Komunikaty PR

Firma Konspol na targach Gluten Free Expo

2018-06-13  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania press ( 0.22 MB )

Już 15 i 16 czerwca 2018 roku w Centrum Targowo Kongresowym w Warszawie odbędą się specjalistyczne targi Gluten Free Expo. Podczas dwóch dni bezglutenowego święta, firma Konspol zaprezentuje swoją bogatą ofertę produktów z symbolem przekreślonego kłosa. Organizatorem imprezy jest Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

2 dni bezglutenowego święta

Gluten Free Expo to jedyne w Polsce i jedne z największych w Europie specjalistyczne targi poświęcone tematyce bezglutenowej. Podczas tegorocznej imprezy w Centrum Targowo Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie po raz kolejny swoją ofertę produktową przedstawią producenci żywności bezglutenowej zarówno z Polski, jak i zagranicy. Wśród wystawców pojawi się nowosądecka firma Konspol, która zaprezentuje produkty z linii bezglutenowej m.in. linię produktów dla dzieci Żarłaki, produkty z linii NATURA oraz cienkie, kruche kabanoski z linii Amore. Podczas obu dni trwania targów nie zabraknie licznych pokazów kulinarnych, konkursów z nagrodami oraz spotkań z ciekawymi gośćmi m.in. Karolem Okrasą, Anną Popek i Iwoną Zasuwą. Dodatkowo wszyscy odwiedzający będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad lekarzy i dietetyków, a także wykonać badania diagnostyczne. Na najmłodszych czeka moc atrakcji w specjalnej Strefie Dzieci. Przed nami dwa dni pełne bezglutenowych atrakcji.

Linia bezglutenowa Konspol

Zapotrzebowanie na artykuły bezglutenowe w Polsce jest z każdym rokiem coraz większe, dlatego też półka wyrobów bezglutenowych firmy Konspol cieszy się dużym powodzeniem. Produkty oznakowane symbolem przekreślonego kłosa są bezpieczne dla osób cierpiących na celiakię oraz będących na diecie bezglutenowej, ale znajdują uznanie znacznie szerszej grupy konsumentów. W ofercie firmy Konspol wśród produktów bezglutenowych znajdują się m.in. Kiełbaski z indyka, Kiełbaski śląskie Znakomite, Szynka z indyka, Kabanosy z kurczaka Konspol Natura czy Szynka podhalańska Konspol Natura. Wszystkie produkty z linii bezglutenowej regularnie badane są na zawartość glutenu i objęte są licencją Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

Więcej informacji na stronie: http://www.konspol.com.pl/produkty/produkty-bezglutenowe

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Porta partnerem See Bloggers 2018 Biuro prasowe
2018-06-21 | 16:00

Porta partnerem See Bloggers 2018

Marka Porta Drzwi została partnerem See Bloggers 2018 – największego wydarzenia dla twórców internetowych w Polsce. Na potrzeby imprezy przygotuje również wygodną i
Firma Wrocławski jubileusz pod „szczęśliwą liczbą”
2018-06-21 | 15:00

Wrocławski jubileusz pod „szczęśliwą liczbą”

Kiedy w 2015 roku Wrocław prężnie przygotowywał się do objęcia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, w mieście powstała pierwsza, wyodrębniona organizacyjnie, jednostka 3M Global Service
Firma Czas na audyt wzorniczy w polskich firmach
2018-06-21 | 14:00

Czas na audyt wzorniczy w polskich firmach

Wzornictwo – lub popularnie design produktów i opakowań – to coś, co jeszcze całkiem niedawno mocno odróżniało polską ofertę od standardów Europy

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Edukacja

Min. Anna Zalewska: Zachęcamy firmy do angażowania się w życie szkół. To inwestycja w przyszłe kadry

Biznes powinien się angażować w szkolnictwo zarówno od strony finansowej, logistycznej, jak i poprzez różnego rodzaju inicjatywy – uważa minister edukacji narodowej Anna Zalewska. Zaangażowanie sektora przedsiębiorstw w edukację branżową jest szczególnie istotne w kontekście prognoz demograficznych i pogłębiającego się problemu z podażą specjalistów. Rozwiązać go może inwestycja w przyszłe kadry już na etapie szkoły podstawowej. Przykładem takiej inicjatywy jest organizowany przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA ogólnopolski konkurs „Być jak Ignacy. Rozpalamy płomień wiedzy”, którego II edycja właśnie została rozstrzygnięta.

Handel

Coraz większa rozpoznawalność polskiej marki za granicą. To pomaga krajowym firmom w ekspansji

Polskie firmy coraz lepiej radzą sobie za granicą. W ubiegłym roku wyeksportowały towary za rekordową kwotę 203 mld euro. Wśród eksportowych hitów „made in Poland” są m.in. produkty rolno-spożywcze, meble, stolarka okienna i drzwiowa, a także maszyny. Krajowe firmy bardzo dobrze radzą też sobie w wyspecjalizowanych czy niszowych branżach, jak produkcja jachtów czy gier komputerowych. Przyczynia się do tego nie tylko dobra koniunktura w strefie euro i Stanach Zjednoczonych, lecz także coraz większa konkurencyjność polskich firm i rosnąca rozpoznawalność polskiej marki za granicą.

Transport

Rośnie popularność wypożyczalni aut na minuty. BP uruchamia takie wypożyczalnie na swoich stacjach

W Polsce przybywa wypożyczalni samochodów na minuty – po ulicach dziewięciu miast jeździ już blisko dwa tys. takich aut, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem. Podobnie jak liczba użytkowników, która sięga już kilkudziesięciu tysięcy. Polski rynek carsharingu jest jeszcze młody, ale szybko rośnie. Jego potencjał dostrzegł też paliwowy koncern BP, który zarządza w Polsce siecią ponad pięćset stacji paliw. Na wybranych udostępni usługę wynajmu samochodu na minuty. Taka możliwość pojawi się na razie w Poznaniu i na obrzeżach miasta.

 
 

Transport

Nowe trendy w motoryzacji zmieniają branżę oponiarską. Przyszłością są inteligentne opony z czujnikami

Carsharing, elektromobilność i samochody autonomiczne to główne trendy, które będą kształtować nie tylko rynek motoryzacyjny, lecz także branżę oponiarską. W miarę wzrostu popularności carsharingu zwiększą się też przebiegi pojazdów, przez co zarządzanie obsługą opon stanie się kluczowe dla operatorów flot. W przypadku samochodów autonomicznych inteligentne opony zbierające dane o otoczeniu i podłożu mogą stanowić o ich rynkowej przewadze. Nad rozwojem takich rozwiązań pracuje Goodyear, który stworzył m.in. prototyp inteligentnej opony – kompletnego systemu obejmującego oponę, czujniki i algorytmy pracujące w chmurze, które komunikują się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji.