Komunikaty PR

Xerox pierwszy w badaniu IDC MarketScape

2017-11-14  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Linkleaders
Linkleaders

Kopernika 64 A / 3
90-553 Łódź
biuro|linkleaders.pl| |biuro|linkleaders.pl
+48 42 236 64 05
linkleaders.pl/

Xerox został uznany liderem zestawienia IDC MarketScape: Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2017 Vendor Assessment.  Podkreślono w ten sposób zaangażowanie firmy w dostarczanie narzędzi ochrony dokumentów w portfolio urządzeń drukujących.

 

Zdaniem autorów, Xerox prezentuje kompleksowe podejście do zagrożeń związanych z potencjalnymi wyciekami danych, oferując rozwiązania zanim do nich dojdzie. Z usługą zarządzania drukiem Xerox MPS (Managed Print Services) konfiguracja jest łatwa, monitorowane jest działanie, a reagowanie jest automatyczne w przypadku prób przejęcia dokumentów oraz danych przez złośliwe oprogramowanie.  

 

- W ciągu ostatnich sześciu lat Xerox zajmował pierwszą pozycję w zestawieniach IDC MarketScape, dotyczących usług zarządzania drukiem i dokumentami czy ewolucji tych właśnie programów – twierdzi Robert Palmer, research director, Imaging, Printing and Document Solutions, IDC. To dbałość o bezpieczeństwo przyczyniła się w znacznej mierze do sukcesu Xerox. Pozostaje ono w dalszym ciągu priorytetem firmy – dodaje.

 

Nowy raport IDC MarketScape dowodzi, że Xerox posiada obecnie największe portfolio rozwiązań ukierunkowanych na bezpieczeństwo dokumentów i druku. Usługa jest realizowana w oparciu o unikalną metodologię (z poziomu urządzenia aż do infrastruktury IT) i indywidualne konfiguracje, które są dostosowywane do oczekiwań klientów w zakresie strategii IT i wymagań co do urządzeń czy firmowych regulacji.

 

Priorytet: urządzenia, dane i dokumenty

Awarie w systemach bezpieczeństwa powodują poważne konsekwencje dla funkcjonowania biznesu. Nie są jednak tożsame z naruszeniami systemu, identyfikowanymi najczęściej na poziomie urządzenia, błędu pracownika
czy za sprawą ataku hakerskiego. Rozwiązania Xerox MPS skupiają się na monitorowaniu ekosystemu biznesowego jako całości, włączając w to flotę, dane i dokumenty:

 

  • Bezpieczny sprzęt: Urządzenia Xerox posiadają wbudowane oprogramowanie McAfee, zabezpieczające przed podejrzanymi plikami i atakami. Xerox wykorzystuje wielowarstwowe systemy zabezpieczeń, żeby zapobiegać, identyfikować, chronić i raportować zagrożenia bezpieczeństwa.
  • Bezpieczne dokumenty: Xerox oferuje usługę Secure Print Management, która weryfikuje autentyczność użytkowników na podstawie kodów PIN. Takie działanie eliminuje ryzyko pozostawiania wydruków na urządzeniach. Ponadto bezpieczne drukowanie mobilne pozwala wszystkim pracownikom, nawet pracującym zdalnie, drukować bez obaw
    o bezpieczeństwo dokumentów.
  • Bezpieczne dane: Wszelkie informacje, które są przesyłane do i z urządzeń, są również chronione szyfrem. Z kolei dokumenty o wyższym poziomie wymaganego bezpieczeństwa mogą zostać oznaczone mikrotekstem, znakiem wodnym lub kodami QR. Xerox User Analytics Service zapewnia także dodatkową warstwę zabezpieczeń, która pozwala klientom zobaczyć, kto, kiedy i co drukuje, aby wyeliminować wewnętrzne nadużycia.

 

- Wiedząc, w jaki sposób ludzie korzystają z urządzeń i dokumentów i jaką rolę odgrywają one w biznesie, możemy lepiej odpowiedzieć na potrzeby związane z bezpieczeństwem MPS w konkretnych organizacjach – komentuje Ted Dezvane, senior vice president, Managed Document Services, Xerox. W Xerox nie patrzymy jedynie na urządzenie, użytkownika czy dokumenty. Traktujemy to jako rodzaj procesu, do którego dostosowujemy rozwiązania.

 

W 2017 roku Xerox zaprezentował najszerszą jak dotąd linię produktową urządzeń wyposażonych w intuicyjną technologię ConnectKey®, która daje możliwość połączenia z chmurą i dostęp do funkcjonalności oraz aplikacji wspierających produktywność. Nowe portfolio nie tylko zmienia urządzenia
w inteligentnych asystentów biurowych. Oferuje również wielowarstwowe systemy bezpieczeństwa, aby zagwarantować ochronę „słabych punktów” w systemach zabezpieczeń. Jak podaje raport IDC: „Xerox oferuje jedną z najszerszych ofert MPS na rynku, z możliwymi różnymi punktami przystąpienia do usługi, co oznacza, że rozwiązania bezpiecznego drukowania są dopasowywane do potrzeb każdego klienta, niezależnie od rozmiaru firmy i branży”. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mercure Kraków Stare Miasto ma już 2 lata! Biuro prasowe
2018-09-21 | 11:30

Mercure Kraków Stare Miasto ma już 2 lata!

Dostarczanie gościom wyjątkowych doświadczeń, innowacyjne rozwiązania, celebrowanie regionalnej kultury i najwyższe oceny podróżnych. Dwa lata temu hotel Mercure Kraków Stare
Firma BRAK ZDJĘCIA
2018-09-21 | 11:25

Rejestracja do DKMS, budowanie więzi i maszyna Goldberga – wyjątkowa integracja

Zintegrowanie zespołów, pobudzenie kreatywności, ale także szansa na spełnienie dobrego uczynku, który może uratować życie. W Myślenicach 7 września odbyła się Orbisjada, organizowana dla pracowników Grupy
Firma Praca za granicą – jak zmniejszyć ryzyko?
2018-09-21 | 01:00

Praca za granicą – jak zmniejszyć ryzyko?

Możliwość pracy za granicą wciąż dla wielu Polaków jest kusząca, jednak nie wszyscy zainteresowani decydują się na taki krok. Wielu obawia się swojej słabej znajomości języka,

Kalendarium

Edukacja

Tylko co dziesiąty Polak ma wystarczającą wiedzę o ubezpieczeniach społecznych. ZUS po raz piąty rusza z programem edukacyjnym dla szkół

Zaledwie 10 proc. Polaków ma zadowalającą wiedzę z zakresu ubezpieczeń społecznych – wynika z badań ISP i Millward Brown. Świadomość jest bardzo ograniczona zwłaszcza wśród młodszych pokoleń, a w podstawach programowych brakuje tej tematyki. W efekcie część uczniów nie potrafi nawet rozwinąć skrótu ZUS. Poziom wiedzy dotyczącej ubezpieczeń społecznych, własnej działalności gospodarczej i poruszania się po rynku pracy mają zwiększyć „Lekcje z ZUS” – to autorski program cieszący się coraz większą popularnością. W szkołach w całej Polsce ruszyła właśnie jego piąta edycja.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Konsument

PSOR: Pestycydy to leki dla roślin i niezbędne narzędzie pracy rolnika. Bez nich bezpieczeństwo żywności jest zagrożone

Pestycydy stosowane w rolnictwie, czyli środki ochrony roślin, to nic innego jak leki dla rośliny. Tymczasem wokół nich narosło wiele mitów, a nie ma się czego obawiać – podkreśla Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. W samej Polsce roślinom zagraża ok. 2 tys. szkodliwych organizmów, a na świecie – 65 tys. Pestycydy pozwalają chronić rośliny – opryski zapobiegają zagrożeniom dla naszego zdrowia ze strony np. toksycznych mikroorganizmów. Eksperci podkreślają, że żywność, którą kupujemy, jest całkowicie bezpieczna. Ponad 96 proc. spełnia najbardziej wyśrubowane europejskie normy.

 

Motoryzacja

Do 2025 roku europejski rynek baterii będzie wart 250 mld euro. KE chce wspierać jego rozwój zanim przejmą go Azjaci i Amerykanie

Europejski rynek baterii wykorzystywanych w samochodach elektrycznych czy systemach sieciowych w połowie przyszłej dekady będzie wart już około 250 mld euro – pięciokrotnie więcej niż obecnie, a globalne zapotrzebowanie sięgnie nawet 600 GWh. Eksperci podkreślają, że to branża z ogromnym potencjałem, dlatego Komisja Europejska zamierza przeznaczyć na rozwinięcie europejskiego rynku baterii około 2 mld euro, zanim palmę pierwszeństwa w tym sektorze przejmą azjatyccy i amerykańscy – z Teslą na czele – producenci nowoczesnych ogniw litowo-jonowych, które zdominowały rynek. 

 

Handel

27 lat działania systemu online w polskich kolekturach. Zapowiadane są kolejne innowacje

W tym roku, dokładnie 15 września, minęło 27 lat, od kiedy sprzedaż gier LOTTO jest prowadzona poprzez system online. To on, działając 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, łączy w całość ponad 17 tysięcy punktów sprzedaży Totalizatora Sportowego. Dzięki systemowi online nie musimy wypełniać blankietów (gra na chybił trafił), zakup przebiega błyskawicznie, a kolektorzy nie muszą wysyłać tysięcy kuponów do centrali. W ciągu tych 10 tys. dni zawarto ok. 28 mld transakcji loteryjnych.