Komunikaty PR

Cherrypick Games testuje Project Fames

2018-08-10  |  10:00

Cherrypick Games – notowany na NewConnect, warszawski producent gier mobilnych –  rozpoczął soft-launch nowej gry z gatunku idle clicker – Project Fame. Gra zostanie wydana na kilku wybranych rynkach, w celu zbadania reakcji i zachowań graczy. Pierwsze przeprowadzone przez spółkę testy wypadły bardzo pomyślnie. Dedykowany kobietom tytuł trafi na rynek jeszcze w tym roku. 


Po wprowadzeniu do fazy soft-launch największego tytułu Cherrypick Games – My Beauty Spa: Stars & Stories, przyszedł czas na przetestowanie kolejnej gry dedykowany płci pięknej – Projekt Fame. Produkt należy do zdobywającego coraz większą popularność gatunku – idle clicker. – Gracz poprzez wykonanie prostej czynności klikania przycisku, zdobywa nagrody i bonusy, za które może kupić m.in. atrakcyjne przedmioty lub dodatkowe umiejętności przydatne w czasie rozgrywki. Gatunek dość nieoczekiwanie zdobył olbrzymią popularność wśród graczy, dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich naszą propozycję clickera. – informuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. 
W Project Fame gracz wcieli się w postać młodej businesswoman, która stawia swoje pierwsze kroki w budowaniu własnego imperium pełnego luksusowych kurortów, ekskluzywnych butików i salonów SPA. Użytkownik będzie rywalizował z innymi graczami o tytuł najjaśniejszej gwiazdy biznesu wprost z Hollywoodzkich bulwarów.  
Zanim Project Fame trafił do soft-launch przeszedł pierwsze testy, podczas których studio sprawdziło zainteresowanie graczy tytułem, wyświetlając jego reklamę w wybranych kanałach. – Wyniki, które uzyskał Project Fame są bardzo dobre. Wskaźnik pokazujący zainteresowanie graczy naszym projektem (Engagement rate), wyniósł 95 proc. Aż 67,5 proc. użytkowników chciało pobrać grę, widząc tylko jej reklamę (click to install). To wyniki zdecydowanie lepsze od średniej dla tego typu produktów. – dodaje Marcin Kwaśnica. 
Gra dostępna będzie na telefony komórkowe i tablety. Tytuł zostanie wydany w IV kwartale br. 
Do końca roku deweloper chce także wydać My Beauty Spa: Stars & Stories – tytuł bazujący na sprawdzonych założeniach dotychczasowego hitu spółki – My Hospital, który dzięki milionowym pobraniom, osiągnął wielki sukces monetyzacyjny. Gra od dwóch tygodni jest testowana w soft-launch na kilku wybranych przez spółkę rynkach. Wskaźnik User Aqusition jest o prawie połowę lepszy od tego, który w analogicznym okresie testów osiągnął My Hospital. Najbliższe tygodnie spółka poświęci na analizę poziomu retencji gry oraz  dopracowanie modelu monetyzacji. 
 
W I kwartale 2019 roku premierę będzie miał projekt z gatunku visual novel – Crime Stories. Twórcy gry zaplanowali dla graczy mroczne thrillery, kryminały pełne tajemniczych historii, oraz wątki romantyczne. Kluczowym autorem książek do gry jest znana pisarka Lisa Brunette, autorka narracji do Choices, gry która od wydania wygenerowała ok. 120 mln USD.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Huawei prezentuje AI + Digital Platform Biuro prasowe
2018-10-15 | 11:45

Huawei prezentuje AI + Digital Platform

Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zgodnie z hasłem „Power of the Platform”, Huawei Enterprise Business Group podzieliła się wiedzą, w jaki sposób nowa strategia dla platformy
IT i technologie Huawei uruchamia Atlas Intelligent Computing Platform
2018-10-15 | 11:10

Huawei uruchamia Atlas Intelligent Computing Platform

Na HUAWEI CONNECT 2018 Huawei zaprezentował inteligentną platformę obliczeniową Atlas, zasilaną przez serię układów AI Huawei Ascend oraz heterogeniczne komponenty obliczeniowe.
IT i technologie Huawei i Audi ogłaszają wspólne innowacje w dziedzinie automatycznej jazdy
2018-10-15 | 11:10

Huawei i Audi ogłaszają wspólne innowacje w dziedzinie automatycznej jazdy

Na HUAWEI CONNECT 2018 firmy Huawei i Audi przedstawiły swoje plany współpracy w dziedzinie inteligentnych pojazdów podłączonych do Internetu (ICV – inteligent connected

Kalendarium

Infrastruktura

Tylko co trzecia firma budowlana z optymizmem patrzy w przyszłość. Sytuacja branży będzie uzależniona od wzrostu gospodarczego i dostępu do pracowników

Ponad połowa firm budowlanych z sektora MŚP uważa, że sytuacja społeczno-gospodarcza w minionej dekadzie sprzyjała rozwojowi budownictwa w Polsce. Tylko co trzecia (37 proc.) jednak ocenia, że będzie ona sprzyjająca również w ciągu najbliższych 10 lat. Najczęściej wskazywaną barierą przyszłego rozwoju branży są braki kadrowe – wynika z badania „Budownictwo przyszłości. Pod lupą” opracowanego przez EFL.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Obawa przez cyberatakami hamuje inwestycje firm w nowe technologie. Tylko zabezpieczenie całej sieci może ograniczyć zagrożenia

W 70 proc. firm obawy przed zapewnieniem odpowiedniego poziomu cyberbezpieczeństwa spowalniają projekty cyfryzacji – wynika z badań firmy Cisco. Obawy są uzasadnione, ponieważ w 2017 roku ponad 80 proc. firm padło ofiarą ataku hakerskiego. Eksperci podkreślają, że zabezpieczenie tylko urządzeń końcowych nie wystarczy, zwłaszcza w przemyśle. Cyberbezpieczeństwo powinno być wbudowane w infrastrukturę sieciową firm i stale uaktualniane w odpowiedzi na nowo wykrywane zagrożenia.

Handel

W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa na zagranicznych rynkach, ale sprzedaje tam niewiele

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020 roku – już 70 mld zł. To wciąż prężnie rosnący segment sprzedaży, odpowiadający dziś za 7 proc. zakupów przy globalnej średniej na poziomie 10 proc. Polskie e-sklepy w większości są już obecne na zagranicznych rynkach, ale stawiają pierwsze kroki jeszcze dość ostrożnie. Sprzedaż zagraniczna stanowi zaledwie 6 proc. wartości ogółu sprzedaży – wynika z najnowszego raportu „Wyzwania e-commerce”, przygotowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Warunkiem sukcesu za granicą jest dobre przygotowanie i dostosowanie działalności do wymagań zagranicznych klientów.

Firma

Microsoft stworzył modelową Fabrykę Przyszłości. Dzięki nowej technologii będzie można analizować dane z maszyn, planować produkcje i wykrywać awarie

Sektor produkcyjny otwiera się na nowy trend, jakim jest cyfrowa transformacja. Analiza danych zbieranych z maszyn produkcyjnych pozwoli lepiej planować proces produkcji i szybko reagować na potencjalne awarie, a co za tym idzie –ograniczyć koszty napraw. Microsoft stworzył koncept modelowej Fabryki Przyszłości, który pokazuje, jakie korzyści niesie za sobą pełna transformacja cyfrowa całego procesu produkcji. Wyzwaniem dla branży jest zapewnienie bezpieczeństwa nie tylko wykorzystywanych danych, lecz także pracy maszyn i całego procesu wytwarzania.