Komunikaty PR

Nowoczesny e-commerce z wyjątkowymi kosmetykami - horex.pl

2018-03-01  |  09:30
Biuro prasowe

Polskie przedsiębiorstwa widzą, jaki wielki potencjał ma e-commerce. Rynek staje się coraz bardziej zatłoczony w marki konkurencyjne i niełatwo jest zaistnieć nowym brandom. W 2013 roku, w kraju nad Wisłą, funkcjonowało około 12 000 sklepów internetowych. Obecnie to ponad 25 000 systemów sprzedaży online. Aby zyskać lojalne grono klientów i odnieść sukces w sprzedaży internetowej, trzeba posiadać ciekawy pomysł, zainwestować w nowoczesne oprogramowanie i mieć niegasnącą motywację do stałego rozwoju systemu e-commerce. Taką właśnie marką jest horex.pl.

Firma horex.pl skierowana jest do osób szukających w sieci wysokojakościowych i ekologicznych produktów z branży beauty & health. Obecnie sklep internetowy Horex.pl oferuje ponad 25 000 kosmetyków polskich i zagranicznych marek. Nowoczesny sklep online umożliwia zakupienie zarówno ekskluzywnych i rzadko dostępnych kosmetyków, jak i produktów pielęgnacyjnych sprawdzonych producentów. Klienci podczas zamawiania produktów makijażowo-pielęgnacyjnych, idealnie dopasowanych do specyfiki skóry, mogą także zakupić artykuły gospodarstwa domowego, a już wkrótce również zdrową żywność, zioła i suplementację diety.

Firma, od samego początku, nastawiona jest na długofalowy rozwój systemu sprzedaży, który pozwoli na wdrożenie skrojonych na miarę rozwiązań. Jest to niezwykle istotne, ponieważ marka pragnie budować aktywną relację z klientami poprzez: porady ekspertów, rekomendacyjny charakter czy możliwość dodania przez klienta fotografii z produktem zakupionym w sklepie horex.pl. To właśnie nieograniczone możliwości rozwoju i dopasowanie pod indywidualne potrzeby zdecydowały o wyborze dostawcy oprogramowania. Za wszelkie prace wdrożeniowe odpowiadała firma i-systems.

System sprzedaży horex.pl tworzony był w CI. Ciągła integracja to jedna z dwunastu praktyk programowania ekstremalnego, pojegająca na częstym łączeniu prac zespołu programistycznego poprzez włączenie ich do repozytorium. Cechą CI są automatyczne testy, przeprowadzane natychmiast po wprowadzeniu zmiany. Dla marek, wdrożenie sklepu internetowego w CI oznacza szybszy Time to Market oraz dostęp do zawsze aktualnej wersji systemu.

Pełna integracja z hurtownią

System e-commerce horex.pl został w pełni zintegrowany z jedną z największych na terenie Polski południowo-wschodniej hurtownią, posiadającą w swojej ofercie produkty najbardziej znanych marek kosmetycznych. Integracja systemów pozwoliła na pobieranie z hurtowni wszelkich danych produktowych oraz stanów magazynowych. Zazwyczaj system e-commerce tego typu dane pobiera z systemu ERP, jednak w tym przypadku nie było takiej potrzeby. System e-commerce horex.pl umożliwia bowiem wystawienie dokumentów księgowych, takich jak faktury czy korekty do faktur. Ponadto, umożliwia nadawanie marży na zakupione w hurtowni produkty. Administrator systemu może ustalić wysokość marży automatycznie na całą kategorię np. kremy do twarzy lub, chcąc zrobić ciekawą promocję, na pojedynczy produkt.

Co ciekawe, po dokonaniu przez klienta zamówienia w sklepie internetowym horex.pl, informacja wysyłana jest do hurtowni, która zajmuje się przygotowaniem oraz wysyłką zamówienia. Ten model logistyczny nazywa się dropshippingiem. Z roku na rok zyskuje on na popularności, także wśród dużych marek.

Firma horex.pl umożliwia swoim klientom wiele sposobów dostarczenia zamówienia. Dla osób, które nie mają możliwości oczekiwania na kuriera i wolą same odebrać produkt w dogodnym dla siebie miejscu i czasie, firma oferuje wysyłkę paczki do wybranego przez klienta kiosku Ruchu lub stacji paliw Orlen.

Miejsce zakupu i zdobywania wiedzy

Firmie horex.pl zależało na wdrożeniu sklepu internetowego, pozwalającego w sposób komfortowy zakupić ulubione kosmetyki, a jednocześnie będącego miejscem, w którym klientki otrzymają wartościowe informacje na temat najlepszych marek z branży beauty & health. Dużą uwagę skupiono więc na części wizualnej oraz stworzeniu nowoczesnego logotypu marki. Te prace również powierzono i-systems.

Oferta asortymentowa sklepu online zaprezentowana została w formie kafli, w których pierwsze trzy zawsze przedstawiają czasową ofertę promocyjną. Na kaflach widoczny jest zegar pokazujący ile zostało do zakończenia specjalnej oferty. Użytkownikowi sklepu wraz z przewijaniem zawartości ekranu pojawiają się kolejne produkty. Karty poszczególnych produktów wyświetlają się w oknach dialogowych, dzięki czemu klient zawsze porusza się w obrębie sklepu, bez niepotrzebnego otwierania nowych kart przeglądarki. Karta produktowa może zawierać nie tylko wysokiej jakości fotografie, ale również video i opinie klientów oraz zdjęcia klientów, którzy korzystają z danego asortymentu. Sklep internetowy horex.pl wyposażony został także w leksykon zawierający opisy m.in.: producentów, ciekawych zabiegów pielęgnacyjnych czy serii kosmetyków.

Plany na dalszy rozwój

Firma horex.pl przy współpracy z i-systems, nadal aktywnie rozwija system e-commerce. Na podstawie przeprowadzanych audytów, wdrażane są funkcjonalności, dopasowane do specyfiki firmy. W najbliższych planach marki jest m.in.: nawiązanie współpracy z partnerami afiliacyjnych, wdrożenie inteligentnego systemu rekomendacji oraz uruchomienie programu lojalnościowego. W kolejnych etapach uruchomione zostaną rozbudowane listy życzeń oraz aplikacja “stwórz własny zestaw”.

System e-commerce dostępny jest pod adresem: horex.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2020-04-03 | 14:45

Huawei P40 Pro nowym królem rankingu DxOMark

Model Huawei P40 Pro z innowacyjnym aparatem fotograficznym Ultra Vision Leica o rozdzielczości 50 MP i rekordowej wielkości sensora na poziomie 1/1,28”, został uznany przez ekspertów DxOMark za najlepszy smartfon fotograficzny na
IT i technologie IFS Remote Assistance z technologią MR pozwala zwiększyć efektywność usług
2020-04-03 | 11:30

IFS Remote Assistance z technologią MR pozwala zwiększyć efektywność usług

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje o wprowadzeniu na rynek rozwiązania IFS Remote Assistance™, najnowocześniejszego produktu opartego na technologii
IT i technologie Praca zdalna – codzienność w niecodziennych czasach
2020-04-02 | 16:00

Praca zdalna – codzienność w niecodziennych czasach

Pandemia COVID-19 na całym świecie spowodowała, że praca zdalna przestała być jedynie dodatkowym udogodnieniem dla pracowników,stając się wymogiem i bazową formą pracy w wielu

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Transport

Branża transportowa nie skorzysta na tarczy antykryzysowej. Bez realnej pomocy przewoźników czeka fala upadłości

– Branża transportowa znalazła się w tragicznej sytuacji, przewoźnicy stoją pod ścianą – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak podkreśla, przedsiębiorcy bardzo liczyli na rozwiązania zawarte w rządowej tarczy antykryzysowej, ale ta praktycznie nie objęła branży transportowej. Bez rządowej kroplówki i zastrzyku finansowania czeka ją fala upadłości. Część właścicieli firm działających w branży, która zatrudnia ponad 0,5 mln pracowników, już rozpoczęła zwolnienia.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Alior modernizuje swoje oddziały. Stawia także na rozwój usług online

Klienci bankowości oczekują przede wszystkim wygody, a budowanie ich pozytywnych doświadczeń jest opłacalne. Co drugi klient poleci usługi banku, z którego jest usatysfakcjonowany wynika z badań PwC. Alior Bank prowadzi szeroko zakrojone analizy satysfakcji i potrzeb klientów i na tej podstawie rozpoczął już proces modernizacji swoich placówek. Stawia na ich digitalizację oraz zapewnienie klientom komfortu i dyskrecji, a dodatkowo każda z nich ma też być proekologiczna. 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Infrastruktura

Jerzy Kurella: 1,5 mld dol. od Gazpromu trzeba przeznaczyć na racjonalne inwestycje w wydobycie krajowe oraz produkcję biogazu

Cena gazu w kontrakcie jamalskim była nierynkowa i przez lata zawyżana – uznał Trybunał Arbitrażowy w Sztokholmie, który wydał wyrok kończący ponad pięcioletni spór o zmianę formuły ceny gazu pomiędzy rosyjskim Gazpromem i PGNiG na korzyść polskiej spółki. Nakazał też wstecznie zmienić sposób naliczania ceny gazu w kontrakcie jamalskim. Nowa formuła będzie ściśle powiązana z notowaniami tego surowca w Europie Zachodniej. PGNiG szacuje, że w związku z tą zmianą Gazprom będzie musiał zwrócić jej nadpłatę w wysokości 1,5 mld dol., czyli ok. 6,2 mld zł. – Ta kwota powinna zostać przeznaczona na racjonalnie prowadzone inwestycje w wydobycie krajowe oraz technologie związane z produkcją biogazu – zauważa były prezes spółki Jerzy Kurella.