Komunikaty PR

Xerox pierwszy w badaniu IDC MarketScape

2017-11-14  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Linkleaders
Linkleaders

Kopernika 64 A / 3
90-553 Łódź
biuro|linkleaders.pl| |biuro|linkleaders.pl
+48 42 236 64 05
linkleaders.pl/

Xerox został uznany liderem zestawienia IDC MarketScape: Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2017 Vendor Assessment.  Podkreślono w ten sposób zaangażowanie firmy w dostarczanie narzędzi ochrony dokumentów w portfolio urządzeń drukujących.

 

Zdaniem autorów, Xerox prezentuje kompleksowe podejście do zagrożeń związanych z potencjalnymi wyciekami danych, oferując rozwiązania zanim do nich dojdzie. Z usługą zarządzania drukiem Xerox MPS (Managed Print Services) konfiguracja jest łatwa, monitorowane jest działanie, a reagowanie jest automatyczne w przypadku prób przejęcia dokumentów oraz danych przez złośliwe oprogramowanie.  

 

- W ciągu ostatnich sześciu lat Xerox zajmował pierwszą pozycję w zestawieniach IDC MarketScape, dotyczących usług zarządzania drukiem i dokumentami czy ewolucji tych właśnie programów – twierdzi Robert Palmer, research director, Imaging, Printing and Document Solutions, IDC. To dbałość o bezpieczeństwo przyczyniła się w znacznej mierze do sukcesu Xerox. Pozostaje ono w dalszym ciągu priorytetem firmy – dodaje.

 

Nowy raport IDC MarketScape dowodzi, że Xerox posiada obecnie największe portfolio rozwiązań ukierunkowanych na bezpieczeństwo dokumentów i druku. Usługa jest realizowana w oparciu o unikalną metodologię (z poziomu urządzenia aż do infrastruktury IT) i indywidualne konfiguracje, które są dostosowywane do oczekiwań klientów w zakresie strategii IT i wymagań co do urządzeń czy firmowych regulacji.

 

Priorytet: urządzenia, dane i dokumenty

Awarie w systemach bezpieczeństwa powodują poważne konsekwencje dla funkcjonowania biznesu. Nie są jednak tożsame z naruszeniami systemu, identyfikowanymi najczęściej na poziomie urządzenia, błędu pracownika
czy za sprawą ataku hakerskiego. Rozwiązania Xerox MPS skupiają się na monitorowaniu ekosystemu biznesowego jako całości, włączając w to flotę, dane i dokumenty:

 

  • Bezpieczny sprzęt: Urządzenia Xerox posiadają wbudowane oprogramowanie McAfee, zabezpieczające przed podejrzanymi plikami i atakami. Xerox wykorzystuje wielowarstwowe systemy zabezpieczeń, żeby zapobiegać, identyfikować, chronić i raportować zagrożenia bezpieczeństwa.
  • Bezpieczne dokumenty: Xerox oferuje usługę Secure Print Management, która weryfikuje autentyczność użytkowników na podstawie kodów PIN. Takie działanie eliminuje ryzyko pozostawiania wydruków na urządzeniach. Ponadto bezpieczne drukowanie mobilne pozwala wszystkim pracownikom, nawet pracującym zdalnie, drukować bez obaw
    o bezpieczeństwo dokumentów.
  • Bezpieczne dane: Wszelkie informacje, które są przesyłane do i z urządzeń, są również chronione szyfrem. Z kolei dokumenty o wyższym poziomie wymaganego bezpieczeństwa mogą zostać oznaczone mikrotekstem, znakiem wodnym lub kodami QR. Xerox User Analytics Service zapewnia także dodatkową warstwę zabezpieczeń, która pozwala klientom zobaczyć, kto, kiedy i co drukuje, aby wyeliminować wewnętrzne nadużycia.

 

- Wiedząc, w jaki sposób ludzie korzystają z urządzeń i dokumentów i jaką rolę odgrywają one w biznesie, możemy lepiej odpowiedzieć na potrzeby związane z bezpieczeństwem MPS w konkretnych organizacjach – komentuje Ted Dezvane, senior vice president, Managed Document Services, Xerox. W Xerox nie patrzymy jedynie na urządzenie, użytkownika czy dokumenty. Traktujemy to jako rodzaj procesu, do którego dostosowujemy rozwiązania.

 

W 2017 roku Xerox zaprezentował najszerszą jak dotąd linię produktową urządzeń wyposażonych w intuicyjną technologię ConnectKey®, która daje możliwość połączenia z chmurą i dostęp do funkcjonalności oraz aplikacji wspierających produktywność. Nowe portfolio nie tylko zmienia urządzenia
w inteligentnych asystentów biurowych. Oferuje również wielowarstwowe systemy bezpieczeństwa, aby zagwarantować ochronę „słabych punktów” w systemach zabezpieczeń. Jak podaje raport IDC: „Xerox oferuje jedną z najszerszych ofert MPS na rynku, z możliwymi różnymi punktami przystąpienia do usługi, co oznacza, że rozwiązania bezpiecznego drukowania są dopasowywane do potrzeb każdego klienta, niezależnie od rozmiaru firmy i branży”. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-11-22 | 16:00

Wszyscy jesteśmy Mikołajami – nawet pracodawcy!

Święta Bożego Narodzenia nierozerwalnie łączą się z prezentami i obdarowywaniem – zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. To właśnie z tej okazji pracodawcy stają się Świętymi Mikołajami i nie tylko wręczają
Firma Z czym je się biznes gastronomiczny? Warsztaty w poznańskim Idea Hub
2017-11-22 | 14:00

Z czym je się biznes gastronomiczny? Warsztaty w poznańskim Idea Hub

Jak wypromować lokalny biznes gastronomiczny i w jaki sposób zdobyć pierwszych klientów? O tym już 23 listopada o godz. 19:00 w poznańskim Idea Hub, podczas spotkania
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-11-22 | 14:00

Content, który lubi Google – bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

Jak skutecznie promować swoją markę w Internecie? W jaki sposób tworzyć treści, by były wysoko ulokowane w wyszukiwarce Google? O tym wszystkim, podczas darmowych warsztatów networkingowych w łódzkim Idea Hub, 23

Kalendarium

Partner serwisu

Advertisement

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Wieczna zmarzlina na Spitsbergenie może się roztopić w ciągu 10 lat. Polscy naukowcy w ciągu roku oszacują związane z nią zmiany klimatyczne

Jednym z efektów postępującego globalnego ocieplenia jest rozmarzanie wiecznej zmarzliny w rejonie Spitsbergenu. Badaniami nad tzw. permafrostem zajmują się Polacy. W ciągu roku chcą oszacować zakres zmian klimatycznych spowodowanych roztapianiem się arktycznego zlodowacenia. Chcą oszacować zmiany klimatyczne w perspektywie 100 lat. Niedawno polscy naukowcy wykonali pierwsze pomiary w warunkach letnich na Spitsbergenie. Planowane są już kolejne pomiary.

Motoryzacja

Trwa ofensywa SUV-ów na polskim rynku motoryzacyjnym. To obecnie najszybciej rosnący segment rynku

Segment SUV-ów jest jednym najszybciej rosnącym rynku motoryzacyjnym. Ten trend chce wykorzystać DS Automobiles – najmłodsza marka w portfolio Grupy PSA, do której należy również Peugeot i Citroën. W marcu rusza ze sprzedażą naszpikowanego technologią modelu DS7 Crossback – SUVa z kategorii premium, który właśnie zadebiutował na polskim rynku. 

Problemy społeczne

Nowe kompetencje na rynku pracy pozwalają podnieść wynagrodzenie nawet o 30 proc. Pracodawcy cenią umiejętności cyfrowe i gotowość do zmiany branży

Programowanie, kompetencje cyfrowe i znajomość języków obcych – to część z kompetencji, które mogą zapewnić awans w 2018 roku. Ich zdobycie wymaga kilka miesięcy pracy i w znaczący sposób przekłada się na zarobki. Osoby, które zmienią zawód lub swoją ścieżkę kariery wewnątrz zawodu, mogą liczyć na wynagrodzenie wyższe o ok. 30 proc. Nowe kompetencje u pracowników najbardziej docenia branża związana z programowaniem.

Patronat Newserii

Polityka

Polska gospodarka po nie najlepszym 2016 roku zwiększyła tempo rozwoju. Deficyt finansów publicznych mimo dobrej koniunktury niepokoi ekonomistów

PKB Polski wyraźnie przyspiesza, a budżet po wrześniu wykazał nadwyżkę. Jednak nawet członkowie rządu przyznają, że Polska nie uniknie ani w tym, ani w przyszłym roku kilkudziesięciomiliardowego deficytu. W obliczu dobrej koniunktury budżet powinien mieć nadwyżkę, a kolejne niedobory mogą osłabić długofalowe tempo wzrostu – uważa Andrzej Rzońca, były członek Rady Polityki Pieniężnej.

Przemysł

PZL-Świdnik inwestuje 10 proc. przychodów w badania i rozwój. W ten sposób chce budować narodową markę

Krajowe zakłady PZL-Świdnik przeznaczają na innowacje prawie 10 proc. przychodów całej grupy. Koncern ma własne centrum badawczo-rozwojowe, zatrudnia ponad 650 inżynierów i odpowiada za lokalny rynek pracy. Producent, którego maszyny wykorzystuje już m.in. brytyjska Marynarka Wojenna, bierze też udział w postępowaniu MON na śmigłowce dla polskiej armii. – Zakup maszyn przez państwo byłby silnym impulsem prorozwojowym i proeksportowym. W ten sposób możemy budować narodową markę – podkreślał Krzysztof Krystowski, wiceprezes Leonardo Helicopters, w czasie Kongresu 590 w Jasionce koło Rzeszowa.