Komunikaty PR

Kolejne wyróżnienia na liście nagród Dobroplast Fabryka Okien Sp. z o.o.

2017-03-20  |  22:00
Biuro prasowe

Początek nowego roku zaczął się dla firmy Dobroplast bardzo pomyślnie. Na liście sukcesów obok wprowadzenia nowych produktów, znalazły się również prestiżowe wyróżnienia. Luty był pod tym względem wyjątkowo owocny i przyniósł aż dwie nagrody – tytuł Firmy Godnej Polecenia oraz Certyfikat Wiarygodnego Partnera w Biznesie.

Rynkowy sukces Dobroplast to efekt spójnej strategii rozwoju firmy i konsekwencja w jej realizacji. Tworzy ją wypadkowa wielu czynników, przede wszystkim wysokiej jakości produkt, profesjonalna obsługa, wnikliwa analiza i dostosowywanie oferty do potrzeb odbiorców, a także uczciwość i rzetelność podejmowanych działań biznesowych. Są to naczynia połączone, które muszą ze sobą idealnie współgrać, aby założona wizja oraz obrane kierunki były w pełni realizowane. Firma Dobroplast jest doskonałym przykładem, że umiejętne zarządzanie i pełen profesjonalizm na każdym polu działania firmy owocuje rynkowym sukcesem i pozwala zdobyć zaufanie, zarówno klientów, jak i partnerów biznesowych. Potwierdzeniem tego są dwa prestiżowe wyróżnienia, które niedawno w imieniu firmy miał zaszczyt odebrać  Dyrektor Rozwoju Sprzedaży Dobroplast Mariusz Jocek.

Pierwszym z nich jest certyfikat „Firma Godna Polecenia” przyznawany przez Biuro Promocji Gospodarczej i Certyfikacji w Poznaniu w porozumieniu z Europejską Wyższą Szkołę Biznesu oraz Wielkopolskim Związkiem Pracodawców LEWIATAN. Ten zaszczytny tytuł został przyznany dla Dobroplast do 2019 roku i potwierdza, że oferowane przez firmę produkty w pełni odpowiadają zapotrzebowaniu konsumentów. Drugie z wyróżnień, które trafiło w lutym na konto firmy Dobroplast to certyfikat „Wiarygodny Partner w Biznesie”.  Certyfikat ten przyznawany jest najlepiej zarządzanym firmom i instytucjom w Polsce i świadczy o tym, że uhonorowane nim przedsiębiorstwo stanowi rzetelnego i solidnego partnera biznesowego.

Wiarygodność i zaufanie w biznesie to warunek konieczny, by osiągnąć sukces. Jednocześnie jest to wartość, na którą pracuje się latami, dbając o najwyższą jakość na każdym etapie świadczonych usług. Odbieranie tak prestiżowych wyróżnień w imieniu firmy Dobroplast to dla mnie ogromny zaszczyt, a jednocześnie potwierdzenie, że realizowany przez nas model biznesowy oraz sposób zarządzania firmą przynoszą właściwe rezultaty – mówi Mariusz Jocek, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży Dobroplast. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą Biuro prasowe
2017-07-20 | 11:15

Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą

Większość ludzi mimowolnie zakłada, że inni myślą i działają w sposób podobny do nich. Tak jednak nie jest. W relacjach, a już szczególnie w kontaktach handlowych, bardzo
Firma Szkło przeciwsłoneczne na elewacji siedziby BNL-BNP Paribas w RzymieBudynek głów
2017-07-17 | 08:00

Szkło przeciwsłoneczne na elewacji siedziby BNL-BNP Paribas w RzymieBudynek głów

Budynek głównej siedziby grupy BNL-BNP Paribas jest doskonałym przykładem skutecznego połączenia innowacyjnego projektu architektonicznego z optymalnym komfortem osób
Firma Szkło przeciwsłoneczne na elewacji siedziby BNL-BNP Paribas w Rzymie
2017-07-17 | 08:00

Szkło przeciwsłoneczne na elewacji siedziby BNL-BNP Paribas w Rzymie

Budynek głównej siedziby grupy BNL-BNP Paribas jest doskonałym przykładem skutecznego połączenia innowacyjnego projektu architektonicznego z optymalnym komfortem osób

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Wirtualna rzeczywistość wkracza w kolejne gałęzie biznesu. Najnowocześniejsze technologie wykorzystują już biura podróży, medycyna i edukacja

Kolejne gałęzie biznesu korzystają z możliwości, jakie daje wirtualna rzeczywistość. Technologia rozwija się m.in. w medycynie, edukacji czy hotelarstwie. Eksperci prognozują, że okulary do wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości oraz dodatkowe kontrolery będą coraz lepiej dopasowane do mobilnego użytkownika. Według ekspertów do 2020 roku rynek VR i AR może osiągnąć wartość nawet 160 mld dol. 

Transport

Firmy logistyczne poszukują chętnych do pracy. Rośnie zapotrzebowanie na magazynierów i kierowców

Rozwijający się rynek usług przyspiesza wzrost branży logistycznej. Oznacza to, że coraz większe będzie też zapotrzebowanie na kadrę, przede wszystkim pracowników operacyjnych – kierowców i magazynierów. W III kwartale tego roku wzrost zatrudnienia przewiduje co siódmy przedsiębiorca z sektora transport/logistyka. Pracodawcy kuszą pracowników stabilnym zatrudnieniem, wsparciem w podnoszeniu kwalifikacji i pakietami socjalnymi.

Polityka zagraniczna

Jan Lubomirski-Lanckoroński: wizyta brytyjskiej pary książęcej miała ocieplić relacje polsko-brytyjskie

Obecność księcia Williama i księżnej Kate w Polsce Jan Lubomirski-Lanckoroński określa mianem miłej, rodzinnej wizyty. Jego zdaniem miała ona ocieplić wizerunek Wielkiej Brytanii w trudnym czasie negocjacji ws. brexitu oraz podkreślić bliskie relacje z Polską. Świadczy o tym chociażby fakt, że brytyjska para książęca zabrała ze sobą dzieci. Arystokrata bardzo ceni działalność społeczną księcia Williama.

Patronat Newserii

Edukacja

We wrześniu będą znane szczegóły dużej reformy szkolnictwa wyższego. Rok akademicki 2017/18 okresem przygotowań uczelni do zmian

Nadchodzący rok akademicki 2017/18 ma być okresem intensywnych konsultacji i debat dotyczących nowego modelu szkolnictwa w Polsce. To będzie rok spokoju przed wielkimi zmianami - zapowiada wiceminister Piotr Dardziński. Resort skupia się obecnie na projektowaniu nowej ustawy, regulującej działalność uczelni wyższych. Szczegóły reformy mają zostać ujawnione we wrześniu.

Handel

Reklamy mogą być skuteczniejsze o 30–40 proc. To dzięki informacjom na temat zachowań konsumentów

Dzięki dopasowaniu reklam do potrzeb i preferencji zakupowych konsumentów ich efektywność wzrasta o 30–40 proc. Taki przekaz jest przez odbiorcę lepiej postrzegany, przez co rośnie skłonność konsumenta do danego zakupu. Chodzi o to, by informacje o aktywności w przeszłości przełożyć na próbę przewidywania zachowań w przyszłości – wyjaśnia ekspert Together Data. Z danych na temat użytkowników sieci korzysta zdecydowana większość marketerów.