Komunikaty PR

Sukces China Homelife w Polsce

2017-06-19  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Cieślak
MindZone

Milczańska 16i/1
61-131 Poznań
anna.cieslak|mindzone.co| |anna.cieslak|mindzone.co
661557171
www.mindzone.co

Zakończyły się trzydniowe targi chińskich producentów China Homelife Show 2017 w podwarszawskim Nadarzynie.

 

Wszyscy uczestnicy tego największego w Polsce spotkania przedsiębiorców, zarówno ze strony wystawców, jak też odwiedzających targi przedstawicieli małych i średnich firm zgodnie podkreślali, że tegoroczna, szósta edycja była większa od poprzedniej pod względem zainteresowania ze strony odwiedzjących.

 

W tym roku targi odwiedziło 13 848 gości z 17 krajów europejskich. 

 

Wielu z polskich przedsiębiorców pojawiło się na targach chińskich producentów ze względu na udział w imprezie firm autoryzowanych przez władze chińskie. Ich zdaniem taka autoryzacja podnosi wiarygodność prowadzonych rozmów handlowych. W Polsce ponad 60 tysięcy swoich produktów zaprezentowali przedstawiciele 680 firm chińskich z 13 prowincji.

 

Nie bez znaczenia było też bezpłatne wsparcie organizatora, na które mogli liczyć wszyscy, którzy potrzebowali pomocy tłumacza lub eksperta w rozmowach B2B oraz przygotowane dla przedsiębiorców specjalnie strefy matchmakingu. Organizatorzy podkreślają jakość i liczbę odbytych spotkań biznesowych i handlowych. Podczas targów przedsiębiorcy przeprowadzili aż 377 rozmów matchmakingowych.

 

China Homelife Show co roku gromadzi również grono największych polskich firm, które od wielu lat współpracują z chińskimi producentami. Nie zabrakło też podczas imprezy największych polskich prywatnych importerów.

 

Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty eksperckie prowadzone podczas pierwszego dnia targów. Główne zagadnienia poruszane przez ekspertów dotyczyły różnych aspektów importu z Chin, procedur celnych oraz transportowych, a także aspektów kulturowych w procesie negocjacji, kontroli jakości etc. Partnerami warsztatów byli: Centrum Studiów Polska-Azja, BigChina.pl, Morska Agencja Gdynia, ChinskiRaport.pl, VERICO Experts, Korolexport, ATC Cargo, Importuj z Nami, Gerlach, Dobrykurs.pl, Broeakman Logistics.

 

Impreza odbyła się pod patronatem Wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego, Ambasadora Chińskiej Republiki Ludowej, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz marszałków 14 województw, a także izb handlowych i gospodarczych. 

 

Targi najlepszych chińskich producentów otworzyli m.in. ze strony chińskiej: Xu Jian,Ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Ms Liu Lijuan,Konsul ds. Handlowych w Polsce, Liu XiaoMing, dyrektor Miejskiej Komisji Handlowej w mieście Hangzhou, Zhu Jun, zastępca dyrektora Departamentu Handlu Prowincji Zhejiang,  Zang Yaogang,przedstawiciel Departamentu Handlu Prowincji Shandong, Chen Xu Nuan, przedstawiciel Departamentu Handlu Prowincji Guangdong, Pan Jianjun, Prezes Meorient International Exhibition. Ze strony polskiej: Ryszard Czarnecki, Wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego, Adam Struzik, marszałek województwa mazowieckiego, a także liczni przedstawiciele miast i regionów polskich oraz zagranicznych.

 

Jak podkreślali goście oraz gospodarze wydarzenia, polska edycja targów China Homelife Show jest jednym z największych i najbardziej profesjonalnych wydarzeń z udziałem wyselekcjonowanych firm chińskich w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest to pierwsze wydarzenie w naszym regionie po ogłoszeniu nowej koncepcji gospodarczej Pas i Szlak.

 

Chińscy producenci przyjechali m.in.: z 9 milionowego historycznego miasta Hangzhou, które niedawno gościło szczyt G20. To stolica jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Azji – portalu Alibaba. Chińscy goście podkreślali mocne i pozytywne wrażenie, jakie w Chinach wywarła ostatnia wizyta Premier Beaty Szydło oraz podpisanie w Warszawie dokumentu rozpoczynającego kampanię gospodarczą i inwestycyjną Pas i Szlak. 

 

Organizatorem targów jest firma MEORIENT International Exhibition Co. Ltd. Imprezę zrealizowała Warszawska Izba Gospodarcza, MindZone, TTG i Stowarzyszenie Polskich Mediów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Tygiel Smaków w Silesia City Center czyli przebudowa strefy gastronomicznej Biuro prasowe
2017-06-28 | 01:00

Tygiel Smaków w Silesia City Center czyli przebudowa strefy gastronomicznej

Pięć stref, plac zabaw dla dzieci, żagle akustyczne, nowoczesny wystrój i innowacyjne rozwiązania architektoniczne – tak będzie wyglądał Tygiel Smaków, czyli nowa
Handel Dobroczynność w dobie internetu
2017-06-27 | 16:40

Dobroczynność w dobie internetu

To była jedna z najbardziej udanych akcji w ramach programu Pomóż nam Pomagać, który prowadzi Bardzo Dobry Sklep (bdsklep.pl). Zaledwie w kilka dni udało uzyskać się ponad 5000
Handel Nowy salon NEONET w Chojnowie
2017-06-27 | 15:07

Nowy salon NEONET w Chojnowie

NEONET kontynuuje przyjętą strategię rozwoju i otwiera nowy salon w Chojnowie. Nowa placówka marki otworzy się już 29 czerwca imprezą Wielkiego Otwarcia, podczas której na

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Współczesne urządzenia 3D w niczym nie przypominają topornych drukarek sprzed kilku lat. Polskie firmy z tej branży przodują pod względem innowacyjności

Urządzenia służące do druku 3D to jedna z tych branż, które mają być kołem zamachowym przyszłości światowej gospodarki. Prognozy mówią o sześciokrotnym globalnym wzroście tego rynku – do ponad 30 mld dol. w ciągu najbliższych sześciu lat. Polskie firmy odnoszą w branży 3D coraz większe sukcesy, stawiając szczególnie na innowacje kompleksowe rozwiązania dla firm i użytkowników domowych. ​ 

Handel

Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. W przyszłym roku podwoi produkcję ubrań w polskich zakładach

Do końca tego roku LPP zleci polskim szwalniom i zakładom uszycie 5 mln sztuk odzieży pod marką Mohito, a w 2018 roku ta wielkość ma się podwoić. W tym samym czasie dwukrotnie wzrośnie też produkcja ubrań z metką Reserved, które zostaną uszyte w Polsce. Na zlecenie gdańskiej spółki szyje obecnie 50 krajowych zakładów. LPP zwiększa produkcję na polskim rynku, żeby usprawnić logistykę. Plusem jest też wysoka jakość produkowanych w Polsce ubrań.

Zdrowie

Na lipcowej liście refundacyjnej po raz kolejny nie znalazły się nowoczesne leki na raka prostaty. Polska niemal jedynym krajem w Europie, który ich nie refunduje

Rak prostaty to drugi najczęstszy wśród mężczyzn nowotwór złośliwy. Każdego roku w Polsce notuje się prawie 10 tys. nowych przypadków. Życie chorych na zaawansowaną postać raka prostaty nawet o kilka lat mogłyby wydłużyć nowoczesne leki hormonalne. Jednak polscy pacjenci w przeciwieństwie do tych z większości krajów UE wciąż nie mają do nich dostępu.

Problemy społeczne

Bezrobocie będzie dalej spadać. W wakacje może paść kolejny rekord

Według Głównego Urzędu Statystycznego maj był kolejnym miesiącem spadków bezrobocia. Poziom 7,4 proc. jest najniższy od ćwierćwiecza. Według prognoz w wakacje bezrobocie może spaść nawet do 7 proc., co będzie efektem zwiększonego zapotrzebowania na pracowników sezonowych w takich sektorach jak rolnictwo czy budownictwo. Zdaniem ekonomisty Marka Zubera w 2018 roku możliwe są jeszcze większe spadki stopy bezrobocia.

Konsument

Tylko 8 proc. Polaków korzysta z usług prawnika. Ponad połowa samodzielnie interpretuje przepisy albo szuka odpowiedzi w internecie i wśród znajomych

Blisko 90 proc. Polaków przynajmniej raz w roku potrzebuje porady prawnej. W razie potrzeby połowa szuka informacji samodzielnie – w internecie, mediach albo wśród znajomych. Zaledwie 8 proc. decyduje się zapłacić i skorzystać z profesjonalnej pomocy prawnika lub radcy prawnego. Polaków odstraszają wysokie koszty usług prawniczych, dlatego na polskim rynku ma się szansę upowszechnić rozwiązanie znane z zachodniej Europy – ubezpieczenia od ochrony prawnej.