Komunikaty PR

Sokołów wesprze 26. Finał WOŚP

2018-01-12  |  13:00
Biuro prasowe

To już szesnaste „wspólne granie” Sokołowa i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tradycyjnie firma będzie partnerem biegu „Policz się z cukrzycą”, który odbędzie się w Sokołowie Podlaskim. Z roku na rok popularność biegu rośnie, a udział w nim jest dla firmy ważnym elementem działań edukacyjnych i promujących zdrowy, aktywny tryb życia. Wszyscy uczestnicy biegu otrzymają upominki: firmowe gadżety, koszulki odblaskowe oraz produkty Sokołowa. Firma zapewni również poczęstunek – hamburgery i hot dogi, które przygotuje sokołowski szef kuchni.

 

Jak co roku, Sokołów wesprze również darczyńców i wolontariuszy w Warszawie oraz Jarosławiu. W centrum wydarzeń, na warszawskim Placu Defilad, odbędzie się wielkie gotowanie z udziałem Klubu Szefów Kuchni. Ugotowana wspólnie podczas ubiegłorocznego Finału zupa pozwoliła nakarmić ponad 14 000 osób. Sokołów również w tym roku przekaże produkty niezbędne do jej przygotowania. Firma przygotowała też specjalną edycję mini-kabanosów, które będą rozdawane wśród dobroczyńców przez cały dzień. Sokołów zaangażuje się również w organizację Finału w Jarosławiu. Firma przekaże produkty przeznaczone na posiłki dla wolontariuszy. Na jarosławskim rynku pojawi się też basen wypełniony lodowatą wodą, w którym swoich sił spróbuje lokalna grupa morsów. Dla każdego uczestnika morsowania Sokołów przygotował pamiątkowy ręcznik.

 

Podczas ubiegłorocznego, 25. Finału WOŚP, w samym Sokołowie Podlaskim udało się zebrać ponad 90 000 zł, a w Jarosławiu – rekordową kwotę 95 000 zł. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Male Champions of Change-debata inaugurująca powstanie pierwszego w Polsce klubu Biuro prasowe
2018-01-18 | 13:30

Male Champions of Change-debata inaugurująca powstanie pierwszego w Polsce klubu

Firmy, w których jest więcej kobiet na wysokich stanowiskach i w kadrze zarządzającej osiągają lepsze wyniki finansowe. Ale awansujących kobiet jest wciąż za mało. Co zrobić, by
Firma Klucz do rozwoju – ASSA ABLOY Group przejęła polską firmę LOB S.A.
2018-01-17 | 14:00

Klucz do rozwoju – ASSA ABLOY Group przejęła polską firmę LOB S.A.

Z roku na rok wśród największych graczy na rynku zauważyć można rosnącą liczbę akwizycji przedsiębiorstw. Korzyści wynikające z tego typu przejęć ponownie wykorzystała firma
Firma TCL Multimedia odkrywa plany produktowe na rok 2018
2018-01-17 | 14:00

TCL Multimedia odkrywa plany produktowe na rok 2018

Las Vegas, 9 stycznia 2018 - TCL, jeden z trójki największych globalnych producentów telewizorów oraz wiodąca marka elektroniki użytkowej, zapowiedział w dniu dzisiejszym, że w 2018 roku zamierza nadal intensywnie pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami. Potwierdzeniem tych zamiarów jest prezentacja najnowszych modeli inteligentnych telewizorów i nowoczesnych technologii podczas tegorocznych targów CES. Na stoisku firmy w Las Vegas zaprezentowany zostanie flagowy telewizor QLED Xess X6, który został zapowiedziany na targach IFA w sierpniu 2017 r.  Dodatkowo, premierowo ukaże się tam nowy model smart TV C76 oraz telewizory z linii P6.   „W debiutujących dziś produktach znalazły się najważniejsze i najbardziej dynamiczne technologie, które stymulują rozwój całej branży i cały czas umacniają pozycję TCL w czołówce globalnych producentów inteligentnych odbiorników i dostawców aplikacji internetowych” – powiedział Tomson Li, Prezes TCL. „Rok 2017 był dla TCL niezwykle udany. Co więcej, z dużą pewnością prognozujemy, że rok 2018 będzie dla nas równie korzystny na całym świecie”- dodał Prezes.   POSZERZENIE GLOBALNEJ OFERTY PRODUKTOWEJ   Na pierwszy plan w ofercie produktowej na 2018 rok wybija się telewizor QLED Xess X6, który na tegorocznych targach CES został uhonorowany nagrodą za innowacyjność.   Telewizory QLED Xess X6 Jako flagowy produkt TCL najnowszej generacji, 85-calowy telewizor QLED X6 przede wszystkim gwarantuje zadziwiającą jakość obrazu (3200 Picture Performance Index), którą uzyskuje się dzięki takim technologiom obrazowania jak: Quantum Dot, HDR Premium 1500, Local Dimming czy płynność obrazu połączona z natywnym panelem odświeżania o częstotliwości 100Hz. Quantum Dot, czyli kwantowa kropka, to przyszłość technologii obrazowania. Kwantowa kropka jest nanokryształem zbudowanym z materiałów półprzewodzących. Potrafi odtworzyć prawie wszystkie kolory w palecie barw i daje długotrwałe obrazy o ostrości w pełni odzwierciedlającej otaczającą nas rzeczywistość. Dzięki technologii HDR Premium 1500 wyświetlane sceny są jaśniejsze, mają lepszy kontrast i żywsze barwy.   Telewizor X6 to również dźwięk o studyjnej jakości, uzyskiwany dzięki standardowi Dolby Atmos. Odbiornik wyposażono w system dźwiękowy JBL, z 12-kanałowym system otaczającego dźwięku przestrzennego generowanego w systemie 7.1.4. Daje on również możliwość dekodowania dźwięku DTS i odbioru dźwięku z Bluetooth. Dzięki systemowi Android 7.0 Nugat, telewizor X6 oferuje dostęp do całkowicie nowego świata inteligentnej rozrywki dla całej rodziny. Jego luksusowy design opiera się na połączeniu najdoskonalszych materiałów i doskonałości ich wykonania. To model, który w naturalny sposób wpisuje się w styl życia o standardzie premium.    W ofercie produktów, których globalna premiera odbywa się na CES 2018, znalazły się również telewizory linii C76, P6.   Telewizory linii C76 Linia C76 to efekt inspiracji nowoczesnością napędzającą kosmopolityczne trendy. Produkty tej linii są kierowane do osób ceniących sobie wyrafinowany design i nietuzinkowy styl życia. C76 to inteligentne telewizory 4K, które dzięki takim rozwiązaniom jak: Wide Color Gamut, HDR Pro razem z Smart HDR zapewniają oszałamiające wrażenia wzrokowe. Produkty wyposażono również w soundbar JBL i system DTS Premium Sound. C76 gwarantuje wiele możliwości korzystania z szerokiej oferty rozrywkowej dzięki systemowi Android 7.0 Nugat. Występuje on w formie kompaktowego modelu o designie 360°, czyli takiego, w którym projektanci zadbali nie tylko o front telewizora, ale także o jego tył i boki.     Telewizory linii P6 Linia P6 powstała z myślą o młodych i podążających za trendami odbiorcach. To inteligentne telewizory 4K wyposażone w technologię Wide Color Gamut, HDR Pro oraz Smart HDR i dostarczające niezwykłych doznań wizualnych. Znakiem rozpoznawczym P6 jest niezwykle cienki profil i wąska rama o szerokości 5 mm. Wyposażony w system Android 7.0 Nugat, P6 dostarcza wielokanałowej rozrywki.     Podczas Targów CES TCL prezentuje na swoim stoisku również swój najcieńszy model wyposażony w system Quantum Dot z bezpośrednim podświetleniem.  Ścieżka optyczna podświetlenia ma tylko 3,9 mm, podczas gdy szerokość sprzętu to 9,9 mm. Warto dodać, że odbiorniki TCL z ramą to idealne połączenie artystycznych wrażeń i praktycznych funkcji telewizyjnych.   UDANE GLOBALNE WYNIKI FIRMY W 2017 ROKU   Zakończony rok 2017 był dla TCL Multimedia bardzo udany. Firma osiągnęła rekordowy w ciągu pięciu ostatnich lat wzrost działalności i ponadprzeciętny, roczny poziom sprzedaży na poziomie 22 milionów egzemplarzy. Dodatkowo, w 2017 roku sprzedaż telewizorów LCD TCL Multimedia wzrosła ilościowo o 16,4 % rok do roku, do 23 231 141 odbiorników. W ramach tych wyników, sprzedaż ilościowa telewizorów inteligentnych i 4K wzrosła, odpowiednio, o 42,5% i 45,9% rok do roku, do 15 094 106 i 5 804 951 odbiorników.   Poza Chinami, sprzedaż ilościowa telewizorów LCD była o 33,5% wyższa w ujęciu rok do roku i sięgnęła w 2017 roku 14 067 563 odbiorników. W Stanach Zjednoczonych odnotowano wysoki ilościowy wzrost: o 131,5% rok do roku. Zgodnie z danymi NPD, w okresie od stycznia do października 2017 roku TCL uplasował się w USA na trzecim miejscu jako najszybciej rosnąca marka RTV na tym rynku.   W 2017 roku TCL poszerzyło również swoją obecność w Meksyku, Japonii, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. W Europie TCL znacząco rozszerzył swoją sieć dystrybucyjną oraz struktury działów sprzedaży i marketingu na rynkach francuskim, niemieckim, włoskim, nordyckim i polskim.     STRATEGIE BIZNESOWE NA 2018 ROK   Sztuczna inteligencja jako trzon strategii   „Inteligentniejsza inteligencja” to jeden z najnowszych trendów w branży RTV. Innymi słowy, inteligentne odbiorniki mają się stawać jeszcze bardziej inteligentne. TCL pragnie się skoncentrować na zagadnieniach sztucznej inteligencji (AI), ponieważ uważa, że to właśnie AI będzie przyszłością sektora. TCL jest wiodącym graczem branży w stopniowym wprowadzaniu sztucznej inteligencji do wszystkich dziedzin życia widzów. Firmie udało się urzeczywistnić wielowymiarową interakcję pomiędzy telewizją i jej użytkownikami. Ma ona służyć rozwiązywaniu takich problemów jak: niedogodności w interakcji, trudności w pozyskiwaniu treści czy brak wzajemnych połączeń pomiędzy inteligentnymi produktami. Dzięki nieprzerwanej współpracy z takimi gigantami branży jak Google czy Baidu, przyjęta przez TCL strategia, której trzon stanowi AI, daje użytkownikom bezpośredni dostęp do spersonalizowanych treści. Wraz z najnowszym systemem operacyjnym Google Android, TCL przenosi: interakcję z inteligentnym telewizorem, usługi treściowe oraz dostępne aplikacje na nowy poziom. Oprócz sztucznej inteligencji TCL inwestuje spore środki w takie rozwiązania jak QLED, 5G, big data czy inne przełomowe technologie.   TCL prezentuje swoją ofertę produktową na stoisku nr 12929 w Hali Głównej, na Targach Elektroniki Użytkowej (CES), które odbywają się w dniach 9-12 stycznia 2018 roku w Centrum Kongresowym w Las Vegas.  

Dziś w serwisie Innowacje

W Polsce powstaje specsłużba do odpierania cyberataków. Ma liczyć tysiąc osób i kosztować dwa miliardy złotych

Jednostki powołane do działania w cyberprzestrzeni powstają na całym świecie. Takimi strukturami dysponują chociażby Stany Zjednoczone, Niemcy czy Rosja. Do grona tych państw chce dołączyć także Polska. W ramach Ministerstwa Obrony Narodowej powstaje komórka, która ma reagować na zagrożenia dla obronności kraju i cyberbezpieczeństwa, związane m.in. z cyberatakami. Eksperci podkreślają, że tworzenie tego typu jednostek jest kluczowe dla bezpieczeństwa kraju.

Sport

70 proc. Polaków spędzi ferie na nartach. GOPR w specjalnie przygotowanych zimowych miasteczkach będzie uczył zasad bezpieczeństwa na stoku

Co trzeci Polak jeździ na nartach. W ciągu ostatnich trzech lat polskie góry wybrało 70 proc. z nich. Ferie zimowe to szczyt sezonu narciarskiego. Tłok na stokach sprzyja zaś wypadkom. O zasadach bezpieczeństwa na stokach przypomną Zimowe Miasteczka Milki. Przez sześć weekendów w sześciu górskich kurortach odbędą się m.in. spotkania z ratownikami GOPR, a na miłośników białego szaleństwa czeka mnóstwo atrakcji.

Prawo

Ostatnie dni dla części podatników na rozliczenie się z fiskusem. W tym roku pojawi się nowa stawka podatku

Do końca stycznia na rozliczenie się z fiskusem mają czas osoby, które osiągają dochody z najmu opodatkowane ryczałtem, oraz podatnicy, którzy korzystają z uproszczonych form opodatkowania działalności gospodarczej. Z kolei mali płatnicy, zatrudniający do pięciu osób, muszą do końca miesiąca przekazać swoim pracownikom i fiskusowi PIT-11, jeśli nie zdecydowali się na wybór formy elektronicznej i nie korzystają z biura rachunkowego. Przedsiębiorcy, którzy chcą zmienić sposób opodatkowania, mają czas na złożenie oświadczenia tylko do 22 stycznia.

Nieruchomości

2018 rok może przynieść lekki wzrost cen nowych mieszkań. Deweloperzy mają coraz większy problem ze znalezieniem atrakcyjnych gruntów

Ceny mieszkań z rynku pierwotnego w dużych miastach mogą nieznacznie wzrosnąć w 2018 roku głównie za sprawą rosnących cen gruntów – prognozują analitycy Urban.one. Deweloperom coraz trudniej znaleźć atrakcyjne lokalizacje pod budowę, a te najlepsze są znacznie droższe. Drugim czynnikiem, który może się przyczynić do wzrostów cen lokali są rosnące koszty wykonawstwa. Podwyżek za to nie powinny się obawiać osoby szukające nieruchomości w mniejszych miejscowościach, gdzie ceny gruntów są bardziej stabilne.

Handel

Przedsiębiorcom rodzinnym ufa ponad 50 proc. Polaków. Wysokie zaufanie przekłada się na decyzje zakupowe

Ponad 50 proc. Polaków deklaruje wysokie lub bardzo wysokie zaufanie do przedsiębiorców rodzinnych. To zaś przekłada się na chęć zakupu oferowanych przez nich produktów lub usług – wynika z raportu Fundacji Firmy Rodzinne. Ponad 40 proc. osób jest skłonnych kupić droższy z dwóch podobnych produktów, jeśli będzie on pochodził z przedsiębiorstwa rodzinnego. Takie firmy to także atrakcyjni pracodawcy. Cieszą się dobrą reputacją, są postrzegane jako stabilne oraz lojalne wobec pracowników.