Komunikaty PR

Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy

2018-02-09  |  11:20
Do pobrania Adrino ( 0.09 MB )

Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Partnerstwo pozwala Adrino na dostarczenie klientom jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych w kanale mobile.

Adrino i Meetrics będą współpracowały w zakresie weryfikacji widoczności reklam, czyli viewability. Jest to wskaźnik, który określa, jaki procent odsłon danej reklamy znajdował się w polu widzenia użytkownika, dzięki czemu mógł on zapoznać się z jej treścią.

Widoczność reklamy to wskaźnik, który docelowo pozwala nam zwiększyć jakość i efektywność kampanii. Zarówno na rynkach europejskich, jak i w Polsce popularność i znaczenie tego parametru stale rosną. Uważamy, że wraz z rozwojem rynku reklamy mobilnej w Polsce, branża powinna dążyć do ciągłego udoskonalania narzędzi pomiaru skuteczności i wypracowywania standardów zwiększających zaufanie klientów. Naszym celem jest ciągłe rozwijanie technologii pozwalających na weryfikację kampanii mobilnych, a co za tym idzie – proponowanie klientom rozwiązań jak najlepiej realizujących ich cele biznesowe. Współpraca z Meetrics pozwoli nam robić to jeszcze skuteczniej niż do tej pory – mówi Grzegorz Chyliński, CEO Adrino.

Meetrics zajmuje się pomiarem widoczności reklam od 2008 r. Zgodność wykorzystywanych przez firmę narzędzi z rynkowymi standardami potwierdza certyfikat amerykańskiej organizacji Media Rating Council, dotyczący pomiaru widoczności zarówno dla kampanii display, jak i video (w tej kategorii firma otrzymała certyfikat MRC jako pierwszy europejski podmiot), a także internetu mobilnego i aplikacji. Meetrics odpowiada m.in. za weryfikację viewability kampanii display realizowanych za pośrednictwem Facebooka.

 Dbałość o jakość oferty, wiedza i zaawansowane technologicznie rozwiązania sprawiają, że Adrino to lider w swojej kategorii. Jesteśmy dumni, że Adrino jako pierwsza firma specjalizująca się w mobile mediach dołączyła do grona naszych klientów – dodaje Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics.

 

O Adrino

Adrino to największa w Polsce sieć reklamy mobilnej. Emitowane przez Adrino reklamy obecne są w ponad 320 serwisach www i 100 aplikacjach oraz odnotowują ponad 1,55 miliarda odsłon miesięcznie. Zespół firmy tworzy kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów. Adrino współpracuje z największymi wydawcami i domami mediowymi w Polsce, dostarczając usługi takie jak tworzenie kampanii reklamowych w mobilnych wersjach serwisów www, portalach i aplikacjach, dostarczanie mobilnych rozwiązań marketingowych i technologii służącej do realizacji, pomiaru i optymalizacji kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2020-01-23 | 17:00

Trzy „życia” baterii do samochodów elektrycznych

Baterie do samochodów elektrycznych mogą pełnić o wiele więcej funkcji niż tylko zapewnianie napędu. Mają ogromny potencjał i mogą przyczynić się do pozytywnego wykorzystania energii również przed ich zastosowaniem w
IT i technologie RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID
2020-01-23 | 15:50

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o
IT i technologie RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID
2020-01-23 | 15:50

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Do 2050 roku domy jednorodzinne w Polsce z zakazem emisji dwutlenku węgla. Osiągnięcie celu wymaga zwiększenia skali termomodernizacji i wdrożenia skutecznych przepisów

Wszystkie budynki w Unii Europejskiej do 2050 roku mają zostać zdekarbonizowane. To cel znowelizowanej unijnej dyrektywy dotyczącej charakterystyki energetycznej budynków (EPBD), którą Polska powinna wprowadzić w życie do 10 marca 2020 roku. Tymczasem w naszym kraju tylko 1 proc. budynków jednorodzinnych jest energooszczędnych, a niemal 70 proc. jest ogrzewanych przy użyciu węgla i wymaga modernizacji. Eksperci przekonują, że aby osiągnąć ten cel, konieczne jest zwiększenie skali termomodernizacji do minimum 3 proc. A do tego potrzebne są skuteczne wdrożenie przepisów i wzrost świadomości społecznej.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Inwestycje

Najem drożeje, choć nie tak szybko jak mieszkania. Stawki w największych miastach są podobne do zachodnioeuropejskich

Koszty najmu w grudniu były o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przy 13-proc. tempie wzrostu cen mieszkań może się to wydawać niewiele, ale i tak stawki najmu w największych miastach są porównywalne z tymi w miastach Europy Zachodniej. – Przy obecnych cenach stopa zwrotu wynosi średnio 7 proc., ale jak ktoś kupił mieszkanie taniej dwa–trzy lata temu, to może zarobić ok. 10–12 proc. – mówi Jarosław Sadowski z Expandera. Na opłacalność tych inwestycji wpływ będzie mieć skala ewentualnego spowolnienia gospodarczego.

Farmacja

Koncerny farmaceutyczne nie nadążają z produkcją szczepionek. Niedługo może zabraknąć też preparatów stosowanych w medycynie podróży

W aptekach i hurtowniach brakuje szczepionek m.in. przeciwko ospie, śwince i HPV, ponieważ koncerny farmaceutyczne nie nadążają z ich produkcją. Problemy ciągną się od listopada, ale niektórych preparatów nie ma już od wielu miesięcy. W trudnej sytuacji znaleźli się zarówno pacjenci, którzy nie mogą kontynuować cyklu szczepień, jak i część samorządów. Z kolei lekarze spodziewają się, że niedługo zabraknie również szczepionek stosowanych w medycynie podróży, ponieważ w okresie ferii wielu Polaków wyjeżdża na egzotyczne wakacje za granicą.

Handel

Kolejne proekologiczne zmiany w McDonald’s. Od dziś znikają plastikowe słomki

Każdego roku ok. 8 mln ton odpadów z tworzyw sztucznych trafia do mórz i oceanów. W walce ze skażeniem dużą rolę ma do odegrania globalny biznes. Ze względu na skalę oddziaływania wprowadzane przez niego zmiany przyczyniają się do ograniczenia zanieczyszczeń i wpływają na nawyki klientów. Sieć restauracji McDonald’s walkę z plastikiem rozpoczęła od wymiany sztućców na 100-proc. recyklingowane. Teraz przyszedł czas na plastikowe słomki, kubeczki do lodów McFlurry i patyczki do balonów, które zostaną wymienione na papierowe odpowiedniki. Takich zmian będzie więcej. Sieć pracuje nad nowymi rozwiązaniami i podkreśla, że nie będą one zauważalne dla klientów, ale odczuwalne dla środowiska.