Komunikaty PR

Fossil Group korzysta z “My Collection" od Dassault Systèmes

2017-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Dassault Systèmes (Euronext Paris: #13065, DSY.PA), 3DEXPERIENCE Company, światowy lider w dziedzinie oprogramowania projektowego 3D oraz rozwiązań 3D Digital Mock Up i oprogramowania do zarządzania cyklem życia produktu (PLM), poinformowała, że Fossil Group, będąca światową firmą produkującą akcesoria lifestylowe, korzysta z “My Collection”, rozwiązania branżowego dla firm z sektora dóbr konsumpcyjnych i handlu detalicznego, pozwalającego na rozwijanie i zarządzanie cyklami życia różnorodnych i wyróżniających się produktów.   

W szybko zmieniającym się przemyśle modowym firmy muszą wprowadzać nowe produkty i zapewniać nowe doznania zakupowe, aby odpowiadać na pojawiające się trendy i wzmacniać wizerunek marki. Firma Fossil Group, której licencjonowane markowe akcesoria sprzedawane są na całym świecie, starała się znaleźć wsparcie dla jej długofalowej koncepcji przyspieszenia rozwoju globalnej działalności biznesowej. W szczególności potrzebowała skalowalnego rozwiązania ułatwiającego rozwój kolekcji zegarków, biżuterii i torebek damskich, wspierającego kreatywność i innowacyjność, usprawniającego sourcing i zarządzanie łańcuchem dostaw oraz pozwalającego na wprowadzanie na rynek produktów odpowiadających na zapotrzebowanie klientów.

“My Collection” - rozwiązanie branżowe firmy Dassault Systèmes, oparte na platformie 3DEXPERIENCE, zapewnia firmie Fossil Group jednolite środowisko cyfrowe, które łączy wewnętrznych i zewnętrznych partnerów biznesowych, integruje skomplikowane łańcuchy dostaw oraz usprawnia widoczność, elastyczność i wsparcie decyzyjne odnośnie wielu kategorii produktów. Połączenie możliwości projektowych, rozwojowych i sourcingu wraz z jednym źródłem danych ułatwia współpracę w czasie rzeczywistym, usprawnia wydajność procesową i ponowne wykorzystywanie danych. Fossil Group może skoncentrować się na rozwijaniu nowych pomysłów, trendów i stylów, może lepiej koordynować zakupy materiałów w obrębie różnych kategorii produktów oraz przyspieszać  czas wprowadzenia ich na rynek.

“Platforma 3DEXPERIENCE i nasze rozwiązania branżowe wspierają wysiłki Fossil Group w rozwoju działań biznesowych, jednocześnie wzmacniając wartość marki,” mówi Chris Colyer, wiceprezes, Sektor Trwałych Dóbr Konsumpcyjnych i Przemysłu Detalicznego, Dassault Systèmes. „Świat wirtualny oferuje nieograniczone możliwości w dziedzinie innowacji jeżeli chodzi o modę: inspirację, tworzenie idei, planowanie, projektowanie, rozwój, sposoby sprzedaży, wizualne planowanie asortymentu i marketing produktu. Wiodące marki modowe mogą projektować, rozwijać i sprzedawać produkty, które będą cenione przez konsumentów, a jednocześnie mogą zwiększać efektywność i szybkość wprowadzania produktów na rynek.

Inicjatywa Fossil Group została uznana przez Apparel Magazine, który przyznał firmie nagrodę Top Innovator Awards 2017. Wyróżnienie jest przyznawane innowacyjnym organizacjom, które dokonały wdrożeń związanych z IT, wprowadziły innowacyjne produkty na rynek lub wyróżniły się strategią biznesową. Fossil Group została doceniona za ujednolicenie procesów biznesowych związanych z pracami rozwojowymi nad produktem poprzez jeden proces, jedno narzędzie, spójne podejście do usprawnienia współpracy pomiędzy zespołami zajmującymi się projektowaniem i pracami rozwojowymi nad produktem, a zakładami produkcyjnymi. Było to możliwe dzięki możliwościom nowej generacji, zapewniającym integrację pomiędzy Adobe Illustrator oraz „My Collection”, nad którego zdefiniowaniem Fossil Group blisko współpracowała z Dassault Systèmes.  

Więcej informacji na temat branżowych rozwiązań Dassault Systèmes przeznaczonych dla sektora Trwałych Dóbr Konsumpcyjnych, sektora modowego i detalicznego, jest dostępnych na stronie: http://www.3ds.com/consumer-goods

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Membrany dachowe PROTAN z logo firmy Biuro prasowe
2017-07-25 | 01:00

Membrany dachowe PROTAN z logo firmy

Na rynku wyróżniają się projekty Protan uwzględniające umieszczenie logo firmy, szczególnie w przypadku dachów płaskich, eksponowanych. Protan produkuje membrany nie
Przemysł Największa w Europie fabryka baterii LG z rozwiązaniami PROTAN
2017-07-24 | 01:00

Największa w Europie fabryka baterii LG z rozwiązaniami PROTAN

Południowokoreański LG jest obecny w specjalnej strefie ekonomicznej w województwie dolnośląskim od ponad 10 lat. W Biskupicach Podgórnych (gmina Kobierzyce) mieszczą się
Przemysł PROTAN POLSKA dla Centrum Logistycznego Amazon w Sosnowcu
2017-07-21 | 01:00

PROTAN POLSKA dla Centrum Logistycznego Amazon w Sosnowcu

Centrum Logistyczne wybudowane przez Panattoni Europe dla Amazona, będzie pierwszym obiektem firmy na Górnym Śląsku. Nieruchomość powstanie na 21-hektarowej

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Wypożyczenie auta na krótki czas alternatywą dla zakupu samochodu. Carsharing opłaca się, gdy mało jeździmy

Carsharing, czyli krótkoterminowe wypożyczanie samochodu, pozwala skorzystać z możliwości, jakie daje auto, bez konieczności inwestowania dużych pieniędzy. Jest dobrą alternatywą dla kierowców, którzy pokonują rocznie poniżej 10 tys. kilometrów. Mieszkańcy dużych miast mają nie tylko ułatwiony dostęp do komunikacji publicznej, lecz także większe możliwości poruszania się samochodem bez konieczności kupowania go. 

Praca

Co roku w wypadkach rolniczych poszkodowanych zostaje kilkanaście tysięcy osób. Niebezpiecznym okresem są żniwa

Każdego roku dochodzi do kilkunastu tysięcy wypadków rolniczych. Większość z nich to niegroźne zdarzenia, w których orzeczony uszczerbek na zdrowiu nie przekracza 5 proc. W ubiegłym roku ok. 12 proc. z ponad 17,6 tys. wypadków zostało spowodowanych przez pochwycenie lub uderzenie przez części ruchome maszyn. Szczególne natężenie takich zdarzeń ma miejsce podczas żniw.

Konsument

Co trzeci Polak doświadczył naruszenia danych osobowych. W wielu przypadkach z powodu własnych błędów

Co trzeciego Polaka dotknęły negatywne konsekwencje związane z naruszeniem danych osobowych – wynika z badania Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo „Co wiemy o ochronie danych”. Często są to niechciane telefony lub e-maile z ofertami, ale zdarzają się także próby wyłudzeń kredytów. 90 proc. respondentów podkreśla, że są świadomi zagrożeń, ale mimo to w wielu przypadkach za utratę danych odpowiadają niedopatrzenia i brak świadomości samych użytkowników.

Media i PR

Firmy tworzą własne media społecznościowe. Dzięki wewnętrznym platformom poprawiają komunikację i integrują pracowników

Coraz więcej polskich firm bierze przykład z zachodnich korporacji i tworzy własne social media. Wewnętrzna firmowa platforma komunikacyjna spełnia wiele funkcji. Buduje poczucie przynależności, integruje pracowników i ułatwia komunikację z kadrą zarządzającą. Takie rozwiązanie musi być jednak poparte dobrą kampanią komunikacyjną skierowaną do pracowników. Inaczej nie spotka się z większym zainteresowaniem.

Problemy społeczne

Polacy lubią być online nawet w trakcie urlopu. Tylko 13 proc. całkowicie wyłącza urządzenia mobilne na wakacjach

Blisko połowa Polaków nie odbiera służbowych telefonów i e-maili w trakcie urlopu – wynika z badania momondo. To jednak nie oznacza, że w ogóle wypoczywamy offline. 37 proc. urlopowiczów zamieszcza zdjęcia z urlopu na swoich profilach w social media, a 18 proc. publikuje treści tekstowe, anegdoty, posty i komentarze. Tylko 22 proc. Polaków całkiem rezygnuje z mediów społecznościowych w trakcie wakacji. Na wyłączenie komórki czy tabletu decyduje się jeszcze mniejszy odsetek wypoczywających.