Komunikaty PR

Firma Konspol na targach Gluten Free Expo

2018-06-13  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Maciej Majzner
38PR & Content Communication

Łódź
90-729 Łódź
maciej.majzner|38pr.pl| |maciej.majzner|38pr.pl
517379289
38pr.pl
Do pobrania press ( 0.22 MB )

Już 15 i 16 czerwca 2018 roku w Centrum Targowo Kongresowym w Warszawie odbędą się specjalistyczne targi Gluten Free Expo. Podczas dwóch dni bezglutenowego święta, firma Konspol zaprezentuje swoją bogatą ofertę produktów z symbolem przekreślonego kłosa. Organizatorem imprezy jest Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

2 dni bezglutenowego święta

Gluten Free Expo to jedyne w Polsce i jedne z największych w Europie specjalistyczne targi poświęcone tematyce bezglutenowej. Podczas tegorocznej imprezy w Centrum Targowo Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie po raz kolejny swoją ofertę produktową przedstawią producenci żywności bezglutenowej zarówno z Polski, jak i zagranicy. Wśród wystawców pojawi się nowosądecka firma Konspol, która zaprezentuje produkty z linii bezglutenowej m.in. linię produktów dla dzieci Żarłaki, produkty z linii NATURA oraz cienkie, kruche kabanoski z linii Amore. Podczas obu dni trwania targów nie zabraknie licznych pokazów kulinarnych, konkursów z nagrodami oraz spotkań z ciekawymi gośćmi m.in. Karolem Okrasą, Anną Popek i Iwoną Zasuwą. Dodatkowo wszyscy odwiedzający będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad lekarzy i dietetyków, a także wykonać badania diagnostyczne. Na najmłodszych czeka moc atrakcji w specjalnej Strefie Dzieci. Przed nami dwa dni pełne bezglutenowych atrakcji.

Linia bezglutenowa Konspol

Zapotrzebowanie na artykuły bezglutenowe w Polsce jest z każdym rokiem coraz większe, dlatego też półka wyrobów bezglutenowych firmy Konspol cieszy się dużym powodzeniem. Produkty oznakowane symbolem przekreślonego kłosa są bezpieczne dla osób cierpiących na celiakię oraz będących na diecie bezglutenowej, ale znajdują uznanie znacznie szerszej grupy konsumentów. W ofercie firmy Konspol wśród produktów bezglutenowych znajdują się m.in. Kiełbaski z indyka, Kiełbaski śląskie Znakomite, Szynka z indyka, Kabanosy z kurczaka Konspol Natura czy Szynka podhalańska Konspol Natura. Wszystkie produkty z linii bezglutenowej regularnie badane są na zawartość glutenu i objęte są licencją Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

Więcej informacji na stronie: http://www.konspol.com.pl/produkty/produkty-bezglutenowe

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Czwarta Gazela Biznesu dla ANG Spółdzielni Biuro prasowe
2019-01-17 | 01:00

Czwarta Gazela Biznesu dla ANG Spółdzielni

ANG Spółdzielnia po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu. Dzięki dobrym wynikom finansowym, Spółdzielnia czwarty raz z rzędu znalazła
Firma Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii
2019-01-16 | 18:55

Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii

Drugi rok z rzędu białostocki Promotech notuje historyczny rekord sprzedaży - w 2018 r. spółka zwiększyła obroty o 22,8 proc. w stosunku do poprzedniego, osiągając poziom 67,2 mln
Firma Makarun na Palmie
2019-01-15 | 01:00

Makarun na Palmie

Największa sieć spaghetterii w Polsce Makarun Spagehetti and Salad otwiera lokal w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc na świecie - na słynnej Palmie w Dubaju. Będzie jedynym

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.