Komunikaty PR

Marka Konspol angażuje się w The Color Run 2018 w Warszawie

2018-06-13  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Maciej Majzner
38PR & Content Communication

Łódź
90-729 Łódź
maciej.majzner|38pr.pl| |maciej.majzner|38pr.pl
517379289
38pr.pl
Do pobrania press ( 0.22 MB )

Pięć kilometrów, tysiące zapalonych biegaczy, tony kolorowego proszku, świetna zabawa i pozytywna energia. Już 17 czerwca startuje festiwal biegowy The Color Run 2018 w Warszawie. W tym roku partnerem najbardziej kolorowego biegu w stolicy wielkopolski została marka Konspol – producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych.

Najszczęśliwsze 5 kilometrów w Warszawie

W ramach rozpoczynającego się sezonu biegowego 2018, marka Konspol zwiększa swoje zaangażowanie we wsparcie popularnych wydarzeń sportowych w Polsce. Firma po raz kolejny została partnerem The Color Run 2018, kultowego biegu na 5 kilometrów, którego uczestnicy obsypywani są kolorowym proszkiem. Imprezy odbędą się w największych miastach w Polsce – nie tylko w Warszawie,  ale w Gdyni. Biegowy maraton rozpocznie się w stolicy mazowsza tuż na błoniach PGE Narodowego 17 czerwca o godz. 14:00. Marka Konspol, jako sponsor The Color Run 2018, przygotowała dla biegaczy i kibiców wiele atrakcji. Na stoisku firmy odwiedzający będą mogli spróbować pieczonych smakołyków z rusztu, a także wezmą udział w specjalnych warsztatach tanecznych. Organizatorzy przewidzieli również animacje dla najmłodszych – dzieci wezmą udział w warsztatach kulinarnych i nauczą się przygotowywać kanapki według różnych wzorów na bazie naturalnych produktów z lini Żarłaki. Na trasie biegu, uczestników mile zaskoczą duże bańki mydlane, które będą puszczane tuż przy bramie marki Konspol.

The Color Run 2018

The Color Run 2018 to połączenie biegu na 5 kilometrów oraz festiwalu muzycznego, podczas którego dochodzi do eksplozji kolorów. Bieg odbywa się bez pomiaru czasu i ograniczeń wiekowych, a jego uczestnicy co kilometr obsypywani są naturalnym kolorowym proszkiem. Chętnych do wzięcia udziału w tej kolorowej imprezie i przebiegnięcia najszczęśliwszych 5 kilometrów nie brakuje. Każdego roku festiwal przyciąga dziesiątki tysięcy miłośników sportu i dobrej zabawy. Jak się okazuje kolorowy event jest również wyjątkowy ze względu na swój globalny charakter, aktualnie bieg odbywa się w 300 miastach na całym świecie. Na liście nie mogło zabraknąć również Polski, pierwsza impreza odbyła się 19 maja w Poznaniu, a kolejne 17 czerwca w Warszawie i 15 września w Gdyni. W tym roku organizatorzy przygotowali dodatkową atrakcję. Zawodnicy przebiegną przez nową strefę shine, gdzie czekać będzie fala brokatu. Będzie jeszcze bardziej kolorowo! 

The Color Run
Warszawa - 17.06.2018


Plan wydarzenia:


14:00 – otwarcie

14.30 – 15.30 – start pierwszej fali biegu

16:00 – 16:30 – start drugiej fali biegu

17:30 – 19:00 – zamknięcie strefy biegowej – demontaż kolor stacji

18:30 – zamknięcie festiwalu muzycznego oraz atrakcji dla uczestników


* Ostateczny program zależy od liczby uczestników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Czwarta Gazela Biznesu dla ANG Spółdzielni Biuro prasowe
2019-01-17 | 01:00

Czwarta Gazela Biznesu dla ANG Spółdzielni

ANG Spółdzielnia po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu. Dzięki dobrym wynikom finansowym, Spółdzielnia czwarty raz z rzędu znalazła
Firma Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii
2019-01-16 | 18:55

Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii

Drugi rok z rzędu białostocki Promotech notuje historyczny rekord sprzedaży - w 2018 r. spółka zwiększyła obroty o 22,8 proc. w stosunku do poprzedniego, osiągając poziom 67,2 mln
Firma Makarun na Palmie
2019-01-15 | 01:00

Makarun na Palmie

Największa sieć spaghetterii w Polsce Makarun Spagehetti and Salad otwiera lokal w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc na świecie - na słynnej Palmie w Dubaju. Będzie jedynym

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.