Komunikaty PR

ABR SESTA pełnoletnim graczem na polskim rynku badawczym!

2014-12-02  |  01:00
Biuro prasowe

Agencja badawcza ABR SESTA w tym roku obchodzi 18-lecie istnienia swojej działalności. Dzięki profesjonalizmowi, nowoczesnemu podejściu do badań i wprowadzaniu ciągłych innowacji zyskała dużą rozpoznawalność na polskim rynku, oferując usługi na najwyższym poziomie.

ABR SESTA powstała w 1996 roku. Specjalizuje się w badaniach dotyczących handlu zarówno pod względem oferty sklepowej, jak i zachowań klientów. Wyniki badań Agencji pozwalają firmom handlowym i produkcyjnym na ulepszenie swoich usług, strategiczne planowanie, kontrolę oraz podnoszenie sprzedaży. ABR SESTA pomaga również w procesie monitorowania promocji oraz merchandisingu, wspierając jednocześnie działy sprzedaży, category management, trade marketingu oraz pricingu. Duża pomoc oferowana jest działom marketingu firm m.in. poprzez prowadzenie badań konsumenckich, znajomości marki czy skuteczności reklam.

ABR SESTA jest liderem w Polsce w zakresie badań NPVO (Non Participant Video Observation), dzięki którym, za pomocą kamer, producenci, sieci handlowe i firmy usługowe zyskują wgląd w zachowania konsumenckie podczas wizyty w punkcie sprzedaży lub obsługi. Jednocześnie Agencja posiada najnowocześniejszy system zbierania danych ze sklepów dotyczących cen, promocji, udziałów półkowych i dystrybucji. Jej ogromnym atutem jest tworzenie systemów business intelligence i aplikacji badawczych. Dzięki uzyskaniu wparcia finansowego z Unii Europejskiej Spółka mogła rozwijać nowoczesne metody badawcze oraz wdrażać innowacje we własne technologie, wprowadzając m.in. usługi z wykorzystaniem palmtopów ze skanerami do badań w terenie.  Agencja przeprowadza tego rodzaju badania również  zagranicą.

W najbliższym czasie ABR SESTA wprowadzi nowe usługi. Za kilka tygodni wdroży system do crowdsourcingu, w którym młodzi ludzie, którzy posiadają odpowiednią aplikacją na smartfonach, będą mogli wykonywać proste zadania w zamian za wynagrodzenie. System jest już testowany i jako pierwszy będzie zawierał elementy gamifikacji do aktywizacji uczestników oraz motywujące do wykonywania zadań z dużą starannością. Drugi projekt, który również jest w fazie testów i rozpocznie się na przełomie roku, to panel badawczy on-line badaniarynku.pl. Będzie on wyróżniał się bardzo szczegółową ankietą profilującą, która umożliwi dokładny dobór prób badawczych i w konsekwencji wyższą jakość danych z badań on-line.

ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Agencja corocznie otrzymuje certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe). - W przyszłym roku planujemy wdrożyć nowe technologie m.in. crowdsourcing i wejść z nimi na rynek europejski. Liczymy zatem na pozyskanie nowych partnerów, którzy będą zainteresowani ich rozwojem i dystrybucją,  mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu ABR SESTA.

Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, Biedronka (JM Polska), Castorama, OBI, Rossmann, JULA, Real, Eurocash, Empik, EuroRTVAGD, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola, NIVEA, MARS. Agencja należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Agencja przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych z Niemiec i z Francji), jak również wykonuje badania poza Polską.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Packeta intensywnie wkracza na polski rynek Biuro prasowe
2021-09-22 | 15:00

Packeta intensywnie wkracza na polski rynek

  Packeta – globalna, cyfrowa platforma e-commerce, oferująca usługi dla sklepów internetowych, intensyfikuje swoje działania na polskim rynku. Firma obecna w 34 krajach,
Handel Jesień pełna smaku w Costa Coffee
2021-09-21 | 11:35

Jesień pełna smaku w Costa Coffee

W związku z nadchodzącą szybkimi krokami jesienią, sieć kawiarni Costa Coffee przychodzi z nowymi, przepysznymi produktami. Na odkrycie czeka aromatyczne menu pełne smaku i jesiennego
Handel Coccodrillo wśród najlepszych Polskich dziecięcych marek odzieżowych
2021-09-16 | 10:00

Coccodrillo wśród najlepszych Polskich dziecięcych marek odzieżowych

Marka Coccodrillo została nagrodzona Brązowym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021. W tegorocznej edycji, według opinii konsumentów, firma zasłużyła na wyróżnienie w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Transport

Rząd aktualizuje strategię lotniczą dla Polski. Ma być przyjęta na początku 2022 roku

„Polityka rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce do roku 2030” po zmianach ma być gotowa w ciągu kilku najbliższych tygodni i po ocenie oddziaływania na środowisko powinna zostać przyjęta w I kwartale przyszłego roku. – Za 10 lat polski rynek lotniczy będzie już znacznie większy niż ten sprzed pandemii. Nie tylko odrobimy straty, lecz także wykonamy kolejne kroki do przodu – ocenia Marcin Horała, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury i pełnomocnik rządu do spraw Centralnego Portu Komunikacyjnego. Rząd zakłada, że dzięki budowie centralnego lotniska i dobremu położeniu geograficznemu Polska zostanie lotniczym liderem Europy Środkowej.  

Handel

Nowe otwarcie w światowym handlu. Firmy zmieniają łańcuchy dostaw i strategie zamówień

Ostatnie półtora roku okazało się punktem zwrotnym dla światowego handlu. Mimo że pandemiczne zakłócenia nie były tak brzemienne w skutkach, jak się początkowo spodziewano, to i tak dla wielu przedsiębiorstw stały się okazją do zrewidowania strategii zamówień, produkcji i dystrybucji. W efekcie dziś dywersyfikują dostawców i ryzyko, często skracając łańcuchy dostaw. Także państwa przygotowują się na nowe otwarcie w światowym handlu – nowe przepisy w USA czy UE mają zagwarantować, że kluczowe dla gospodarki półprzewodniki będą produkowane lokalnie, a krytyczna infrastruktura będzie lepiej chroniona i monitorowana. 

Motoryzacja

Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna staje się hubem elektromobilności. Za 70 proc. inwestycji odpowiadają mikro- i mali przedsiębiorcy z Polski

Do Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej ściąga coraz więcej projektów z obszaru elektromobilności. Wśród nich są produkcja pierwszej w historii polskiej marki samochodu elektrycznego Izera oraz inwestycje FCA Poland, która będzie produkowała w Polsce zupełnie nowe modele samochodów z napędem elektrycznym oraz hybrydowym. Dodatkowo koncern SK Innovation buduje fabryki, w których powstawać będą separatory baterii wykorzystywane w samochodach elektrycznych. Katowicka SSE przyciąga też polskich mikro- i małych przedsiębiorców. W 2020 roku odpowiadali za niemal 70 proc. projektów inwestycyjnych.

IT i technologie

Biodruk 3D może zrewolucjonizować badania kliniczne i transplantologię. Już za kilka lat będzie można wydrukować z komórek zdrowe narządy do przeszczepu

Od początku 2021 roku pacjenci odzyskują wzrok dzięki biodrukowanym rogówkom oka. Tymczasem już za kilka lat możliwe będzie wydrukowanie w podobny sposób trzustki czy wątroby, które będą się nadawać do przeszczepów. Biodruk 3D pozwala również tworzyć z tkanek modele nowotworów i testować na nich działanie terapii celowanych. Wydrukowane modele tkankowe zastępują coraz częściej żywe zwierzęta w procesie badań klinicznych czy testowania kosmetyków.