Komunikaty PR

VIII Targi eHandlu - święto internetowych sprzedawców w stolicy Wielkopolski

2015-03-31  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania VIII Targi ( 0 MB )

Targi eHandlu to unikalna impreza, bo tylko tutaj jednocześnie można zapoznać się z tyloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających sprzedaż internetową.

Wśród wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: Dotpay, DPD, Komputronik, Skrill, Freshmail, FerBuy, Bold, Trusted Shops, IAI-Shop oraz wielu debiutantów, takich jak: DHL Parcel, OptiSale, Selly Shop, Spinacz.pl, FATPAK.PL, EIMAG Commerce, Mediaten, EmailLabs, bitREC, Frosmo. Poza znanymi już uczestnikom targów wystawcami, w tej edycji pojawi się kolejnych 30  firm, które nigdy wcześniej w tej imprezie nie uczestniczyły. Organizator targów Fundacja Polak 2.0 ma świadomość tego, jak trudno jest będąc właścicielem e-sklepu zapoznać się ze wszystkimi narzędziami i usługami, jakie pojawiają się na rynku. Możliwość zebrania w jednym miejscu wszystkich liczących się firm z branży e-commerce przekonuje zarówno wystawców, jak i uczestników. „Jako jednej z największych polskich firm na rynku płatności online, od lat dostarczającej innowacyjne usługi w zakresie płatności internetowych w obszarze e-commerce, nie mogło nas zabraknąć na Targach eHandlu. Zapraszamy na samo wydarzenie, jak i do naszego stoiska” - mówi Bernadetta Madej, Dyrektor Działu Handlowego Dotpay.

Jak co roku, na Targach będzie okazja, by porozmawiać osobiście nie tylko z twórcami dedykowanych dla e-sklepów aplikacji czy narzędzi, ale także z praktykami z branży. Ludźmi, którzy na co dzień testują oferowane rozwiązania i mogą wyrazić autentyczne i wartościowe opinie na temat ich skuteczności. 

Poza możliwością zapoznania się z ofertą wystawców, goście imprezy mają - jak zawsze podczas Targów eHandlu - okazję do wysłuchania wykładów w formie case study. 18 prezentacji zostało podzielonych na dwie ścieżki, odbywające się równocześnie w dwóch salach.  

Podczas paneli prezentacji swoją wiedzą podzielą się m. in.:

-Łukasz Duda, Netsprint

-Sławomir Żurawski, Poczta Polska

-Michał Flont, Nowe Kolory

-Marek Włodarczyk, optivo

-Jakub Cyran, GO.PL

-Marek Broda SALESmanago

-Florian Werner, remintrex.com

-Piotr Stencel, Sheepla

-Dominika Gankowska, Paczkomaty InPost

-Piotr Guziur, Marketing Online

-Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy

Eksperci przedstawią zagadnienia z zakresu SEO i SEM, wytłumaczą najbardziej problematyczne zagadnienia związane z nowelizacją ustawy konsumenckiej, przedstawią najnowsze narzędzia, stworzone z myślą o automatyzacji marketingu. Właściciele i osoby zarządzające e-sklepami będą mogli dowiedzieć się jak znane firmy z branży e-commerce radzą sobie z logistyką czy poprawą konwersji.

Gwarancją ciekawych prezentacji  jest fakt, że wybór tematów został oddany w ręce Internautów. Agenda powstała na podstawie listy rankingowej oddanych w sieci głosów.

Udział w Targach eHandlu i prezentacjach jest bezpłatny - wystarczy wcześniej zarejestrować się na stronie www.targiehandlu.pl. Organizator zachęca, by rejestrować się jak najszybciej, ponieważ liczba miejsc podczas paneli prezentacji jest ograniczona.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalną Biuro prasowe
2019-04-17 | 15:00

Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalną

W nowej restauracji w Europie Centralnej, na gości czekać będą specjały kuchni wietnamskiej, chińskiej i tajskiej. Te przygotowywane będą przez wykwalifikowanych, azjatyckich kucharzy.
Handel Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków
2019-04-15 | 11:00

Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków

Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty
Handel Współpraca z Turcją szansą dla polskich producentów ubrań dla dzieci
2019-04-15 | 09:50

Współpraca z Turcją szansą dla polskich producentów ubrań dla dzieci

Producenci ubrań dla dzieci muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom, do których należą m.in. silna zagraniczna konkurencja, wysokie koszty produkcji i szybkie zmiany trendów.

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.