Komunikaty PR

Xerox pierwszy w badaniu IDC MarketScape

2017-11-14  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Linkleaders
Linkleaders

Kopernika 64 A / 3
90-553 Łódź
biuro|linkleaders.pl| |biuro|linkleaders.pl
+48 42 236 64 05
linkleaders.pl/

Xerox został uznany liderem zestawienia IDC MarketScape: Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2017 Vendor Assessment.  Podkreślono w ten sposób zaangażowanie firmy w dostarczanie narzędzi ochrony dokumentów w portfolio urządzeń drukujących.

 

Zdaniem autorów, Xerox prezentuje kompleksowe podejście do zagrożeń związanych z potencjalnymi wyciekami danych, oferując rozwiązania zanim do nich dojdzie. Z usługą zarządzania drukiem Xerox MPS (Managed Print Services) konfiguracja jest łatwa, monitorowane jest działanie, a reagowanie jest automatyczne w przypadku prób przejęcia dokumentów oraz danych przez złośliwe oprogramowanie.  

 

- W ciągu ostatnich sześciu lat Xerox zajmował pierwszą pozycję w zestawieniach IDC MarketScape, dotyczących usług zarządzania drukiem i dokumentami czy ewolucji tych właśnie programów – twierdzi Robert Palmer, research director, Imaging, Printing and Document Solutions, IDC. To dbałość o bezpieczeństwo przyczyniła się w znacznej mierze do sukcesu Xerox. Pozostaje ono w dalszym ciągu priorytetem firmy – dodaje.

 

Nowy raport IDC MarketScape dowodzi, że Xerox posiada obecnie największe portfolio rozwiązań ukierunkowanych na bezpieczeństwo dokumentów i druku. Usługa jest realizowana w oparciu o unikalną metodologię (z poziomu urządzenia aż do infrastruktury IT) i indywidualne konfiguracje, które są dostosowywane do oczekiwań klientów w zakresie strategii IT i wymagań co do urządzeń czy firmowych regulacji.

 

Priorytet: urządzenia, dane i dokumenty

Awarie w systemach bezpieczeństwa powodują poważne konsekwencje dla funkcjonowania biznesu. Nie są jednak tożsame z naruszeniami systemu, identyfikowanymi najczęściej na poziomie urządzenia, błędu pracownika
czy za sprawą ataku hakerskiego. Rozwiązania Xerox MPS skupiają się na monitorowaniu ekosystemu biznesowego jako całości, włączając w to flotę, dane i dokumenty:

 

  • Bezpieczny sprzęt: Urządzenia Xerox posiadają wbudowane oprogramowanie McAfee, zabezpieczające przed podejrzanymi plikami i atakami. Xerox wykorzystuje wielowarstwowe systemy zabezpieczeń, żeby zapobiegać, identyfikować, chronić i raportować zagrożenia bezpieczeństwa.
  • Bezpieczne dokumenty: Xerox oferuje usługę Secure Print Management, która weryfikuje autentyczność użytkowników na podstawie kodów PIN. Takie działanie eliminuje ryzyko pozostawiania wydruków na urządzeniach. Ponadto bezpieczne drukowanie mobilne pozwala wszystkim pracownikom, nawet pracującym zdalnie, drukować bez obaw
    o bezpieczeństwo dokumentów.
  • Bezpieczne dane: Wszelkie informacje, które są przesyłane do i z urządzeń, są również chronione szyfrem. Z kolei dokumenty o wyższym poziomie wymaganego bezpieczeństwa mogą zostać oznaczone mikrotekstem, znakiem wodnym lub kodami QR. Xerox User Analytics Service zapewnia także dodatkową warstwę zabezpieczeń, która pozwala klientom zobaczyć, kto, kiedy i co drukuje, aby wyeliminować wewnętrzne nadużycia.

 

- Wiedząc, w jaki sposób ludzie korzystają z urządzeń i dokumentów i jaką rolę odgrywają one w biznesie, możemy lepiej odpowiedzieć na potrzeby związane z bezpieczeństwem MPS w konkretnych organizacjach – komentuje Ted Dezvane, senior vice president, Managed Document Services, Xerox. W Xerox nie patrzymy jedynie na urządzenie, użytkownika czy dokumenty. Traktujemy to jako rodzaj procesu, do którego dostosowujemy rozwiązania.

 

W 2017 roku Xerox zaprezentował najszerszą jak dotąd linię produktową urządzeń wyposażonych w intuicyjną technologię ConnectKey®, która daje możliwość połączenia z chmurą i dostęp do funkcjonalności oraz aplikacji wspierających produktywność. Nowe portfolio nie tylko zmienia urządzenia
w inteligentnych asystentów biurowych. Oferuje również wielowarstwowe systemy bezpieczeństwa, aby zagwarantować ochronę „słabych punktów” w systemach zabezpieczeń. Jak podaje raport IDC: „Xerox oferuje jedną z najszerszych ofert MPS na rynku, z możliwymi różnymi punktami przystąpienia do usługi, co oznacza, że rozwiązania bezpiecznego drukowania są dopasowywane do potrzeb każdego klienta, niezależnie od rozmiaru firmy i branży”. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Galeco Złotą Budowlaną Marką Roku 2018! Biuro prasowe
2018-06-19 | 17:00

Galeco Złotą Budowlaną Marką Roku 2018!

XIV edycja Gali Budowlana Marka Roku już za nami! 7 czerwca w hotelu Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy uhonorowano najbardziej cenione przez wykonawców firmy, przyznając im
Firma Ład korporacyjny chroni przed nadużyciami i wspiera bezpieczny rozwój biznesu
2018-06-18 | 14:30

Ład korporacyjny chroni przed nadużyciami i wspiera bezpieczny rozwój biznesu

Ład korporacyjny (ang. corporate governance) to fundamentalna koncepcja zarządzania stosowana przez wszystkie duże firmy chcące odnosić sukcesy i nastawione na długoterminowy rozwój.
Firma Statuetka Złotego Instalatora w rękach STIEBEL ELTRON
2018-06-18 | 01:00

Statuetka Złotego Instalatora w rękach STIEBEL ELTRON

Wiosenną Galę Instalatorów organizuje Korporacja Techniki Sanitarnej, Grzewczej, Gazowej i Klimatyzacji oraz redakcja miesięcznika  „Polski Instalator”. Impreza to

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Problemy społeczne

Osoby niepełnosprawne będą się mogły zgłosić po pomoc finansową przez internet. PFRON uruchamia system do składania wniosków o dofinansowanie

Osoby niepełnosprawne lub ich opiekunowie, którzy chcą złożyć wniosek o świadczenie i uzyskać dofinansowanie, często muszą się stawiać w urzędzie osobiście. To oznacza konieczność zwalniania się z pracy, proszenia o pomoc sąsiadów, nie każdemu pozwala też na to stan zdrowia. PFRON uruchamia system, który ma wyeliminować ten problem. Osoba niepełnosprawna będzie mogła samodzielnie złożyć wniosek przez internet, dowiedzieć się, jakie dofinansowania są dla niej dostępne i uzyskać wsparcie całkowicie online. Projekt został skonstruowany tak, że będą mogły skorzystać z niego nawet osoby wykluczone cyfrowo.

Transport

Przyszłość elektronicznego systemu poboru opłat drogowych pod znakiem zapytania. Przekazanie go do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego może być ryzykowne

Przekazanie obsługi elektronicznego systemu poboru opłat drogowych do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego to duże ryzyko, które może mieć poważne skutki – ocenia poseł PO Stanisław Żmijan. Zdaniem wiceszefa sejmowej Komisji Infrastruktury GITD nie ma doświadczenia, wiedzy ani narzędzi, które umożliwiłyby sprawne zarządzanie systemem e-myto. Dlatego część zadań i tak trzeba będzie zlecać wyspecjalizowanym podmiotom prywatnym. Ta decyzja będzie mieć też negatywne skutki dla kierowców, ponieważ jednostka, która nakłada kary, będzie jednocześnie rozpatrywać odwołania ukaranych.

Handel

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają zwykle za długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem oraz złą organizację wsparcia. To może zaważyć na wynikach firmy, dlatego coraz częściej stawiają one klientów w centrum zainteresowania. Do starań w tym kierunku mają zachęcać ich także takie inicjatywy jak Mistrzostwa Jakości Obsługi, w których niczym na boisku piłkarskim najlepsze pod kątem obsługi klienta firmy walczą o bramki, czyli dobre opinie konsumentów.

 
 

Prawo

Część sądowych wyroków podatkowych budzi zastrzeżenia ekspertów. Sądy administracyjne wydały w ubiegłym roku 27 tys. takich wyroków

W zeszłym roku sądy administracyjne wydały 27 tys. wyroków w sprawach podatkowych. W 25 proc. przypadków były to orzeczenia uchylające decyzje fiskusa. Z drugiej strony część sądowych rozstrzygnięć w sprawach podatkowych budzi zastrzeżenia zarówno samych podatników, jak i ekspertów. Ich zdaniem to efekt nie tylko profiskalnej wykładni, lecz także niedoskonałości przepisów.