Komunikaty PR

ABR SESTA wśród prelegentów konferencji „Trendy Sprzedaży 2014”

2014-01-25  |  11:21
Biuro prasowe

W dniach 22-23 stycznia 2013 roku, w Hotelu Polonia Palace, w Warszawie odbyła się konferencja „Trendy Sprzedaży 2014”. Jednym z jej prelegentów była agencja badawcza ABR SESTA, która przedstawiła temat „BIG DATA w sprzedaży – od „nice to have” do „must have”.

Podczas konferencji zaprezentowane zostały nowe rozwiązania sprzedażowe, stymulujące rozwój firm i ich efekty. Udział w niej wzięli m.in. uznani specjaliści i eksperci od sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, Omówili oni zarówno najnowsze badania dotyczące sytuacji na rynku gospodarczym, jak również dostępne kanały sprzedażowe oraz nowe możliwości i techniki sprzedaży.

Wśród prelegentów konferencji był Sebastian Starzyński, prezes agencji badawczej ABR SESTA, który wygłosił prelekcję na temat wykorzystania Big Data w sprzedaży i marketingu. – Od kilku lat obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na BIG DATA nie tylko na świecie, ale również i w Polsce. Jednak w większości przypadków tematyka Big Data ogranicza się do wielkości danych i aspektów technicznych ich zbierania. Big Data to jednak duże zbiory danych, z wielu źródeł o dużej zmienności, które analizuje się zaawansowanymi metodami w celu odkrywania nowych zjawisk oraz wspieranie decyzji lub nawet ich częściowej automatyzacji. Dlatego uznaliśmy, że jest to temat godny szczególnej uwagi. Podczas spotkania staraliśmy się między innymi wyjaśnić, jakie korzyści można osiągnąć dzięki wykorzystaniu danych, kto już się nimi posługuje w codziennej pracy i jakie efekty osiągnął, mówi Sebastian Starzyński.

W ramach wydarzenia „Trendy Sprzedaży 2014” uczestnicy mieli również możliwość wzięcia udziału w praktycznym warsztacie poświęconym skutecznym technikom językowym w pracy handlowca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Magnolia Park zarządzana przez multi poland z certyfikatem bezpieczeństwa Biuro prasowe
2020-11-28 | 11:00

Magnolia Park zarządzana przez multi poland z certyfikatem bezpieczeństwa

Magnolia Park we Wrocławiu jest jednym z sześciu centrów handlowych zarządzanych przez Multi Poland, które otrzymały certyfikaty zgodności z wymaganiami prawnymi i wytycznymi
Handel Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią
2020-11-26 | 09:40

Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią

Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi
Handel TK Maxx wspiera lubelską Fundację COR INFTANTIS
2020-11-25 | 18:30

TK Maxx wspiera lubelską Fundację COR INFTANTIS

Lubelska Fundacja COR INFANTIS otrzymała wsparcie finansowe od Fundacji TK Maxx i Homesense. Jednorazowa dotacja została przekazana organizacji działającej na rzecz dzieci z wadami serca.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.