Komunikaty PR

Zmiany w zarządzie PAYBACK Polska

2018-07-12  |  17:00
Biuro prasowe

Z dniem 9 lipca 2018 roku stanowisko Managing Director w PAYBACK Polska objął Marcin Pilarski, który w lutym br. dołączył do grona członków zarządu firmy, gdzie początkowo odpowiadał za kwestie handlowe. Marcin Pilarski zastąpił Michała Pieprznego, który zdecydował się odejść z PAYBACK po 7 latach pracy.

– Chciałbym bardzo podziękować Michałowi za jego ogromny wkład w rozwój Programu PAYBACK w Polsce. Dzięki jego wiedzy i doświadczeniu w zakresie angażowania oraz aktywizacji konsumentów udało nam się utrzymać mocną pozycję na polskim rynku i systematycznie powiększać grono kluczowych partnerów o takie firmy jak Kaufland, Amazon czy CUK Ubezpieczenia – mówi Bernhard Brugger, Executive Vice President Global Loyalty Coalition w PAYBACK. – Powierzając zarządzanie firmą w Polsce Marcinowi, jestem głęboko przekonany, że pozytywny trend rozwoju Programu PAYBACK będzie kontynuowany – dodaje Bernhard Brugger.

W ostatnim czasie Program PAYBACK złapał wiatr w żagle. Przed nami pojawiły się też kolejne, bardzo interesujące perspektywy na dalszą ekspansję w Polsce. Poza oczywistym skupieniem się na wzmacnianiu atrakcyjności oferty programowej dla uczestników, dużo uwagi poświęcamy na intensywny rozwój ścisłej współpracy pomiędzy kluczowymi partnerami PAYBACK, m.in. poprzez wzbogacanie propozycji multi- i cross-partnerskich promocji oraz komunikację omnikanałową. Takie działania bardzo mocno wspierają angażowanie klientów i wzmacniają bezpośrednie relacje z wieloma partnerami jednocześnie, co jest główną siłą naszego Programu – mówi Marcin Pilarski.

Marcin Pilarski był poprzednio związany z firmą Travelport [NYSE: TVPT], w której przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Globalnego Produktu i Marketingu w linii biznesowej Agency Commerce, a wcześniej był dyrektorem zarządzającym na Europę Wschodnią i odpowiadał za działania w 25 krajach, m.in. Rosji i Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Tomasz Małecki nowym Dyrektorem Sprzedaży w Edenred Polska Biuro prasowe
2018-11-15 | 12:00

Tomasz Małecki nowym Dyrektorem Sprzedaży w Edenred Polska

Edenred od lat umacnia wiodącą pozycję na rynku, oferując innowacyjne rozwiązania. Historycznym punktem zwrotnym dla Edenred było postawienie na nowe technologie i digitalizację. Pozwoliło
Firma Na czele Zarządu Edenred Polska Rafał Grędziszewski
2018-11-15 | 12:00

Na czele Zarządu Edenred Polska Rafał Grędziszewski

Dynamiczny wzrost spółki, utrzymanie pozycji lidera w obszarach programów motywacyjnych i lojalnościowych, wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy oraz wprowadzanie
Firma GPS w samochodzie służbowym - czy monitoring kierowców jest legalny?
2018-11-14 | 08:30

GPS w samochodzie służbowym - czy monitoring kierowców jest legalny?

Monitoring GPS oraz Elektroniczna Ewidencja Przebiegu Pojazdu daje dostęp do dużej ilości danych. Wybranie systemu GPS do monitorowania pojazdów, który w łatwy sposób

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Bankowość

Zadłużenie Polaków przekracza już 34 mld zł i wciąż rośnie. Potrzebna lepsza edukacja finansowa

Złe nawyki finansowe, przeszacowanie swoich możliwości albo kompulsywne zakupy, a także sytuacja życiowa – na przykład utrata pracy, rozwód czy ciężka choroba w rodzinie – mogą być przyczyną zadłużenia. Z danych Grupy KRUK wynika, że na koniec III kwartału tego roku z takim problemem boryka się 4,5 mln Polaków. Mają oni łącznie do spłaty 34 mld zł. 17 listopada już po raz dziesiąty w Polsce będziemy obchodzić Dzień bez Długów. Jest to między innymi okazja do edukacji finansowej Polaków i zwrócenia ich uwagi na problem zadłużenia. 

Prawo

W 2019 roku wchodzą nowe obciążenia prawne dla pracodawców. Koszty pracy będą dalej rosnąć

Polscy pracodawcy odczuli w ostatnich miesiącach wzrost kosztów pracy. Generują go, po pierwsze, dobra koniunktura gospodarcza, która pociąga za sobą wzrost płac, a po drugie, szereg zmian prawnych, na które pracodawca nie ma żadnego wpływu. Już w tej chwili obciążenie składkowe po stronie pracodawcy wynosi ok. 20 proc. wynagrodzenia pracownika. Po wprowadzeniu pracowniczych programów kapitałowych będzie ono jeszcze wyższe. Nadal istnieje ryzyko związane ze zniesieniem limitu tzw. 30-krotności. Choć Trybunał Konstytucyjny uznał przepisy za niezgodne z Konstytucją, temat wciąż może powrócić. Wzrostu kosztów nie da się uniknąć, ale pracodawcy mogą je sobie zrekompensować gdzie indziej – wskazują eksperci Ayming Polska.

Patronat Newserii

Bankowość

Citi Handlowy stawia na sztuczną inteligencję. W 2019 roku biometria ma zastąpić tradycyjny sposób logowania w nowej aplikacji mobilnej

W ciągu trzech pierwszych kwartałów tego roku Citi Handlowy wypracował wzrost zysku netto z 372,2 mln zł do 486,6 mln zł. W części instytucjonalnej bank zamierza nadal aktywnie promować biznes międzynarodowy, wspierając ekspansję polskich przedsiębiorstw e-commerce. W bankowości detalicznej strategia zakłada inwestowanie w relacje z klientami i dalszą digitalizację rozwiązań, która ma poprawić jakość oferowanych produktów i usług. W 2019 roku Citi Handlowy wdrażać będzie w dwóch fazach nową aplikację mobilną, zbudowaną zgodnie z trendem otwartej bankowości, w której tradycyjny model logowania zastąpi biometria. Prezes banku Sławomir S. Sikora podkreśla, że technologie – zwłaszcza sztuczna inteligencja – będą przesądzać o przyszłym kształcie usług bankowych. 

Handel

Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Robią to z chęci rekompensaty i ostrzeżenia innych klientów

Pozytywne opinie budują wiarygodność firm w oczach potencjalnych klientów. Zdaniem ekspertów Polacy woleliby wystawiać dobre oceny, nie mają jednak motywacji do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami. Do negatywnych komentarzy skłania ich chęć powetowania własnych strat oraz ostrzeżenia innych konsumentów przed nietrafionym wyborem. Podejmujemy decyzje kierując się opiniami, dlatego do dzielenia się nimi  w sieci zachęca kampania „Dobry głos dla firm”.

Problemy społeczne

60 proc. Polaków pracuje nieefektywnie. Przyczyną permanentne zmęczenie i nieumiejętne zarządzanie energią życiową

11 mln Polaków cierpi z powodu permanentnego zmęczenia. Przekłada się ono zarówno na jakość życia prywatnego, jak i na obniżoną efektywność w pracy. Przyczyną jest m.in. nieumiejętne zarządzanie energią, którą należy czerpać z czterech źródeł: fizycznego, emocjonalnego, mentalnego i społecznego. Pomaga to rozwijać siłę i odporność psychiczną.