Komunikaty PR

Nowe opakowania i nowy wizerunek Grupy Nawozowej PIAST

2016-08-30  |  09:42
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Należąca do spółki Barter SA, Grupa Nawozowa Piast rozszerza asortyment opakowań swoich produktów i zmienia ich szatę graficzną. Zmiany mają  na celu dotarcie do mniejszych gospodarstw rolnych, a także do ogrodników i działkowców.

- Do tej pory pod marką PIAST dostępne były wszelkie nawozy – fosforowe, azotowe, wieloskładnikowe i potasowe -  pod duże areały rolne, pakowane głównie w duże opakowania, tzw. Big Bag-i o wadze 500 kg  – mówi Grzegorz Dworakowski, dyrektor ds. rozwoju Barter SA. – Biorąc pod uwagę bardzo dobrą koniunkturę na te produkty, postanowiliśmy rozszerzyć asortyment naszych opakowań o mniejsze worki, by dotrzeć także do mniejszych gospodarstw rolnych. Dlatego wprowadziliśmy do naszej oferty opakowania 50-kg, których poszukują właściciele mniejszych areałów. Docelowo w sprzedaży będą też worki o wadze 25 i 10 kg, dedykowane ogrodnikom i działkowcom.

Nowa szata graficzna i rozszerzenie asortymentu opakowań to też kolejny element budowania przewagi rynkowej nad konkurencją – do tej pory grupa konkurowała z nią przede wszystkim atrakcyjną ceną przy bardzo wysokiej jakości (co potwierdza m.in. znak jakości Q dla nawozów wieloskładnikowych grupy Piast).

Spółka prowadzi sprzedaż nawozów w oparciu o terminal przeładunkowy w Sokółce. Baza magazynowo-produkcyjna, o łącznej powierzchni kilkunastu tysięcy m.kw, wyposażona  w zespół taśmociągów umożliwia magazynowanie nawozów przed sezonem, automatyczny rozładunek wagonów, sprawny przeładunek, konfekcjonowanie i wprowadzanie towaru do obrotu.

- Barter od blisko trzech lat ma licencję przewoźnika kolejowego, dysponuje też własną, rozbudowaną logistyką, co umożliwia realizację całodobowych dostaw samochodowych i dostarczanie towarów na czas w sezonie – dodaje Grzegorz Dworakowski.

Z myślą o rozszerzeniu produkcji i zwiększeniu sprzedaży nawozów spółka zainwestowała w kolejną, drugą już linię technologiczną do konfekcjonowania nawozów w swojej bazie w Sokółce. Dzięki temu dwukrotnie zwiększyły się jej moce produkcyjne – system pakująco-ważący w ciągu doby pakuje 1500 ton nawozów w worki 500 kg i w mniejsze – 50-kilogramowe opakowaniach. W planach jest też rozbudowa bazy magazynowej – w ciągu roku Barter chce wybudować  magazyn wyrobów gotowych o powierzchni 1,5 ha.

Barter, działający głównie w sektorze energetycznym, zajmuje się handlem i produkcją nawozów na masową skalę od wielu lat. W 2016 r. spółka planuje zwiększenie obrotów w sektorze nawozów o ok. 30 proc.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Drogie mieszkania i kosztowne pociągi, czyli podwyżka cen energii na co dzień Biuro prasowe
2020-02-25 | 10:00

Drogie mieszkania i kosztowne pociągi, czyli podwyżka cen energii na co dzień

Po ogłoszeniu podwyżek cen prądu, analitycy prognozowali, że Polacy zapłacą za to nie tylko w postaci comiesięcznych faktur. Wystarczyło kilka tygodni, żeby konsumenci boleśnie odczuli
Gospodarka Program lojalnościowy – sprawdzony sposób na pozyskanie i utrzymanie klientów
2020-02-25 | 01:00

Program lojalnościowy – sprawdzony sposób na pozyskanie i utrzymanie klientów

Programy lojalnościowe z roku na rok przechodzą prawdziwą rewolucję. Wszystko za sprawą zachodzących zmian w potrzebach Uczestników, trendach w  robieniu  zakupów,
Gospodarka Nowoczesna Gospodarka: 2019 rok pod znakiem małych firm usługowych
2020-02-17 | 16:10

Nowoczesna Gospodarka: 2019 rok pod znakiem małych firm usługowych

  W 2019 r. najwyższą dynamikę wzrostu odnotowały w Polsce małe firmy usługowe, które zwiększyły zatrudnienie aż o 8,26 proc. w stosunku do 2018 r. Zdecydowane wyhamowanie

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Infrastruktura

Nad firmami z branży utrzymania czystości zbierają się czarne chmury. Rosną koszty działalności i brakuje rąk do pracy

Brak pracowników oraz dobrze przygotowanych do pracy zespołów – to najpoważniejsze wyzwania, które stoją przed branżą utrzymania czystości. Dziś zatrudnia ona ok. 700 tys. osób, również takich, które do tej pory z różnych względów nie pracowały. Rozwiązanie tych bolączek umożliwiłoby przyjmowanie większej liczby zleceń i dalszy dynamiczny rozwój sektora. Jednym z pomysłów jest włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji certyfikatu dla osób sprzątających.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Przewozy w regionach wracają na właściwe tory. W tym roku spółka Polregio zamierza rozpocząć unowocześnianie pociągów i przewieźć 91 mln pasażerów

Komisja Europejska wciąż prowadzi formalne postępowanie dotyczące pomocy publicznej dla spółki Przewozy Regionalne, która od miesiąca funkcjonuje pod nazwą Polregio. To oznacza, że przewoźnik wciąż nie może korzystać z unijnych grantów, ale realizuje plany inwestycyjne we własnym zakresie. W tym roku rozpocznie obliczony na kilka lat program modernizacji swojego taboru. Czteroletnia restrukturyzacja spółki zaowocowała też systematycznym przyrostem liczby pasażerów – na koniec tego roku Polregio chce ich mieć już ponad 91 mln.

Firma

15 tys. hoteli na świecie i 600 w Polsce. Następca Neckermann Polska startuje z ofertą wyjazdową

Na polskim rynku rozpoczyna działalność Nekera, nowy touroperator, który jest niejako następcą Neckermanna, bo tworzony przez ten sam zespół. –  Upadek polskiego oddziału nie miał nic wspólnego z jego kondycją ekonomiczną, był to efekt bankructwa całej grupy Thomas Cook – mówi założyciel nowego biura Maciej Nykiel. Nekera startuje z ofertą wyjazdową do 15 tys. hoteli na całym świecie, zarówno w najpopularniejszych kurortach, jak i egzotycznych krajach. Będzie też mocno rozwijać wycieczki z dojazdem własnym oraz turystykę krajową. W ofercie ma ponad 600 hoteli w Polsce.

 
 

Konsument

Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa. Producenci będą odchodzić od plastiku

Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne oraz proekologiczne oczekiwania konsumentów. Zdecydowana większość z nich, kupując kosmetyki, zwraca uwagę na to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska – wynika z raportu „Strategia Plastikowa i Kosmetyki” przygotowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Deloitte Advisory.