Komunikaty PR

„Kurpiodobre!” – ciąg dalszy kampanii reklamowej firmy JBB Bałdyga

2018-03-16  |  12:00
Biuro prasowe

5 marca ponownie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy JBB Bałdyga. Spoty reklamowe emitowane są w czterech największych stacjach telewizyjnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do Świąt Wielkanocnych.

JBB Bałdyga to jedno z największych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. 5 marca firma wznowiła ogólnopolską kampanią reklamową, która potrwa do Świąt Wielkanocnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i jest oparta na dwóch produktach marki: szynce masarza i pasztecie pieczonym. Spoty reklamowe emitowane od września do grudnia 2017 roku o długości 15 i 30 sekund pojawiły się ponownie w największych kanałach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN w prime time. Kampania została również wsparta aktywnościami w internecie.

Wykorzystywany w spotach reklamowych claim marki „Kurpiodobre!” to połączenie dwóch wyrazów, które łączą w sobie pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpiowie pracujący w firmie rodzinnej. Dzięki cechom charakteru takim jak skrupulatność, wytrwałość czy pracowitość, produkty przez nich wytworzone charakteryzują się najwyższą jakością i pysznym smakiem.

Za kreację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Działania PR prowadzi natomiast agencja Consulting’n more.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jagoda Bujak w Catvertiser Biuro prasowe
2018-10-16 | 10:00

Jagoda Bujak w Catvertiser

Jagoda doświadczenie zawodowe zdobywała w Isobar Poland, gdzie odpowiedzialna była za kampanie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Zajmowała się również tworzeniem strategii marek
Media i PR Kanał Epic Drama z portfolio Viasat World nagrodzony podczas Konferencji PIKE
2018-10-15 | 08:30

Kanał Epic Drama z portfolio Viasat World nagrodzony podczas Konferencji PIKE

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World otrzymał prestiżowe laury podczas XIII edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych, który miał miejsce w ramach 45. Międzynarodowej
Media i PR Smart Soft Solutions na międzynarodowych targach
2018-10-15 | 01:00

Smart Soft Solutions na międzynarodowych targach

Smart Soft Solutions to firma, oferująca innowacyjne rozwiązania technologiczne, które wspomagają zarządzanie i obsługę procesów biznesowych, m.in. aplikacje internetowe,

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Obawa przez cyberatakami hamuje inwestycje firm w nowe technologie. Tylko zabezpieczenie całej sieci może ograniczyć zagrożenia

W 70 proc. firm obawy przed zapewnieniem odpowiedniego poziomu cyberbezpieczeństwa spowalniają projekty cyfryzacji – wynika z badań firmy Cisco. Obawy są uzasadnione, ponieważ w 2017 roku ponad 80 proc. firm padło ofiarą ataku hakerskiego. Eksperci podkreślają, że zabezpieczenie tylko urządzeń końcowych nie wystarczy, zwłaszcza w przemyśle. Cyberbezpieczeństwo powinno być wbudowane w infrastrukturę sieciową firm i stale uaktualniane w odpowiedzi na nowo wykrywane zagrożenia.

Handel

W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa na zagranicznych rynkach, ale sprzedaje tam niewiele

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020 roku – już 70 mld zł. To wciąż prężnie rosnący segment sprzedaży, odpowiadający dziś za 7 proc. zakupów przy globalnej średniej na poziomie 10 proc. Polskie e-sklepy w większości są już obecne na zagranicznych rynkach, ale stawiają pierwsze kroki jeszcze dość ostrożnie. Sprzedaż zagraniczna stanowi zaledwie 6 proc. wartości ogółu sprzedaży – wynika z najnowszego raportu „Wyzwania e-commerce”, przygotowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Warunkiem sukcesu za granicą jest dobre przygotowanie i dostosowanie działalności do wymagań zagranicznych klientów.

Firma

Microsoft stworzył modelową Fabrykę Przyszłości. Dzięki nowej technologii będzie można analizować dane z maszyn, planować produkcje i wykrywać awarie

Sektor produkcyjny otwiera się na nowy trend, jakim jest cyfrowa transformacja. Analiza danych zbieranych z maszyn produkcyjnych pozwoli lepiej planować proces produkcji i szybko reagować na potencjalne awarie, a co za tym idzie –ograniczyć koszty napraw. Microsoft stworzył koncept modelowej Fabryki Przyszłości, który pokazuje, jakie korzyści niesie za sobą pełna transformacja cyfrowa całego procesu produkcji. Wyzwaniem dla branży jest zapewnienie bezpieczeństwa nie tylko wykorzystywanych danych, lecz także pracy maszyn i całego procesu wytwarzania.