Komunikaty PR

Dekpol wyróżniony tytułem Orły Tygodnika „Wprost” 2016

2016-04-21  |  10:20
Biuro prasowe

Dekpol został wyróżniony prestiżowym tytułem Orły Tygodnika „Wprost” 2016 przyznawanym najbardziej dochodowym i dynamicznym przedsiębiorstwom. Uroczystość wręczenia nagród dla firm z regionu pomorskiego odbyła się na regionalnej gali zorganizowanej w Sopocie.

Dekpol został laureatem Orłów Tygodnika „Wprost” na Pomorzu w ramach pierwszej edycji nagrody przyznawanej przez tygodnik „Wprost”. Wręczenie tytułów firmom z województwa pomorskiego odbyło się 18 kwietnia br. podczas regionalnej gali w Sopocie w hotelu Sheraton.

„Koncentrujemy się na systematycznym rozwoju naszej firmy, zwiększaniu skali działalności oraz poprawie wyników finansowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że realizacja tych strategicznych założeń zapewniła nam uzyskanie prestiżowego wyróżnienia przyznawanego przez tygodnik Wprost” – powiedział Mariusz Tuchlin, Prezes Dekpol S.A.

Orły Tygodnika „Wprost” to nagroda dla firm, które osiągnęły najwyższy średni zysk netto w ciągu ostatnich trzech lat (2012-2014), a także największy średni procentowy wzrost zysku netto. Zestawienie przedsiębiorstw zostało opracowane wspólnie przez redakcję tygodnika „Wprost” oraz firmę Bisnode. Pamiątkowe dyplomy otrzymało w sumie kilkadziesiąt firm z województwa pomorskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Innowacyjność i dizajn - Jungheinrich z nagrodą German Design Award 2019 Biuro prasowe
2019-02-19 | 13:00

Innowacyjność i dizajn - Jungheinrich z nagrodą German Design Award 2019

Firma Jungheinrich, dostawca innowacyjnych i kompleksowych rozwiązań intralogistycznych dla sektora logistyki wewnątrzmagazynowej, otrzymał nagrodę w prestiżowym konkursie German Design
Firma Niezabezpieczanie tajemnic handlowych przez firmy niepokoi australijski rząd
2019-02-18 | 12:00

Niezabezpieczanie tajemnic handlowych przez firmy niepokoi australijski rząd

Niezmiennie powtarzającym się problemem, w obliczu pojawiających się zagrożeń bezpieczeństwa, jest brak dobrej strategii i konsekwentnego postępowania w przypadku wystąpienia  tzw.
Firma Fundusz AgriTech Hub inwestuje milion złotych w Usarya Polska
2019-02-18 | 01:00

Fundusz AgriTech Hub inwestuje milion złotych w Usarya Polska

AgriTech Hub – fundusz Venture Capital, który wspiera w rozwoju innowacyjne projekty z sektora rolno-spożywczego, dokonał inwestycji w spółkę Usarya Polska, oferującą

Kalendarium

CES 2019

Firma

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych. Przez 10 lat przybyło dwa razy więcej powierzchni handlowej, trzy razy więcej biur i magazynów

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika z analizy CBRE, będącej odpowiedzią na #10yearschallenge. Ostatnia dekada na rynku nieruchomości komercyjnych to przede wszystkim diametralne zmiany. Nie tylko znacznie przybyło nowych budynków w każdym segmencie, lecz także zmieniła się ich jakość. W kolejnych latach na rynek największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania użytkowników oraz rozwój nowych technologii.

Bankowość

Nowa strategia banku Citi Handlowy oparta na innowacyjnych technologiach. Do 2021 roku cyfryzacja obejmie klientów, pracowników i usługi banku

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych oraz technologie chmurowe – te obszary zamierza rozwijać Citi Handlowy w ramach cyfrowej transformacji, która jest głównym filarem nowej strategii do 2021 roku. Jeszcze w tym półroczu bank wdroży system, który pozwoli udzielać finansowania klientom w oparciu o biometrię twarzy. W obszarze detalicznym Citi postawi na bankowość kontekstową – bank dostępny zawsze wtedy, gdy klient go potrzebuje. Cyfrowa transformacja ma objąć również pracowników banku. 

Konsument

Klienci Volvo stopniowo odchodzą od diesla, za to rośnie popularność hybryd. W krótkim czasie koncern chce kilkukrotnie zwiększyć ich sprzedaż

Ubiegły rok był najlepszym w dotychczasowej historii Volvo na polskim rynku. Marka po raz szósty z rzędu pobiła swój rekord sprzedaży i zanotowała 15-proc. wzrost. Wyraźnym trendem jest stopniowe odchodzenie od silników diesla – w ubiegłym roku wybrało je 60 proc. kierowców, ale rok wcześniej było to 76 proc. Hybrydy wciąż stanowią niecałe 2 proc., ale ich popularność rośnie skokowo. W ciągu kilkunastu miesięcy koncern chce zwielokrotnić ich sprzedaż. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też SUV-y, które w Polsce stanowią 70 proc. sprzedaży Volvo.

Firma

Rynek pracy przechodzi transformację. Wymuszają ją nowe technologie, starzejące się społeczeństwo i brak pracowników

Niedobory siły roboczej, zmiany demograficzne i rosnący udział technologii to dziś główne czynniki, które przeobrażają rynek pracy w Europie. Wpływają na niego również zmieniające się oczekiwania młodych pracowników, którzy szukają nowych sposobów zatrudnienia. Wszystko to wymaga zmian w edukacji i legislacji, tak by zapewnić rynkowi pracy większą elastyczność i dopasować go do potrzeb przedsiębiorstw. Polska może czerpać dobre wzorce z takich państw jak Niemcy, Szwajcaria czy Wielka Brytania.