Komunikaty PR

Xerox pierwszy w badaniu IDC MarketScape

2017-11-14  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Linkleaders
Linkleaders

Kopernika 64 A / 3
90-553 Łódź
biuro|linkleaders.pl| |biuro|linkleaders.pl
+48 42 236 64 05
linkleaders.pl/

Xerox został uznany liderem zestawienia IDC MarketScape: Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2017 Vendor Assessment.  Podkreślono w ten sposób zaangażowanie firmy w dostarczanie narzędzi ochrony dokumentów w portfolio urządzeń drukujących.

 

Zdaniem autorów, Xerox prezentuje kompleksowe podejście do zagrożeń związanych z potencjalnymi wyciekami danych, oferując rozwiązania zanim do nich dojdzie. Z usługą zarządzania drukiem Xerox MPS (Managed Print Services) konfiguracja jest łatwa, monitorowane jest działanie, a reagowanie jest automatyczne w przypadku prób przejęcia dokumentów oraz danych przez złośliwe oprogramowanie.  

 

- W ciągu ostatnich sześciu lat Xerox zajmował pierwszą pozycję w zestawieniach IDC MarketScape, dotyczących usług zarządzania drukiem i dokumentami czy ewolucji tych właśnie programów – twierdzi Robert Palmer, research director, Imaging, Printing and Document Solutions, IDC. To dbałość o bezpieczeństwo przyczyniła się w znacznej mierze do sukcesu Xerox. Pozostaje ono w dalszym ciągu priorytetem firmy – dodaje.

 

Nowy raport IDC MarketScape dowodzi, że Xerox posiada obecnie największe portfolio rozwiązań ukierunkowanych na bezpieczeństwo dokumentów i druku. Usługa jest realizowana w oparciu o unikalną metodologię (z poziomu urządzenia aż do infrastruktury IT) i indywidualne konfiguracje, które są dostosowywane do oczekiwań klientów w zakresie strategii IT i wymagań co do urządzeń czy firmowych regulacji.

 

Priorytet: urządzenia, dane i dokumenty

Awarie w systemach bezpieczeństwa powodują poważne konsekwencje dla funkcjonowania biznesu. Nie są jednak tożsame z naruszeniami systemu, identyfikowanymi najczęściej na poziomie urządzenia, błędu pracownika
czy za sprawą ataku hakerskiego. Rozwiązania Xerox MPS skupiają się na monitorowaniu ekosystemu biznesowego jako całości, włączając w to flotę, dane i dokumenty:

 

  • Bezpieczny sprzęt: Urządzenia Xerox posiadają wbudowane oprogramowanie McAfee, zabezpieczające przed podejrzanymi plikami i atakami. Xerox wykorzystuje wielowarstwowe systemy zabezpieczeń, żeby zapobiegać, identyfikować, chronić i raportować zagrożenia bezpieczeństwa.
  • Bezpieczne dokumenty: Xerox oferuje usługę Secure Print Management, która weryfikuje autentyczność użytkowników na podstawie kodów PIN. Takie działanie eliminuje ryzyko pozostawiania wydruków na urządzeniach. Ponadto bezpieczne drukowanie mobilne pozwala wszystkim pracownikom, nawet pracującym zdalnie, drukować bez obaw
    o bezpieczeństwo dokumentów.
  • Bezpieczne dane: Wszelkie informacje, które są przesyłane do i z urządzeń, są również chronione szyfrem. Z kolei dokumenty o wyższym poziomie wymaganego bezpieczeństwa mogą zostać oznaczone mikrotekstem, znakiem wodnym lub kodami QR. Xerox User Analytics Service zapewnia także dodatkową warstwę zabezpieczeń, która pozwala klientom zobaczyć, kto, kiedy i co drukuje, aby wyeliminować wewnętrzne nadużycia.

 

- Wiedząc, w jaki sposób ludzie korzystają z urządzeń i dokumentów i jaką rolę odgrywają one w biznesie, możemy lepiej odpowiedzieć na potrzeby związane z bezpieczeństwem MPS w konkretnych organizacjach – komentuje Ted Dezvane, senior vice president, Managed Document Services, Xerox. W Xerox nie patrzymy jedynie na urządzenie, użytkownika czy dokumenty. Traktujemy to jako rodzaj procesu, do którego dostosowujemy rozwiązania.

 

W 2017 roku Xerox zaprezentował najszerszą jak dotąd linię produktową urządzeń wyposażonych w intuicyjną technologię ConnectKey®, która daje możliwość połączenia z chmurą i dostęp do funkcjonalności oraz aplikacji wspierających produktywność. Nowe portfolio nie tylko zmienia urządzenia
w inteligentnych asystentów biurowych. Oferuje również wielowarstwowe systemy bezpieczeństwa, aby zagwarantować ochronę „słabych punktów” w systemach zabezpieczeń. Jak podaje raport IDC: „Xerox oferuje jedną z najszerszych ofert MPS na rynku, z możliwymi różnymi punktami przystąpienia do usługi, co oznacza, że rozwiązania bezpiecznego drukowania są dopasowywane do potrzeb każdego klienta, niezależnie od rozmiaru firmy i branży”. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Cynkomet rozpoczął ekspansję targową Biuro prasowe
2018-02-23 | 12:50

Cynkomet rozpoczął ekspansję targową

AgrarGepShow w Budapeszcie i AgroShow w Ostródzie – to początek tegorocznej ekspansji targowej Cynkometu z Czarnej Białostockiej. W związku z dynamicznym rozwojem w kolejnych
Firma Makarunowy food truck przygotowany na oblężenie
2018-02-22 | 01:00

Makarunowy food truck przygotowany na oblężenie

Już jest! Na ulice właśnie wyjechał mercedes wśród food trucków, serwujący makarunowe przysmaki. Klienci z miast i miasteczek, do których dojedzie, będą mieli okazję
Firma Dźwiękowa ewolucja we współczesnym biurze
2018-02-21 | 08:00

Dźwiękowa ewolucja we współczesnym biurze

Biofilia to naukowa hipoteza, która dowodzi, że do prawidłowego rozwoju człowieka niezbędny jest kontakt z naturą. Badania pokazują jednak, że współczesny człowiek spędza

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

UKE: sprzedawane w Polsce smartfony nie zagrażają zdrowiu człowieka. Kontrole wykazały jednak braki w dokumentacjach niektórych urządzeń

Dostępne na naszym rynku smartfony są bezpieczne pod względem ilości emitowanego promieniowania i zgodne z normami zawartymi w obowiązujących dyrektywach – wynika z kontroli przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nie wszyscy producenci zadbali jednak o skompletowanie odpowiedniej dokumentacji. Konsumenci mogą samodzielnie sprawdzić, czy używane przez nich produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami.

Gospodarka

Coraz więcej firm i instytucji zbywa zobowiązania swoich dłużników. Polski rynek wierzytelności w 2017 r. był wart 32 mld zł

W 2018 roku rynek wierzytelności może być wart 40 mld zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to o 8 mld zł mniej – wynika z szacunków Konrada Kąkolewskiego, prezesa GetBack SA. Zarząd spółki spodziewa się dużej liczby transakcji. Na większą aktywność po stronie zbywających mogą wpłynąć nowe standardy rachunkowości, które zaczęły obowiązywać na początku tego roku. Przed firmami z branży otwiera się też nowy segment, tzw. kredytów pracujących, czyli nieprzeterminowanych.

Patronat Newserii

Konsument

Wzrost cen energii spowoduje rozwój przydomowych instalacji. Największe szanse na szybki rozwój ma fotowoltaika

Polityka energetyczna oparta na węglu spowoduje nieuchronny wzrost kosztów dla konsumentów, prognozowany na poziomie 4 proc. rocznie – szacują eksperci. To z kolei skłoni gospodarstwa domowe do inwestycji we własne źródła energii. Koszt energii wyprodukowanej przez własną instalację fotowoltaiczną nie przekracza dzisiaj 0,30 zł/kWh. Dane Instytutu Energii Odnawialnej pokazują, że na zamontowanie takich instalacji z roku na rok decyduje się coraz więcej osób.

Konsument

W tym roku spore rewolucje prawne w branży turystycznej. Nowe przepisy zmienią m.in. zasady reklamacji wakacyjnych wyjazdów

Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża turystyczna. Obawy organizatorów i biur podróży budzi szczególnie nowy termin przysługujący na zareklamowanie wycieczki czy imprezy turystycznej. Dotychczasowy 30-dniowy termin składania reklamacji przez klientów znika. Pojawia się natomiast trzyletni termin przedawnienia roszczeń.

 

Problemy społeczne

Niemal wszystkie osoby po 40 roku życia mają problem ze wzrokiem. Najczęściej niewyraźnie widzą z bliska, szczególnie w słabym oświetleniu

Niemal każda osoba zbliżająca się do 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem. Większość narzeka na rozmazujący się tekst i źle widzi z bliskiej odległości. Odpowiada za to prezbiopia, czyli naturalne zmiany w układzie wzrokowym, które zachodzą wraz z wiekiem. Na tę przypadłość cierpi ok. 10 mln Polaków, przeważnie jednak nie wiedzą, w jaki sposób można ją korygować. Okulary progresywne, które pozwalają widzieć wyraźnie na każdą odległość, nosi zaledwie 13 proc. Polaków. Dlatego ruszyła kampania „Czas na wzrok 40+”, która ma propagować wiedzę o prezbiopii i metodach jej korekcji oraz zachęcić do częstszego badania wzroku.