Komunikaty PR

Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nag

2018-06-13  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.

 

Golden Arrow to konkurs, który nagradza najlepsze projekty i przedsięwzięcia z zakresu marketingu zintegrowanego. Jury złożone z wybitnych ekspertów branży, pod przewodnictwem Marty Życińskiej dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe oceniło 142 projekty z 27 kategorii. Głównym kryterium była efektywność podejmowanych działań, sposób opracowania strategii i kampanii reklamowych oraz kreatywność i świeżość pomysłów i ich adaptacji.

 

W tym roku, podobnie jak w ubiegłych latach o statuetki i wyróżnienia ubiegają się agencje komunikacji marketingowej i interaktywne, domy mediowe oraz firmy i osoby, które zrealizowały lub uczestniczyły w realizacji projektów marketingowych.

 

Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej Gali Golden Arrow, która odbędzie się w Warszawie 21 czerwca 2018 roku.

 

Lista nominowanych kampanii dostępna jest na stronie internetowej konkursu Golden Arrow (http://www.goldenarrow.pl/nominacje-2018.html).

 

Konkurs Golden Arrow jest organizowany nieprzerwanie od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika Media & Marketing Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Reklama wideo – rynek i trendy w Europie Wschodniej Biuro prasowe
2018-10-17 | 01:00

Reklama wideo – rynek i trendy w Europie Wschodniej

Na temat skuteczności formatu wideo powstało wiele artykułów, warto jednak wziąć pod lupę dane liczbowe. To właśnie one dostarczają marketerom największej wiedzy o tym, czym
Media i PR O emocjach, które sprzedają. Konferencja Zawartości. Emotions in motion
2018-10-16 | 13:00

O emocjach, które sprzedają. Konferencja Zawartości. Emotions in motion

Czy tylko pozytywne emocje sprzedają? Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? W piątkowy wieczór na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu
Media i PR Jagoda Bujak w Catvertiser
2018-10-16 | 10:00

Jagoda Bujak w Catvertiser

Jagoda doświadczenie zawodowe zdobywała w Isobar Poland, gdzie odpowiedzialna była za kampanie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Zajmowała się również tworzeniem strategii marek

Kalendarium

Bankowość

Banki zwiększają inwestycje w cyberbezpieczeństwo. Wymusza to na nich rosnący udział nowych technologii i zaufanie klientów

Presja klientów i konkurencji oraz coraz surowsze otoczenie legislacyjne skłaniają sektor finansowy do wdrażania i rozwijania nowych technologii, jak sztuczna inteligencja, big data, uczenie maszynowe i chatboty, które wspierają obsługę klientów i pełnią rolę wirtualnych doradców. Rosnący udział nowych technologii w finansach oznacza jednak również konieczność większych inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Tym bardziej że klienci – coraz częściej bankujący online i mobilnie – mają do instytucji finansowych duże zaufanie.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Problemy społeczne

Do 2050 roku świat ludzi i maszyn będzie jednością. Wyzwaniem stanie się etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz zapanowanie nad nią

Do 2050 roku znajdziemy się w punkcie, w którym świat ludzi i maszyn stanie się jednością – ocenia Gerd Leonhard, futurolog i dyrektor The Futures Agency. W najbliższym dziesięcioleciu powstaną nowe superkomputery, szerzej do głosu dojdzie sztuczna inteligencja, a większość ograniczeń technicznych zostanie pokonana. Zdaniem eksperta wyzwaniem jest jednak wykorzystywanie możliwości, jakie dają nowe technologie, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad nimi. Konieczne jest też przyjęcie tzw. potrójnego fundamentu, czyli skupienie się na trzech celach: ludziach, planecie i dobrobycie, a nie tylko na zyskach.

Edukacja

Studia informatyczne biją rekordy popularności. Mimo to na rynku wciąż jest za mało specjalistów w tej branży

Podczas tegorocznej rekrutacji na studia wyższe padł kolejny rekord aplikujących o przyjęcie na kierunki informatyczne. Tylko w ciągu czterech lat liczba chętnych na te studia zwiększyła się o 40 proc. Pracodawcy wciąż jednak narzekają na brak kandydatów na stanowiska programisty czy specjalisty od cyberbezpieczeństwa.

Konsument

Mięso z probówki może zrewolucjonizować światowy system żywienia. Ma być tańsze, zdrowsze i bezpieczniejsze dla środowiska

W Stanach Zjednoczonych nawet 80 proc. wytwarzanych antybiotyków przeznacza się na zwierzęta hodowlane. Hodowla zwierząt na żywność jest też jedną z głównych przyczyn globalnego ocieplenia – jest odpowiedzialna za emisję gazów cieplarnianych na równi z transportem. Problem może rozwiązać „czyste mięso” wyprodukowane w laboratorium z pobranych komórek zwierząt. To wciąż prawdziwe mięso, ale bez antybiotyków, E. coli, salmonelli i zanieczyszczeń, które w dodatku oszczędza środowisko. Eksperci oceniają, że wkrótce może zrewolucjonizować światowy system żywnościowy.