Komunikaty PR

Fossil Group korzysta z “My Collection" od Dassault Systèmes

2017-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Dassault Systèmes (Euronext Paris: #13065, DSY.PA), 3DEXPERIENCE Company, światowy lider w dziedzinie oprogramowania projektowego 3D oraz rozwiązań 3D Digital Mock Up i oprogramowania do zarządzania cyklem życia produktu (PLM), poinformowała, że Fossil Group, będąca światową firmą produkującą akcesoria lifestylowe, korzysta z “My Collection”, rozwiązania branżowego dla firm z sektora dóbr konsumpcyjnych i handlu detalicznego, pozwalającego na rozwijanie i zarządzanie cyklami życia różnorodnych i wyróżniających się produktów.   

W szybko zmieniającym się przemyśle modowym firmy muszą wprowadzać nowe produkty i zapewniać nowe doznania zakupowe, aby odpowiadać na pojawiające się trendy i wzmacniać wizerunek marki. Firma Fossil Group, której licencjonowane markowe akcesoria sprzedawane są na całym świecie, starała się znaleźć wsparcie dla jej długofalowej koncepcji przyspieszenia rozwoju globalnej działalności biznesowej. W szczególności potrzebowała skalowalnego rozwiązania ułatwiającego rozwój kolekcji zegarków, biżuterii i torebek damskich, wspierającego kreatywność i innowacyjność, usprawniającego sourcing i zarządzanie łańcuchem dostaw oraz pozwalającego na wprowadzanie na rynek produktów odpowiadających na zapotrzebowanie klientów.

“My Collection” - rozwiązanie branżowe firmy Dassault Systèmes, oparte na platformie 3DEXPERIENCE, zapewnia firmie Fossil Group jednolite środowisko cyfrowe, które łączy wewnętrznych i zewnętrznych partnerów biznesowych, integruje skomplikowane łańcuchy dostaw oraz usprawnia widoczność, elastyczność i wsparcie decyzyjne odnośnie wielu kategorii produktów. Połączenie możliwości projektowych, rozwojowych i sourcingu wraz z jednym źródłem danych ułatwia współpracę w czasie rzeczywistym, usprawnia wydajność procesową i ponowne wykorzystywanie danych. Fossil Group może skoncentrować się na rozwijaniu nowych pomysłów, trendów i stylów, może lepiej koordynować zakupy materiałów w obrębie różnych kategorii produktów oraz przyspieszać  czas wprowadzenia ich na rynek.

“Platforma 3DEXPERIENCE i nasze rozwiązania branżowe wspierają wysiłki Fossil Group w rozwoju działań biznesowych, jednocześnie wzmacniając wartość marki,” mówi Chris Colyer, wiceprezes, Sektor Trwałych Dóbr Konsumpcyjnych i Przemysłu Detalicznego, Dassault Systèmes. „Świat wirtualny oferuje nieograniczone możliwości w dziedzinie innowacji jeżeli chodzi o modę: inspirację, tworzenie idei, planowanie, projektowanie, rozwój, sposoby sprzedaży, wizualne planowanie asortymentu i marketing produktu. Wiodące marki modowe mogą projektować, rozwijać i sprzedawać produkty, które będą cenione przez konsumentów, a jednocześnie mogą zwiększać efektywność i szybkość wprowadzania produktów na rynek.

Inicjatywa Fossil Group została uznana przez Apparel Magazine, który przyznał firmie nagrodę Top Innovator Awards 2017. Wyróżnienie jest przyznawane innowacyjnym organizacjom, które dokonały wdrożeń związanych z IT, wprowadziły innowacyjne produkty na rynek lub wyróżniły się strategią biznesową. Fossil Group została doceniona za ujednolicenie procesów biznesowych związanych z pracami rozwojowymi nad produktem poprzez jeden proces, jedno narzędzie, spójne podejście do usprawnienia współpracy pomiędzy zespołami zajmującymi się projektowaniem i pracami rozwojowymi nad produktem, a zakładami produkcyjnymi. Było to możliwe dzięki możliwościom nowej generacji, zapewniającym integrację pomiędzy Adobe Illustrator oraz „My Collection”, nad którego zdefiniowaniem Fossil Group blisko współpracowała z Dassault Systèmes.  

Więcej informacji na temat branżowych rozwiązań Dassault Systèmes przeznaczonych dla sektora Trwałych Dóbr Konsumpcyjnych, sektora modowego i detalicznego, jest dostępnych na stronie: http://www.3ds.com/consumer-goods

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Lafarge buduje liderów w branży budowlanej Biuro prasowe
2017-10-19 | 16:00

Lafarge buduje liderów w branży budowlanej

Liderzy bez tytułów   Misją firmy Lafarge jest budowanie liderów bez tytułów poprzez rozwijanie pełnego potencjału. Firma wierzy, że prawdziwego lidera nie
Przemysł Jak przyciągnąć wykwalifikowanego fachowca do Twojej firmy?
2017-10-18 | 14:00

Jak przyciągnąć wykwalifikowanego fachowca do Twojej firmy?

Jak wynika z badania pt.: „Niedobór talentów” w Polsce już czwarty rok z rzędu najtrudniej jest o wykwalifikowanych pracowników fizycznych (elektryków,
Przemysł Wiekowy dąb i komputerowa obróbka?
2017-10-18 | 09:00

Wiekowy dąb i komputerowa obróbka?

W czasach, gdy produkcję mebli zdominowały płyty drewnopochodne, drewno lite staje się materiałem ekskluzywnym i docenianym przez koneserów. Tacy klienci wymagają bardzo wysokiej

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Holograficzne obrazy 3D pozwolą lekarzom zajrzeć w głąb organu. Nowa technologia ułatwia diagnozę pacjentów i skraca czas trwania zabiegów

W ciągu kilku najbliższych lat lekarze zamiast stosowania monitorów dwuwymiarowych, będą wykorzystywać trójwymiarowe obrazy holograficzne. Pomagają one zwizualizować skany badań. Dzięki takiemu rozwiązaniu lekarz przed operacją może obracać zeskanowany organ czy zajrzeć w jego głąb, co pozwala na lepsze przygotowanie do zabiegu i skrócenie czasu jego trwania. Docelowo trójwymiarowe wizualizacje wspomogą telemedycynę i diagnozę pacjentów.

Ochrona środowiska

Za 30 lat zdecydowana większość z 10 mld ludzi na świecie będzie mieszkać w miastach. To wymaga poważnych zmian

W 2050 roku dwie trzecie światowej populacji będzie mieszkać w miastach – szacuje ONZ. To stawia przed metropoliami szereg wyzwań związanych m.in. z rosnącym zapotrzebowaniem na energię, żywność czy przestrzeń do życia. W budowę zrównoważonych miast angażują się nie tylko ich władze i rządy centralne, lecz także prywatny biznes. Przykładem jest firma BASF Polska, która obchodzi 25-lecie działalności na polskim rynku.

Polityka

G. Verheugen: Największym wyzwaniem ekonomicznym dla Europy jest przygotowanie się na ostrą konkurencję. Kraje Dalekiego Wschodu są coraz silniejsze

Europa powinna przygotować się na ostrą konkurencję - mówi Günter Verheugen, były komisarz Unii Europejskiej. Dodaje, że to obecnie największe wyzwanie ekonomiczne przed jakim stoi europejska gospodarka. Jej słabe strony szczególnie widoczne są na południu. Zdaniem ekspertów Europa, poszczególne jej kraje i ich regiony powinny stawić czoła konkurencji, eksponując swoje mocne strony i inwestując w nie. Przykładem sukcesu takiej strategii może być region łódzki – organizator zakończonego właśnie jubileuszowego X Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2017.

Patronat Newserii

Media i PR

Od przyszłego roku duże firmy muszą sporządzać raporty społeczne. W Polsce ten obowiązek obejmie około 300 przedsiębiorstw

W przyszłym roku zacznie w Polsce obowiązywać znowelizowana ustawa o rachunkowości, która nałoży na duże przedsiębiorstwa obowiązek raportowania społecznego. W Polsce obejmie on około 300 dużych firm, które będą zobowiązane upubliczniać swoje działania w obszarach takich, jak etyka i prawa człowieka, przeciwdziałanie korupcji, sprawy pracownicze czy ochrona środowiska. W praktyce oznacza to, że dla największych przedsiębiorstw działalność CSR przestanie być przywilejem, a stanie się obowiązkiem.

Sport

Polskie dzieci mają coraz większy problem z nadwagą i otyłością. W walce z problemem potrzebna jest pomoc szkół i wsparcie finansowe

Według statystyk Instytutu Matki i Dziecka już co trzecie polskie dziecko zmaga się z nadwagą lub otyłością. Sukcesy polskich sportowców pomagają wypromować sport, aktywność i zdrowe odżywianie wśród młodzieży, ale potrzebne jest również zaangażowanie szkół, rodziców i wsparcie finansowe – zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Akcja Drużyna Energii, która wystartowała w tym tygodniu, ma na celu dotrzeć do szkół z całej Polski i zachęcić młodzież do ruchu w zupełnie niestandardowy sposób, tzn. dzięki mediom społecznościowym.