Komunikaty PR

Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy

2018-02-09  |  11:20
Do pobrania Adrino ( 0.09 MB )

Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Partnerstwo pozwala Adrino na dostarczenie klientom jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych w kanale mobile.

Adrino i Meetrics będą współpracowały w zakresie weryfikacji widoczności reklam, czyli viewability. Jest to wskaźnik, który określa, jaki procent odsłon danej reklamy znajdował się w polu widzenia użytkownika, dzięki czemu mógł on zapoznać się z jej treścią.

Widoczność reklamy to wskaźnik, który docelowo pozwala nam zwiększyć jakość i efektywność kampanii. Zarówno na rynkach europejskich, jak i w Polsce popularność i znaczenie tego parametru stale rosną. Uważamy, że wraz z rozwojem rynku reklamy mobilnej w Polsce, branża powinna dążyć do ciągłego udoskonalania narzędzi pomiaru skuteczności i wypracowywania standardów zwiększających zaufanie klientów. Naszym celem jest ciągłe rozwijanie technologii pozwalających na weryfikację kampanii mobilnych, a co za tym idzie – proponowanie klientom rozwiązań jak najlepiej realizujących ich cele biznesowe. Współpraca z Meetrics pozwoli nam robić to jeszcze skuteczniej niż do tej pory – mówi Grzegorz Chyliński, CEO Adrino.

Meetrics zajmuje się pomiarem widoczności reklam od 2008 r. Zgodność wykorzystywanych przez firmę narzędzi z rynkowymi standardami potwierdza certyfikat amerykańskiej organizacji Media Rating Council, dotyczący pomiaru widoczności zarówno dla kampanii display, jak i video (w tej kategorii firma otrzymała certyfikat MRC jako pierwszy europejski podmiot), a także internetu mobilnego i aplikacji. Meetrics odpowiada m.in. za weryfikację viewability kampanii display realizowanych za pośrednictwem Facebooka.

 Dbałość o jakość oferty, wiedza i zaawansowane technologicznie rozwiązania sprawiają, że Adrino to lider w swojej kategorii. Jesteśmy dumni, że Adrino jako pierwsza firma specjalizująca się w mobile mediach dołączyła do grona naszych klientów – dodaje Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics.

 

O Adrino

Adrino to największa w Polsce sieć reklamy mobilnej. Emitowane przez Adrino reklamy obecne są w ponad 320 serwisach www i 100 aplikacjach oraz odnotowują ponad 1,55 miliarda odsłon miesięcznie. Zespół firmy tworzy kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów. Adrino współpracuje z największymi wydawcami i domami mediowymi w Polsce, dostarczając usługi takie jak tworzenie kampanii reklamowych w mobilnych wersjach serwisów www, portalach i aplikacjach, dostarczanie mobilnych rozwiązań marketingowych i technologii służącej do realizacji, pomiaru i optymalizacji kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyfrowa rzeźba w centrum Warszawy Biuro prasowe
2019-11-12 | 15:00

Cyfrowa rzeźba w centrum Warszawy

Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-11-11 | 01:00

Jesienna promocja cash-back na drukarki etykiet Brother

Brother uruchamia jesienną promocję cash-back „Etykietuj z Brother”. Pierwszych 500 klientów, którzy od 1 listopada 2019 r. do końca roku zakupi wybrane drukarki etykiet Brother, a następnie zgłosi  zakupione
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-11-08 | 15:22

Co ma największy wpływ na przyszłość firmy?

Duża część zarządzających europejskimi przedsiębiorstwami (51%) uznaje, że czynniki zewnętrzne mają większy wpływ na sukces firmy, niż ich własne decyzje czy działania. Znaczący odsetek badanych uważa, że ten trend będzie

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Na tegoroczne święta Polacy wydadzą średnio 1,7 tys. zł. Tylko co trzeci zamierza na nich oszczędzać

Do świąt Bożego Narodzenia pozostało mniej niż półtora miesiąca. Na ich organizację w tym roku najwięcej – ponad 2 tys. zł – zamierzają przeznaczyć rodziny z dziećmi – wynika z Barometru Providenta. Większość badanych, bo aż 84 proc., zapowiada, że sfinansuje świąteczne wydatki z bieżącego budżetu, a tylko 4 proc. przyznaje, że pomogą im w tym środki z programów socjalnych. 80 proc. Polaków spodziewa się znaleźć pod choinką prezenty, a wśród najbardziej pożądanych są biżuteria, perfumy, kosmetyki, elektronika i małe AGD.

Prawo

Ciepłownictwo ma problemy z rentownością. Pod koniec przyszłego roku mogą pojawić się przerwy w dostawach ciepła

Wskaźniki rentowności w ciepłownictwie systemowym i płynności finansowej przedsiębiorstw z tego sektora są niepokojąco niskie. – Oznacza to brak środków na konieczne inwestycje i zwiększa ryzyko upadłości oraz przerw w dostawach ciepła, które mogą pojawić się w końcówce przyszłego albo na początku 2021 roku, jeżeli nie zmieni się model regulacji w ciepłownictwie – prognozuje Jacek Szymczak, prezes IGCP. Poprawa rentowności sektora jest o tyle istotna, że w najbliższym czasie czeka go wiele wyzwań związanych z dostosowywaniem się do regulacji unijnych i wymogów środowiskowych.

Problemy społeczne

Wrocławskie firmy będą wspierać start młodych na rynku pracy. Od grudnia ruszy Klub Młodego Przedsiębiorcy

Klub Młodego Przedsiębiorcy pomoże młodzieży Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania świadomie wkroczyć na rynek pracy, zdobyć kompetencje zawodowe lub założyć własną firmę. Zainicjowany przez Europejski Fundusz Leasingowy Klub Młodego Przedsiębiorcy wystartuje w grudniu. Wciąż mogą się zapisywać firmy, które chcą włączyć się w rozwój lokalnej społeczności i umożliwić młodym odbywanie praktyk wakacyjnych w swoim przedsiębiorstwie. Program obejmuje na razie tylko Wrocław, ale docelowo będzie rozszerzony również na inne miasta w Polsce.

Handel

Zwalnia konsolidacja przemysłu spożywczego. Przejęcia czekają jeszcze rozdrobniony rynek mięsny

– Przejęcia na rynku spożywczym w ostatnim roku, a nawet i w dłuższym okresie, znacznie spowolniły w stosunku do tego, co miało miejsce wcześniej – mówi Jan Kolański, prezes Grupy Colian. Jak ocenia, na rynku nie zostało już zbyt wielu graczy do przejęcia, ale proces konsolidacji wciąż może jeszcze dotknąć mocno rozdrobniony w tej chwili przemysł mięsny.