Komunikaty PR

Grupa Saint-Gobain partnerem konkursu dla naukowców FameLab 2017

2017-05-19  |  15:30

Wyłonienie charyzmatycznych osobowości świata nauki to założenie niezwykłego konkursu FameLab. Krajowy finał tegorocznej edycji odbył się 13 maja w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Grupa Saint-Gobain po raz pierwszy była partnerem tego wydarzenia.

Podczas krajowego finału FameLab każdy uczestnik miał trzy minuty na przedstawienie swojej aktywności badawczej i reprezentowanej dziedziny nauki. Kluczem do sukcesu była intrygująca prezentacja, zaciekawienie jury i publiczności. A było o co walczyć – oprócz atrakcyjnych nagród pieniężnych, z przeznaczeniem zarówno na cele naukowe, jak i indywidualne, uczestnicy rywalizowali o udział w międzynarodowym finale konkursu odbywającym się w Wielkiej Brytanii.

Jak ważny jest interesujący sposób prezentowania doskonale zdajemy sobie sprawę również w Saint-Gobain. W ubiegłym roku Grupa wdrożyła nową strategię komunikacji, która powstała po to, by wspierać ciekawy i intrygujący sposób eksponowania dokonań Saint-Gobain - nie tylko na polu naukowym, ale również związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Sama strategia skupia się na pokazywaniu bliskiej więzi Grupy z klientami. Podkreśla też jak ważna dla Saint-Gobain jest dbałość o komfort w przestrzeni, w której wszyscy żyjemy, przy jednoczesnym zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. W ramach działań wdrażających tę strategię, Grupa zaprezentowała m.in. nową stronę internetową.

Inwestowanie w badania i rozwój innowacji, jak również współpraca z wybitnymi naukowcami i ekspertami, zaliczają się do fundamentów działalności Grupy Saint-Gobain – mówi Ewa Świderska, Dyrektor ds. komunikacji w Saint-Gobain. - Od lat konsekwentnie stawiamy na działania, pozwalające rozwijać nowe rozwiązania i udoskonalać tysiące rozmaitych produktów wchodzących w skład naszego portfolio. Tym samym idea FameLab jest nam niezmiernie bliska, a możliwość zaangażowania się w konkurs odkrywający nowe talenty w zakresie komunikacji o badaniach naukowych, jest logiczną konsekwencją działań prowadzonych przez Saint-Gobain od wielu lat.

FameLab odbył się w Polsce po raz szósty. Honorowym patronem wydarzenia było Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Więcej o konkursie FameLab: www.famelab.org.pl.

Więcej informacji na temat Saint-Gobain znaleźć można na stronie: www.saint-gobain.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Efekt domina w branży budowlanej Biuro prasowe
2017-10-20 | 09:47

Efekt domina w branży budowlanej

Choć wydaje się, że w budownictwie najgorsze już minęło, to sytuacja finansowa branży wciąż nie jest najlepsza. Według najnowszych danych Krajowego Rejestru Długów,
Firma Konferencja Sukcesy i porażki w biznesie 18.11.2017 r.
2017-10-20 | 09:00

Konferencja "Sukcesy i porażki w biznesie" 18.11.2017 r.

Sukcesy i porażki w biznesie. Jak osiągnąć wolność finansową?       Henry Ford, Bill Gates, Walt Disney, Steve Jobs – znani ze swych osiągnięć na
Firma Ediko z tytułem „Efektywna Firma 2016”
2017-10-19 | 12:00

Ediko z tytułem „Efektywna Firma 2016”

Ostatnie lata historii Ediko obfitują w liczne sukcesy, do których należy zaliczyć m.in. zwycięstwo w konkursie Liderzy IT czy możliwość udziału w prestiżowym wydarzeniu Web Summit

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Holograficzne obrazy 3D pozwolą lekarzom zajrzeć w głąb organu. Nowa technologia ułatwia diagnozę pacjentów i skraca czas trwania zabiegów

W ciągu kilku najbliższych lat lekarze zamiast stosowania monitorów dwuwymiarowych, będą wykorzystywać trójwymiarowe obrazy holograficzne. Pomagają one zwizualizować skany badań. Dzięki takiemu rozwiązaniu lekarz przed operacją może obracać zeskanowany organ czy zajrzeć w jego głąb, co pozwala na lepsze przygotowanie do zabiegu i skrócenie czasu jego trwania. Docelowo trójwymiarowe wizualizacje wspomogą telemedycynę i diagnozę pacjentów.

Ochrona środowiska

Za 30 lat zdecydowana większość z 10 mld ludzi na świecie będzie mieszkać w miastach. To wymaga poważnych zmian

W 2050 roku dwie trzecie światowej populacji będzie mieszkać w miastach – szacuje ONZ. To stawia przed metropoliami szereg wyzwań związanych m.in. z rosnącym zapotrzebowaniem na energię, żywność czy przestrzeń do życia. W budowę zrównoważonych miast angażują się nie tylko ich władze i rządy centralne, lecz także prywatny biznes. Przykładem jest firma BASF Polska, która obchodzi 25-lecie działalności na polskim rynku.

Polityka

G. Verheugen: Największym wyzwaniem ekonomicznym dla Europy jest przygotowanie się na ostrą konkurencję. Kraje Dalekiego Wschodu są coraz silniejsze

Europa powinna przygotować się na ostrą konkurencję - mówi Günter Verheugen, były komisarz Unii Europejskiej. Dodaje, że to obecnie największe wyzwanie ekonomiczne przed jakim stoi europejska gospodarka. Jej słabe strony szczególnie widoczne są na południu. Zdaniem ekspertów Europa, poszczególne jej kraje i ich regiony powinny stawić czoła konkurencji, eksponując swoje mocne strony i inwestując w nie. Przykładem sukcesu takiej strategii może być region łódzki – organizator zakończonego właśnie jubileuszowego X Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2017.

Patronat Newserii

Media i PR

Od przyszłego roku duże firmy muszą sporządzać raporty społeczne. W Polsce ten obowiązek obejmie około 300 przedsiębiorstw

W przyszłym roku zacznie w Polsce obowiązywać znowelizowana ustawa o rachunkowości, która nałoży na duże przedsiębiorstwa obowiązek raportowania społecznego. W Polsce obejmie on około 300 dużych firm, które będą zobowiązane upubliczniać swoje działania w obszarach takich, jak etyka i prawa człowieka, przeciwdziałanie korupcji, sprawy pracownicze czy ochrona środowiska. W praktyce oznacza to, że dla największych przedsiębiorstw działalność CSR przestanie być przywilejem, a stanie się obowiązkiem.

Sport

Polskie dzieci mają coraz większy problem z nadwagą i otyłością. W walce z problemem potrzebna jest pomoc szkół i wsparcie finansowe

Według statystyk Instytutu Matki i Dziecka już co trzecie polskie dziecko zmaga się z nadwagą lub otyłością. Sukcesy polskich sportowców pomagają wypromować sport, aktywność i zdrowe odżywianie wśród młodzieży, ale potrzebne jest również zaangażowanie szkół, rodziców i wsparcie finansowe – zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Akcja Drużyna Energii, która wystartowała w tym tygodniu, ma na celu dotrzeć do szkół z całej Polski i zachęcić młodzież do ruchu w zupełnie niestandardowy sposób, tzn. dzięki mediom społecznościowym.