Komunikaty PR

Mistyczna opowieść w surowej aurze górskiego krajobrazu, 
czyli kampania LAVARD

2018-08-10  |  18:10
Biuro prasowe

 

Marka LAVARD zaklęta
w kadrach najnowszej kampanii ukazuje nam historię, pisaną na tle transparentnej, górskiej natury. 

 

 

 

Wybierając miejsce najnowszej kampanii kierowaliśmy się naszymi wartościami. LAVARD to polskie rzemiosło, rodzinna tradycja oraz miłość do krawiectwa, tuż u podnóża Tatr. Górska przestrzeń jest więc uosobieniem historii marki, a moda, którą prezentujemy to reakcja na rytm życia: elegancja, ale i wdzięk, naturalność oraz dystynkcja – komentuje Marcin Gacek, prezes LAVARD.

 

 Krawiectwo, w jesienno-zimowym wydaniu Lavard, zyskuje surowego zacięcia, ale i mocnego wyrazu. Kolekcja to architektoniczne, acz zwiewne
i mocno transparentne kroje. Motywem przewodnim jest wełna. Pojawiają się męskie dwurzędowe i jednorzędowe płaszcze, geometryczne marynarki czy dodatki w postaci mocno wzorzystych poszetek. W kolekcji damskiej nie brak długich płaszczy, ciepłych kurtek czy spódnic przyozdabianych plisami oraz mięsistych golfów z gęsto prążkowanej tkaniny i przedłużonych kulotów w klasyczną kratę.

 

 

Do sesji najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima 2018/19 zaprosiliśmy modeli: Sashę Knezevica oraz Angelikę Maciołek. Wybór padł na osoby, którzy są profesjonalistami, jednocześnie będąc synonimem najwyższej mody, w ten sposób chcieliśmy podkreślić,
iż  wychodzimy naprzeciw światowym trendom i pragniemy konkurować
z najlepszymi
– dodaje Marcin Gacek.

 

 

 

 

 

 

 

Jaka jest paleta kolorów prezentowanej linii? Charakterystycznie konformistyczna na zmieniającą się porę roku. Przechodzi przez mocne burgundy, intensywne odcienie khaki po kredowe róże i nuty marmurowego granatu. W bezpośrednim kontraście do delikatnie kremowego beżu
i neutralnych lekko przydymionych bieli.

 

Płaszcze, marynarki, swetry, spodnie i dodatki LAVARD dostępne są w sieci salonach firmowych i sklepach mutlibrandowych w całej Polsce.

 

LAVARD

sesja wizerunkowa jesień-zima 2018/2019

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz

Scenografia: Piotr Stachurski

Makijaż: Gosia Sulima

Włosy: Gor Duryan

Stylizacje: Robert Kiełb

-

 

W kwestii wypożyczeń prosimy kontaktować się z agencją Ahava PR - wypożyczenia realizowane są w salonach firmowych marki po uprzednim umówieniu się przez agencję lub w showroomie przy ul. Mokotowskiej 65/110.

 

Więcej informacji udziela:

Agnieszka Oleszczyk, agnieszka.oleszczyk@ahavapr.pl, + 48 696 976 630

Dagmara Tarka, dagmara.tarka@ahavapr.pl, +48 504 730 177

 

O marce:

Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet.

Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie LAVARD kontroluje swój produkt, tak aby spełniał on wysokie wymagania klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii Biuro prasowe
2019-01-16 | 18:55

Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii

Drugi rok z rzędu białostocki Promotech notuje historyczny rekord sprzedaży - w 2018 r. spółka zwiększyła obroty o 22,8 proc. w stosunku do poprzedniego, osiągając poziom 67,2 mln
Firma Makarun na Palmie
2019-01-15 | 01:00

Makarun na Palmie

Największa sieć spaghetterii w Polsce Makarun Spagehetti and Salad otwiera lokal w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc na świecie - na słynnej Palmie w Dubaju. Będzie jedynym
Firma Biuro udomowione
2019-01-14 | 21:55

Biuro udomowione

W krakowskiej siedzibie multibrandowego sklepu internetowego ANSWEAR.COM najważniejsi są ludzie tworzący markę, inspirujące wnętrza i dobra atmosfera. O tą ostatnią zadbano stawiając na

CES 2019

Ochrona środowiska

Prawie 60 proc. domów jednorodzinnych w Polsce jest w złym stanie technicznym. To wpływa na zdrowie mieszkańców

58 proc. budynków w Polsce ma powyżej 40 lat, jest w złym stanie technicznym i negatywnie wpływa zarówno na zdrowie mieszkańców, jak i jakość powietrza – wynika z ostatniego „Barometru zdrowych domów”. Eksperci podkreślają, że niezbędne są preferencyjne narzędzia finansowe i programy wsparcia, bo Polacy najczęściej nie dysponują odpowiednim kapitałem, który mogliby przeznaczyć na termomodernizację. Jednym z takich narzędzi, które ma przyczynić się do ograniczenia niskiej emisji i smogu w Polsce, ma być wprowadzona w tym roku ulga termomodernizacyjna, dzięki której będzie można odliczyć od podatku wydatki poniesione na docieplenie domu jednorodzinnego do 53 tys. zł. 

Prawo

Inwestowanie w badania i rozwój w Polsce coraz bardziej opłacalne. Dzięki nowej uldze podatkowej firmy sporo zaoszczędzą

Dzięki nowej uldze podatkowej, tzw. innovation box, inwestowanie w badania i rozwój jest w Polsce coraz bardziej opłacalne. W połączeniu z już obowiązującą ulgą na B+R ma ona zachęcić firmy do zwiększania nakładów na działalność badawczo-rozwojową. Zwłaszcza że zaproponowana przez rząd preferencyjna 5-proc. stawka podatku jest jedną z najniższych w Europie, a ustawodawca zadbał o szeroki katalog kwalifikowanych praw własności intelektualnej. Polska wprowadziła takie rozwiązanie w swoim systemie podatkowym jako czternasty kraj w Europie. 

Transport

Wymiana gospodarcza Polski z Iranem ma duży potencjał. Zagrożeniem są sankcje i trudności z dystrybucją towaru

Rośnie wymiana handlowa Polski z Iranem. Tylko w 2017 roku Polska wyeksportowała do tego kraju towary za ponad 121 mln euro, a wartość importu sięgnęła 83 mln euro. W ciągu kilku lat wymiana handlowa wzrosła kilkukrotnie, ale jej potencjał jest znacznie większy. Chociaż sankcje nałożone na Iran utrudniają handel, mniejsze firmy coraz chętniej wchodzą na tamtejszy rynek. Wyzwaniem jest dla nich zorganizowanie dostaw na tamtejszy rynek. Na tym wykłada się wiele firm.

Media i PR

Ubiegły rok pod znakiem kryzysów wizerunkowych. Nie ominęły instytucji państwowych i mediów

Z kryzysami wizerunkowymi mierzą się już nie tylko marki, lecz również media, także społecznościowe, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego. Bohaterem jednej z najgłośniejszych afer w ubiegłym roku, z której musiał się tłumaczyć Mark Zuckerberg, był Facebook, ale nie brakuje też przykładów z polskiego podwórka.  Wizerunkowym wpadkom musiały stawić czoła m.in. linie lotnicze LOT, marka Reserved i organizator Szlachetnej Paczki. Zdaniem ekspertów w tym roku kryzysy mogą dotknąć także influencerów i polityków, a ich źródłem mogą być m.in. fake newsy i kwestie społeczno-kulturowe.