Komunikaty PR

Optymalizacja składek ZUS i większe zaangażowanie

2018-07-11  |  10:11

Instytut Gallupa, w 2013 roku, przeprowadził globalne badania, sprawdzające poziom zaangażowania pracowników. Aż 63 % respondentów zadeklarowało, że nie angażuje się w swoją pracę. W Polsce wyniki były jeszcze wyższe. 68% badanych Polaków przyznało, że nie angażuje się w obowiązki zawodowe, zaś 15%, że brak zaangażowania jest skrajny. Jak zatem powinieneś zmienić te dane na lepsze w Twojej firmie?

 

Postawa niechęci, niezadowolenia, braku zainteresowania codziennymi obowiązkami zawodowymi, jak widać towarzyszy większości z nas. Dodatkowo młode pokolenie pracowników, tzw. Pokolenie Y, to w pracodawcy pokłada oczekiwanie na zwiększenie motywacji do pracy. „Igreki” nie kryją się ze swoją roszczeniową postawą, oczekując szybko urlopów, wysokich zarobków, możliwości pracy zdalnej czy też dodatkowych, benefitów.

 

Oczekiwana motywacja

Te ostatnie z perspektywy millenialsów są szczególnie istotne. Według raportu „Benefity – czyli co motywuje pracowników?” zrealizowanego przez  Pracuj.pl wynika, że to właśnie młodzi pracownicy, między 18. a 29. rokiem życia, traktują pozapłacowe benefity jako formę rekompensaty niskich zarobków, związanych z początkowym etapem kariery. Aż 43% z nich wskazuje, że w tym momencie w pracy bardziej brakuje im benefitów niż podwyżki.

 

Cenniejsze od pieniędzy?

Pozapłacowe benefity stanowią jednak atrakcyjny motywator także dla osób ze stabilną sytuacją materialną. Jak wynika ze wspomnianego raportu brak benefitów najbardziej doskwiera grupie zarabiającej powyżej 4001 zł netto (46% respondentów). Dlaczego? Ponieważ przy wysokich zarobkach, symboliczna nagroda finansowa czy podwyżka nie zmienia jakościowo życia pracowników. Ci oczekują innego sposobu nagradzania czy premiowania ich wysiłku i zaangażowania. Właśnie poprzez atrakcyjne benefity.

 

Konkretne potrzeby

Choć opieka medyczna, karty zakupowe czy też sportowe nadal cieszą się niemałą popularnością, to w dzisiejszych czasach mogą już nie wystarczyć. Chcąc wyróżnić się na tle konkurencji oraz odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania wymagających pracowników warto zastanowić się nad mniej standardowymi rozwiązaniami. Takimi są chociażby benefity w postaci dofinansowania posiłków dla pracowników, o których marzy większość pracowników w firmach.

 

Karty lunchowe

Karty przedpłacone znajdujące się w ofercie Edenred znakomicie spełniają te marzenia. Karta Lunchowa – pozwalająca na dofinansowanie posiłków pracowniczych, to najbardziej ulubiony benefit pracowników. Pracodawcy, którzy korzystają z tej formy motywacji mogą cieszyć się większą wydajnością, częstszą obecnością w pracy i silniejszym zaangażowaniem ze strony pracowników. Karta pozwoli Ci w niestandardowy sposób nagrodzić i zmotywować do większej aktywności zawodowej.

 

Prawdziwe oszczędności

Dodatkowo przynoszą one także formalne korzyści pracodawcy. Karty lunchowe Edenred pozwalają oszczędzić na składach ZUS nawet do 462 zł na jednego pracownika rocznie! To także oszczędność czasu dla działów księgowości i HR, ponieważ karta przekazywana jest pracownikowi raz, a następnie zasilana zgodnie z życzeniem firmy. To łatwy w administrowaniu benefit, który spełnia oczekiwania zarówno pracodawców, jak i pracowników.

 

Więcej na kartylunch.edenred.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2018-09-19 | 09:00

Szlachetne karty podarunkowe, które dają więcej!

Szlachetne karty podarunkowe, które dają więcej! To już 3 edycja akcji „Szlachetna Paczka z Edenred”, do której dołączyło tysiące firm z całej Polski. I Ty wybierz w te święta karty Edenred i zyskaj miano
Gospodarka Menedżer z papierami...
2018-09-14 | 13:20

Menedżer z papierami...

W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną  propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Gospodarka MYŚLISZ O EMIGRACJI ZAROBKOWEJ? ZAPOMNIJ O LONDYNIE, TERAZ KRÓLUJE DUBAJ!
2018-09-14 | 12:00

MYŚLISZ O EMIGRACJI ZAROBKOWEJ? ZAPOMNIJ O LONDYNIE, TERAZ KRÓLUJE DUBAJ!

Wymarzona, słoneczna pogoda oraz ekskluzywne, zapierające dech w piersiach wieżowce, a przede wszystkim pewna i bezpieczna praca sprawiają, że oprócz wakacyjnego wyjazdu, coraz więcej

Kalendarium

Edukacja

Tylko co dziesiąty Polak ma wystarczającą wiedzę o ubezpieczeniach społecznych. ZUS po raz piąty rusza z programem edukacyjnym dla szkół

Zaledwie 10 proc. Polaków ma zadowalającą wiedzę z zakresu ubezpieczeń społecznych – wynika z badań ISP i Millward Brown. Świadomość jest bardzo ograniczona zwłaszcza wśród młodszych pokoleń, a w podstawach programowych brakuje tej tematyki. W efekcie część uczniów nie potrafi nawet rozwinąć skrótu ZUS. Poziom wiedzy dotyczącej ubezpieczeń społecznych, własnej działalności gospodarczej i poruszania się po rynku pracy mają zwiększyć „Lekcje z ZUS” – to autorski program cieszący się coraz większą popularnością. W szkołach w całej Polsce ruszyła właśnie jego piąta edycja.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Konsument

PSOR: Pestycydy to leki dla roślin i niezbędne narzędzie pracy rolnika. Bez nich bezpieczeństwo żywności jest zagrożone

Pestycydy stosowane w rolnictwie, czyli środki ochrony roślin, to nic innego jak leki dla rośliny. Tymczasem wokół nich narosło wiele mitów, a nie ma się czego obawiać – podkreśla Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. W samej Polsce roślinom zagraża ok. 2 tys. szkodliwych organizmów, a na świecie – 65 tys. Pestycydy pozwalają chronić rośliny – opryski zapobiegają zagrożeniom dla naszego zdrowia ze strony np. toksycznych mikroorganizmów. Eksperci podkreślają, że żywność, którą kupujemy, jest całkowicie bezpieczna. Ponad 96 proc. spełnia najbardziej wyśrubowane europejskie normy.

 

Motoryzacja

Do 2025 roku europejski rynek baterii będzie wart 250 mld euro. KE chce wspierać jego rozwój zanim przejmą go Azjaci i Amerykanie

Europejski rynek baterii wykorzystywanych w samochodach elektrycznych czy systemach sieciowych w połowie przyszłej dekady będzie wart już około 250 mld euro – pięciokrotnie więcej niż obecnie, a globalne zapotrzebowanie sięgnie nawet 600 GWh. Eksperci podkreślają, że to branża z ogromnym potencjałem, dlatego Komisja Europejska zamierza przeznaczyć na rozwinięcie europejskiego rynku baterii około 2 mld euro, zanim palmę pierwszeństwa w tym sektorze przejmą azjatyccy i amerykańscy – z Teslą na czele – producenci nowoczesnych ogniw litowo-jonowych, które zdominowały rynek. 

 

Handel

27 lat działania systemu online w polskich kolekturach. Zapowiadane są kolejne innowacje

W tym roku, dokładnie 15 września, minęło 27 lat, od kiedy sprzedaż gier LOTTO jest prowadzona poprzez system online. To on, działając 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, łączy w całość ponad 17 tysięcy punktów sprzedaży Totalizatora Sportowego. Dzięki systemowi online nie musimy wypełniać blankietów (gra na chybił trafił), zakup przebiega błyskawicznie, a kolektorzy nie muszą wysyłać tysięcy kuponów do centrali. W ciągu tych 10 tys. dni zawarto ok. 28 mld transakcji loteryjnych.