Komunikaty PR

Maksymalna ochrona danych z Verbatim Tough MAX USB

2018-03-13  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Patrycja Mazur
East Side Consulting

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
mazur|east-side-consulting.pl| |mazur|east-side-consulting.pl
696052814
east-side-consulting.com/
Do pobrania inf.pras. ( 3.84 MB )

Związki KyronMAX ™ są produkowane przez firmę Piper Plastics, która podobnie jak Verbatim jest spółką należącą do grupy Mitsubishi Chemical. Ten niesamowity materiał znalazł zastosowanie w wielu branżach, m.in. w przemyśle lotniczym, medycznym czy motoryzacyjnym. Jego stosunek rozciągłości do masy jest wyższy niż w przypadku stali.

ToughMAX USB Drive stworzony z zastosowaniem KryonMAX™ jest niezwykle wytrzymały i nie straszne mu:

  • Miażdżenie do 2,250kg*
  • Zanurzenie w wodzie do głębokości 30m*
  • Ekstremalne temperatury: od -25°C do 150°C*

Video: https://youtu.be/Ppu5UNUNrdU

"Verbatim jest częścią grupy Mitsubishi Chemical, dzięki czemu może korzystać z unikalnych technologii materiałowych opracowanych na użytek innych branż" - mówi Chris Chalder, kierownik ds. Rozwoju produktów pamięci masowych i optycznych firmy Verbatim. "Choć bardzo lekkie, związki KyronMAX ™ są wyjątkowo wytrzymałe i zapewniają wspaniały materiał obudowy, który jest odporny na wszystko i chroni dane przed fizycznymi uszkodzeniami dysku."

Zalecana cena detaliczna ToughMAX USB Drive to 109,99 zł w wersji 64GB (PN 49332), 49,99 za 32GB (PN 49331) oraz 42,99 zł za 16GB (PN 49330).

* Dane na podstawie zewnętrznych testów SGS. Rzeczywista wydajność może się różnić.

 

Zdjęcia do pobrania: https://www.verbatim.de/de/prod/toughmax-usb-20-drive-64gb-49332/

O Verbatim

Verbatim jest wiodącą globalną firmą w dziedzinie przechowywania danych i oświetlenia LED z szeroką gamą produktów obejmującą aplikacje dla klientów indywidualnych i profesjonalnych. Firma Verbatim kształtuje rozwój urządzeń do przechowywania danych od 1969 roku i jest światowym dostawcą mediów optycznych (Blu-ray, DVD i CD). Firma sprzedaje także pamięci flash, zewnętrzne rozwiązania do przechowywania dysków twardych, szeroką gamę akcesoriów komputerowych, włókna z tworzyw sztucznych dla branży poligraficznej 3D i filtry wodne pod marką Cleansui.

Verbatim jest spółką zależną Mitsubishi Chemical Media należącą do Mitsubishi Chemical Corporation, jednej z największych na świecie firm chemicznych, która intensywnie inwestuje w badania i rozwój w wielu różnych sektorach.

Zasady działania firmy opierają się na pomaganiu ludziom żyć w zdrowy, wygodny i zrównoważony sposób. Verbatim jest obecny w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i w obu Amerykach, podsiada również swoje biura w większości krajów na świecie. Główna siedziba firmy znajduje się w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.verbatim.com.

O Piper Plastics

Należąca do koncernu Mitsubishi Chemical spółka Piper Plastics oferuje klientom gotowe elementy oraz kompletne rozwiązania dla potrzeb inżynieryjnych, łącząc zaawansowane technologie produkcyjne z najnowszą technologią polimerów. Firma Piper Plastics jest uznawana na całym świecie, jako wiodący producent wysokiej jakości materiałów polimerowych oraz precyzyjnie obrabianych i formowanych wtryskowo elementów z placówkami w Chandler, AZ, Libertyville, IL i Rayong w Tajlandii. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.piperplastics.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie DataArt odnotowała rekordowe przychody w 2018 roku Biuro prasowe
2019-02-19 | 11:57

DataArt odnotowała rekordowe przychody w 2018 roku

Przychody DataArt, firmy zajmującej się konsultingiem technologicznym na skalę globalną, wyniosły w 2018 roku 140 milionów dolarów, o 13 procent więcej niż w ubiegłym roku i
IT i technologie Nowe rozwiązania Mantar dla bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych.
2019-02-19 | 09:00

Nowe rozwiązania Mantar dla bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych.

  Wraz z rozwojem nowych technologii przesyłu informacji- najpierw telewizja kablowa, a z czasem Internet i technologie światłowodowe- pojawił się popyt na nowy rodzaj obudów
IT i technologie Polskie technolgie mają kobiecą twarz
2019-02-19 | 01:00

Polskie technolgie mają kobiecą twarz

  Najnowsze dane Eurostatu opublikowane 11 lutego z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet w Nauce potwierdzają, że Polki znalazły się wysoko ponad średnią unijną jeśli chodzi o

Kalendarium

CES 2019

Firma

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych. Przez 10 lat przybyło dwa razy więcej powierzchni handlowej, trzy razy więcej biur i magazynów

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika z analizy CBRE, będącej odpowiedzią na #10yearschallenge. Ostatnia dekada na rynku nieruchomości komercyjnych to przede wszystkim diametralne zmiany. Nie tylko znacznie przybyło nowych budynków w każdym segmencie, lecz także zmieniła się ich jakość. W kolejnych latach na rynek największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania użytkowników oraz rozwój nowych technologii.

Bankowość

Nowa strategia banku Citi Handlowy oparta na innowacyjnych technologiach. Do 2021 roku cyfryzacja obejmie klientów, pracowników i usługi banku

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych oraz technologie chmurowe – te obszary zamierza rozwijać Citi Handlowy w ramach cyfrowej transformacji, która jest głównym filarem nowej strategii do 2021 roku. Jeszcze w tym półroczu bank wdroży system, który pozwoli udzielać finansowania klientom w oparciu o biometrię twarzy. W obszarze detalicznym Citi postawi na bankowość kontekstową – bank dostępny zawsze wtedy, gdy klient go potrzebuje. Cyfrowa transformacja ma objąć również pracowników banku. 

Konsument

Klienci Volvo stopniowo odchodzą od diesla, za to rośnie popularność hybryd. W krótkim czasie koncern chce kilkukrotnie zwiększyć ich sprzedaż

Ubiegły rok był najlepszym w dotychczasowej historii Volvo na polskim rynku. Marka po raz szósty z rzędu pobiła swój rekord sprzedaży i zanotowała 15-proc. wzrost. Wyraźnym trendem jest stopniowe odchodzenie od silników diesla – w ubiegłym roku wybrało je 60 proc. kierowców, ale rok wcześniej było to 76 proc. Hybrydy wciąż stanowią niecałe 2 proc., ale ich popularność rośnie skokowo. W ciągu kilkunastu miesięcy koncern chce zwielokrotnić ich sprzedaż. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też SUV-y, które w Polsce stanowią 70 proc. sprzedaży Volvo.

Firma

Rynek pracy przechodzi transformację. Wymuszają ją nowe technologie, starzejące się społeczeństwo i brak pracowników

Niedobory siły roboczej, zmiany demograficzne i rosnący udział technologii to dziś główne czynniki, które przeobrażają rynek pracy w Europie. Wpływają na niego również zmieniające się oczekiwania młodych pracowników, którzy szukają nowych sposobów zatrudnienia. Wszystko to wymaga zmian w edukacji i legislacji, tak by zapewnić rynkowi pracy większą elastyczność i dopasować go do potrzeb przedsiębiorstw. Polska może czerpać dobre wzorce z takich państw jak Niemcy, Szwajcaria czy Wielka Brytania.