Komunikaty PR

„Kurpiodobre!” – ciąg dalszy kampanii reklamowej firmy JBB Bałdyga

2018-03-16  |  12:00
Biuro prasowe

5 marca ponownie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy JBB Bałdyga. Spoty reklamowe emitowane są w czterech największych stacjach telewizyjnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do Świąt Wielkanocnych.

JBB Bałdyga to jedno z największych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. 5 marca firma wznowiła ogólnopolską kampanią reklamową, która potrwa do Świąt Wielkanocnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i jest oparta na dwóch produktach marki: szynce masarza i pasztecie pieczonym. Spoty reklamowe emitowane od września do grudnia 2017 roku o długości 15 i 30 sekund pojawiły się ponownie w największych kanałach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN w prime time. Kampania została również wsparta aktywnościami w internecie.

Wykorzystywany w spotach reklamowych claim marki „Kurpiodobre!” to połączenie dwóch wyrazów, które łączą w sobie pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpiowie pracujący w firmie rodzinnej. Dzięki cechom charakteru takim jak skrupulatność, wytrwałość czy pracowitość, produkty przez nich wytworzone charakteryzują się najwyższą jakością i pysznym smakiem.

Za kreację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Działania PR prowadzi natomiast agencja Consulting’n more.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR MyScreen nowa marka w agencji 4 Publicity Biuro prasowe
2019-03-26 | 13:20

MyScreen nowa marka w agencji 4 Publicity

MyScreen to polska marka, która od 14 lat oferuje na rynku starannie opracowany wachlarz produktów chroniących ekrany i całe powierzchnie urządzeń mobilnych, a także dostarcza
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2019-03-25 | 11:45

BEST BRANDS PR Z MARKAMI VILLEROY & BOCH I ENGERS

Agencja Best Brands PR rozpoczęła działania komunikacyjne dla marek płytek ceramicznych – Villeroy & Boch oraz Engers, należących do V&B Fliesen GmbH. Kampania obejmie przede wszystkim współpracę z mediami, social
Media i PR Rekord Polski dla dzieci z Przylądka Nadziei. Sztafeta 24 godziny na rolkach
2019-03-20 | 01:00

Rekord Polski dla dzieci z Przylądka Nadziei. Sztafeta 24 godziny na rolkach

Wydarzenie CEPA Rolki Reggae Rekord oleśniccy rolkarze organizują dla dzieci chorych na raka z kliniki Przylądek Nadziei. Dwójka rolkarzy, przez 24 godziny bez przerwy, wymieniając się

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Prezes Allegro zapowiada duże zmiany w najbliższych miesiącach. Wśród nich odroczone płatności, wyszukiwanie wizualne i bilety na wydarzenia kulturalne

Blisko 60 proc. polskich internautów regularnie odwiedza Allegro i coraz częściej robi tam zakupy. Platforma chce zachęcić do kupowania online kolejne osoby, planuje więc na ten rok wiele zmian i usprawnień. Wśród najważniejszych jest włączenie do oferty biletów na wydarzenia kulturalne i wprowadzenie odroczonych płatności. Allegro cały czas pracuje także nad przyspieszeniem dostaw. Umożliwi klientom śledzenie przesyłki na smartfonie. Sprzedawcom zaoferuje za to możliwość analizy sprzedaży na tle konkurencji oraz nowe usługi finansowe, np. leasing.

Farmacja

Ostatnie lata przyniosły ogromny postęp w leczeniu nowotworów. Na świecie pojawiają się nowe leki, ale w Polsce jest problem z ich refundacją

Raka piersi co roku diagnozuje się u około 18 tys. Polek, z których 85 proc. udaje się wyleczyć. Dzięki nowoczesnym terapiom – obecnie nawet rak piersi z przerzutami może stać się chorobą przewlekłą. Podobnie jest w przypadku wielu innych typów nowotworów – choć liczba zachorowań rośnie, pojawiają się innowacyjne leki, które znacząco wydłużają życie chorych i poprawiają jego jakość. Przykładowo, w leczeniu szpiczaka zarejestrowano w ostatnich latach aż sześć nowych cząsteczek. W Polsce problematyczna jest jednak refundacja nowych terapii, przez co lekarze i pacjenci nie mają do nich dostępu. 

Prawo

Nadchodzą trudne czasy dla towarzystw funduszy inwestycyjnych. Połowa z nich może zniknąć z polskiego rynku

Wyniki niektórych funduszy inwestycyjnych i związany z nimi kryzys zaufania oraz wejście w życie dyrektywy MiFID II spowodowały trudności na rynku TFI. Pogłębiają je również spowolnienie koniunktury w Europie i wojna handlowa między USA a Chinami. Duża część towarzystw funduszy inwestycyjnych, zwłaszcza tych mniejszych, nie przetrwa – przewiduje szef jednego z największych holdingów na świecie zarządzających funduszami inwestycyjnymi Franklin Templeton Investments w Polsce. Jego zdaniem w ciągu najbliższych 2–5 lat z rynku zniknie nawet połowa z 60 TFI.

Edukacja

6 maja licealiści rozpoczną zmagania maturalne. Rodzice mogą wesprzeć młodzież w przygotowaniach do egzaminu dojrzałości

Okres przygotowań do testów i egzaminów to czas, kiedy rodzice powinni zacząć budować relację z dzieckiem na temat poczucia jego własnej wartości, wiedzy, umiejętności, kompetencji – mówi Magdalena Szul-Fryda, wykładowca z Wyższej Szkole Bankowej w Opolu. Wsparcie jest szczególnie ważne podczas matury, czyli w symbolicznym momencie przechodzenia w dorosłość. Warto wspólnie przygotować plan B na wypadek niezdanych egzaminów, co według danych z ubiegłego roku zdarzyło się co piątemu uczniowi. Tymczasem wielu rodziców przenosi na dzieci swoje oczekiwania, nie potrafi z nimi rozmawiać, co dodatkowo stresuje maturzystów i ich demotywuje.