Komunikaty PR

Jak zebrać kilka tysięcy złotych w dobę? 6 porad dla wszystkich chcących odnieść

2014-10-17  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kacper Skoczylas
Brandoo.pl

Więckowskiego 1b/7
70-411 Szczecin
ks|branadoo.pl| |ks|branadoo.pl
91 444 08 54
www.brandoo.pl

Wszystkim, którym wydaje się, że w finansowaniu społecznościowym szansę mają tylko Ci, których pomysł opiera się na znanej marce są w błędzie. - „Zbiórki na portalach takich jak Kickstarter, Beesfund czy Wspieram.to pokazują, że o sukcesie nie decyduje przypadek. Zazwyczaj efekt końcowy opatrzony jest ciężką pracą całego zespołu i dniami przygotowań” – mówi Dominika Zabrocka
z firmy Wspieram.to.

O czym musimy więc pamiętać, aby nasz projekt miał szansę się udać?

1)Przenalizujmy inne projekty o podobnej tematyce, które się zrealizowały.

Zanim założymy projekt i rozpoczniemy zbiórkę funduszy powinniśmy zapoznać się
z podobnymi projektami, które zrealizowały się w tej samej kategorii. Dzięki temu będziemy mogli sprawdzić czym cechowały się udane realizacje. Taka wiedza pozwoli nam odpowiednio zoptymalizować projekt, aby jak najlepiej zaprezentował nas i nasz pomysł przed potencjalnymi wspierającymi.

2)Zadbaj o odpowiedni wygląd i wizerunek projektu

Wizerunek kampanii to pozytywne skojarzenia i emocje, jakie budzi ona u fanów
i potencjalnych wspierających.  Tworzy go zarówno styl komunikacji, film promocyjny jak
i cały wygląd projektu zamieszczonego na platformie. Określ emocje jakie chcesz wzbudzać
i stwórz go tak, aby opowiadał niezwykłą historię. Twoją historię.

3)Dowiedz się, gdzie znajdziesz potencjalnego wspierającego

Zanim uruchomimy nasz projekt konieczne będzie zbudowanie bazy miejsc i osób, które będą zainteresowane wsparciem, bądź napisaniem na temat naszego pomysłu. Dobrze widziane jest również przygotowanie listy dziennikarzy, którzy będą zainteresowani tematyką naszych działań.

4)Zaplanuj strategię komunikacji w mediach oraz harmonogram działań

Kiedy już wiemy do kogo się zwrócić, warto to skrupulatnie zaplanować. Nic bardziej nie utrudnia działań niż chaotyczne wysyłki not prasowych i szybka próba dotarcia do mediów dzień przed startem projektu. Tworząc harmonogram działań będziemy w stanie zaplanować wszystko z odpowiednim wyprzedzeniem. Ważny jest odpowiedni dobór mediów, opiniotwórczych ludzi, czy serwisów tematycznych.

5)Wybierz narzędzia, za pomocą których zbudujesz zaangażowanie i skierujesz ruch na stronę swojego projektu

Jeśli pomyślnie udało się nam określić naszą grupę docelową, powinniśmy wybrać narzędzia, które odpowiednio ją zaangażują. Najpopularniejszymi z nich będą: media społecznościowe (Facebok Youtube, Twitter), konkursy, ankiety, motywujące nagrody za wsparcie oraz nowe cele, które będą odblokowane w kolejnych krokach wsparcia. Pamiętaj, że sam ruch
na platformie crowdfundingowej nie zapewni sukcesu.

6)Realizuj działania zgodnie z zaplanowaną wcześniej strategią

Staraj się działać zgodnie z ustalonym harmonogramem. Im więcej działań będzie odpowiednio zaplanowanych, tym łatwiej będzie nam realizować założone cele.

Nie powinniśmy zapominać, że dobrze przygotowana i prowadzona kampania crowdfundingowa czasami niczym nie różni się od pracy zawodowej. Z tą różnicą, że sami zbieramy na swoje wynagrodzenie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2020-11-27 | 13:00

Sputnik Software z dwoma kontraktami zawartymi z Ministerstwem Finansów

Sputnik Software konsekwentnie umacnia swoją pozycję na polskim rynku GovTech. W III kwartale zostały sfinalizowane kolejne kontrakty na usługi IT dla sektora publicznego. Sputnik Software zawarł z Ministerstwem Finansów
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2020-11-27 | 01:00

Ochrona perymetryczna – integracja warstw otoczenia, obszaru wewnętrznego i obie

Nowoczesna ochrona rozległych terenów, które muszą być z racji swojej funkcji obserwowane i dozorowane powinna dziś polegać na integracji wszystkich elementów monitoringu. Ochrona perymetryczna połączona w
IT i technologie Black Friday nawet za złotówkę w Świecie Baterii
2020-11-27 | 01:00

Black Friday nawet za złotówkę w Świecie Baterii

Black Friday na dobre zadomowił się w Polsce i już dawno przestał być dla konsumentów egzotyczną atrakcją zza oceanu. To doskonała okazja dla każdego fana technologii, aby zakupić

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.