Komunikaty PR

Jak zmieniła się marka Gorąco Polecam dzięki współpracy z KERRIS Group?

2017-03-15  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aneta Jóźwiak
KERRIS Group

aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
aneta.jozwiak|kerris.pl| |aneta.jozwiak|kerris.pl
570170130
https://kerris.pl/
Do pobrania GP KERRIS ( 0 MB )

Tradycyjny biznes zyskuje dzięki nowoczesności

Jak zmieniła się marka Gorąco Polecam Nowakowski w ciągu dwóch lat współpracy z agencją interaktywną KERRIS?

Gdy w 1925 roku Antoni Nowakowski otworzył piekarnię w okolicach Nowego Dworu Mazowieckiego, nikt nie przypuszczał, że rodzinny biznes przetrwa II Wojnę Światową i podbije rynek wprowadzając na niego nowy koncept piekarnio-kawiarni. Jak do tego doszło i co udało się zyskać tradycyjnej firmie dzięki rebrandingowi i współpracy z agencją interaktywną KERRIS?

Przedwojenny rodzinny biznes podbija rynek

Firma Nowakowskiego od 1925 roku przechodziła z rąk do rąk, jednak tylko w kręgu rodziny. 1989 rok był przełomowy, nastąpił wtedy dynamiczny wzrost skali produkcji oraz rozwój przedsiębiorstwa, czego efektem było otwarcie nowych zakładów produkcyjnych w okolicach Warszawy, Gdańska i na Śląsku. Na początku lat 90-tych firma Nowakowski zatrudniała około 500 pracowników i sprzedawała dziennie ponad 65 ton pieczywa.

W roku 2005 Firma Nowakowski Piekarnie została sprzedana, ale Jacek Nowakowski kontynuuje rodzinne tradycje piekarnicze rozwijając markę Gorąco Polecam Nowakowski, która jako pierwsza w Polsce połączyła funkcje piekarni i kawiarni. Dzięki kompleksowej współpracy z agencją interaktywną, w ciągu ostatnich dwóch lat marka przeszła rebranding, wdrażając nową identyfikację graficzną i komunikacyjną, a także podwoiła liczbę swoich lokali, których funkcjonuje obecnie ponad 50.

Rebranding wieku

Pierwszy w historii firmy intensywny proces rebrandingu marki przeprowadzony został na podstawie strategii rozwoju wypracowanej wspólnie przez dział marketingu Gorąco Polecam Nowakowski i agencję KERRIS. - Oceniamy współpracę z KERRIS bardzo pozytywnie. Spędziliśmy razem ponad dwa lata i chcemy kontynuować nasze wspólne działania. Szczególnie doceniamy zespół kreacji, który tworzą wyjątkowo utalentowani graficy, a także profesjonalizm w komunikacji ze strony opiekuna klienta. Ponadto łączy nas spójna wizja rozwoju marki i komunikacji - komentuje Jolanta Szczygielska, Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju Produktu w Gorąco Polecam Nowakowski.

Mikołaj Szymański, managing partner KERRIS Group, wyraża zadowolenie z efektów dotychczasowej współpracy - Otwarcie ze strony Gorąco Polecam Nowakowski na działania z zakresu digital i marketingu zaowocowało wypracowaniem silnego wizerunku nowoczesnej marki przy jednoczesnym uwypukleniu wieloletniej tradycji i rodzinnego charakteru biznesu. Cieszę się, że możemy dzięki naszym rozwiązaniom  przyczyniać się do rozwoju Gorąco Polecam Nowakowski. To pokazuje, że agencje interaktywne mają ogromny potencjał również w tradycyjnych, rodzinnych biznesach.

Doradztwo i strategia, czyli więcej niż produkt

Wartością dodaną, które daje współpraca z takimi agencjami interaktywnymi jak KERRIS są nie tylko konkretne produkty i usługi, ale też eksperckie wsparcie w zakresie budowania strategii rozwoju i komunikacji oparte na doskonałej znajomości obecnych trendów i potencjału rozwoju w oparciu o rozwiązania digital. Dzięki otwarciu i zaufaniu klienta do proponowanych działań, osiągane są najlepsze efekty.

- Łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy otwarci na nowe technologie i rozwiązania digital, aby docierać do klientów, odpowiadać na ich potrzeby i jednocześnie wyprzedzać konkurencję - dodaje Jolanta Szczygielska.

Efektem wspólnych działań marki i agencji jest zbudowanie i utrwalenie w świadomości klientów wizerunku Gorąco Polecam Nowakowski, jako tradycyjnej i jednocześnie nowoczesnej marki łączącej funkcje kawiarni i piekarni, cechującej się ofertą świeżych, zdrowych produktów, a także ciepłą i przyjemną atmosferą lokali. Ponadto dzięki obsłudze profilu marki na Facebooku, udało się stworzyć zaangażowaną i aktywną społeczność fanów.

Spójne standardy komunikacyjne

W ramach współpracy powstała spójna estetyka marki znajdująca zastosowanie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Dział kreacji agencji nawiązując do stylistyki kawiarnianej, wprowadził odręczne pismo do komunikacji wizualnej, jednocześnie podkreślił nowoczesną, przyjazną i ciepłą atmosferę lokali Gorąco Polecam Nowakowski. Agencja czuwa nie tylko nad wizerunkiem w internecie, ale dostarcza wszelkie graficzne elementy komunikacji w tym m.in. księgę znaku, menu boardy, plakaty promocyjne, wizytówki, ulotki, a także dba o najwyższą jakość i profesjonalizm wykonanych sesji zdjęciowych produktów.

Nowa strona internetowa

Proces rebrandingu zaowocował również nową stroną internetową http://goracopolecam.pl Jest ona spójną częścią identyfikacji wizualnej i stanowi wizytówkę marki Gorąco Polecam Nowakowski. Wyróżnia się oryginalnym designem na tle serwisów konkurencyjnych firm z sektora piekarniczo-kawiarnianego.

Jak zmieniła się marka?

W ciągu ostatniego roku sieć Gorąco Polecam Nowakowski podwoiła liczbę swoich lokali. Proces ekspansji trwa nadal, przy jednoczesnym podejmowaniu kolejnych inicjatyw mających na celu budowanie jeszcze lepszych relacji z klientami i tworzenia coraz bardziej konkurencyjnej oferty produktów.

- Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy koncept piekarni i kawiarni. Obecnie nie mamy bezpośredniej konkurencji, jednak możemy porównywać się do takich sieci jak Green Caffe Nero czy Galeria Wypieków Lubaszka. Kierunek rozwoju marki Gorąco Polecam jest spójny w trendami rynku. Segmenty produktów są u nas niezmienne od początku powstania sieci, natomiast ich specyfikacja jest zależna od każdego z lokali, ponieważ słuchamy potrzeb naszych klientów i odpowiadamy na nie. Aspirujemy do uznania nas liderem rynku piekarniczo-kawiarnianego - przekonuje Tomasz Nowakowski, Dyrektor Zarządzający Gorąco Polecam Nowakowski.

Przykład rebrandingu i rozwoju marki Gorąco Polecam Nowakowski pokazuje, że otwarcie na działania marketingowe przynosi wymierne, mierzalne efekty biznesowe, liczone, nie tylko liczbą fanów w Social Mediach, ale zwiększeniem liczby lokali, czy stworzeniem silnego wizerunku nowoczesnego, ale jednocześnie - co wyjątkowe w skali rynku - rodzinnego i tradycyjnego biznesu.

---

Gorąco Polecam Nowakowski to rodzinna franczyzowa sieć piekarnio-kawiarni. Jej korzenie sięgają 1925 roku, gdy w okolicach Nowego Dworu Mazowieckiego powstała pierwsza piekarnia pod szyldem Nowakowski. Sieć wyróżnia się silną rodzinną tradycją, a także ofertą świeżych produktów tworzonych i wypiekanych na miejscu oraz wyjątkową ciepłą i przyjazną atmosferą lokali, których obecnie jest ponad 50, a czego większość znajduje się w Warszawie.

KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L’Oréal Polska, Grupa LOTOS SA, Grohe Polska, Lexus, Regenersis, Uber, oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów.

Kontakt:

Aneta Jóźwiak

aneta.jozwiak@kerris.pl

+48 570 170 130 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2020-09-18 | 10:00

BEP na międzynarodowych targach medycznych w Chinach

Biomass Energy Project, jako jedyna polska spółka, weźmie udział w Międzynarodowych Targach Medycznych w Chinach. To wyjątkowe wydarzenie, które stanowi platformę wymiany i współpracy w dziedzinie ochrony zdrowia i
Firma Budowanie relacji biznesowych w dobie pandemii
2020-09-17 | 15:00

Budowanie relacji biznesowych w dobie pandemii

COVID-19 uszczuplił budżety wielu firm przeznaczane na benefity i świadczenia pozapłacowe[1]. Działy HR stoją przed nie lada wyzwaniem, planując m.in. tegoroczne prezenty świąteczne. Jak
Firma Zatory płatnicze idą w parze z niewiedzą przedsiębiorców
2020-09-17 | 10:00

Zatory płatnicze idą w parze z niewiedzą przedsiębiorców

Ponad połowa małych i średnich firm skarży się, że ich klienci nieterminowo płacą za produkty lub usługi – wynika z badania „Zatory płatnicze” Krajowego Rejestru

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Rząd zmienia ustawę o cyberbezpieczeństwie. Zdaniem ekspertów może to negatywnie wpłynąć na wdrażanie w Polsce sieci 5G

Projekt zmian w ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa wprowadza duże zmiany w sektorze telekomunikacyjnym i będzie mieć istotny wpływ na wdrażanie w Polsce sieci 5G. Zawarte w nich przepisy budzą wątpliwości rynkowych graczy, którzy wskazują na luki i niezgodność z innymi aktami prawnymi. Kontrowersyjny jest także tryb procedowania projektu. Trafił on do publicznych konsultacji 8 września, a na przesyłanie opinii resort cyfryzacji dał stowarzyszeniom branżowym, przedsiębiorcom i instytutom naukowym tylko 14 dni. Termin ekspresowych konsultacji upływa na początku przyszłego tygodnia. Eksperci zauważają, że termin powinien być przynajmniej dwukrotnie dłuższy.

Handel

Handel przyspiesza z cyfryzacją. Pierwsze centra handlowe w pełni zautomatyzowały swoje programy lojalnościowe

Blisko 2/3 Polaków należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego, a 72 proc. korzysta z niego w aplikacji mobilnej. Galerie stawiają mocny akcent na ich wygodę i rozbudowę o kolejne funkcjonalności. Dlatego warszawskie centra: Galeria Mokotów i Westfield Arkadia oraz wrocławska Wroclavia całkiem zdigitalizowały swój program lojalnościowy, poszerzając go o cashback, czyli zwrot części pieniędzy za zakupy. – Cyfryzacja centrów handlowych jest naturalnym procesem i będziemy dalej wychodzić naprzeciw potrzebom klientów w tym zakresie – zapowiada Kamila Mąsior, digital manager w Unibail-Rodamco-Westfield.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Nowe prawo budowlane wchodzi w życie 19 września. Uprości przygotowania do budowy domu i przyspieszy inwestycję

Nowe prawo budowlane wprowadza zmiany mające ułatwić i przyspieszyć proces inwestycyjny. Jedną z nich jest podział projektu budowlanego na trzy odrębne części. Prostsze ma być uzyskanie pozwolenia na budowę oraz przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę, a dodatkowo zwiększy się lista inwestycji, które nie będą wymagały pozwoleń. Nowe prawo ułatwi też legalizację części samowoli budowlanych. – Usystematyzowanie przepisów sprawi, że łatwiej będzie zwykłemu Kowalskiemu – ocenia Konrad Młynkiewicz z Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.

Motoryzacja

Śląsk wspiera innowacyjne firmy technologiczne. Doinwestuje m.in. budowę pierwszej w pełni polskiej baterii dla samochodów elektrycznych

Ponad 260 zgłoszonych projektów i 20 mln zł na dokapitalizowanie małych i średnich firm, które inwestują w nowe technologie – to efekt działalności Śląskiego Funduszu Rozwoju. Projekt jest elementem Śląskiego Pakietu dla Gospodarki realizowanego przez samorząd województwa w ramach uzupełnienia rządowej tarczy antykryzysowej. – Inwestycje, w które się angażujemy, wpisują się w globalne trendy, takie jak elektromobilność, zielona energia czy automatyka i robotyka. To pierwszy krok do transformacji gospodarczej regionu śląskiego – mówi Marcin Wilk, prezes zarządu Śląskiego Funduszu Rozwoju.