Komunikaty PR

Axami to wzorowa firma

2017-12-22  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Janusz Mroczkowski
Opublikowani Creative Communication Advisors

Modrzewiowa 9/3
15-238 Białystok
janusz|opublikowani.pl| |janusz|opublikowani.pl
501035853
www.opublikowani.pl

Firma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej - wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym znalazła się w gronie 12 najlepszych regionalnych przedsiębiorstw. Gala wręczenia nagród odbyła się 21 grudnia w białostockim Pałacu Branickich.

 

Konkurs, któremu patronuje Marszałek Województwa Jerzy Leszczyński oraz Przewodniczący Konwentu Powiatów Woj. Podlaskiego Jan Zalewski - Starosta Siemiatycki  – ma na celu wyłonienie i nagrodzenie 12-u najlepszych przedsiębiorstw w różnych dziedzinach gospodarki.

 

Firma Axami została nominowana w kategorii Lider Rynku Odzieżowego. W opinii kapituły Axami to przedsiębiorstwo o dużym potencjale, na stałe wpisane w gospodarczy krajobraz województwa podlaskiego.

 

Unikalna bielizna produkowana w Axami cieszy się ogromnym powodzeniem u klientek zarówno w kraju jak i za granicą. Bielizna tej marki to gwarancja wyjątkowego wzornictwa i designu oraz najwyższej jakości.

 

Kapituła w uzasadnieniu podkreślała: „Nie bez znaczenia są także zrealizowane ostatnio inwestycje - w kadry i nowoczesny park maszynowy, pozwalające na poszerzenie oferty, co przekłada się na zdobywanie nowych rynków zbytu. (…)  Axami tworzy unikatowe, misterne wzory, trafiające w gust różnych kobiet, stawiając jednocześnie na ich komfort i wygodę użytkowania bielizny (...)”.

 

Podczas uroczystej gali nagrodę odebrała Edyta Skutnicka, prezes Axami, a zarazem projektantka.

 

- Jest nam niezmiernie miło znaleźć się w tak zacnym gronie najlepszych, podlaskich przedsiębiorstw. Bardzo się cieszę, że dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu całego zespołu udało nam się zajść tak daleko. Dziękuję za to wyróżnienie i zapewniam, że nie spoczniemy na laurach - powiedziała Edyta Skutnicka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Dla kobiet z charakterem Biuro prasowe
2021-06-17 | 06:00

Dla kobiet z charakterem

Pierwszy sklep Deni Cler w Polsce ruszył w 1991 r. w Warszawie, najnowszy właśnie otworzył się w Blue City. Deni Cler to marka modowa wywodząca się z Włoch, ale obecnie ok. 50
Moda Największy wybór okularów Ray-Ban i Oakley
2021-06-16 | 10:00

Największy wybór okularów Ray-Ban i Oakley

Butik Optique nieustannie rozwija swoją sieć salonów optycznych. Od połowy maja marka zaprasza do odwiedzania swojego nowego sklepu w Centrum Handlowym Blue City. W Butik Optique Blue
Moda Poznaj must-have eleganckiego mężczyzny
2021-06-14 | 19:51

Poznaj must-have eleganckiego mężczyzny

Na zbliżający się Dzień Ojca krawat będzie idealnym prezentem, który na pewno ucieszy niejednego mężczyznę. Mariusz Makowski polski inżynier budowlany, który na co dzień

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Joanna Racewicz: Szczepienie to była świadoma decyzja mojego syna. Chcę zwalczyć wirusa, który zabił w Polsce prawie 80 tys. ludzi

Dziennikarka na Instagramie opublikowała zdjęcie ze szczepienia 13-letniego syna. Zaznacza, że nie miała żadnych wątpliwości przed podjęciem tej decyzji. Joanna Racewicz ma świadomość tego, że temat szczepień dzieci w Polsce nadal jest kontrowersyjny. Priorytetem jest dla niej jednak szczęście, zdrowie i bezpieczeństwo dziecka. Zauważa, że dla osób w wieku dojrzewania szczególnie ważny jest kontakt z przyjaciółmi i bliskimi. Szczepionka pozwala na powrót do normalności. Zaszczepieni mogą bez obaw podróżować i cieszyć się codziennością.

Gwiazdy

Karolina Bielawska (Miss Polonia 2019): Ostatni rok zmienił moje życie o 180 stopni. Nie chciałam budować fałszywego wizerunku, byłam sobą

Miss Polonia 2019 jest usatysfakcjonowana tym, co udało jej się osiągnąć przez rok panowania jako miss. Modelka nie siedziała bowiem bezczynnie, lecz cały czas starała się działać w różnych obszarach. Przede wszystkim jest dumna ze swojej aktywności charytatywnej. Udało jej się bowiem zaangażować w kilka akcji, dzięki którym mogła pomóc innym. Zapewnia więc, że nadal, choć już bez korony na głowie, będzie kontynuować te projekty. Miss Polonia 2019 podkreśla też, że stając się osobą publiczną, nabrała większej pewności siebie i nawiązała wiele wartościowych kontaktów.

Internet

Media przyszłości będą mocno spersonalizowane. Śledzenie zachowań użytkowników pozwoli zaoferować w pełni dostosowane kanały telewizyjne czy stacje radiowe

Media przechodzą obecnie cyfrową rewolucję. Po przejściu na cyfrowy sposób nadawania głównym trendem jest przenoszenie treści do sieci. To właśnie internet staje się podstawowym narzędziem medialnym, chociaż te tradycyjne – telewizja czy radio – także stale się zmieniają. W przyszłości będą mocno zindywidualizowane, nadawcy będą mogli wyświetlać spersonalizowane treści dla konkretnego odbiorcy, podobnie jak dziś wyświetlane są spersonalizowane reklamy w mediach społecznościowych. Zmienia się także konsumpcja treści, przechylająca coraz częściej szalę na model subskrypcyjny.