Komunikaty PR

Wszystkie dzieci nasze są! Także pracodawców!

2018-05-17  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

Dzień Dziecka to doskonały moment, aby pokazać pracownikom, że nie tylko oni, ale także ich rodziny i dzieci są ważni dla organizacji. Dlatego firmy coraz częściej wykorzystują tę okazję
do organizacji firmowych pikników rodzinnych czy obdarowywania najmłodszych upominkami. Warto wybrać uniwersalny prezent, który pomoże spełnić marzenia dzieciaków w różnym wieku i sprawi im radość.

 

Dzieciaki najczęściej dostają zabawki, słodycze, pluszaki, gry planszowe, książki czy przybory szkolne. Wyzwaniem dla pracodawcy jest znalezienie upominku, który zadowoli wszystkich, bo ile dzieci tyle preferencji, oczekiwań i marzeń. Chłopcy, dziewczynki, niemowlaki, przedszkolaki, nastolatki. Każde dziecko woli co innego. Dlatego Sodexo przygotowało Kartę Podarunkową dla Dzieci, dzięki której dzieciaki same wybierają sobie prezent – taki, który sprawi im najwięcej radości. 

 

Spełnienie dziecięcych marzeń

Wejście choć na chwilę w skórę dorosłego i samodzielne podjęcie decyzji w sprawie wyboru upominku może być dla dziecka doskonałą zabawą. Dzięki własnej karcie podarunkowej dzieci mogą kupić
co tylko chcą w sklepach z zabawkami, dziecięcym obuwiem i odzieżą, grami, w księgarniach, parkach rozrywki, cukierniach i kinach. Dodatkowo na Dzień Dziecka, przy płatności Kartą Podarunkową dla Dzieci Sodexo, można skorzystać z rabatów w sklepach partnerskich, np. 33% rabatu w popularnym sklepie internetowym endo.pl z ubraniami i akcesoriami dla dzieci czy 5% rabatu na zakup biletu
do Energylandii, największego Parku Rozrywki w Polsce.

 

Prezent edukacyjny

Karta Podarunkowa dla Dzieci Sodexo, to nie tylko zastrzyk gotówki i możliwość sfinansowania dowolnego prezentu, ale także ważna lekcja gospodarowania pieniędzmi pod okiem rodzica. Rodzic może na bieżąco sprawdzać saldo karty w bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl, na której można również zastrzec kartę oraz zmienić PIN. Wszystkie
te usługi są dostępne przez całą dobę.

 

Wygodnie i bez podatku

Karty Podarunkowe dla Dzieci to bardzo wygodne rozwiązanie dla firm, które szukają nowoczesnych narzędzi budowania relacji z pracownikami. Można je łatwo zamówić, a czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi maksymalnie 72 godziny. Istotny jest także fakt, ich zakup może być finansowany
z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, dzięki czemu jest zwolniony z oskładkowania ZUS oraz z podatku dochodowego do wysokości 1000 złotych rocznie na jednego pracownika.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Firmy rodzinne w Polsce rosną w siłę Biuro prasowe
2018-10-15 | 11:15

Firmy rodzinne w Polsce rosną w siłę

„Z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach” – jednak czy na pewno? To powszechnie znane powiedzenie niekoniecznie sprawdza się w biznesie. Najlepiej wiedzą o tym ci,
Firma BRAK ZDJĘCIA
2018-10-12 | 14:30

MBridge rozszerza współpracę z Pigu Group, liderem e-commerce

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozszerzyła współpracę z Grupą Pigu. Od  września MBridge prowadzi działania z zakresu Google Ads na rynku estońskim, gdzie Pigu działa jako Kaup24.ee.
Firma Lodowy sezon dobiega końca. Był bardzo udany
2018-10-12 | 01:00

Lodowy sezon dobiega końca. Był bardzo udany

Pogoda tego lata dopisała, więc od pierwszych dni maja do ostatnich września LodyBonano sprzedawały się jak świeże bułeczki. Efekt? 15 milionów wydanych lodowych przysmaków

Kalendarium

Infrastruktura

Tylko co trzecia firma budowlana z optymizmem patrzy w przyszłość. Sytuacja branży będzie uzależniona od wzrostu gospodarczego i dostępu do pracowników

Ponad połowa firm budowlanych z sektora MŚP uważa, że sytuacja społeczno-gospodarcza w minionej dekadzie sprzyjała rozwojowi budownictwa w Polsce. Tylko co trzecia (37 proc.) jednak ocenia, że będzie ona sprzyjająca również w ciągu najbliższych 10 lat. Najczęściej wskazywaną barierą przyszłego rozwoju branży są braki kadrowe – wynika z badania „Budownictwo przyszłości. Pod lupą” opracowanego przez EFL.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Obawa przez cyberatakami hamuje inwestycje firm w nowe technologie. Tylko zabezpieczenie całej sieci może ograniczyć zagrożenia

W 70 proc. firm obawy przed zapewnieniem odpowiedniego poziomu cyberbezpieczeństwa spowalniają projekty cyfryzacji – wynika z badań firmy Cisco. Obawy są uzasadnione, ponieważ w 2017 roku ponad 80 proc. firm padło ofiarą ataku hakerskiego. Eksperci podkreślają, że zabezpieczenie tylko urządzeń końcowych nie wystarczy, zwłaszcza w przemyśle. Cyberbezpieczeństwo powinno być wbudowane w infrastrukturę sieciową firm i stale uaktualniane w odpowiedzi na nowo wykrywane zagrożenia.

Handel

W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa na zagranicznych rynkach, ale sprzedaje tam niewiele

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020 roku – już 70 mld zł. To wciąż prężnie rosnący segment sprzedaży, odpowiadający dziś za 7 proc. zakupów przy globalnej średniej na poziomie 10 proc. Polskie e-sklepy w większości są już obecne na zagranicznych rynkach, ale stawiają pierwsze kroki jeszcze dość ostrożnie. Sprzedaż zagraniczna stanowi zaledwie 6 proc. wartości ogółu sprzedaży – wynika z najnowszego raportu „Wyzwania e-commerce”, przygotowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Warunkiem sukcesu za granicą jest dobre przygotowanie i dostosowanie działalności do wymagań zagranicznych klientów.

Firma

Microsoft stworzył modelową Fabrykę Przyszłości. Dzięki nowej technologii będzie można analizować dane z maszyn, planować produkcje i wykrywać awarie

Sektor produkcyjny otwiera się na nowy trend, jakim jest cyfrowa transformacja. Analiza danych zbieranych z maszyn produkcyjnych pozwoli lepiej planować proces produkcji i szybko reagować na potencjalne awarie, a co za tym idzie –ograniczyć koszty napraw. Microsoft stworzył koncept modelowej Fabryki Przyszłości, który pokazuje, jakie korzyści niesie za sobą pełna transformacja cyfrowa całego procesu produkcji. Wyzwaniem dla branży jest zapewnienie bezpieczeństwa nie tylko wykorzystywanych danych, lecz także pracy maszyn i całego procesu wytwarzania.