Komunikaty PR

iRobot marka nr 1 na świecie

2017-10-04  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Grafika ( 0.34 MB )

Instytut badawczy Euromonitor International przeprowadził analizę rynku robotów odkurzających w skali globalnej. Uzyskane wyniki wykazały, że najczęściej wybieraną marką w tej kategorii produktowej jest iRobot. Tym samym firma została uhonorowana odznaczeniem „Marka nr 1 na świecie w sprzedaży robotów odkurzających”.

 

iRobot Corporation jest światowym pionierem i liderem w dziedzinie domowej robotyki. W 2002 roku ta amerykańska firma wprowadziła na rynek pierwszego robota odkurzającego – Roomba. W ciągu 15 lat produkty marki iRobot znacząco się rozwinęły, stając się wyznacznikiem trendów i jakości w robotyce domowej.  Roboty odkurzające stały się bardziej dostępne i popularne na całym świecie.  Od momentu wprowadzenia robotów sprzątających, firma sprzedała ponad 20 milionów tych urządzeń, z czego już 200 tysięcy znalazło nabywców w Polsce.

Według najnowszych badań Euromonitor International – iRobot jest światowym liderem w sprzedaży robotów odkurzających. W wyniku przeprowadzonej analizy iRobot otrzymał odznaczanie „Marka nr 1 na świecie w sprzedaży robotów odkurzających”, na podstawie danych wielkości sprzedaży z 2016 r. To odznaczenie jest potwierdzeniem, że marka iRobot cieszy się największym zaufaniem wśród klientów na całym świecie. Udziały firmy na wszystkich rynkach w segmencie powyżej 200 USD przekraczają 60%, a w Polsce wartościowy udział marki iRobot w sprzedaży robotów odkurzających przekracza 80%.

 

Euromonitor International

Euromonitor International jest instytucją badawczą o zasięgu globalnym. Dostarcza strategicznych badań na temat poszczególnych gałęzi gospodarki, przedsiębiorstw, rynków i konsumentów na całym świecie. Dzięki 40-letniemu doświadczeniu na rynkach rozwiniętych i wschodzących, metoda badawcza Euromonitor International opiera się na unikalnej kombinacji specjalistycznej wiedzy branżowej i ekspertyz badawczych w poszczególnych krajach.

 

Wszechstronny, międzynarodowy zasięg i doskonałe rozeznanie na rynku dóbr konsumpcyjnych, B2B i branżach usługowych sprawiają, że badania Euromonitor International są bardzo przydatnym zasobem zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Kompleksowe dane Euromonitor International  są wykorzystywane przez firmy ze 106 krajów świata. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Teoria rozproszenia: jak AI pomoże pracownikom w utrzymaniu koncentracji Biuro prasowe
2021-06-24 | 13:00

Teoria rozproszenia: jak AI pomoże pracownikom w utrzymaniu koncentracji

Jak wynika z badań w ciągu typowego dnia pracy nasza koncentracja ulega rozproszeniu ponad 400 razy. Atakowani jesteśmy przez wiele bodźców z różnych źródeł: pocztę
IT i technologie Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2021 - Global Edition
2021-06-24 | 11:31

Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2021 - Global Edition

Kobiece liderki w branży nowych technologii są wśród nas - to nasze matki, siostry, żony, córki, przyjaciółki. Wspierają, inspirują i motywują do działania, a z
IT i technologie Image Games zawiera współpracę z Anshar Studios, aby wyprodukować grę RPG
2021-06-24 | 11:00

Image Games zawiera współpracę z Anshar Studios, aby wyprodukować grę RPG

Image Games to spółka założona przez Movie Games i Platige Image, studio produkcji i postprodukcji znane z cinematików dla największych na świecie producentów gier (m.in.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Pierwszy na świecie pasażerski pociąg wodorowy może być produkowany w Polsce. Od przyszłego roku zacznie regularnie kursować w Niemczech

Produkowany w fabrykach Alstomu w Niemczech i Polsce Coradia iLint to pierwszy na świecie pasażerski pociąg z napędem wodorowym. To cichy i bezemisyjny pojazd, który emituje tylko wodę i parę wodną. Na zakup pociągów na wodór zdecydowały się już Niemcy, Austria, a także Francja i Włochy. Jeśli spłynęłyby także zamówienia z Polski, takie pojazdy mogłyby zastąpić pociągi o tradycyjnym napędzie. Dla Polski, której 74 proc. transportu kolejowego nadal opiera się na węglu, a duża część tras wciąż pozostaje niezelektryfikowana, wykorzystanie wodoru na kolei to szansa na znaczące redukcje emisji CO2, ale i szansa w globalnym wyścigu technologii wodorowych. Pojazd właśnie zadebiutował na polskich torach podczas testów eksploatacyjnych na torze koło Wrocławia.

Konsument

Złamana noga czy zapalenie wyrostka robaczkowego na zagranicznych wakacjach mogą kosztować kilkadziesiąt tysięcy euro. Odpowiednia polisa turystyczna pokryje te koszty

Mimo pandemii COVID-19 79 proc. Polaków planuje do końca sierpnia tego roku wyjechać na wakacje, a około połowy z nich wybierze podróż za granicę – wynika z raportu opublikowanego przez Europejską Komisję Podróży. Na tle innych europejskich nacji Polacy są największymi optymistami, jeśli chodzi o ryzyka związane z zagranicznymi wyjazdami. Warto jednak zainwestować w polisę turystyczną, która pozwoli – w razie potrzeby – przełożyć podróż na inny termin, a w razie choroby czy wypadku zapewni pomoc medyczną i pokryje jej koszty. W niektórych krajach koszty leczenia przykładowo w przypadku zapalenia wyrostka robaczkowego albo złamania nogi mogą sięgać kilkudziesięciu tysięcy euro. Warto się upewnić, czy polisa zawiera też ochronę na wypadek zarażenia koronawirusem.

Handel

Handel podrobionymi lekami dotyczy głównie aptek internetowych. W dobie COVID-19 skala fałszerstw wzrosła

Wartość podrabianych produktów farmaceutycznych w globalnym obrocie opiewa na 4 mld euro, a proceder ten jest napędzany przez silny popyt, wysokie marże zysku i niskie ryzyko wykrycia. Z raportu Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) oraz Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) wynika, że liczba fałszywych lub wadliwych leków w obiegu wzrosła wraz z rozwojem aptek internetowych i rynku przesyłek – 96 proc. wszystkich skonfiskowanych podróbek znajdowało się właśnie w paczkach lub listach. Najczęściej były to antybiotyki i suplementy. W czasie pandemii pojawiły się także fałszywe testy, a nawet szczepionki na COVID-19.

Media i PR

Większość polskich internautów nie chce płacić za treści dostępne w sieci. Akceptowalna opłata to 10–20 zł miesięcznie

Ponad 80 proc. Polaków korzystających z internetu uważa, że treści dostępne w sieci powinny być bezpłatne, a 22 proc. jest gotowych płacić, ale za ograniczenie liczby wyświetlanych reklam – wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Nie sprzyja to rozwojowi modeli subskrypcyjnych na rynku mediów, ale pod znakiem zapytania stawia także model biznesowy oparty na bezpłatnych treściach finansowanych z wpływów reklamowych. Jak podkreślają eksperci, dalszy scenariusz zależy od rozwoju rynku reklamy internetowej. W optymistycznym scenariuszu z płatnych serwisów informacyjnych za cztery lata będzie korzystać nawet połowa internautów.