Komunikaty PR

Sukces China Homelife w Polsce

2017-06-19  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Cieślak
MindZone

Milczańska 16i/1
61-131 Poznań
anna.cieslak|mindzone.co| |anna.cieslak|mindzone.co
661557171
www.mindzone.co

Zakończyły się trzydniowe targi chińskich producentów China Homelife Show 2017 w podwarszawskim Nadarzynie.

 

Wszyscy uczestnicy tego największego w Polsce spotkania przedsiębiorców, zarówno ze strony wystawców, jak też odwiedzających targi przedstawicieli małych i średnich firm zgodnie podkreślali, że tegoroczna, szósta edycja była większa od poprzedniej pod względem zainteresowania ze strony odwiedzjących.

 

W tym roku targi odwiedziło 13 848 gości z 17 krajów europejskich. 

 

Wielu z polskich przedsiębiorców pojawiło się na targach chińskich producentów ze względu na udział w imprezie firm autoryzowanych przez władze chińskie. Ich zdaniem taka autoryzacja podnosi wiarygodność prowadzonych rozmów handlowych. W Polsce ponad 60 tysięcy swoich produktów zaprezentowali przedstawiciele 680 firm chińskich z 13 prowincji.

 

Nie bez znaczenia było też bezpłatne wsparcie organizatora, na które mogli liczyć wszyscy, którzy potrzebowali pomocy tłumacza lub eksperta w rozmowach B2B oraz przygotowane dla przedsiębiorców specjalnie strefy matchmakingu. Organizatorzy podkreślają jakość i liczbę odbytych spotkań biznesowych i handlowych. Podczas targów przedsiębiorcy przeprowadzili aż 377 rozmów matchmakingowych.

 

China Homelife Show co roku gromadzi również grono największych polskich firm, które od wielu lat współpracują z chińskimi producentami. Nie zabrakło też podczas imprezy największych polskich prywatnych importerów.

 

Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty eksperckie prowadzone podczas pierwszego dnia targów. Główne zagadnienia poruszane przez ekspertów dotyczyły różnych aspektów importu z Chin, procedur celnych oraz transportowych, a także aspektów kulturowych w procesie negocjacji, kontroli jakości etc. Partnerami warsztatów byli: Centrum Studiów Polska-Azja, BigChina.pl, Morska Agencja Gdynia, ChinskiRaport.pl, VERICO Experts, Korolexport, ATC Cargo, Importuj z Nami, Gerlach, Dobrykurs.pl, Broeakman Logistics.

 

Impreza odbyła się pod patronatem Wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego, Ambasadora Chińskiej Republiki Ludowej, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz marszałków 14 województw, a także izb handlowych i gospodarczych. 

 

Targi najlepszych chińskich producentów otworzyli m.in. ze strony chińskiej: Xu Jian,Ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Ms Liu Lijuan,Konsul ds. Handlowych w Polsce, Liu XiaoMing, dyrektor Miejskiej Komisji Handlowej w mieście Hangzhou, Zhu Jun, zastępca dyrektora Departamentu Handlu Prowincji Zhejiang,  Zang Yaogang,przedstawiciel Departamentu Handlu Prowincji Shandong, Chen Xu Nuan, przedstawiciel Departamentu Handlu Prowincji Guangdong, Pan Jianjun, Prezes Meorient International Exhibition. Ze strony polskiej: Ryszard Czarnecki, Wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego, Adam Struzik, marszałek województwa mazowieckiego, a także liczni przedstawiciele miast i regionów polskich oraz zagranicznych.

 

Jak podkreślali goście oraz gospodarze wydarzenia, polska edycja targów China Homelife Show jest jednym z największych i najbardziej profesjonalnych wydarzeń z udziałem wyselekcjonowanych firm chińskich w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest to pierwsze wydarzenie w naszym regionie po ogłoszeniu nowej koncepcji gospodarczej Pas i Szlak.

 

Chińscy producenci przyjechali m.in.: z 9 milionowego historycznego miasta Hangzhou, które niedawno gościło szczyt G20. To stolica jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Azji – portalu Alibaba. Chińscy goście podkreślali mocne i pozytywne wrażenie, jakie w Chinach wywarła ostatnia wizyta Premier Beaty Szydło oraz podpisanie w Warszawie dokumentu rozpoczynającego kampanię gospodarczą i inwestycyjną Pas i Szlak. 

 

Organizatorem targów jest firma MEORIENT International Exhibition Co. Ltd. Imprezę zrealizowała Warszawska Izba Gospodarcza, MindZone, TTG i Stowarzyszenie Polskich Mediów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel eBay wprowadza w Polsce „Okazje” Biuro prasowe
2017-11-23 | 11:45

eBay wprowadza w Polsce „Okazje”

W przeddzień Czarnego Piątku eBay uruchamia na polskim rynku program „Okazje”, w ramach którego limitowane oferty z darmową dostawą objęte będą rabatami od 20 do nawet 90
Handel Black Weekend w Tarasach Zamkowych, czyli aż 3 dni wyjątkowych promocji!
2017-11-22 | 14:00

Black Weekend w Tarasach Zamkowych, czyli aż 3 dni wyjątkowych promocji!

W ostatni piątek listopada na całym świecie odbywa się Black Friday – jedno z najpopularniejszych świąt skierowanych do wszystkich łowców zakupowych okazji. Od niedawna Czarny
Handel BRAK ZDJĘCIA
2017-11-22 | 10:00

E-commerce - narzędzie szefa kuchni

Rynek e-commerce zmienia sposób działania wielu biznesów, w tym również restauracji. Jest to ważny element, który wpływa na sposoby zaopatrzenia kuchni w produkty niezbędne do gotowania, jednocześnie pomagając

Kalendarium

Partner serwisu

Advertisement

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Wieczna zmarzlina na Spitsbergenie może się roztopić w ciągu 10 lat. Polscy naukowcy w ciągu roku oszacują związane z nią zmiany klimatyczne

Jednym z efektów postępującego globalnego ocieplenia jest rozmarzanie wiecznej zmarzliny w rejonie Spitsbergenu. Badaniami nad tzw. permafrostem zajmują się Polacy. W ciągu roku chcą oszacować zakres zmian klimatycznych spowodowanych roztapianiem się arktycznego zlodowacenia. Chcą oszacować zmiany klimatyczne w perspektywie 100 lat. Niedawno polscy naukowcy wykonali pierwsze pomiary w warunkach letnich na Spitsbergenie. Planowane są już kolejne pomiary.

Motoryzacja

Trwa ofensywa SUV-ów na polskim rynku motoryzacyjnym. To obecnie najszybciej rosnący segment rynku

Segment SUV-ów jest jednym najszybciej rosnącym rynku motoryzacyjnym. Ten trend chce wykorzystać DS Automobiles – najmłodsza marka w portfolio Grupy PSA, do której należy również Peugeot i Citroën. W marcu rusza ze sprzedażą naszpikowanego technologią modelu DS7 Crossback – SUVa z kategorii premium, który właśnie zadebiutował na polskim rynku. 

Problemy społeczne

Nowe kompetencje na rynku pracy pozwalają podnieść wynagrodzenie nawet o 30 proc. Pracodawcy cenią umiejętności cyfrowe i gotowość do zmiany branży

Programowanie, kompetencje cyfrowe i znajomość języków obcych – to część z kompetencji, które mogą zapewnić awans w 2018 roku. Ich zdobycie wymaga kilka miesięcy pracy i w znaczący sposób przekłada się na zarobki. Osoby, które zmienią zawód lub swoją ścieżkę kariery wewnątrz zawodu, mogą liczyć na wynagrodzenie wyższe o ok. 30 proc. Nowe kompetencje u pracowników najbardziej docenia branża związana z programowaniem.

Patronat Newserii

Polityka

Polska gospodarka po nie najlepszym 2016 roku zwiększyła tempo rozwoju. Deficyt finansów publicznych mimo dobrej koniunktury niepokoi ekonomistów

PKB Polski wyraźnie przyspiesza, a budżet po wrześniu wykazał nadwyżkę. Jednak nawet członkowie rządu przyznają, że Polska nie uniknie ani w tym, ani w przyszłym roku kilkudziesięciomiliardowego deficytu. W obliczu dobrej koniunktury budżet powinien mieć nadwyżkę, a kolejne niedobory mogą osłabić długofalowe tempo wzrostu – uważa Andrzej Rzońca, były członek Rady Polityki Pieniężnej.

Przemysł

PZL-Świdnik inwestuje 10 proc. przychodów w badania i rozwój. W ten sposób chce budować narodową markę

Krajowe zakłady PZL-Świdnik przeznaczają na innowacje prawie 10 proc. przychodów całej grupy. Koncern ma własne centrum badawczo-rozwojowe, zatrudnia ponad 650 inżynierów i odpowiada za lokalny rynek pracy. Producent, którego maszyny wykorzystuje już m.in. brytyjska Marynarka Wojenna, bierze też udział w postępowaniu MON na śmigłowce dla polskiej armii. – Zakup maszyn przez państwo byłby silnym impulsem prorozwojowym i proeksportowym. W ten sposób możemy budować narodową markę – podkreślał Krzysztof Krystowski, wiceprezes Leonardo Helicopters, w czasie Kongresu 590 w Jasionce koło Rzeszowa.