Komunikaty PR

Menedżer z papierami...

2018-09-14  |  13:20
Biuro prasowe
Do pobrania BOK7-8/18 ( 2.21 MB )

W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną  propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Studium Menedżer Contact Center. Omawiamy także rolę i znaczenie testów psychologicznych w biznesie.

Studium Menedżer Contact Center to propozycja dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów, którzy zainteresowani są zdobyciem wiedzy i umiejętności  w zakresie zarządzania obsługą klienta w jednostkach typu call contact center, zgodnie z najlepszymi standardami branżowymi. „…Studium ma dość prestiżowy charakter i skierowane jest do konkretnego grona organizacji i osób pracujących w branży contact center. Uczestnicy Studium to osoby, które mają już podstawowe kompetencje, ale rozumieją potrzebę nieustannej nauki i rozwoju, oraz mają ambicję wejścia na wyższy poziom w swojej karierze zawodowej…” – mówi Marcin Sosnowski z SMB.

Rola i znaczenie testów psychologicznych w biznesie jest przedmiotem wywiadu, którego udzieliła Biuletynowi Joanna Stanach, psycholog biznesu i specjalista ds. HR. „…Nasza osobowość jest odzwierciedlana w zadaniach, które wykonujemy i w relacjach, jakie mamy ze współpracownikami i z szefem.  Również nasze sytuacje życiowe, doświadczenia, mają ogromny wpływ na to jak podchodzimy do pracy...” - mówi Joanna Stanach.

Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

www.facebook.com/BOK.customercare

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Czy kolejny światowy kryzys gospodarczy zacznie się w sektorze budowlanym? Biuro prasowe
2019-02-18 | 07:00

Czy kolejny światowy kryzys gospodarczy zacznie się w sektorze budowlanym?

- Po dziesięciu latach wzrostu (2008-2018) osiągnęliśmy szczyt w światowym cyklu budowlanym: rok 2018 był punktem zwrotnym. - Budownictwo jest obecnie gorzej przygotowane na pogorszenie
Gospodarka Wzrost rynku budowlanego obnaża słabość finansową wielu jego uczestników
2019-02-15 | 08:00

Wzrost rynku budowlanego obnaża słabość finansową wielu jego uczestników

- W 2018 r. liczba niewypłacalności firm budowlanych wzrosła o 14% r/r, w styczniu 2019 r. mieliśmy do czynienia z kontynuacją tego zjawiska - Jedna z przyczyn – chronicznie niska
Gospodarka Dobrze naoliwiona produkcja
2019-02-15 | 01:00

Dobrze naoliwiona produkcja

Jedną z przeszkód w efektywnym zarządzaniu gospodarką olejową w branży produkcyjnej jest nieprzeprowadzanie szkoleń wśród pracowników oraz nieprzestrzeganie wymaganych

Kalendarium

CES 2019

Handel

Nasilający się egoizm gospodarczy może mieć negatywne skutki dla Polski. Ucierpią m.in. handel i przetwórstwo przemysłowe

Egoizm gospodarczy, którego przejawem jest m.in. brexit czy wojna handlowa między USA a Chinami, to poważne zagrożenie dla polskiej gospodarki – oceniają eksperci DNB Bank Polska i PwC. Wprawdzie 65 proc. firm nie dostrzega jeszcze wśród swoich zagranicznych kontrahentów oznak zniechęcenia wobec wzajemnej współpracy, jednak zjawisko to może uderzyć w branżę motoryzacyjną, przetwórstwo przemysłowe i handel. Ponad połowa firm w Polsce obawia się pogłębiających się podziałów w Europie. Z drugiej strony pozytywnie postrzegają globalizację jako zjawisko prowadzące do wzrostu światowego bogactwa i wzajemnego wzbogacania kultur.

Firma

Z usług e-administracji samodzielnie korzysta ponad 70 proc. firm. Liczba udogodnień dla nich szybko rośnie

Ponad 70 proc. przedsiębiorstw samodzielnie korzysta z e-administracji. Jeszcze więcej, bo prawie 90 proc., przynajmniej raz uzyskało informacje za pośrednictwem strony internetowej danej instytucji. Odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców jest portal biznes.gov.pl, gdzie mogą oni uzyskać dostęp do 350 e-procedur. Średnio co miesiąc z portalu korzysta 1,5 mln osób, rocznie – już ponad 15 mln. Będziemy uruchamiać kolejne udogodnienia, już niedługo planujemy wprowadzić usługę e-doręczeń – zapowiada Dominik Wójcicki z Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.

Prawo

Prawo nie nadąża za technologią. Konieczne przepisy regulujące prace nad sztuczną inteligencją

Na rozwój sztucznej inteligencji Europa będzie przeznaczać 20 mld euro rocznie. Wszystko po to, by dogonić potentatów w tym obszarze, czyli Stany Zjednoczone i Chiny. SI w przyszłości może stanowić o przewadze gospodarczej poszczególnych krajów, zwłaszcza w kontekście rewolucji 4.0. Za technologią nie nadąża jednak prawo. Brakuje opracowanych zasad etycznych korzystania ze sztucznej inteligencji oraz odpowiedzialności za jej działanie – ocenia dr Agnieszka Besiekierska z Kancelarii Noerr.

Transport

Komercyjne wykorzystanie dronów może przynieść gospodarce nawet 913 mld zł. Najwięcej mogą skorzystać m.in. budownictwo i energetyka

Budownictwo, rolnictwo, energetyka czy ubezpieczenia – to tylko niektóre z branż, w których wykorzystanie dronów może przynieść duże korzyści. Urządzenia te mogą się sprawdzić także przy zabezpieczaniu imprez masowych, dostarczaniu listów lub kontrolowaniu zanieczyszczeń powietrza. W zależności od tempa rozwoju rynku korzyść dla gospodarki może wynieść od 310 mld zł (w scenariuszu pesymistycznym) do 913 mld (w scenariuszu optymistycznym). Żeby zwiększać potencjał dronów, potrzebne są korzystne i sprzyjające rozwojowi regulacje – mówi Piotr Arak, dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego.