Komunikaty PR

Fossil Group korzysta z “My Collection" od Dassault Systèmes

2017-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Dassault Systèmes (Euronext Paris: #13065, DSY.PA), 3DEXPERIENCE Company, światowy lider w dziedzinie oprogramowania projektowego 3D oraz rozwiązań 3D Digital Mock Up i oprogramowania do zarządzania cyklem życia produktu (PLM), poinformowała, że Fossil Group, będąca światową firmą produkującą akcesoria lifestylowe, korzysta z “My Collection”, rozwiązania branżowego dla firm z sektora dóbr konsumpcyjnych i handlu detalicznego, pozwalającego na rozwijanie i zarządzanie cyklami życia różnorodnych i wyróżniających się produktów.   

W szybko zmieniającym się przemyśle modowym firmy muszą wprowadzać nowe produkty i zapewniać nowe doznania zakupowe, aby odpowiadać na pojawiające się trendy i wzmacniać wizerunek marki. Firma Fossil Group, której licencjonowane markowe akcesoria sprzedawane są na całym świecie, starała się znaleźć wsparcie dla jej długofalowej koncepcji przyspieszenia rozwoju globalnej działalności biznesowej. W szczególności potrzebowała skalowalnego rozwiązania ułatwiającego rozwój kolekcji zegarków, biżuterii i torebek damskich, wspierającego kreatywność i innowacyjność, usprawniającego sourcing i zarządzanie łańcuchem dostaw oraz pozwalającego na wprowadzanie na rynek produktów odpowiadających na zapotrzebowanie klientów.

“My Collection” - rozwiązanie branżowe firmy Dassault Systèmes, oparte na platformie 3DEXPERIENCE, zapewnia firmie Fossil Group jednolite środowisko cyfrowe, które łączy wewnętrznych i zewnętrznych partnerów biznesowych, integruje skomplikowane łańcuchy dostaw oraz usprawnia widoczność, elastyczność i wsparcie decyzyjne odnośnie wielu kategorii produktów. Połączenie możliwości projektowych, rozwojowych i sourcingu wraz z jednym źródłem danych ułatwia współpracę w czasie rzeczywistym, usprawnia wydajność procesową i ponowne wykorzystywanie danych. Fossil Group może skoncentrować się na rozwijaniu nowych pomysłów, trendów i stylów, może lepiej koordynować zakupy materiałów w obrębie różnych kategorii produktów oraz przyspieszać  czas wprowadzenia ich na rynek.

“Platforma 3DEXPERIENCE i nasze rozwiązania branżowe wspierają wysiłki Fossil Group w rozwoju działań biznesowych, jednocześnie wzmacniając wartość marki,” mówi Chris Colyer, wiceprezes, Sektor Trwałych Dóbr Konsumpcyjnych i Przemysłu Detalicznego, Dassault Systèmes. „Świat wirtualny oferuje nieograniczone możliwości w dziedzinie innowacji jeżeli chodzi o modę: inspirację, tworzenie idei, planowanie, projektowanie, rozwój, sposoby sprzedaży, wizualne planowanie asortymentu i marketing produktu. Wiodące marki modowe mogą projektować, rozwijać i sprzedawać produkty, które będą cenione przez konsumentów, a jednocześnie mogą zwiększać efektywność i szybkość wprowadzania produktów na rynek.

Inicjatywa Fossil Group została uznana przez Apparel Magazine, który przyznał firmie nagrodę Top Innovator Awards 2017. Wyróżnienie jest przyznawane innowacyjnym organizacjom, które dokonały wdrożeń związanych z IT, wprowadziły innowacyjne produkty na rynek lub wyróżniły się strategią biznesową. Fossil Group została doceniona za ujednolicenie procesów biznesowych związanych z pracami rozwojowymi nad produktem poprzez jeden proces, jedno narzędzie, spójne podejście do usprawnienia współpracy pomiędzy zespołami zajmującymi się projektowaniem i pracami rozwojowymi nad produktem, a zakładami produkcyjnymi. Było to możliwe dzięki możliwościom nowej generacji, zapewniającym integrację pomiędzy Adobe Illustrator oraz „My Collection”, nad którego zdefiniowaniem Fossil Group blisko współpracowała z Dassault Systèmes.  

Więcej informacji na temat branżowych rozwiązań Dassault Systèmes przeznaczonych dla sektora Trwałych Dóbr Konsumpcyjnych, sektora modowego i detalicznego, jest dostępnych na stronie: http://www.3ds.com/consumer-goods

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Panattoni Europe wybuduje fabrykę dla Ontex – ok. 26 tys. m kw. w Radomsku Biuro prasowe
2017-12-11 | 13:00

Panattoni Europe wybuduje fabrykę dla Ontex – ok. 26 tys. m kw. w Radomsku

Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Polsce, wybuduje fabrykę dla firmy Ontex, belgijskiego producenta artykułów higieny osobistej. Obiekt o powierzchni ponad 26
Przemysł Automatyczny magazyn zwraca się po roku
2017-12-08 | 08:00

Automatyczny magazyn zwraca się po roku

Automatyzacja magazynowania i transferu półproduktów w fabryce mebli pozwala na usprawnienie zarówno w przypadku produkcji długich serii, jak i częstej zmiany produkowanego
Przemysł Membrany Protan na kopule silosa
2017-11-29 | 12:40

Membrany Protan na kopule silosa

Trwa modernizacja zabytkowej Cukrowni Kluczewo w Stargardzie. W ramach planu rozbudowy terenu, którego właścicielem jest Krajowa Spółka Cukrowa S.A., powstaje drugi silos cukrowy,

Partner serwisu

Dziś w serwisie Innowacje

Rozszerzona rzeczywistość to szansa dla biznesu. Pozwala zwizualizować przed zakupem wystrój mieszkania czy dobrać rozmiar pudełka

Coraz częściej rzeczywistość rozszerzona jest tym, czego oczekują klienci. Skomplikowane technologie można zastosować nawet w bardzo prostych rozwiązaniach oraz branżach, które z nowoczesną technologią się nie kojarzą. Aplikacje AR są wykorzystywane np. w branży meblarskiej, w której sprzedawcy pozwalają umeblować mieszkanie klienta przed zakupem mebli. Niedawno rozszerzona rzeczywistość trafiła także na rynek sprzedaży pudełek. Pozwala wirtualnie zmierzyć, czy konkretna rzecz zmieści się w wybranym pudełku.

Handel

Przemysł mleczarski stawia na innowacje. Branża coraz bardziej skupia się na naturalności produktów

Przemysł mleczarski coraz częściej stawia na naturalne produkty i przykłada coraz większą wagę do innowacji. Valio, największy i najbardziej innowacyjny producent w Finlandii, jest już obecny w Polsce. Fińska marka opracowała wiele technologii wykorzystywanych obecnie w produkcji nabiału na całym świecie, jak np. mleko bez laktozy. Niedługo zamierza wprowadzić do Polski kolejne żywieniowe innowacje.

Konsument

Małe i średnie przedsiębiorstwa nadal nie dostosowały się do zmian przepisów o ochronie danych osobowych. Od maja grożą im wysokie kary

Dostosowanie do nowych przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadzi od maja 2018 roku unijna dyrektywa RODO (GDPR), oznacza dla firm wielomiesięczne przygotowania, zarówno od strony organizacyjnej, jak i technicznej. Zanim nowe przepisy wejdą w życie, przedsiębiorstwa muszą dokonać analizy ryzyka, przeszkolić pracowników, wdrożyć rozwiązania i infrastrukturę IT, która zagwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych oraz wymienić większość klauzul i formularzy. Na pół roku przed RODO tylko duże firmy zaczęły przygotowania do prawnej rewolucji. Wśród podmiotów z sektora MSP ich skala jest niewielka.

Patronat Newserii

Prawo

Wątpliwości co do projektu ustawy reprywatyzacyjnej. Rodziny dawnych właścicieli majątków ziemskich apelują o kompromis

Dawni właściciele majątków ziemskich i ich spadkobiercy apelują do Ministerstwa Sprawiedliwości o wypracowanie nowego projektu ustawy reprywatyzacyjnej, który będzie uwzględniał wszystkie grupy społeczne poszkodowane przez dekrety nacjonalizacyjne po II wojnie światowej. Aktualny projekt, który resort zaprezentował w październiku, wyklucza kilka grup właścicieli z prawa do rekompensaty za zagarnięte przed laty mienie.

Handel

Największy w Polsce pośrednik finansowy startuje z nową linią biznesową. To odpowiedź na zmiany w prawie oraz na rynku finansowo-ubezpieczeniowym

W przyszłym roku Grupa Open Finance otworzy pierwsze placówki w modelu franczyzowym obejmujące ofertę finansową, nieruchomościową i ubezpieczeniową. Za pięć lat sieć franczyzowa ma obejmować 150 takich oddziałów. Open Finance podkreśla, że ze względu na nowe regulacje prawne i zmiany zachodzące na rynku to najlepszy moment na start nowego konceptu biznesowego.