Uprzejmie informujemy, że zmianie uległy kategorie w serwisie Newseria Innowacje. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otrzymywaniem powiadomień z tych kategorii, prosimy o dokonanie zmian po zalogowaniu się do swoich profili. 

Komunikaty PR

ABR SESTA pełnoletnim graczem na polskim rynku badawczym!

2014-12-02  |  01:00
Biuro prasowe

Agencja badawcza ABR SESTA w tym roku obchodzi 18-lecie istnienia swojej działalności. Dzięki profesjonalizmowi, nowoczesnemu podejściu do badań i wprowadzaniu ciągłych innowacji zyskała dużą rozpoznawalność na polskim rynku, oferując usługi na najwyższym poziomie.

ABR SESTA powstała w 1996 roku. Specjalizuje się w badaniach dotyczących handlu zarówno pod względem oferty sklepowej, jak i zachowań klientów. Wyniki badań Agencji pozwalają firmom handlowym i produkcyjnym na ulepszenie swoich usług, strategiczne planowanie, kontrolę oraz podnoszenie sprzedaży. ABR SESTA pomaga również w procesie monitorowania promocji oraz merchandisingu, wspierając jednocześnie działy sprzedaży, category management, trade marketingu oraz pricingu. Duża pomoc oferowana jest działom marketingu firm m.in. poprzez prowadzenie badań konsumenckich, znajomości marki czy skuteczności reklam.

ABR SESTA jest liderem w Polsce w zakresie badań NPVO (Non Participant Video Observation), dzięki którym, za pomocą kamer, producenci, sieci handlowe i firmy usługowe zyskują wgląd w zachowania konsumenckie podczas wizyty w punkcie sprzedaży lub obsługi. Jednocześnie Agencja posiada najnowocześniejszy system zbierania danych ze sklepów dotyczących cen, promocji, udziałów półkowych i dystrybucji. Jej ogromnym atutem jest tworzenie systemów business intelligence i aplikacji badawczych. Dzięki uzyskaniu wparcia finansowego z Unii Europejskiej Spółka mogła rozwijać nowoczesne metody badawcze oraz wdrażać innowacje we własne technologie, wprowadzając m.in. usługi z wykorzystaniem palmtopów ze skanerami do badań w terenie.  Agencja przeprowadza tego rodzaju badania również  zagranicą.

W najbliższym czasie ABR SESTA wprowadzi nowe usługi. Za kilka tygodni wdroży system do crowdsourcingu, w którym młodzi ludzie, którzy posiadają odpowiednią aplikacją na smartfonach, będą mogli wykonywać proste zadania w zamian za wynagrodzenie. System jest już testowany i jako pierwszy będzie zawierał elementy gamifikacji do aktywizacji uczestników oraz motywujące do wykonywania zadań z dużą starannością. Drugi projekt, który również jest w fazie testów i rozpocznie się na przełomie roku, to panel badawczy on-line badaniarynku.pl. Będzie on wyróżniał się bardzo szczegółową ankietą profilującą, która umożliwi dokładny dobór prób badawczych i w konsekwencji wyższą jakość danych z badań on-line.

ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Agencja corocznie otrzymuje certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe). - W przyszłym roku planujemy wdrożyć nowe technologie m.in. crowdsourcing i wejść z nimi na rynek europejski. Liczymy zatem na pozyskanie nowych partnerów, którzy będą zainteresowani ich rozwojem i dystrybucją,  mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu ABR SESTA.

Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, Biedronka (JM Polska), Castorama, OBI, Rossmann, JULA, Real, Eurocash, Empik, EuroRTVAGD, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola, NIVEA, MARS. Agencja należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Agencja przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych z Niemiec i z Francji), jak również wykonuje badania poza Polską.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Eye Boutique Nail Bar – nowy najemca w Placu Unii Biuro prasowe
2019-08-20 | 15:25

Eye Boutique Nail Bar – nowy najemca w Placu Unii

Z początkiem sierpnia, do grona najemców Placu Unii dołączył Eye Boutique Nail Bar. Jest to profesjonalny salon manicure i pedicure, który oferuje zabiegi zarówno dla
Handel Księgarnie Świat Książki z dwoma salonami w Galerii Krakowskiej
2019-08-16 | 13:16

Księgarnie Świat Książki z dwoma salonami w Galerii Krakowskiej

Na mapie Galerii Krakowskiej pojawił się nowy punkt – Świat Książki Kids. Salon został urządzony w taki sposób, aby spełniać oczekiwania najmłodszych klientów i
Handel Dwa centra handlowe EPP z certyfikatami miejsca przyjaznego rowerzystom
2019-08-14 | 15:00

Dwa centra handlowe EPP z certyfikatami miejsca przyjaznego rowerzystom

Należące do EPP centra handlowe Galeria Veneda w Łomży oraz Galeria Twierdza w Zamościu otrzymały certyfikaty miejsca przyjaznego rowerzystom na Wschodnim Szlaku Rowerowym Green Velo. Wraz z

Kalendarium

Patronaty Newserii

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce
XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Konsument

Prawo

Prosta spółka akcyjna wcale nie taka prosta. Nowa forma działalności ma pobudzić działalność innowacyjnych firm, ale na początku może stwarzać problemy

W 2023 roku potencjał polskich start-upów sięgnie 2,2 mld zł wartości dodanej dla gospodarki, ponad 50 tys. miejsc pracy i 757 mln zł przychodów dla gospodarstw domowych – pokazują dane Deloitte przytaczane przez MPiT. Żeby ułatwić start-upom działalność i pozyskiwanie kapitału, resort stworzył prostą spółkę akcyjną, która zafunkcjonuje od marca 2020 roku. Nowa i elastyczna forma prowadzenia działalności ma być następcą obecnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

IFA 2019 Berlin

Firma

Rekrutacja studentów i absolwentów wyzwaniem dla firm. Zmienia się proces poszukiwania i kryteria oceny młodych kandydatów

Dla niemal 80 proc. menadżerów i HR-owców proces rekrutacyjny dwudziestoparo- i trzydziestolatków stanowi wyzwanie – wynika z badania Bigram. Znalezienie odpowiedniego pracownika wymaga od rekruterów zmiany sposobu działania i myślenia, także o obowiązkach pracowników. Zacząć należy od aktywnych poszukiwań tam, gdzie młodzi ludzie realizują swoje pomysły na życie.

Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Nietoperze mają być lepiej chronione. W Polsce występuje 26 gatunków, ale ich populacja jest coraz mniejsza

W Polsce występuje 26 gatunków nietoperzy. 16 z nich można spotkać na terenie Nadleśnictwa Jabłonna. Dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej umożliwi nadleśnictwu monitoring latających ssaków występujących na tym terenie oraz aktywną ochronę. Więcej ma być miejsc rozrodu, noclegowisk i schronień w okresach migracji. Wszystko po to, by zwiększyć wciąż malejącą populację nietoperzy. Te zwierzęta są niezastąpione w gospodarce leśnej, ale i dla ludzi – w ciągu nocy jeden nietoperz zjada nawet kilka tysięcy komarów.