Komunikaty PR

Mistyczna opowieść w surowej aurze górskiego krajobrazu, 
czyli kampania LAVARD

2018-08-10  |  18:10
Biuro prasowe

 

Marka LAVARD zaklęta
w kadrach najnowszej kampanii ukazuje nam historię, pisaną na tle transparentnej, górskiej natury. 

 

 

 

Wybierając miejsce najnowszej kampanii kierowaliśmy się naszymi wartościami. LAVARD to polskie rzemiosło, rodzinna tradycja oraz miłość do krawiectwa, tuż u podnóża Tatr. Górska przestrzeń jest więc uosobieniem historii marki, a moda, którą prezentujemy to reakcja na rytm życia: elegancja, ale i wdzięk, naturalność oraz dystynkcja – komentuje Marcin Gacek, prezes LAVARD.

 

 Krawiectwo, w jesienno-zimowym wydaniu Lavard, zyskuje surowego zacięcia, ale i mocnego wyrazu. Kolekcja to architektoniczne, acz zwiewne
i mocno transparentne kroje. Motywem przewodnim jest wełna. Pojawiają się męskie dwurzędowe i jednorzędowe płaszcze, geometryczne marynarki czy dodatki w postaci mocno wzorzystych poszetek. W kolekcji damskiej nie brak długich płaszczy, ciepłych kurtek czy spódnic przyozdabianych plisami oraz mięsistych golfów z gęsto prążkowanej tkaniny i przedłużonych kulotów w klasyczną kratę.

 

 

Do sesji najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima 2018/19 zaprosiliśmy modeli: Sashę Knezevica oraz Angelikę Maciołek. Wybór padł na osoby, którzy są profesjonalistami, jednocześnie będąc synonimem najwyższej mody, w ten sposób chcieliśmy podkreślić,
iż  wychodzimy naprzeciw światowym trendom i pragniemy konkurować
z najlepszymi
– dodaje Marcin Gacek.

 

 

 

 

 

 

 

Jaka jest paleta kolorów prezentowanej linii? Charakterystycznie konformistyczna na zmieniającą się porę roku. Przechodzi przez mocne burgundy, intensywne odcienie khaki po kredowe róże i nuty marmurowego granatu. W bezpośrednim kontraście do delikatnie kremowego beżu
i neutralnych lekko przydymionych bieli.

 

Płaszcze, marynarki, swetry, spodnie i dodatki LAVARD dostępne są w sieci salonach firmowych i sklepach mutlibrandowych w całej Polsce.

 

LAVARD

sesja wizerunkowa jesień-zima 2018/2019

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz

Scenografia: Piotr Stachurski

Makijaż: Gosia Sulima

Włosy: Gor Duryan

Stylizacje: Robert Kiełb

-

 

W kwestii wypożyczeń prosimy kontaktować się z agencją Ahava PR - wypożyczenia realizowane są w salonach firmowych marki po uprzednim umówieniu się przez agencję lub w showroomie przy ul. Mokotowskiej 65/110.

 

Więcej informacji udziela:

Agnieszka Oleszczyk, agnieszka.oleszczyk@ahavapr.pl, + 48 696 976 630

Dagmara Tarka, dagmara.tarka@ahavapr.pl, +48 504 730 177

 

O marce:

Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet.

Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie LAVARD kontroluje swój produkt, tak aby spełniał on wysokie wymagania klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Inspektor ZAiKS podczas kontroli – jakie są jego prawa? Biuro prasowe
2018-08-16 | 14:34

Inspektor ZAiKS podczas kontroli – jakie są jego prawa?

Na samą myśl o kontroli ZAiKS-u to przechodzą Cię dreszcze? Nie wiesz jakie przysługują Ci prawa podczas niej? Pomożemy Ci się do niej przygotować!  Poniższy artykuł pozwoli Ci
Firma Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen
2018-08-16 | 11:00

Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen

– Linia naszych produktów stworzona z myślą o dzieciach, to nie tylko uwielbiane przez nie postacie z filmu Disneya „Kraina Lodu”, ale także – a może nawet
Firma RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie
2018-08-13 | 11:00

RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie

RiverWood marketing otwiera oddział w Krakowie   Poznańska agencja RiverWood marketing (Grupa RiverWood) - w związku z pozyskiwaniem nowych Klientów i ekspansją

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Branża piwowarska tworzy tysiące miejsc pracy i generuje miliardowe wpływy do budżetu

Polska jest w europejskiej czołówce zarówno pod względem produkcji, jak i konsumpcji piwa, która od kilku lat utrzymuje się na stabilnym poziomie ok. 98–99 litrów rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Rośnie za to produkcja, która w 2017 roku sięgnęła blisko 41 mln hektolitrów. Kompania Piwowarska, odpowiadająca za ponad jedną trzecią rynku, dzięki współpracy z szeregiem branż przyczynia się do tworzenia 45 tys. miejsc pracy, a podatki i opłaty odprowadzone do budżetu państwa przez nią i branże powiązane w 2017 roku wyniosły 3,6 mld zł – wynika z 10. raportu zrównoważonego rozwoju firmy.

Infrastruktura

Rząd chce spopularyzować partnerstwo publiczno-prywatne. Inwestycje w takim modelu będą realizowane coraz częściej

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju stawia sobie za cel rozpędzenie rynku partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP). Pomóc ma w tym nowa ustawa, kilka dni temu podpisana przez prezydenta, program pakietowania projektów PPP zaproponowany wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju oraz inne formy wsparcia dla samorządów. Celem jest m.in. podpisanie stu nowych umów do 2020 roku. Dziś jest ich prawie sto czterdzieści.

IT i technologie

W 2019 roku pacjentów czeka cyfrowa rewolucja. Internetowe Konto Pacjenta zapewni wgląd w całą dokumentację medyczna online

Dostęp do wyników badań, zaplanowanych wizyt, historii leczenia i wystawionych zwolnień lekarskich, zgromadzonych w jednym miejscu, zapewni Internetowe Konto Pacjenta. Platforma ma zacząć działać w przyszłym roku. Ustawa wprowadzająca IKP umożliwi również wystawianie recept pielęgniarkom i położnym.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Edukacja

Studia w Polsce przyciągają młodą Polonię. Rośnie zwłaszcza liczba chętnych z Białorusi

W ramach programu stypendialnego dla Polonii co roku na studia wyższe I i II stopnia oraz studia doktoranckie przyjeżdża do Polski ponad 700 młodych osób, które otrzymują wsparcie na start i comiesięczne stypendia. Liczba chętnych kilkukrotnie przewyższa liczbę dostępnych miejsc, dlatego koordynująca program Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej prowadzi rekrutację sprawdzającą znajomość języka polskiego i przedmiotów kierunkowych. Studenci polonijni przyjeżdżają głównie z Ukrainy, Czech, Kazachstanu czy Litwy, ale z roku na rok lawinowo rośnie liczba chętnych z Białorusi.