Komunikaty PR

Etykieta niejedno ma imię

2016-05-17  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Łyżniak
Royal Brand

Plac Solny 16/403
50-062 Wrocław
natalia|royalbrand.pl| |natalia|royalbrand.pl
690 010 048
royalbrand.pl

Naklejka z firmowym logo, zawieszka informująca o nowej stronie internetowej czy metka z kuponem zniżkowym – jest wiele możliwości wykorzystania opakowania do efektownej promocji. Etykieta nie musi kojarzyć się z kawałkiem zbędnego papieru, a może być skutecznym narzędziem do aktywnej sprzedaży. Jak sprawić, aby Twoje towary były jeszcze lepiej oznakowane?

Spójna komunikacja marki stanowi klucz do sukcesu. Należy jednak pamiętać, że liczy się zarówno ogół, jak i szczegół. Małe detale, które są z pozoru nieistotne, subtelnie dopełniają całość oraz wpływają na postrzeganie produktu. Tak samo jest z każdym towarem, listem, czy paczką. Warto zadbać o szczegóły i maksymalnie wykorzystać przestrzeń opakowania, które stanowi ważny aspekt komunikacji pomiędzy firmą a klientem.

Etykieta – Twoja mała wizytówka

Na opakowanie naszego towaru należy patrzeć przez pryzmat wizerunku firmy. Dodanie do produktów kolorowych etykiet pozwoli nam zwiększyć rozpoznawalność firmy na rynku i dotrzeć z przekazem do większej ilości konsumentów. Atrakcyjne, ciekawe opakowanie ułatwia nabywcy dokonanie wyboru zakupowego. Przydatne w tym celu będą na przykład kolorowe, kartonowe etykiety dostępne w ofercie RAJAPACK. Należy pamiętać bowiem, iż identyfikacja wizualna jest bardzo istotna nie tylko z poziomu strategii marketingowej każdej firmy, ale też dzięki niej utrwala się obraz marki w świadomości potencjalnych klientów.

Zostaw ślad marki

Etykiety mogą przekazywać wiele spersonalizowanych przez markę danych. Pełnią funkcje: informacyjną, edukacyjną czy wzbudzającą emocje i angażującą klienta do działania. Metki, naklejki, zawieszki, dobrze zaprojektowane oraz odpowiednio obrandowane mogą się również świetnie sprawdzić podczas wysyłania kartek z życzeniami do stałych klientów lub kontrahentów. Niewielkim kosztem można wiele zyskać, szczególnie kiedy na etykiecie samodzielnie nadrukujemy potrzebne informacje. W ofercie RAJAPACK znajdziemy uniwersalne naklejki, które zadrukujemy w każdej drukarce, a dobra jakość papieru gwarantuje doskonale utrwalony i nierozmazujący się nadruk.

Kolekcję etykiet ułatwiających identyfikację marki możecie znaleźć w najnowszym katalogu RAJAPACK Profesjonalne opakowania, to proste i szybkie! na stronie 134 lub na stronie internetowej http://www.rajapack.pl/etykiety-oznakowanie-paczek.html

http://katalog.rajapack.pl/PLG/index.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Dostawa owoców i warzyw do firm Biuro prasowe
2017-10-19 | 11:00

Dostawa owoców i warzyw do firm

W obecnych czasach pozapłacowe benefity przynoszą wiele korzyści. Pracownicy, którzy otrzymują bony upominkowe, karty multisport, dofinansowanie do posiłków i wiele innych
Firma Jak zarządzać finansami w firmie? – poradnik dla przedsiębiorców
2017-10-19 | 06:00

Jak zarządzać finansami w firmie? – poradnik dla przedsiębiorców

Każdemu przedsiębiorcy przyświeca jeden cel. Jest nim generowanie przychodów, by móc realizować misję i wizję prowadzonej firmy. Niestety polskie przedsiębiorstwa coraz
Firma Janusz Kumor nowym Dyrektorem Zarządzającym Schöck w Polsce!
2017-10-18 | 01:00

Janusz Kumor nowym Dyrektorem Zarządzającym Schöck w Polsce!

Janusz Kumor jest absolwentem Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Krakowskiej. Wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w Polsce oraz za granicą pozwoliło mu zdobyć

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Rynek systemów do przewidywania pogody rośnie w tempie 6 proc. rocznie. Uzależnione od niego są m.in. lotnictwo i rolnictwo

Postępujące zmiany klimatyczne i rosnące wymagania co do trafności prognoz powodują, że coraz trudniej przewidzieć pogodę, od której uzależnionych jest wiele segmentów gospodarki, takich jak lotnictwo, rolnictwo, energetyka czy transport. Rynek systemów do prognozowania pogody rośnie w tempie blisko 6 proc. rocznie. Ultranowoczesne radary meteorologiczne wciąż zarezerwowane są do celów wojskowych, ale prognozy pogody są coraz dokładniejsze, głównie ze względu na coraz bardziej zaawansowane techniki oczyszczania sygnału.

Media i PR

Resort zdrowia chce walczyć z nadmiernym spożyciem alkoholu i planuje ograniczyć reklamę piwa. Według ekspertów nie zmniejszy to konsumpcji alkoholu

Wśród propozycji Ministerstwa Zdrowia jest m.in. ograniczenie emisji reklam piwa i zaostrzenie zakazów dotyczących sprzedaży i spożycia napojów alkoholowych. Branża piwowarska ocenia, że to fasadowe rozwiązania, które nie przyczynią się do ograniczenia konsumpcji alkoholu wśród Polaków. Spowodują za to ograniczenie miejsc pracy i spadek wpływów do budżetu państwa. Po uchwaleniu nowych przepisów Polska będzie mieć jedne z najbardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących reklamy alkoholu w całej UE.

Transport

Poczta Polska przeznaczy na inwestycje ponad miliard złotych do 2021 roku. Najważniejszym projektem jest budowa Centralnego Hubu Logistycznego

Do 2021 roku Poczta Polska przeznaczy ponad miliard złotych na inwestycje. Najważniejsze projekty to budowa Centralnego Hubu Logistycznego oraz rozwój infrastruktury logistycznej w całym kraju. Ich celem jest poprawa jakości i szybkości usług. Władze spółki zapowiadają dalszy rozwój w segmencie e-commerce, nowe usługi cyfrowe, a w przyszłości nie wykluczają też inwestycji w segmencie elektromobilności.

Patronat Newserii

Farmacja

Raport Pracodawców RP: zwiększenie nakładów na służbę zdrowia jest konieczne, ale niewystarczające. Trzeba zwiększyć efektywność ich wydawania

Według danych Komisji Europejskiej i OECD ochrona zdrowia w Polsce jest niedofinansowana. Eksperci Pracodawców RP podkreślają, że wraz za zwiększeniem finansowania na służbę zdrowia powinny iść działania, które zwiększą efektywność systemu i wydatkowania publicznych pieniędzy na ten cel. W raporcie „Zdrowe oszczędności” wskazują szereg rozwiązań reformujących ochronę zdrowia, które można szybko wdrożyć.

Firma

Łódź jedną z najbardziej pożądanych lokalizacji inwestycyjnych w Polsce. Miasto wiąże duże nadzieje z Expo 2022

Kapitał ludzki, dostępność wykwalifikowanych kadr, sprawna współpraca z władzami miasta i uniwersytetami, niskie koszty wynajmu biur – to wszystko powoduje, że Łódź jest w tej chwili jedną z najbardziej pożądanych lokalizacji inwestycyjnych w Polsce. W mieście prężnie rozwijają się centra usług wspólnych, branża IT i farmaceutyka. Szansą dla lokalnego rynku jest też wymiana handlowa z Chinami w ramach Nowego Jedwabnego Szlaku oraz organizacja wystawy Expo 2022. Decyzja w tej sprawie ma zapaść w listopadzie.