Komunikaty PR

LIDL OTWIERA DZIEWIĄTE CENTRUM DYSTRYBUCYJNE

2017-06-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Grońska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
anna.gronska|247.com.pl| |anna.gronska|247.com.pl
22 279 11 33

200 miejsc pracy zapewni firma Lidl Polska dzięki swojej nowej inwestycji na Śląsku. 1 czerwca sieć otwiera dziewiąte Centrum Dystrybucyjne. Nowy magazyn będzie dystrybuował produkty do ponad 50 sklepów Lidl na terenie Śląska i Małopolski. Dzięki zastosowaniu licznych, ekologicznych rozwiązań inwestycja ubiega się o prestiżowy certyfikat „LEED ­– GREEN BUILDING”.

 

Nowe Centrum Dystrybucyjne Lidla znajduje się w Gródkowie w gminie Psary przy drodze krajowej 86. Jest to drugi magazyn Lidla na Śląsku. Ogrom inwestycji pokazują przede wszystkim liczby. Obiekt powstał na działce o wielkości 20 ha i posiada powierzchnię         45 000 m². Trwałość i stabilność budynku zapewnia ponad 7500 pali fundamentowych – ich całkowita długość to ponad 60 km.

 

EKO Lidl

W Centrum Dystrybucyjnym znalazło zastosowanie wiele proekologicznych rozwiązań. Jednym z najważniejszych jest zastosowanie odzysku ciepła z instalacji chłodniczej (o mocy 2 MW) zintegrowanego z niskotemperaturowym ogrzewaniem podposadzkowym, zainstalowanym w całym budynku. Długość instalacji grzewczej umieszczonej w posadzce to ponad 80 km. Przyjazna środowisku jest również sama instalacja chłodnicza: zastosowano w niej naturalny czynnik chłodniczy – amoniak. Ideę nowoczesnego i proekologicznego budownictwa uzupełniają: oświetlenie typu LED, wykorzystanie wód opadowych na potrzeby sanitarne i w celu nawadniania terenów zielonych, ściany zewnętrzne o podwyższonej izolacyjności oraz jasna membrana dachowa odbijająca promieniowanie słoneczne, redukująca tym samym nagrzewanie się samego obiektu.

 

„Stawiamy na rozwój firmy Lidl na terenie całej Polski, dlatego otwieramy nasze dziewiąte Centrum Dystrybucyjne. Nowo powstały obiekt spełnia najwyższe standardy budowlane, jest przyjazny dla środowiska naturalnego. Bardzo się cieszymy, że dzięki inwestycji tworzymy ok. 200 nowych miejsc pracy. Nasi pracownicy mogą liczyć na atrakcyjne zarobki oraz bogaty pakiet świadczeń dodatkowych”mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

 

 

 

200 miejsc pracy

Dzięki nowej inwestycji Lidla zatrudnienie znajdzie ok. 200 pracowników. Rekrutacja na poszczególne stanowiska trwała od jesieni 2016 roku. Poszukiwani byli pracownicy do takich obszarów jak m.in. komisjonowanie, przyjęcie towaru, wysyłka towaru, utylizacja, a także na stanowiska kierownicze i administracyjno-biurowe. Firma Lidl posiada silną pozycję jako pracodawca. Oferuje nie tylko atrakcyjne wynagrodzenie, ale również szereg dodatkowych świadczeń. Pracownicy są objęci bezpłatną, prywatną opiekę medyczną. Dodatkowo firma oferuje możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do ubezpieczenia medycznego i grupowego wraz z całą rodziną. Do bogatego pakietu socjalnego dochodzą bony i paczki świąteczne oraz bony okolicznościowe. We wrześniu 2016 Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem było przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” marka komunikowała swoje wartości i warunki zatrudnienia oraz możliwości rozwoju jakie im zapewnia. Głosem i twarzami kampanii byli pracownicy firmy.

 

 Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Shell we współpracy z Toyotą i Hondą rozbuduje sieć stacji wodorowych Biuro prasowe
2020-09-17 | 17:00

Shell we współpracy z Toyotą i Hondą rozbuduje sieć stacji wodorowych

Władze stanu Kalifornia dofinansowały budowę 51 punktów tankowania wodoru, które są przedmiotem wspólnego projektu Shell Hydogen, Toyoty i Hondy. Projekt otrzymał
Infrastruktura Granaria uruchamia najnowszą kładkę na Wyspę Spichrzów
2020-09-04 | 10:25

Granaria uruchamia najnowszą kładkę na Wyspę Spichrzów

Zdjecia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iPodxgpGpExB7oX0iw?e=8oXutf I etap prac nad zabudową najbardziej reprezentacyjnej części Gdańska – Wyspy Spichrzów, został oficjalnie
Infrastruktura Produkty marki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2020”
2020-08-20 | 10:52

Produkty marki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2020”

Kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO marki Cersanit zostały docenione przez ekspertów i nominowane do finału ogólnopolskiego konkursu wzorniczego

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Rząd zmienia ustawę o cyberbezpieczeństwie. Zdaniem ekspertów może to negatywnie wpłynąć na wdrażanie w Polsce sieci 5G

Projekt zmian w ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa wprowadza duże zmiany w sektorze telekomunikacyjnym i będzie mieć istotny wpływ na wdrażanie w Polsce sieci 5G. Zawarte w nich przepisy budzą wątpliwości rynkowych graczy, którzy wskazują na luki i niezgodność z innymi aktami prawnymi. Kontrowersyjny jest także tryb procedowania projektu. Trafił on do publicznych konsultacji 8 września, a na przesyłanie opinii resort cyfryzacji dał stowarzyszeniom branżowym, przedsiębiorcom i instytutom naukowym tylko 14 dni. Termin ekspresowych konsultacji upływa na początku przyszłego tygodnia. Eksperci zauważają, że termin powinien być przynajmniej dwukrotnie dłuższy.

Handel

Handel przyspiesza z cyfryzacją. Pierwsze centra handlowe w pełni zautomatyzowały swoje programy lojalnościowe

Blisko 2/3 Polaków należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego, a 72 proc. korzysta z niego w aplikacji mobilnej. Galerie stawiają mocny akcent na ich wygodę i rozbudowę o kolejne funkcjonalności. Dlatego warszawskie centra: Galeria Mokotów i Westfield Arkadia oraz wrocławska Wroclavia całkiem zdigitalizowały swój program lojalnościowy, poszerzając go o cashback, czyli zwrot części pieniędzy za zakupy. – Cyfryzacja centrów handlowych jest naturalnym procesem i będziemy dalej wychodzić naprzeciw potrzebom klientów w tym zakresie – zapowiada Kamila Mąsior, digital manager w Unibail-Rodamco-Westfield.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Nowe prawo budowlane wchodzi w życie 19 września. Uprości przygotowania do budowy domu i przyspieszy inwestycję

Nowe prawo budowlane wprowadza zmiany mające ułatwić i przyspieszyć proces inwestycyjny. Jedną z nich jest podział projektu budowlanego na trzy odrębne części. Prostsze ma być uzyskanie pozwolenia na budowę oraz przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę, a dodatkowo zwiększy się lista inwestycji, które nie będą wymagały pozwoleń. Nowe prawo ułatwi też legalizację części samowoli budowlanych. – Usystematyzowanie przepisów sprawi, że łatwiej będzie zwykłemu Kowalskiemu – ocenia Konrad Młynkiewicz z Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.

Motoryzacja

Śląsk wspiera innowacyjne firmy technologiczne. Doinwestuje m.in. budowę pierwszej w pełni polskiej baterii dla samochodów elektrycznych

Ponad 260 zgłoszonych projektów i 20 mln zł na dokapitalizowanie małych i średnich firm, które inwestują w nowe technologie – to efekt działalności Śląskiego Funduszu Rozwoju. Projekt jest elementem Śląskiego Pakietu dla Gospodarki realizowanego przez samorząd województwa w ramach uzupełnienia rządowej tarczy antykryzysowej. – Inwestycje, w które się angażujemy, wpisują się w globalne trendy, takie jak elektromobilność, zielona energia czy automatyka i robotyka. To pierwszy krok do transformacji gospodarczej regionu śląskiego – mówi Marcin Wilk, prezes zarządu Śląskiego Funduszu Rozwoju.