Komunikaty PR

Gra Far Cry 5 w Polsce promowana będzie internetowym radiem na Spotify

2018-03-13  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Do pobrania logo ( 0.19 MB )

Hope County FM to radio z uniwersum najnowszej odsłony serii Far Cry. Oficjalny kanał radia na Spotify rozpocznie działalność 9 marca 2018 r., a kolejne audycje i utwory będą pojawiać się do końca miesiąca. Kampania została stworzona przez MSLGROUP, za scenariusz i produkcję odpowiada dom produkcyjny Foszer Sawicki.

Far Cry 5 to najbardziej oczekiwana premiera gry w pierwszym kwartale tego roku. Tytuł ten pojawi się na półkach sklepowych 27 marca - na platformach PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro, PC oraz Xbox One i Xbox One X. Jeszcze przed premierą, na kanale Hope County FM w serwisie Spotify pojawią się audycje i playlisty przybliżające świat gry i powalające wczuć się w klimat hrabstwa okupowanego przez sektę religijnych fanatyków. Audycje, które będą publikowane dwa razy w tygodniu, to historie mieszkańców Hope County, opowieści o Montanie, która jest miejscem akcji Far Cry 5 oraz wywiady ze znanymi twórcami polskiego Youtube’a – AdBusterem i Rojsonem, a także specjalistą od sztuki przetrwania – Konstantym Młynarczykiem. Gospodarzem audycji w Hope County FM jest Maciej ‘sawik’ Sawicki, dziennikarz i host e-sportowy.                                                                                                                                             

Poszczególne programy będą okraszone dużą dawką energetycznej, amerykańskiej muzyki. Dodatkowo, na specjalnie stworzonej stronie www.hopecountyfm.pl będzie możliwość zdobycia czterech zestawów PlayStation 4 Pro wraz z grą Far Cry 5 uzupełnionych o unikatowe gadżety oraz egzemplarze wyjątkowej Księgi Josepha Seed’a. Jest to manifest, który przybliży graczom historię głównego antybohatera z najnowszej odsłony serii. Aby wziąć udział w konkursach wystarczy odpowiedzieć na pytania, które będą pojawiać się w trakcie poszczególnych audycji w radiu Hope County FM w serwisie Spotify, a także będą publikowane na stronie radia www.hopecountyfm.pl. Czas na odpowiedź to 72h - po upłynięciu tego terminu, zgłoszenia nie będą już przyjmowane - dlatego warto słuchać Hope County FM regularnie!

Radio będzie nadawało przez cały marzec, począwszy od  dzisiaj, a audycje będą pojawiały się cyklicznie w każdy wtorek i piątek aż do 27 marca w formie nowych playlist na platformie Spotify, w ramach kanału Hope County FM. Całość została przygotowana w taki sposób, aby jak najwierniej oddać klimat lokalnej, amerykańskiej rozgłośni oraz gry, w której dużą część stanu opanowała sekta fanatyków, uważających, że nadejście apokalipsy jest nieuniknione. Więcej szczegółów na temat radia można znaleźć na stronie www.hopecountyfm.pl

Kampania promująca Far Cry 5 została stworzona przez agencję MSLGROUP na zlecenie Ubisoft Polska, wydawcy gry. Za scenariusz i produkcję odpowiada dom produkcyjny Foszer Sawicki. Zakupem mediów przy promocji Far Cry 5 zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Link do profilu radia: http://spoti.fi/2G5oQsW

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR M&CC rozpoczyna współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów Biuro prasowe
2019-02-18 | 17:00

M&CC rozpoczyna współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów

M&CC nawiązała współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów. Agencja będzie odpowiadała za wsparcie ZDS we współpracy z mediami, zmiany w wizerunku
Media i PR 19. Charytatywny Bal Dziennikarzy za nami!
2019-02-18 | 15:40

19. Charytatywny Bal Dziennikarzy za nami!

W sobotę, 16 lutego odbyło się największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we
Media i PR Cut the Mustard z lokalną odsłoną kampanii Jaguara SET THE PACE
2019-02-18 | 13:12

Cut the Mustard z lokalną odsłoną kampanii Jaguara SET THE PACE

Dla Jaguara łączenie świata muzyki z nowoczesnymi technologiami stanowi najnowszy przykład wzmacniania więzi pomiędzy kierowcą i jego samochodem. W lokalnej odsłonie działań

Kalendarium

CES 2019

Firma

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych. Przez 10 lat przybyło dwa razy więcej powierzchni handlowej, trzy razy więcej biur i magazynów

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika z analizy CBRE, będącej odpowiedzią na #10yearschallenge. Ostatnia dekada na rynku nieruchomości komercyjnych to przede wszystkim diametralne zmiany. Nie tylko znacznie przybyło nowych budynków w każdym segmencie, lecz także zmieniła się ich jakość. W kolejnych latach na rynek największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania użytkowników oraz rozwój nowych technologii.

Bankowość

Nowa strategia banku Citi Handlowy oparta na innowacyjnych technologiach. Do 2021 roku cyfryzacja obejmie klientów, pracowników i usługi banku

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych oraz technologie chmurowe – te obszary zamierza rozwijać Citi Handlowy w ramach cyfrowej transformacji, która jest głównym filarem nowej strategii do 2021 roku. Jeszcze w tym półroczu bank wdroży system, który pozwoli udzielać finansowania klientom w oparciu o biometrię twarzy. W obszarze detalicznym Citi postawi na bankowość kontekstową – bank dostępny zawsze wtedy, gdy klient go potrzebuje. Cyfrowa transformacja ma objąć również pracowników banku. 

Konsument

Klienci Volvo stopniowo odchodzą od diesla, za to rośnie popularność hybryd. W krótkim czasie koncern chce kilkukrotnie zwiększyć ich sprzedaż

Ubiegły rok był najlepszym w dotychczasowej historii Volvo na polskim rynku. Marka po raz szósty z rzędu pobiła swój rekord sprzedaży i zanotowała 15-proc. wzrost. Wyraźnym trendem jest stopniowe odchodzenie od silników diesla – w ubiegłym roku wybrało je 60 proc. kierowców, ale rok wcześniej było to 76 proc. Hybrydy wciąż stanowią niecałe 2 proc., ale ich popularność rośnie skokowo. W ciągu kilkunastu miesięcy koncern chce zwielokrotnić ich sprzedaż. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też SUV-y, które w Polsce stanowią 70 proc. sprzedaży Volvo.

Firma

Rynek pracy przechodzi transformację. Wymuszają ją nowe technologie, starzejące się społeczeństwo i brak pracowników

Niedobory siły roboczej, zmiany demograficzne i rosnący udział technologii to dziś główne czynniki, które przeobrażają rynek pracy w Europie. Wpływają na niego również zmieniające się oczekiwania młodych pracowników, którzy szukają nowych sposobów zatrudnienia. Wszystko to wymaga zmian w edukacji i legislacji, tak by zapewnić rynkowi pracy większą elastyczność i dopasować go do potrzeb przedsiębiorstw. Polska może czerpać dobre wzorce z takich państw jak Niemcy, Szwajcaria czy Wielka Brytania.