Komunikaty PR

„Kurpiodobre!” – ciąg dalszy kampanii reklamowej firmy JBB Bałdyga

2018-03-16  |  12:00
Biuro prasowe

5 marca ponownie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy JBB Bałdyga. Spoty reklamowe emitowane są w czterech największych stacjach telewizyjnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do Świąt Wielkanocnych.

JBB Bałdyga to jedno z największych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. 5 marca firma wznowiła ogólnopolską kampanią reklamową, która potrwa do Świąt Wielkanocnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i jest oparta na dwóch produktach marki: szynce masarza i pasztecie pieczonym. Spoty reklamowe emitowane od września do grudnia 2017 roku o długości 15 i 30 sekund pojawiły się ponownie w największych kanałach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN w prime time. Kampania została również wsparta aktywnościami w internecie.

Wykorzystywany w spotach reklamowych claim marki „Kurpiodobre!” to połączenie dwóch wyrazów, które łączą w sobie pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpiowie pracujący w firmie rodzinnej. Dzięki cechom charakteru takim jak skrupulatność, wytrwałość czy pracowitość, produkty przez nich wytworzone charakteryzują się najwyższą jakością i pysznym smakiem.

Za kreację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Działania PR prowadzi natomiast agencja Consulting’n more.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Co czeka wideo marketing w 2019 roku? Biuro prasowe
2019-01-21 | 01:00

Co czeka wideo marketing w 2019 roku?

Filmy to jedne z najbardziej angażujących treści online. Planując działania, należy jednak pamiętać, że trendy bardzo szybko się zmieniają, dlatego to co było popularne w danym roku, w
Media i PR Trendy wzornicze – wzrost znaczenia marek własnych oraz rozwój produktów ECO
2019-01-17 | 15:30

Trendy wzornicze – wzrost znaczenia marek własnych oraz rozwój produktów ECO

Styczeń to dobry czas na podsumowania. W związku z tym eksperci studia THIS postanowili podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat trendów w polskim wzornictwie w 2018 roku.
Media i PR Mint Media z nową kampanią dla Mattel
2019-01-17 | 01:00

Mint Media z nową kampanią dla Mattel

Do promocji gry UNO, trwającej od 16 listopada do 6 grudnia, wykorzystano dwa popularne serwisy społecznościowe – Instagram oraz TikTok. Kanały te zostały wybrane ze względu na dużą

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.