Komunikaty PR

Marka Konspol angażuje się w The Color Run 2018 w Warszawie

2018-06-13  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania press ( 0.22 MB )

Pięć kilometrów, tysiące zapalonych biegaczy, tony kolorowego proszku, świetna zabawa i pozytywna energia. Już 17 czerwca startuje festiwal biegowy The Color Run 2018 w Warszawie. W tym roku partnerem najbardziej kolorowego biegu w stolicy wielkopolski została marka Konspol – producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych.

Najszczęśliwsze 5 kilometrów w Warszawie

W ramach rozpoczynającego się sezonu biegowego 2018, marka Konspol zwiększa swoje zaangażowanie we wsparcie popularnych wydarzeń sportowych w Polsce. Firma po raz kolejny została partnerem The Color Run 2018, kultowego biegu na 5 kilometrów, którego uczestnicy obsypywani są kolorowym proszkiem. Imprezy odbędą się w największych miastach w Polsce – nie tylko w Warszawie,  ale w Gdyni. Biegowy maraton rozpocznie się w stolicy mazowsza tuż na błoniach PGE Narodowego 17 czerwca o godz. 14:00. Marka Konspol, jako sponsor The Color Run 2018, przygotowała dla biegaczy i kibiców wiele atrakcji. Na stoisku firmy odwiedzający będą mogli spróbować pieczonych smakołyków z rusztu, a także wezmą udział w specjalnych warsztatach tanecznych. Organizatorzy przewidzieli również animacje dla najmłodszych – dzieci wezmą udział w warsztatach kulinarnych i nauczą się przygotowywać kanapki według różnych wzorów na bazie naturalnych produktów z lini Żarłaki. Na trasie biegu, uczestników mile zaskoczą duże bańki mydlane, które będą puszczane tuż przy bramie marki Konspol.

The Color Run 2018

The Color Run 2018 to połączenie biegu na 5 kilometrów oraz festiwalu muzycznego, podczas którego dochodzi do eksplozji kolorów. Bieg odbywa się bez pomiaru czasu i ograniczeń wiekowych, a jego uczestnicy co kilometr obsypywani są naturalnym kolorowym proszkiem. Chętnych do wzięcia udziału w tej kolorowej imprezie i przebiegnięcia najszczęśliwszych 5 kilometrów nie brakuje. Każdego roku festiwal przyciąga dziesiątki tysięcy miłośników sportu i dobrej zabawy. Jak się okazuje kolorowy event jest również wyjątkowy ze względu na swój globalny charakter, aktualnie bieg odbywa się w 300 miastach na całym świecie. Na liście nie mogło zabraknąć również Polski, pierwsza impreza odbyła się 19 maja w Poznaniu, a kolejne 17 czerwca w Warszawie i 15 września w Gdyni. W tym roku organizatorzy przygotowali dodatkową atrakcję. Zawodnicy przebiegną przez nową strefę shine, gdzie czekać będzie fala brokatu. Będzie jeszcze bardziej kolorowo! 

The Color Run
Warszawa - 17.06.2018


Plan wydarzenia:


14:00 – otwarcie

14.30 – 15.30 – start pierwszej fali biegu

16:00 – 16:30 – start drugiej fali biegu

17:30 – 19:00 – zamknięcie strefy biegowej – demontaż kolor stacji

18:30 – zamknięcie festiwalu muzycznego oraz atrakcji dla uczestników


* Ostateczny program zależy od liczby uczestników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Porta partnerem See Bloggers 2018 Biuro prasowe
2018-06-21 | 16:00

Porta partnerem See Bloggers 2018

Marka Porta Drzwi została partnerem See Bloggers 2018 – największego wydarzenia dla twórców internetowych w Polsce. Na potrzeby imprezy przygotuje również wygodną i
Firma Wrocławski jubileusz pod „szczęśliwą liczbą”
2018-06-21 | 15:00

Wrocławski jubileusz pod „szczęśliwą liczbą”

Kiedy w 2015 roku Wrocław prężnie przygotowywał się do objęcia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, w mieście powstała pierwsza, wyodrębniona organizacyjnie, jednostka 3M Global Service
Firma Czas na audyt wzorniczy w polskich firmach
2018-06-21 | 14:00

Czas na audyt wzorniczy w polskich firmach

Wzornictwo – lub popularnie design produktów i opakowań – to coś, co jeszcze całkiem niedawno mocno odróżniało polską ofertę od standardów Europy

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Edukacja

Min. Anna Zalewska: Zachęcamy firmy do angażowania się w życie szkół. To inwestycja w przyszłe kadry

Biznes powinien się angażować w szkolnictwo zarówno od strony finansowej, logistycznej, jak i poprzez różnego rodzaju inicjatywy – uważa minister edukacji narodowej Anna Zalewska. Zaangażowanie sektora przedsiębiorstw w edukację branżową jest szczególnie istotne w kontekście prognoz demograficznych i pogłębiającego się problemu z podażą specjalistów. Rozwiązać go może inwestycja w przyszłe kadry już na etapie szkoły podstawowej. Przykładem takiej inicjatywy jest organizowany przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA ogólnopolski konkurs „Być jak Ignacy. Rozpalamy płomień wiedzy”, którego II edycja właśnie została rozstrzygnięta.

Handel

Coraz większa rozpoznawalność polskiej marki za granicą. To pomaga krajowym firmom w ekspansji

Polskie firmy coraz lepiej radzą sobie za granicą. W ubiegłym roku wyeksportowały towary za rekordową kwotę 203 mld euro. Wśród eksportowych hitów „made in Poland” są m.in. produkty rolno-spożywcze, meble, stolarka okienna i drzwiowa, a także maszyny. Krajowe firmy bardzo dobrze radzą też sobie w wyspecjalizowanych czy niszowych branżach, jak produkcja jachtów czy gier komputerowych. Przyczynia się do tego nie tylko dobra koniunktura w strefie euro i Stanach Zjednoczonych, lecz także coraz większa konkurencyjność polskich firm i rosnąca rozpoznawalność polskiej marki za granicą.

Transport

Rośnie popularność wypożyczalni aut na minuty. BP uruchamia takie wypożyczalnie na swoich stacjach

W Polsce przybywa wypożyczalni samochodów na minuty – po ulicach dziewięciu miast jeździ już blisko dwa tys. takich aut, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem. Podobnie jak liczba użytkowników, która sięga już kilkudziesięciu tysięcy. Polski rynek carsharingu jest jeszcze młody, ale szybko rośnie. Jego potencjał dostrzegł też paliwowy koncern BP, który zarządza w Polsce siecią ponad pięćset stacji paliw. Na wybranych udostępni usługę wynajmu samochodu na minuty. Taka możliwość pojawi się na razie w Poznaniu i na obrzeżach miasta.

 
 

Transport

Nowe trendy w motoryzacji zmieniają branżę oponiarską. Przyszłością są inteligentne opony z czujnikami

Carsharing, elektromobilność i samochody autonomiczne to główne trendy, które będą kształtować nie tylko rynek motoryzacyjny, lecz także branżę oponiarską. W miarę wzrostu popularności carsharingu zwiększą się też przebiegi pojazdów, przez co zarządzanie obsługą opon stanie się kluczowe dla operatorów flot. W przypadku samochodów autonomicznych inteligentne opony zbierające dane o otoczeniu i podłożu mogą stanowić o ich rynkowej przewadze. Nad rozwojem takich rozwiązań pracuje Goodyear, który stworzył m.in. prototyp inteligentnej opony – kompletnego systemu obejmującego oponę, czujniki i algorytmy pracujące w chmurze, które komunikują się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji.