Komunikaty PR

iRobot marka nr 1 na świecie

2017-10-04  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Grafika ( 0.34 MB )

Instytut badawczy Euromonitor International przeprowadził analizę rynku robotów odkurzających w skali globalnej. Uzyskane wyniki wykazały, że najczęściej wybieraną marką w tej kategorii produktowej jest iRobot. Tym samym firma została uhonorowana odznaczeniem „Marka nr 1 na świecie w sprzedaży robotów odkurzających”.

 

iRobot Corporation jest światowym pionierem i liderem w dziedzinie domowej robotyki. W 2002 roku ta amerykańska firma wprowadziła na rynek pierwszego robota odkurzającego – Roomba. W ciągu 15 lat produkty marki iRobot znacząco się rozwinęły, stając się wyznacznikiem trendów i jakości w robotyce domowej.  Roboty odkurzające stały się bardziej dostępne i popularne na całym świecie.  Od momentu wprowadzenia robotów sprzątających, firma sprzedała ponad 20 milionów tych urządzeń, z czego już 200 tysięcy znalazło nabywców w Polsce.

Według najnowszych badań Euromonitor International – iRobot jest światowym liderem w sprzedaży robotów odkurzających. W wyniku przeprowadzonej analizy iRobot otrzymał odznaczanie „Marka nr 1 na świecie w sprzedaży robotów odkurzających”, na podstawie danych wielkości sprzedaży z 2016 r. To odznaczenie jest potwierdzeniem, że marka iRobot cieszy się największym zaufaniem wśród klientów na całym świecie. Udziały firmy na wszystkich rynkach w segmencie powyżej 200 USD przekraczają 60%, a w Polsce wartościowy udział marki iRobot w sprzedaży robotów odkurzających przekracza 80%.

 

Euromonitor International

Euromonitor International jest instytucją badawczą o zasięgu globalnym. Dostarcza strategicznych badań na temat poszczególnych gałęzi gospodarki, przedsiębiorstw, rynków i konsumentów na całym świecie. Dzięki 40-letniemu doświadczeniu na rynkach rozwiniętych i wschodzących, metoda badawcza Euromonitor International opiera się na unikalnej kombinacji specjalistycznej wiedzy branżowej i ekspertyz badawczych w poszczególnych krajach.

 

Wszechstronny, międzynarodowy zasięg i doskonałe rozeznanie na rynku dóbr konsumpcyjnych, B2B i branżach usługowych sprawiają, że badania Euromonitor International są bardzo przydatnym zasobem zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Kompleksowe dane Euromonitor International  są wykorzystywane przez firmy ze 106 krajów świata. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Chmura pomocna, ale… Biuro prasowe
2019-01-18 | 11:00

Chmura pomocna, ale…

Przechowywanie danych w chmurze staje się coraz popularniejsze. Dostawcy prześcigają się w oferowaniu coraz atrakcyjniejszych ofert kusząc dużą pojemnością, atrakcyjnymi cenami lub
IT i technologie Insight Venture Partners inwestuje 500 milionów dolarów w firmę Veeam
2019-01-18 | 11:00

Insight Venture Partners inwestuje 500 milionów dolarów w firmę Veeam

Veeam® Software, lider rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, które umożliwiają inteligentne zarządzanie danymi, poinformował, że fundusz venture capital Insight Venture
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-01-17 | 14:48

Ricoh na Integrated Systems Europe 2019

  Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą

CES 2019

Polityka

Rekordowo długie zawieszenia działania amerykańskiej administracji rządu nie przełoży się na dolara. Obciąży za to PKB

Tzw. shutdowny nie są w amerykańskiej polityce i gospodarce niczym nowym. Obecny jest jednak o tyle wyjątkowy, że trwa rekordowo długo, gdyż piątek będzie 28. dniem funkcjonowania administracji na zwolnionych obrotach. Zdaniem głównego ekonomisty Banku Pekao SA Marcina Mrowca obecna sytuacja zostanie wkrótce zakończona, by gospodarka nie poniosła zbyt dużych strat. Ameryka i świat i tak wchodzą w okres wolniejszego wzrostu.

Media i PR

Media społecznościowe borykają się z kłopotami wizerunkowymi i testują nowości. Główny kierunek to rozwój wideo

Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. Widać było też, z jakimi problemami borykają się od dłuższego czasu – mówi Maciej Przybylski, redaktor PRoto.pl. Jak podkreśla, social media – zwłaszcza Facebook – w ostatnim roku mocno inwestowały w rozwój wideo i testowały nowe rozwiązania. Za to marki, które zamierzają podjąć współpracę z influencerami, powinny w tym roku uważać na oszustów, sztucznie kreujących popularność.

Farmacja

Chorzy na szpiczaka mnogiego potrzebują nowych opcji terapeutycznych. Wciąż czekają na odpowiedź Ministerstwa Zdrowia

Onkolodzy i pacjenci apelują do resortu zdrowia o rozszerzenie możliwości terapeutycznych w leczeniu szpiczaka plazmocytowego. Wystosowana w listopadzie petycja w sprawie refundacji kolejnego leku pozostaje na razie bez odpowiedzi ministerstwa. Szpiczak może się stać chorobą przewlekłą, ale do tego potrzebne są nowe terapie – podkreślają przedstawiciele Fundacji Carita – Żyć ze szpiczakiem.

Problemy społeczne

Choroby serca wciąż najgroźniejszym zabójcą Polaków. Kardiolodzy dysponują coraz skuteczniejszą bronią

Rok 2018 był bardzo udany dla polskiej kardiologii. Rozpoczęliśmy na poziomie systemowym skoordynowane działania, których celem jest poprawa jakości leczenia pacjentów kardiologicznych i zmniejszenie śmiertelności spowodowanej chorobami układu sercowo-naczyniowego – mówi prof. Piotr Ponikowski, prezes Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Wśród wyzwań współczesnej kardiologii nadal priorytetem pozostaje profilaktyka i wdrażanie innowacyjnych procedur i technologii.