólnie przez redakcję tygodnika „Wprost” oraz firmę Bisnode. Pamiątkowe dyplomy otrzymało w sumie kilkadziesiąt firm z województwa pomorskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przedsiębiorcy boją się o pieniądze Biuro prasowe
2019-05-20 | 11:45

Przedsiębiorcy boją się o pieniądze

W I kwartale 2019 roku wydłużył się średni okres oczekiwania na zapłatę ze strony kontrahentów z 3 miesięcy i 15 dni do 3 miesięcy i 24 dni. Przedsiębiorcy boją się, że w
Firma Jubileusz firmy KESSEL
2019-05-20 | 11:00

Jubileusz firmy KESSEL

9 maja br. minęło 15 lat od chwili utworzenia w Polsce firmy Kessel Sp. z o.o. W ciągu tych minionych lat kilkuosobowa firma przerodziła się w prężnie działające przedsiębiorstwo
Firma BRAK ZDJĘCIA
2019-05-17 | 09:00

KiK: strategię tworzymy w oparciu o potrzeby klientów

Z każdym miesiącem możemy zaobserwować konsekwentne realizowanie strategii rozwoju marki KiK, przejawiające się w otwieraniu kolejnych sklepów. Tylko w kwietniu zostało uruchomionych 5 nowych lokalizacji – wśród nich

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.