Komunikaty PR

„Kurpiodobre!” – ciąg dalszy kampanii reklamowej firmy JBB Bałdyga

2018-03-16  |  12:00
Biuro prasowe

5 marca ponownie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy JBB Bałdyga. Spoty reklamowe emitowane są w czterech największych stacjach telewizyjnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do Świąt Wielkanocnych.

JBB Bałdyga to jedno z największych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. 5 marca firma wznowiła ogólnopolską kampanią reklamową, która potrwa do Świąt Wielkanocnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i jest oparta na dwóch produktach marki: szynce masarza i pasztecie pieczonym. Spoty reklamowe emitowane od września do grudnia 2017 roku o długości 15 i 30 sekund pojawiły się ponownie w największych kanałach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN w prime time. Kampania została również wsparta aktywnościami w internecie.

Wykorzystywany w spotach reklamowych claim marki „Kurpiodobre!” to połączenie dwóch wyrazów, które łączą w sobie pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpiowie pracujący w firmie rodzinnej. Dzięki cechom charakteru takim jak skrupulatność, wytrwałość czy pracowitość, produkty przez nich wytworzone charakteryzują się najwyższą jakością i pysznym smakiem.

Za kreację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Działania PR prowadzi natomiast agencja Consulting’n more.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Przebudzenie mocy - czyli o współpracy De Agostini z agencją Pitted Cherries Biuro prasowe
2018-04-20 | 13:40

Przebudzenie mocy - czyli o współpracy De Agostini z agencją Pitted Cherries

Niespełna dwa miesiące temu miała miejsce premiera kolekcji komiksów Star Wars wydawnictwa De Agostini. O komiksach było głośno nie tylko za sprawą telewizyjnych spotów,
Media i PR Synergic realizuje kampanię OOH dla Born2be.pl
2018-04-20 | 10:00

Synergic realizuje kampanię OOH dla Born2be.pl

W kwietniu rozpoczęła się outdoorowa odsłona nowej kampanii wizerunkowej sklepu internetowego Born2be.pl, którą realizuje Synergic. Trwające już od miesiąca w telewizji i digitalu
Media i PR NapoleonCat rusza na podbój Japonii
2018-04-20 | 01:00

NapoleonCat rusza na podbój Japonii

Japan IT Week to jedna z największych imprez wystawienniczych, skierowana do przedsiębiorców działających w branży IT/ICT. Jest to idealne miejsce, do zapoznania się z najnowszymi

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Wydarzenia

POZNAŃ MOTOR SHOW 2018

Zakończyły się Poznań Motor Show 2018, największe targi motoryzacyjne w Polsce i czwarte w Europie. Tegoroczne wydarzenie odbywało się pod hasłem „Motoryzacja Jutra” – na targach można było zobaczyć ponad 60 motoryzacyjnych premier, samochodów koncepcyjnych oraz wizję motoryzacji według projektantów i inżynierów przyszłości.

Zapraszamy do śledzenia naszych relacji.

Przemysł

Coraz więcej firm zmaga się z niedoborem pracowników. Same podwyżki nie wystarczają, by przyciągnąć najlepszych

Niskie bezrobocie i duża rotacja kadr to obecnie poważne wyzwania dla pracodawców. Zyskują firmy, które dbają o swoich pracowników. Często słyszymy o rynku pracownika, natomiast nazwałbym go raczej rynkiem dobrego pracodawcy – mówi Jacek Siwiński, prezes VELUX Polska, firmy nagrodzonej tytułem „Pracodawca Roku”. Bycie dobrym pracodawcą zwyczajnie się firmie opłaca – zwiększa efektywność rekrutacji, pomaga w znalezieniu fachowców na bardzo konkurencyjnym rynku pracy i ogranicza koszty związane z rotacją i procesami rekrutacyjnymi. Same podwyżki wynagrodzeń nie są wystarczające

Konsument

Fundacja FOR: Pracownicze plany kapitałowe nie rozwiążą problemu niskich emerytur kobiet

Pracownicze programy kapitałowe mogą zwiększyć wysokość emerytur, o ile ich autorom uda się odbudować zaufanie do państwa po demontażu OFE i zachęcić pracowników do oszczędzania. Wiele zależeć będzie także od rozwiązań szczegółowych, nad którymi trwają prace w Ministerstwie Finansów – podkreśla dr Aleksander Łaszek z Fundacji FOR. Jego zdaniem PPK nie wystarczą jednak, by rozwiązać problem niskich emerytur kobiet przechodzących na emeryturę w wieku 60 lat

Podatki

Podatek od kryptowalut. Inwestorzy nie są pewni, na jakich zasadach będą się rozliczać

Opublikowane na początku miesiąca stanowiska Ministerstwa Finansów ws. rozliczania dochodów z kryptowalut wzbudziło wiele kontrowersji. Na 10 dni przed ostatecznym terminem złożenia PIT-ów wątpliwości dotyczą przede wszystkim konieczności wysyłania przy każdej transakcji formularza podatku od czynności cywilnoprawnych, co przy setkach czy tysiącach drobnych transakcji wymagałoby wypełniania ogromnej liczby dokumentów. Problemem jest także wykazanie kosztu uzyskania przychodu, czyli zainwestowanej kwoty

 

Handel

Polacy smakoszami włoskiej kuchni. Przez ostatnie pięć lat import włoskiej żywności wzrósł niemal o 50 proc.

Na talerzach Polaków rządzi kuchnia włoska. Po rodzimej, tradycyjnej kuchni to właśnie po produkty diety śródziemnomorskiej sięgamy najczęściej. Przekłada się to na rosnący import włoskiej żywności – w ciągu ostatnich 5 lat wzrost wyniósł blisko 46 proc. Na 826 mln euro eksportu włoskiej żywności do Polski składają się przede wszystkim kawa, produkty z czekolady i kakao, oliwa z oliwek, makarony, konserwy warzywne oraz świeże winogrona.