Komunikaty PR

Fabrykacen.pl pionierem nowych funkcjonalności allegro

2018-02-13  |  09:00
Biuro prasowe

Fabrykacen.pl jest marką oferującą obuwie oraz akcesoria sportowe i streetwear znanych marek. W listopadzie, tuż przed Black Friday, uruchomiony został dedykowany system e-commerce brandu, zintegrowany z portalem aukcyjnym allegro. Takie rozwiązanie pozwala na prowadzenie skutecznej sprzedaży w obu kanałach z szeregiem funkcjonalności, które oferuje portal.

Marka Fabrykacen.pl dotychczas realizowała sprzedaż online wyłączenie poprzez portal allegro. Sprzedawca istnieje w serwisie od 7 lat i z powodzeniem obsługuje nawet kilka tysięcy zamówień miesięcznie. Konto marki poprzez wysoki poziom sprzedaży oraz lata aktywności jest doskonale wypozycjonowane i uzyskało status “Super Sprzedawcy”. Wraz z rozwojem firmy, zdecydowano się na wdrożenie systemu e-commerce, który oprócz zarządzania sprzedażą online odpowiedzialny jest za obsługę aukcji marki na portalu allegro, ich automatyzację oraz sprawne zarządzanie oboma kanałami sprzedaży.

System e-commerce z zasięgiem allegro

System e-commerce marki jest zintegrowany z portalem allegro. Dzięki temu, sklep online oraz aukcje są zarządzane z tego samego wewnętrznego panelu, ułatwiając prace nad obsługą procesów sprzedaży i eliminując tym samym ryzyko błędów. Zakup z poziomu systemu e-commerce może powodować m.in. zmniejszenie dostępności produktów na allegro. Może dziać się również odwrotnie, zakup poprzez allegro będzie zmniejszał stan magazynowy sklepu online. Istnieje również możliwość tworzenia customowych strategii synchronizacji stanów magazynowych, które marka może wykorzystywać. Oprócz danych o stanach magazynowych, synchronizowane są również zamówienia, dane klientów oraz informacje o płatnościach itd. Prace deweloperskie prowadzone były równolegle na trzech płaszczyznach. Wymagały stworzenia dedykowanego sklepu online, następnie zaimportowania aukcji z portalu allegro do wewnętrznego panelu zarządzania systemem, wspólnego ze sklepem online oraz integracji z systemem magazynowym Streamsoft Verto, aby wszystkie dane ze sklepu online i aukcji zewnętrznych były synchronizowane i zawsze aktualne.

Dedykowany sklep Fabrykacen.pl zapewnia sprawną obsługę sprzedaży online oraz posiada wiele funkcjonalności, które usprawniają i automatyzują procesy logistyczne i magazynowe. Ze względu na grupę docelową klientów sklepu, wprowadzono interesujące rozwiązanie umożliwiające kontakt poprzez komunikator Facebook Messenger z fanpage sklepu.

Import kilku tysięcy aukcji

Podczas prac wdrożeniowych dużym wyzwaniem był proces zaimportowania wszystkich aukcji z portalu allegro do systemu e-commerce. W chwili rozpoczęcia prac przez zespół i-systems, marka posiadała na portalu niemal 10.000 trwających aukcji. Znaczną stratą dla firmy byłoby zamknięcie tak popularnych aukcji i tworzenia ich na nowo w serwisie z pomocą nowego systemu e-commerce. Wdrożono więc rozwiązanie, które masowo zaciągało do systemu, wszystkie aukcje z allegro wraz z całą historią, a następnie kontynuowano ich zarządzanie z poziomu systemu e-commerce. W czasie prac deweloperskich, portal allegro wprowadził zmiany. Do dotychczasowego WebAPI, dodano również funkcjonalności REST API i konieczne były kolejne prace nad dostosowaniem systemu do nowych wymagań portalu. Po zakończonym procesie integracji Fabrykacen.pl operuje teraz jednolitym przebiegiem realizacji zamówień z portalu aukcyjnego i systemu e-commerce. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu obu stron oraz znacznej wiedzy klienta o projekcie.

Nowe REST API allegro

Allegro REST API to nowy interfejs programistyczny oparty o architekturę REST. Pozwala on na wymianę informacji między portalem allegro a system e-commerce i stwarza nowe możliwości komunikowania się z portalem. Rozwiązanie to stwarza nowe możliwości sprzedażowe, umożliwia modyfikację ceny w aktualnie trwających aukcjach i pobieranie informacji o warunkach sprzedaży, ułatwiając tym samym codzienną obsługę dużej sprzedaży. Zespół i-systems wraz z przedstawicielami Fabrykacen.pl przygotowali kompletny mechanizm, który umożliwia wdrażanie aktualnych i przyszłych metod, które pojawią się w REST API allegro, aby z powodzeniem wspierać sprzedaż na portalu.

Dzięki efektywnej kooperacji i-systems z firmą klienta, Fabrykacen.pl stała się pionierem funkcjonalności oferowanych przez allegro, opartych o WebAPI i REST API. Ponadto, poprzez dedykowane rozwiązania, dysponuje ona szerokim pakietem narzędzi sprzedażowych. Stworzono rozwiązania polegające na możliwości zarządzania stanami magazynowymi z poziomu karty produktu i listingu produktów w panelu administratora w systemie. Zaprojektowano także narzędzie masowego przypisywania warunków reklamacji, zwrotów i wymian towarów do jednego konta. Zmodernizowano również system płatności. System e-commerce Fabrykacen.pl zintergrowany z portalem allegro jest stale rozwijany i optymalizowany w ramach długofalowej współpracy marki z i-systems. Dzięki temu synchronizacja danych pomiędzy systemem e-commerce a portalem jest sprawniejsza. Na bieżąco następuje również reakcja na kolejne zmiany wprowadzane przez portal aukcyjny.

Nowy wygląd aukcji

Portal allegro w najbliższym czasie będzie wprowadzać nowe zasady publikacji ofert. Zmiany dotyczą wyglądu aukcji, warunków zamieszczanych zdjęć przedmiotów, oddzielenie warunków oferty od opisu przedmiotów oraz obowiązkowych parametrów, które musi posiadać każda aukcja. Modyfikacje mają przynieść korzyść kupującym. Głównym ich celem jest jak największa przejrzystość ofert i uporządkowanie zasobów. Zmiany zostały przygotowane również z myślą o internautach mobilnych, ale podyktowane są także kwestiami bezpieczeństwa. Marka Fabrykacen.pl jest w pełni przygotowana na zmiany wprowadzane przez portal. Jest pierwszym sklepem stworzonym przez i-systems, który ma wprowadzone nowe zasady publikacji ofert. Duże zaangażowanie klienta w projekt pozwoliło i-systems na wdrożenie rozwiązań takich jak: opis aukcji w nowej, zunifikowanej formie wraz z dostosowaniem zmian obowiązujących wobec zdjęć produktów, informacji o produkcie, warunkach zamówienia oraz innych, obowiązkowych elementów. Dodatkowo, dzięki rozwiązaniom opartym o REST API, firma ma również możliwość modyfikacji opisów, layoutu oraz warunków cenowych w trwających aukcjach.

Dzięki stworzeniu dedykowanego systemu e-commerce i jego zaawansowanej integracji z portalem allegro, sklep Fabrykacen.pl znacznie rozwija sprzedaż online, zyskuje zaufanie klientów i jest zawsze krok przed konkurencją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2020-04-03 | 14:45

Huawei P40 Pro nowym królem rankingu DxOMark

Model Huawei P40 Pro z innowacyjnym aparatem fotograficznym Ultra Vision Leica o rozdzielczości 50 MP i rekordowej wielkości sensora na poziomie 1/1,28”, został uznany przez ekspertów DxOMark za najlepszy smartfon fotograficzny na
IT i technologie IFS Remote Assistance z technologią MR pozwala zwiększyć efektywność usług
2020-04-03 | 11:30

IFS Remote Assistance z technologią MR pozwala zwiększyć efektywność usług

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje o wprowadzeniu na rynek rozwiązania IFS Remote Assistance™, najnowocześniejszego produktu opartego na technologii
IT i technologie Praca zdalna – codzienność w niecodziennych czasach
2020-04-02 | 16:00

Praca zdalna – codzienność w niecodziennych czasach

Pandemia COVID-19 na całym świecie spowodowała, że praca zdalna przestała być jedynie dodatkowym udogodnieniem dla pracowników,stając się wymogiem i bazową formą pracy w wielu

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Transport

Branża transportowa nie skorzysta na tarczy antykryzysowej. Bez realnej pomocy przewoźników czeka fala upadłości

– Branża transportowa znalazła się w tragicznej sytuacji, przewoźnicy stoją pod ścianą – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak podkreśla, przedsiębiorcy bardzo liczyli na rozwiązania zawarte w rządowej tarczy antykryzysowej, ale ta praktycznie nie objęła branży transportowej. Bez rządowej kroplówki i zastrzyku finansowania czeka ją fala upadłości. Część właścicieli firm działających w branży, która zatrudnia ponad 0,5 mln pracowników, już rozpoczęła zwolnienia.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Alior modernizuje swoje oddziały. Stawia także na rozwój usług online

Klienci bankowości oczekują przede wszystkim wygody, a budowanie ich pozytywnych doświadczeń jest opłacalne. Co drugi klient poleci usługi banku, z którego jest usatysfakcjonowany wynika z badań PwC. Alior Bank prowadzi szeroko zakrojone analizy satysfakcji i potrzeb klientów i na tej podstawie rozpoczął już proces modernizacji swoich placówek. Stawia na ich digitalizację oraz zapewnienie klientom komfortu i dyskrecji, a dodatkowo każda z nich ma też być proekologiczna. 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Infrastruktura

Jerzy Kurella: 1,5 mld dol. od Gazpromu trzeba przeznaczyć na racjonalne inwestycje w wydobycie krajowe oraz produkcję biogazu

Cena gazu w kontrakcie jamalskim była nierynkowa i przez lata zawyżana – uznał Trybunał Arbitrażowy w Sztokholmie, który wydał wyrok kończący ponad pięcioletni spór o zmianę formuły ceny gazu pomiędzy rosyjskim Gazpromem i PGNiG na korzyść polskiej spółki. Nakazał też wstecznie zmienić sposób naliczania ceny gazu w kontrakcie jamalskim. Nowa formuła będzie ściśle powiązana z notowaniami tego surowca w Europie Zachodniej. PGNiG szacuje, że w związku z tą zmianą Gazprom będzie musiał zwrócić jej nadpłatę w wysokości 1,5 mld dol., czyli ok. 6,2 mld zł. – Ta kwota powinna zostać przeznaczona na racjonalnie prowadzone inwestycje w wydobycie krajowe oraz technologie związane z produkcją biogazu – zauważa były prezes spółki Jerzy Kurella.