Komunikaty PR

Marka Konspol angażuje się w The Color Run 2018 w Warszawie

2018-06-13  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Trzcińska
38PR & Content Communication

Łódź
91-035 Łódź
aleksandra.trzcinska|38pr.pl| |aleksandra.trzcinska|38pr.pl
505 266 288
38pr.pl
Do pobrania press ( 0.22 MB )

Pięć kilometrów, tysiące zapalonych biegaczy, tony kolorowego proszku, świetna zabawa i pozytywna energia. Już 17 czerwca startuje festiwal biegowy The Color Run 2018 w Warszawie. W tym roku partnerem najbardziej kolorowego biegu w stolicy wielkopolski została marka Konspol – producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych.

Najszczęśliwsze 5 kilometrów w Warszawie

W ramach rozpoczynającego się sezonu biegowego 2018, marka Konspol zwiększa swoje zaangażowanie we wsparcie popularnych wydarzeń sportowych w Polsce. Firma po raz kolejny została partnerem The Color Run 2018, kultowego biegu na 5 kilometrów, którego uczestnicy obsypywani są kolorowym proszkiem. Imprezy odbędą się w największych miastach w Polsce – nie tylko w Warszawie,  ale w Gdyni. Biegowy maraton rozpocznie się w stolicy mazowsza tuż na błoniach PGE Narodowego 17 czerwca o godz. 14:00. Marka Konspol, jako sponsor The Color Run 2018, przygotowała dla biegaczy i kibiców wiele atrakcji. Na stoisku firmy odwiedzający będą mogli spróbować pieczonych smakołyków z rusztu, a także wezmą udział w specjalnych warsztatach tanecznych. Organizatorzy przewidzieli również animacje dla najmłodszych – dzieci wezmą udział w warsztatach kulinarnych i nauczą się przygotowywać kanapki według różnych wzorów na bazie naturalnych produktów z lini Żarłaki. Na trasie biegu, uczestników mile zaskoczą duże bańki mydlane, które będą puszczane tuż przy bramie marki Konspol.

The Color Run 2018

The Color Run 2018 to połączenie biegu na 5 kilometrów oraz festiwalu muzycznego, podczas którego dochodzi do eksplozji kolorów. Bieg odbywa się bez pomiaru czasu i ograniczeń wiekowych, a jego uczestnicy co kilometr obsypywani są naturalnym kolorowym proszkiem. Chętnych do wzięcia udziału w tej kolorowej imprezie i przebiegnięcia najszczęśliwszych 5 kilometrów nie brakuje. Każdego roku festiwal przyciąga dziesiątki tysięcy miłośników sportu i dobrej zabawy. Jak się okazuje kolorowy event jest również wyjątkowy ze względu na swój globalny charakter, aktualnie bieg odbywa się w 300 miastach na całym świecie. Na liście nie mogło zabraknąć również Polski, pierwsza impreza odbyła się 19 maja w Poznaniu, a kolejne 17 czerwca w Warszawie i 15 września w Gdyni. W tym roku organizatorzy przygotowali dodatkową atrakcję. Zawodnicy przebiegną przez nową strefę shine, gdzie czekać będzie fala brokatu. Będzie jeszcze bardziej kolorowo! 

The Color Run
Warszawa - 17.06.2018


Plan wydarzenia:


14:00 – otwarcie

14.30 – 15.30 – start pierwszej fali biegu

16:00 – 16:30 – start drugiej fali biegu

17:30 – 19:00 – zamknięcie strefy biegowej – demontaż kolor stacji

18:30 – zamknięcie festiwalu muzycznego oraz atrakcji dla uczestników


* Ostateczny program zależy od liczby uczestników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Inspektor ZAiKS podczas kontroli – jakie są jego prawa? Biuro prasowe
2018-08-16 | 14:34

Inspektor ZAiKS podczas kontroli – jakie są jego prawa?

Na samą myśl o kontroli ZAiKS-u to przechodzą Cię dreszcze? Nie wiesz jakie przysługują Ci prawa podczas niej? Pomożemy Ci się do niej przygotować!  Poniższy artykuł pozwoli Ci
Firma Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen
2018-08-16 | 11:00

Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen

– Linia naszych produktów stworzona z myślą o dzieciach, to nie tylko uwielbiane przez nie postacie z filmu Disneya „Kraina Lodu”, ale także – a może nawet
Firma RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie
2018-08-13 | 11:00

RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie

RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie   Poznańska agencja RiverWood marketing (Grupa RiverWood) - w związku z pozyskiwaniem nowych Klientów i ekspansją

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.