Komunikaty PR

Firma Konspol na targach Gluten Free Expo

2018-06-13  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Trzcińska
38PR & Content Communication

Łódź
91-035 Łódź
aleksandra.trzcinska|38pr.pl| |aleksandra.trzcinska|38pr.pl
505 266 288
38pr.pl
Do pobrania press ( 0.22 MB )

Już 15 i 16 czerwca 2018 roku w Centrum Targowo Kongresowym w Warszawie odbędą się specjalistyczne targi Gluten Free Expo. Podczas dwóch dni bezglutenowego święta, firma Konspol zaprezentuje swoją bogatą ofertę produktów z symbolem przekreślonego kłosa. Organizatorem imprezy jest Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

2 dni bezglutenowego święta

Gluten Free Expo to jedyne w Polsce i jedne z największych w Europie specjalistyczne targi poświęcone tematyce bezglutenowej. Podczas tegorocznej imprezy w Centrum Targowo Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie po raz kolejny swoją ofertę produktową przedstawią producenci żywności bezglutenowej zarówno z Polski, jak i zagranicy. Wśród wystawców pojawi się nowosądecka firma Konspol, która zaprezentuje produkty z linii bezglutenowej m.in. linię produktów dla dzieci Żarłaki, produkty z linii NATURA oraz cienkie, kruche kabanoski z linii Amore. Podczas obu dni trwania targów nie zabraknie licznych pokazów kulinarnych, konkursów z nagrodami oraz spotkań z ciekawymi gośćmi m.in. Karolem Okrasą, Anną Popek i Iwoną Zasuwą. Dodatkowo wszyscy odwiedzający będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad lekarzy i dietetyków, a także wykonać badania diagnostyczne. Na najmłodszych czeka moc atrakcji w specjalnej Strefie Dzieci. Przed nami dwa dni pełne bezglutenowych atrakcji.

Linia bezglutenowa Konspol

Zapotrzebowanie na artykuły bezglutenowe w Polsce jest z każdym rokiem coraz większe, dlatego też półka wyrobów bezglutenowych firmy Konspol cieszy się dużym powodzeniem. Produkty oznakowane symbolem przekreślonego kłosa są bezpieczne dla osób cierpiących na celiakię oraz będących na diecie bezglutenowej, ale znajdują uznanie znacznie szerszej grupy konsumentów. W ofercie firmy Konspol wśród produktów bezglutenowych znajdują się m.in. Kiełbaski z indyka, Kiełbaski śląskie Znakomite, Szynka z indyka, Kabanosy z kurczaka Konspol Natura czy Szynka podhalańska Konspol Natura. Wszystkie produkty z linii bezglutenowej regularnie badane są na zawartość glutenu i objęte są licencją Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

Więcej informacji na stronie: http://www.konspol.com.pl/produkty/produkty-bezglutenowe

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Inspektor ZAiKS podczas kontroli – jakie są jego prawa? Biuro prasowe
2018-08-16 | 14:34

Inspektor ZAiKS podczas kontroli – jakie są jego prawa?

Na samą myśl o kontroli ZAiKS-u to przechodzą Cię dreszcze? Nie wiesz jakie przysługują Ci prawa podczas niej? Pomożemy Ci się do niej przygotować!  Poniższy artykuł pozwoli Ci
Firma Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen
2018-08-16 | 11:00

Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen

– Linia naszych produktów stworzona z myślą o dzieciach, to nie tylko uwielbiane przez nie postacie z filmu Disneya „Kraina Lodu”, ale także – a może nawet
Firma RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie
2018-08-13 | 11:00

RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie

RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie   Poznańska agencja RiverWood marketing (Grupa RiverWood) - w związku z pozyskiwaniem nowych Klientów i ekspansją

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.