Komunikaty PR

LIDL OTWIERA DZIEWIĄTE CENTRUM DYSTRYBUCYJNE

2017-06-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Grońska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
anna.gronska|247.com.pl| |anna.gronska|247.com.pl
22 279 11 33

200 miejsc pracy zapewni firma Lidl Polska dzięki swojej nowej inwestycji na Śląsku. 1 czerwca sieć otwiera dziewiąte Centrum Dystrybucyjne. Nowy magazyn będzie dystrybuował produkty do ponad 50 sklepów Lidl na terenie Śląska i Małopolski. Dzięki zastosowaniu licznych, ekologicznych rozwiązań inwestycja ubiega się o prestiżowy certyfikat „LEED ­– GREEN BUILDING”.

 

Nowe Centrum Dystrybucyjne Lidla znajduje się w Gródkowie w gminie Psary przy drodze krajowej 86. Jest to drugi magazyn Lidla na Śląsku. Ogrom inwestycji pokazują przede wszystkim liczby. Obiekt powstał na działce o wielkości 20 ha i posiada powierzchnię         45 000 m². Trwałość i stabilność budynku zapewnia ponad 7500 pali fundamentowych – ich całkowita długość to ponad 60 km.

 

EKO Lidl

W Centrum Dystrybucyjnym znalazło zastosowanie wiele proekologicznych rozwiązań. Jednym z najważniejszych jest zastosowanie odzysku ciepła z instalacji chłodniczej (o mocy 2 MW) zintegrowanego z niskotemperaturowym ogrzewaniem podposadzkowym, zainstalowanym w całym budynku. Długość instalacji grzewczej umieszczonej w posadzce to ponad 80 km. Przyjazna środowisku jest również sama instalacja chłodnicza: zastosowano w niej naturalny czynnik chłodniczy – amoniak. Ideę nowoczesnego i proekologicznego budownictwa uzupełniają: oświetlenie typu LED, wykorzystanie wód opadowych na potrzeby sanitarne i w celu nawadniania terenów zielonych, ściany zewnętrzne o podwyższonej izolacyjności oraz jasna membrana dachowa odbijająca promieniowanie słoneczne, redukująca tym samym nagrzewanie się samego obiektu.

 

„Stawiamy na rozwój firmy Lidl na terenie całej Polski, dlatego otwieramy nasze dziewiąte Centrum Dystrybucyjne. Nowo powstały obiekt spełnia najwyższe standardy budowlane, jest przyjazny dla środowiska naturalnego. Bardzo się cieszymy, że dzięki inwestycji tworzymy ok. 200 nowych miejsc pracy. Nasi pracownicy mogą liczyć na atrakcyjne zarobki oraz bogaty pakiet świadczeń dodatkowych”mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

 

 

 

200 miejsc pracy

Dzięki nowej inwestycji Lidla zatrudnienie znajdzie ok. 200 pracowników. Rekrutacja na poszczególne stanowiska trwała od jesieni 2016 roku. Poszukiwani byli pracownicy do takich obszarów jak m.in. komisjonowanie, przyjęcie towaru, wysyłka towaru, utylizacja, a także na stanowiska kierownicze i administracyjno-biurowe. Firma Lidl posiada silną pozycję jako pracodawca. Oferuje nie tylko atrakcyjne wynagrodzenie, ale również szereg dodatkowych świadczeń. Pracownicy są objęci bezpłatną, prywatną opiekę medyczną. Dodatkowo firma oferuje możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do ubezpieczenia medycznego i grupowego wraz z całą rodziną. Do bogatego pakietu socjalnego dochodzą bony i paczki świąteczne oraz bony okolicznościowe. We wrześniu 2016 Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem było przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” marka komunikowała swoje wartości i warunki zatrudnienia oraz możliwości rozwoju jakie im zapewnia. Głosem i twarzami kampanii byli pracownicy firmy.

 

 Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Bilet iTaxi dostępny we Wrocławiu, Lublinie, Łodzi i Rzeszowie Biuro prasowe
2020-01-09 | 15:00

Bilet iTaxi dostępny we Wrocławiu, Lublinie, Łodzi i Rzeszowie

iTaxi, czołowy dostawca usług taksówkowych, udostępnia w kolejnych miastach przełomowy Bilet iTaxi. Od teraz mieszkańcy Wrocławia, Lublina, Łodzi i Rzeszowa mogą korzystać
Infrastruktura Dobry plan przyspiesza kompletację – case study
2020-01-02 | 15:11

Dobry plan przyspiesza kompletację – case study

Dynamicznie rosnąca liczba zamówień, także tych charakterystycznych dla e-commerce, z niewielkimi ilościami towaru, to z jednej strony znak dobrej koniunktury, lecz z drugiej
Infrastruktura Zarządzanie oświetleniem mimo braku linii DALI
2020-01-02 | 11:16

Zarządzanie oświetleniem mimo braku linii DALI

Zarządzanie oświetleniem mimo braku linii DALI TRILUX LiveLink – intuicyjny system zarządzania oświetleniem działający w oparciu o protokół DALI zostaje wzbogacony o

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Cyberataki wśród najpoważniejszych zagrożeń dla biznesu. Ściganie hakerów wciąż pozostaje dużym wyzwaniem

Prawie 40 proc. firm uznaje incydenty cybernetyczne za najważniejsze ryzyko biznesowe na świecie – wynika z Barometru Ryzyk Allianz 2020. Globalnie zajmują one pierwsze miejsce, a w Polsce trzecie wśród największych zagrożeń dla przedsiębiorców. Chociaż walka z hakerami jest coraz bardziej zacięta, to wciąż pozostaje dużym wyzwaniem. Ostatnie lata były bardzo aktywne pod względem tworzenia nowych regulacji, zarówno na forum unijnym, jak i krajowym. Jak podkreśla prezes ISSA Polska Tomasz Wodziński, w polskim systemie wciąż brakuje jednak edukacji, która przyczyniłaby się do większej świadomości zagrożeń wśród internautów, a z drugiej – regulacji poprawiających ściganie cyberprzestępstw.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Finanse

1,3 mln gospodarstw domowych w Polsce jest dotkniętych ubóstwem energetycznym. Brakuje rozwiązań dla tego problemu

Niskie dochody, wysokie koszty energii i niedostateczna efektywność energetyczna budynków to główne przyczyny ubóstwa energetycznego. W Polsce boryka się z tym problemem ok. 10 proc. gospodarstw domowych, czyli 3,35 mln osób. Największe ryzyko związane z zapewnieniem ciepła dotyczy rodzin zamieszkujących domy jednorodzinne na wsi. – Liczymy, że Europejski Zielony Ład da impuls polskim władzom, aby zajęły się tym tematem – zakładają analitycy Forum Energii.

Transport

W Polsce jest zbyt mało stacji do tankowania pojazdów LNG. To hamuje rozwój rynku tego paliwa

Udział LNG w transporcie morskim i drogowym będzie rósł. – To paliwo przyszłości: ekologiczne, bardziej ekonomiczne, cichsze i jednocześnie szeroko dostępne – ocenia Marcin Płocharski z Polskiej Platformy LNG. Skroplony gaz ziemny sprawdzi się w transporcie drogowym pod warunkiem rozwoju odpowiedniej infrastruktury. W Polsce działają zaledwie cztery punkty ładowania, a pojazdów napędzanych LNG jest nieco ponad pół tysiąca. Na podobną barierę napotyka wykorzystanie LNG jako paliwa w transporcie morskim.

Telekomunikacja

Polskim firmom będzie trudniej o projekty z Europejskiej Agencji Kosmicznej. Koniec mechanizmu wsparcia napędzi konkurencję z innymi państwami

Po siedmioletnim okresie przejściowym zakończył się specjalny program wsparcia dla polskich firm, który miał za zadanie ułatwić im budowanie kompetencji w sektorze kosmicznym. Tym samym Polska weszła w etap dojrzałego członkostwa w Europejskiej Agencji Kosmicznej, a krajowe przedsiębiorstwa będą teraz mierzyć się w otwartych przetargach z zagraniczną konkurencją. Jak podkreśla dr Aleksandra Bukała z Polskiej Agencji Kosmicznej, zainteresowanie tą branżą jest duże i rośnie. Siłą polskiego sektora kosmicznego jest to, że tworzą go głównie podmioty MŚP, które cechują się dużą kreatywnością i elastycznością. Z kolei brak doświadczenia, zaplecza i kapitału to obszary, które wciąż wymagają nadgonienia w stosunku do innych państw.