Komunikaty PR

Nowy Dyrektor Zarządzający Dow Polska

2017-12-07  |  13:45
Biuro prasowe

Giuseppe Santoro został powołany na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Dow Polska. Dotychczas Santoro pełnił funkcję Global New Business Development Director w obszarze produktów konsumenckich w europejskiej centrali spółki Dow w Horgen w Szwajcarii.

Giuseppe Santoro dołączył do Dow w 1999 r. Posiada ponad  18-letnie międzynarodowe doświadczenie w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu produktem, rozwoju strategii i pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych, a swoją karierę zaczynał w oddziale firmy we Włoszech. Od 2015 r. zajmował się opracowywaniem i wdrażaniem globalnej strategii fuzji i przejęć dla segmentu rozwiązań konsumenckich umożliwiając dalszy rozwój biznesu. Santoro realizował także projekty rozwojowe o kluczowym znaczeniu współpracując z zewnętrznymi dostawcami nowoczesnych technologii.

Jako Dyrektor Zarządzajacy Dow w Polsce, Giuseppe Santoro będzie odpowiedzialny za zarządzanie działalnością spółki na terenie całego kraju, skupiając się przede wszystkim na relacjach z pracownikami, klientami i pozostałymi interesariuszami. Do zadań Santoro będzie należało również analizowanie i wykorzystywanie nowych możliwości rozwoju Dow w Polsce we ścisłej współpracy z poszczególnymi segmentami firmy. Jego przełożoną będzie Despina Anastasiou, Regional Leader w Dow Central Europe.

– Polska pozostaje jednym z kluczowych motorów wzrostu gospodarczego Europy Środkowo-Wschodniej, a powołanie na stanowisko Giuseppe Santoro to wyraz tego, jak ważny jest dla nas ten ciągle dynamicznie rozwijający się kraj – powiedziała Despina Anastasiou. – Dzięki innowacyjnej ofercie Dow będziemy w dalszym ciągu wspierać naszych partnerów w rozwoju, jako preferowany dostawca rozwiązań zaspokajających bieżące i przyszłe potrzeby ich klientów.

– Możliwość dzielenia się s moją wiedzą i doświadczeniem oraz rozwijanie działalności spółki na jednym z naszych najważniejszych dla nas rynków to dla mnie zaszczyt. Dow zatrudnia w Polsce wielu wybitnych profesjonalistów, którzy współpracują z klientami w kluczowych dla nas segmentach rynkowych, m.in. opakowań, infrastruktury, rozwiązań konsumenckich. Przejmując stery w polskim oddziale firmy chciałbym wspólnie z zespołem pokazać potencjał Dow w różnych gałęziach polskiego przemysłu – komentuje Giuseppe Santoro.                                          

Giuseppe Santoro jest absolwentem inżynierii chemicznej na Uniwersytecie w Pizie. Posiada także tytuł MBA nadany przez brytyjską London Business School.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Maszyny Cynkometu jadą na Wschód Biuro prasowe
2017-12-12 | 15:03

Maszyny Cynkometu jadą na Wschód

Spółka Cynkomet z Czarnej Białostockiej uzyskała certyfikat umożliwiający sprzedaż maszyn rolniczych pod własną marką w krajach Wspólnoty Niepodległych
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2017-12-11 | 01:00

ANG Spółdzielnia partnerem do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju

ANG Spółdzielnia jako jedna z 24 firm podpisała w środę "Partnerstwo na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs)". Sygnatariusze deklaracji zobowiązali się do podejmowania działań, które
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2017-12-04 | 15:14

Biznes polsko-fiński, czyli 100 lat Finlandii

Sto lat niepodległości, to dla Finlandii niewątpliwy powód do dumy. Wszystko zaczęło się 6 grudnia 1917 roku, gdy fiński parlament zatwierdził Deklarację Niepodległości. Od tamtej pory kraj ten nieustannie się rozwija. Dowodem

Partner serwisu

Dziś w serwisie Innowacje

Inteligentny kask może uratować życie. Chroni głowę i poinformuje o miejscu wypadku

Polacy stworzyli inteligentny kask, który nie tylko chroni przed urazami głowy, lecz także powiadomi przełożonych o wypadku lub innym zdarzeniu, zagrażającym życiu i zdrowiu pracowników budowy. Dzięki temu możliwe jest sprawne przygotowanie akcji, która pomoże poszkodowanym w niebezpiecznej sytuacji. Kask wyposażono w mikrokontroler z GPS-em, akcelerometrem, czujnikiem temperatury i modułem łączności bezprzewodowej. Czujniki zbierają informacje, które przekazują do aplikacji zainstalowanej na telefonie przełożonego. Rozwiązanie jest już dostępne na rynku.

Telekomunikacja

W 61 proc. dużych firm doszło do wycieku danych przez brak zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Takich ataków będzie coraz więcej

W tym roku 61 proc. dużych firm w Stanach Zjednoczonych i Europie zgłosiło wyciek danych spowodowany brakiem zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Dostęp do wrażliwych danych przez osoby nieuprawnione może mieć poważne skutki dla przedsiębiorstwa, wśród nich straty finansowe i wizerunkowe. Urządzenia drukujące mają istotny wpływ na bezpieczeństwo informacji, a ich rola jest często bagatelizowana w kontekście dbania o bezpieczeństwo dokumentów.

Bankowość

Wysoki wkład własny przy kredycie na zakup mieszkania hamuje rynek. Wyklucza też dużą część potencjalnych nabywców

Wymagany obecnie 20-proc. wkład własny przy zaciąganiu kredytu na zakup mieszkania pozytywnie wpływa na stabilność rynku, ale wyklucza z niego wielu kredytobiorców, którzy nie dysponują kilkudziesięcioma tysiącami złotych na swoje pierwsze lokum. Wysokość wkładu własnego można regulować, w zależności od kondycji branży nieruchomości i oceny ryzyka – podkreślają eksperci fundacji HRE Think Thank. Przy ścisłym nadzorze pozwoli to kupić własne M osobom, które do tej pory nie mieściły się w restrykcyjnych wymogach.

Patronat Newserii

Firma

Mateusz Grzesiak: własny biznes nie jest dla ludzi, którzy szukają w życiu wygody

Startując w biznesie, trzeba wybrać dziedzinę, którą się kocha – uważa konsultant i psycholog biznesu dr Mateusz Grzesiak. Dopiero na tej podstawie można opracować wizję firmy, którą się buduje, i właściwe plany strategiczne jego osiągnięcia. Warunkami powodzenia są również wyzbycie się lęku przed porażką, skłonności do wygody i niechęci do podejmowania ryzyka.

Handel

W 2022 r. rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł. To coraz bardziej perspektywiczna branża dla młodych ludzi

Polskie firmy odzieżowe nie boją się rywalizacji nawet na zagranicznych rynkach i nie mają wobec zachodniej konkurencji kompleksów. Według prognoz PMR rynek odzieży i obuwia w Polsce w 2022 roku osiągnie wartość 43,2 mld zł. Także globalnie staje się coraz większą siłą gospodarczą. Sukcesy krajowych firm powodują, że branża ta przyciąga coraz więcej młodych osób, które wybierają tę ścieżkę kariery.