Komunikaty PR

Nowoczesny e-commerce z wyjątkowymi kosmetykami - horex.pl

2018-03-01  |  09:30
Biuro prasowe

Polskie przedsiębiorstwa widzą, jaki wielki potencjał ma e-commerce. Rynek staje się coraz bardziej zatłoczony w marki konkurencyjne i niełatwo jest zaistnieć nowym brandom. W 2013 roku, w kraju nad Wisłą, funkcjonowało około 12 000 sklepów internetowych. Obecnie to ponad 25 000 systemów sprzedaży online. Aby zyskać lojalne grono klientów i odnieść sukces w sprzedaży internetowej, trzeba posiadać ciekawy pomysł, zainwestować w nowoczesne oprogramowanie i mieć niegasnącą motywację do stałego rozwoju systemu e-commerce. Taką właśnie marką jest horex.pl.

Firma horex.pl skierowana jest do osób szukających w sieci wysokojakościowych i ekologicznych produktów z branży beauty & health. Obecnie sklep internetowy Horex.pl oferuje ponad 25 000 kosmetyków polskich i zagranicznych marek. Nowoczesny sklep online umożliwia zakupienie zarówno ekskluzywnych i rzadko dostępnych kosmetyków, jak i produktów pielęgnacyjnych sprawdzonych producentów. Klienci podczas zamawiania produktów makijażowo-pielęgnacyjnych, idealnie dopasowanych do specyfiki skóry, mogą także zakupić artykuły gospodarstwa domowego, a już wkrótce również zdrową żywność, zioła i suplementację diety.

Firma, od samego początku, nastawiona jest na długofalowy rozwój systemu sprzedaży, który pozwoli na wdrożenie skrojonych na miarę rozwiązań. Jest to niezwykle istotne, ponieważ marka pragnie budować aktywną relację z klientami poprzez: porady ekspertów, rekomendacyjny charakter czy możliwość dodania przez klienta fotografii z produktem zakupionym w sklepie horex.pl. To właśnie nieograniczone możliwości rozwoju i dopasowanie pod indywidualne potrzeby zdecydowały o wyborze dostawcy oprogramowania. Za wszelkie prace wdrożeniowe odpowiadała firma i-systems.

System sprzedaży horex.pl tworzony był w CI. Ciągła integracja to jedna z dwunastu praktyk programowania ekstremalnego, pojegająca na częstym łączeniu prac zespołu programistycznego poprzez włączenie ich do repozytorium. Cechą CI są automatyczne testy, przeprowadzane natychmiast po wprowadzeniu zmiany. Dla marek, wdrożenie sklepu internetowego w CI oznacza szybszy Time to Market oraz dostęp do zawsze aktualnej wersji systemu.

Pełna integracja z hurtownią

System e-commerce horex.pl został w pełni zintegrowany z jedną z największych na terenie Polski południowo-wschodniej hurtownią, posiadającą w swojej ofercie produkty najbardziej znanych marek kosmetycznych. Integracja systemów pozwoliła na pobieranie z hurtowni wszelkich danych produktowych oraz stanów magazynowych. Zazwyczaj system e-commerce tego typu dane pobiera z systemu ERP, jednak w tym przypadku nie było takiej potrzeby. System e-commerce horex.pl umożliwia bowiem wystawienie dokumentów księgowych, takich jak faktury czy korekty do faktur. Ponadto, umożliwia nadawanie marży na zakupione w hurtowni produkty. Administrator systemu może ustalić wysokość marży automatycznie na całą kategorię np. kremy do twarzy lub, chcąc zrobić ciekawą promocję, na pojedynczy produkt.

Co ciekawe, po dokonaniu przez klienta zamówienia w sklepie internetowym horex.pl, informacja wysyłana jest do hurtowni, która zajmuje się przygotowaniem oraz wysyłką zamówienia. Ten model logistyczny nazywa się dropshippingiem. Z roku na rok zyskuje on na popularności, także wśród dużych marek.

Firma horex.pl umożliwia swoim klientom wiele sposobów dostarczenia zamówienia. Dla osób, które nie mają możliwości oczekiwania na kuriera i wolą same odebrać produkt w dogodnym dla siebie miejscu i czasie, firma oferuje wysyłkę paczki do wybranego przez klienta kiosku Ruchu lub stacji paliw Orlen.

Miejsce zakupu i zdobywania wiedzy

Firmie horex.pl zależało na wdrożeniu sklepu internetowego, pozwalającego w sposób komfortowy zakupić ulubione kosmetyki, a jednocześnie będącego miejscem, w którym klientki otrzymają wartościowe informacje na temat najlepszych marek z branży beauty & health. Dużą uwagę skupiono więc na części wizualnej oraz stworzeniu nowoczesnego logotypu marki. Te prace również powierzono i-systems.

Oferta asortymentowa sklepu online zaprezentowana została w formie kafli, w których pierwsze trzy zawsze przedstawiają czasową ofertę promocyjną. Na kaflach widoczny jest zegar pokazujący ile zostało do zakończenia specjalnej oferty. Użytkownikowi sklepu wraz z przewijaniem zawartości ekranu pojawiają się kolejne produkty. Karty poszczególnych produktów wyświetlają się w oknach dialogowych, dzięki czemu klient zawsze porusza się w obrębie sklepu, bez niepotrzebnego otwierania nowych kart przeglądarki. Karta produktowa może zawierać nie tylko wysokiej jakości fotografie, ale również video i opinie klientów oraz zdjęcia klientów, którzy korzystają z danego asortymentu. Sklep internetowy horex.pl wyposażony został także w leksykon zawierający opisy m.in.: producentów, ciekawych zabiegów pielęgnacyjnych czy serii kosmetyków.

Plany na dalszy rozwój

Firma horex.pl przy współpracy z i-systems, nadal aktywnie rozwija system e-commerce. Na podstawie przeprowadzanych audytów, wdrażane są funkcjonalności, dopasowane do specyfiki firmy. W najbliższych planach marki jest m.in.: nawiązanie współpracy z partnerami afiliacyjnych, wdrożenie inteligentnego systemu rekomendacji oraz uruchomienie programu lojalnościowego. W kolejnych etapach uruchomione zostaną rozbudowane listy życzeń oraz aplikacja “stwórz własny zestaw”.

System e-commerce dostępny jest pod adresem: horex.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej Biuro prasowe
2021-12-01 | 13:00

Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

Le Pont, działająca w oparciu o model operacyjny Power of One, ma ułatwić globalnym i regionalnym klientom dostęp do światowej klasy usług i wiedzy, zgromadzonych w trzech centrach
IT i technologie Nowe technologie, czyli czas na wdrożenie IoT
2021-11-30 | 15:00

Nowe technologie, czyli czas na wdrożenie IoT

Przyspieszona transformacja doprowadziła do pojawienia się nowych sposobów wykorzystywania technologii. Firmy na całym świecie dotknęły skutki pandemii COVID-19. Jednym z nich było
IT i technologie (Cyber)Bezpieczeństwo danych podczas świątecznych przygotowań
2021-11-30 | 14:30

(Cyber)Bezpieczeństwo danych podczas świątecznych przygotowań

Aż 79% Polaków planowało kupić prezent na święta, z czego 49,8% określało, że zrobi to online – wynika z badania „Świąteczny portfel Polaków 2020”

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.

Handel

Inflacja i wzrost kosztów produkcji uderzają w polskie firmy. Część z nich szuka okazji do ograniczenia wzrostów, inwestując za granicą

Zgodnie z nowymi danymi GUS inflacja w listopadzie wyniosła 7,7 proc. To wynik nienotowany od 21 lat. Wzrosty cen trapią też inne europejskie gospodarki. W październiku ceny w całej UE były wyższe o 4,4 proc. r/r, co jest najwyższym odczytem od co najmniej 1997 roku, od kiedy Eurostat podaje dane. Dynamiczny wzrost cen i zerwane w pandemii łańcuchy dostaw przekładają się na utrudnienia w działalności polskich firm. Jednym ze sposobów na ich ograniczenie może być międzynarodowa ekspansja. – Część polskich firm dostrzegła dla siebie duże możliwości przejmowania zagranicznych podmiotów albo rozwijania się za granicą właśnie dzięki temu, że na niektórych rynkach sytuacja nie zmienia się aż tak dynamicznie – mówi Maciej Bałabanow z Funduszu Ekspansji Zagranicznej PFR TFI.

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Ochrona środowiska

Grupa PGE zagospodaruje odpady z instalacji OZE. Buduje w tym celu ośrodek innowacji w Bełchatowie

Boom inwestycyjny w sektorze OZE pociąga za sobą konieczność zagospodarowania części z wyeksploatowanych farm wiatrowych czy fotowoltaicznych. Ze zużytych paneli PV można odzyskać m.in. aluminium, szkło i metale szlachetne. Metody recyklingu instalacji OZE wciąż są jednak niedoskonałe i mało wydajne kosztowo. Nad ich rozwojem ma pracować bełchatowskie Centrum Badań i Rozwoju GOZ, którego budowę zainaugurowała w tym tygodniu Grupa PGE. Placówka zacznie działać w 2022 roku. Ma też opracowywać rozwiązania, które pozwolą optymalnie wykorzystywać odpady poprzemysłowe z energetyki konwencjonalnej. W skali roku to miliony ton popiołów, żużli i gipsu, które z powodzeniem można wykorzystać np. w budownictwie.

Bankowość

Polacy nie potrafią otwarcie rozmawiać o pieniądzach. Dużym problemem jest upomnienie się o zwrot pożyczki

Rozmowy o pieniądzach są kłopotliwe dla Polaków zarówno wtedy, gdy toczą się wśród znajomych, jak i w gronie najbliższej rodziny. Prawie 30 proc. Polaków do 35. roku życia stresuje się podczas porównywania swoich zarobków z innymi. W pozostałych grupach wiekowych takie rozmowy wywołują stres u co czwartej osoby. To wnioski z badania ING Banku Śląskiego m.in. na temat codziennych rozmów o finansach. – W naszej kulturze pieniądze są często uznawane za temat tabu i wciąż obecny jest stereotyp, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają – zauważa dr Agata Trzcińska, psycholożka ekonomiczna z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.