Komunikaty PR

Jak zmieniła się marka Gorąco Polecam dzięki współpracy z KERRIS Group?

2017-03-15  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aneta Jóźwiak
KERRIS Group

aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
aneta.jozwiak|kerris.pl| |aneta.jozwiak|kerris.pl
570170130
https://kerris.pl/
Do pobrania GP KERRIS ( 0 MB )

Tradycyjny biznes zyskuje dzięki nowoczesności

Jak zmieniła się marka Gorąco Polecam Nowakowski w ciągu dwóch lat współpracy z agencją interaktywną KERRIS?

Gdy w 1925 roku Antoni Nowakowski otworzył piekarnię w okolicach Nowego Dworu Mazowieckiego, nikt nie przypuszczał, że rodzinny biznes przetrwa II Wojnę Światową i podbije rynek wprowadzając na niego nowy koncept piekarnio-kawiarni. Jak do tego doszło i co udało się zyskać tradycyjnej firmie dzięki rebrandingowi i współpracy z agencją interaktywną KERRIS?

Przedwojenny rodzinny biznes podbija rynek

Firma Nowakowskiego od 1925 roku przechodziła z rąk do rąk, jednak tylko w kręgu rodziny. 1989 rok był przełomowy, nastąpił wtedy dynamiczny wzrost skali produkcji oraz rozwój przedsiębiorstwa, czego efektem było otwarcie nowych zakładów produkcyjnych w okolicach Warszawy, Gdańska i na Śląsku. Na początku lat 90-tych firma Nowakowski zatrudniała około 500 pracowników i sprzedawała dziennie ponad 65 ton pieczywa.

W roku 2005 Firma Nowakowski Piekarnie została sprzedana, ale Jacek Nowakowski kontynuuje rodzinne tradycje piekarnicze rozwijając markę Gorąco Polecam Nowakowski, która jako pierwsza w Polsce połączyła funkcje piekarni i kawiarni. Dzięki kompleksowej współpracy z agencją interaktywną, w ciągu ostatnich dwóch lat marka przeszła rebranding, wdrażając nową identyfikację graficzną i komunikacyjną, a także podwoiła liczbę swoich lokali, których funkcjonuje obecnie ponad 50.

Rebranding wieku

Pierwszy w historii firmy intensywny proces rebrandingu marki przeprowadzony został na podstawie strategii rozwoju wypracowanej wspólnie przez dział marketingu Gorąco Polecam Nowakowski i agencję KERRIS. - Oceniamy współpracę z KERRIS bardzo pozytywnie. Spędziliśmy razem ponad dwa lata i chcemy kontynuować nasze wspólne działania. Szczególnie doceniamy zespół kreacji, który tworzą wyjątkowo utalentowani graficy, a także profesjonalizm w komunikacji ze strony opiekuna klienta. Ponadto łączy nas spójna wizja rozwoju marki i komunikacji - komentuje Jolanta Szczygielska, Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju Produktu w Gorąco Polecam Nowakowski.

Mikołaj Szymański, managing partner KERRIS Group, wyraża zadowolenie z efektów dotychczasowej współpracy - Otwarcie ze strony Gorąco Polecam Nowakowski na działania z zakresu digital i marketingu zaowocowało wypracowaniem silnego wizerunku nowoczesnej marki przy jednoczesnym uwypukleniu wieloletniej tradycji i rodzinnego charakteru biznesu. Cieszę się, że możemy dzięki naszym rozwiązaniom  przyczyniać się do rozwoju Gorąco Polecam Nowakowski. To pokazuje, że agencje interaktywne mają ogromny potencjał również w tradycyjnych, rodzinnych biznesach.

Doradztwo i strategia, czyli więcej niż produkt

Wartością dodaną, które daje współpraca z takimi agencjami interaktywnymi jak KERRIS są nie tylko konkretne produkty i usługi, ale też eksperckie wsparcie w zakresie budowania strategii rozwoju i komunikacji oparte na doskonałej znajomości obecnych trendów i potencjału rozwoju w oparciu o rozwiązania digital. Dzięki otwarciu i zaufaniu klienta do proponowanych działań, osiągane są najlepsze efekty.

- Łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy otwarci na nowe technologie i rozwiązania digital, aby docierać do klientów, odpowiadać na ich potrzeby i jednocześnie wyprzedzać konkurencję - dodaje Jolanta Szczygielska.

Efektem wspólnych działań marki i agencji jest zbudowanie i utrwalenie w świadomości klientów wizerunku Gorąco Polecam Nowakowski, jako tradycyjnej i jednocześnie nowoczesnej marki łączącej funkcje kawiarni i piekarni, cechującej się ofertą świeżych, zdrowych produktów, a także ciepłą i przyjemną atmosferą lokali. Ponadto dzięki obsłudze profilu marki na Facebooku, udało się stworzyć zaangażowaną i aktywną społeczność fanów.

Spójne standardy komunikacyjne

W ramach współpracy powstała spójna estetyka marki znajdująca zastosowanie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Dział kreacji agencji nawiązując do stylistyki kawiarnianej, wprowadził odręczne pismo do komunikacji wizualnej, jednocześnie podkreślił nowoczesną, przyjazną i ciepłą atmosferę lokali Gorąco Polecam Nowakowski. Agencja czuwa nie tylko nad wizerunkiem w internecie, ale dostarcza wszelkie graficzne elementy komunikacji w tym m.in. księgę znaku, menu boardy, plakaty promocyjne, wizytówki, ulotki, a także dba o najwyższą jakość i profesjonalizm wykonanych sesji zdjęciowych produktów.

Nowa strona internetowa

Proces rebrandingu zaowocował również nową stroną internetową http://goracopolecam.pl Jest ona spójną częścią identyfikacji wizualnej i stanowi wizytówkę marki Gorąco Polecam Nowakowski. Wyróżnia się oryginalnym designem na tle serwisów konkurencyjnych firm z sektora piekarniczo-kawiarnianego.

Jak zmieniła się marka?

W ciągu ostatniego roku sieć Gorąco Polecam Nowakowski podwoiła liczbę swoich lokali. Proces ekspansji trwa nadal, przy jednoczesnym podejmowaniu kolejnych inicjatyw mających na celu budowanie jeszcze lepszych relacji z klientami i tworzenia coraz bardziej konkurencyjnej oferty produktów.

- Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy koncept piekarni i kawiarni. Obecnie nie mamy bezpośredniej konkurencji, jednak możemy porównywać się do takich sieci jak Green Caffe Nero czy Galeria Wypieków Lubaszka. Kierunek rozwoju marki Gorąco Polecam jest spójny w trendami rynku. Segmenty produktów są u nas niezmienne od początku powstania sieci, natomiast ich specyfikacja jest zależna od każdego z lokali, ponieważ słuchamy potrzeb naszych klientów i odpowiadamy na nie. Aspirujemy do uznania nas liderem rynku piekarniczo-kawiarnianego - przekonuje Tomasz Nowakowski, Dyrektor Zarządzający Gorąco Polecam Nowakowski.

Przykład rebrandingu i rozwoju marki Gorąco Polecam Nowakowski pokazuje, że otwarcie na działania marketingowe przynosi wymierne, mierzalne efekty biznesowe, liczone, nie tylko liczbą fanów w Social Mediach, ale zwiększeniem liczby lokali, czy stworzeniem silnego wizerunku nowoczesnego, ale jednocześnie - co wyjątkowe w skali rynku - rodzinnego i tradycyjnego biznesu.

---

Gorąco Polecam Nowakowski to rodzinna franczyzowa sieć piekarnio-kawiarni. Jej korzenie sięgają 1925 roku, gdy w okolicach Nowego Dworu Mazowieckiego powstała pierwsza piekarnia pod szyldem Nowakowski. Sieć wyróżnia się silną rodzinną tradycją, a także ofertą świeżych produktów tworzonych i wypiekanych na miejscu oraz wyjątkową ciepłą i przyjazną atmosferą lokali, których obecnie jest ponad 50, a czego większość znajduje się w Warszawie.

KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L’Oréal Polska, Grupa LOTOS SA, Grohe Polska, Lexus, Regenersis, Uber, oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów.

Kontakt:

Aneta Jóźwiak

aneta.jozwiak@kerris.pl

+48 570 170 130 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak zarządzać siecią partnerską, aby zwiększyć sprzedaż? Biuro prasowe
2019-11-14 | 12:00

Jak zarządzać siecią partnerską, aby zwiększyć sprzedaż?

O sukcesie sieci partnerskiej decyduje sprawna współpraca i komunikacja. Jednak większość stosowanych narzędzi do zarządzania partnerami, jak CRM-y i Excel, nie jest w stanie
Firma WAWEL kolejny raz z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019
2019-11-14 | 10:20

WAWEL kolejny raz z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019

Prestiżowa nagroda Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019 trafiła po raz kolejny do firmy Wawel. Tym samym, pozostając wśród laureatów programu, marka umocniła miano
Firma Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkę
2019-11-13 | 14:00

Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkę

KiK głośno komunikował strategię rozwoju na 2019 rok. Od wielu miesięcy wiadomo było, że w kontekście tegorocznych planów marka celuje w liczbę 300 sklepów. Na ostatnim

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Prawie 60 proc. Polaków nie wie, jak radzić sobie z długami. Są one częstą przyczyną depresji i napięć w rodzinie

Napięcia w rodzinie, konflikty, poczucie bezsilności, a nawet stany depresyjne – to pozafinansowe problemy, jakie często towarzyszą niespłaconym zobowiązaniom. 45 proc. zadłużonych Polaków oczekiwałoby w tym zakresie wsparcia, doradztwa i pomocy ze strony rodziny. Jednak tylko co piętnasty chciałby, aby wyręczono go w kwestii uregulowania długu. Do skorzystania z takiej pomocy są najbardziej skłonni przedstawiciele najmłodszej generacji Z w wieku 18–24 lat. Jest to pokolenie, która nie obawia się szczerych rozmów z partnerem o długach – wynika z badania „Postawy różnych pokoleń Polaków wobec zadłużenia” Grupy KRUK.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Nowy rząd będzie się musiał zmagać ze spowolnieniem gospodarki i inwestycji. Wyzwaniem dla ministra finansów będzie utrzymanie wydatków socjalnych

Głównym priorytetem nowego rządu w obszarze polityki gospodarczej będzie wsparcie krajowej gospodarki w warunkach spowolnienia na świecie – uważa Grzegorz Maliszewski, główny ekonomista Banku Millennium. Wśród ważnych zadań jest zachęcenie prywatnego biznesu do inwestowania. Wiele wyzwań czeka ministra finansów, którzy będzie musiał pogodzić możliwe ograniczenia w pozyskiwaniu nowych dochodów z deklarowanym przed wyborami wzrostem wydatków socjalnych.

Prawo

Kobiety pracujące jako hostessy są narażone na liczne nadużycia. Powstający kodeks etyczny pomoże uregulować branżę i zerwać ze stereotypami

Z analizy mediów wynika, że w blisko 80 proc. relacje pracownicze oceniane są jako złe. Szczególna sytuacja panuje w branży hostessingu, gdzie pracownice często doświadczają molestowania seksualnego, są wykorzystywane przez pracodawców, narzekają też na brak wsparcia w trudnych sytuacjach z klientami – wynika z raportu „Branża hostess w Polsce. Główne problemy i kontrowersje”. Dlatego Komitet Dialogu Społecznego KIG wspólnie z Forum Odpowiedzialnego Biznesu opowiadają się za stworzeniem kodeksu dobrych praktyk. To pierwszy krok do wprowadzenia wyższych standardów w branży.

Konsument

Czwarta rewolucja przemysłowa daje branży spożywczej szanse na rozwój. Nowe technologie pomogą jej zdobywać zagraniczne rynki

– Rozwiązania wprowadzane w ramach przemysłu 4.0. to szansa dla polskich producentów żywności na zyskanie przewagi konkurencyjnej na rynkach zagranicznych – przekonuje Kacper Nosarzewski, członek zarządu Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością. Nowe rozwiązania technologiczne pomagają wpływać na decyzje zakupowe, usprawniają produkcję i gwarantują bezpieczeństwo produktów. To o tyle istotne, że konsumenci wybierają produkty coraz bardziej świadomie. Nie tylko zwracają uwagę na cenę, lecz także czytają etykiety.