Komunikaty PR

Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nag

2018-06-13  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.

 

Golden Arrow to konkurs, który nagradza najlepsze projekty i przedsięwzięcia z zakresu marketingu zintegrowanego. Jury złożone z wybitnych ekspertów branży, pod przewodnictwem Marty Życińskiej dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe oceniło 142 projekty z 27 kategorii. Głównym kryterium była efektywność podejmowanych działań, sposób opracowania strategii i kampanii reklamowych oraz kreatywność i świeżość pomysłów i ich adaptacji.

 

W tym roku, podobnie jak w ubiegłych latach o statuetki i wyróżnienia ubiegają się agencje komunikacji marketingowej i interaktywne, domy mediowe oraz firmy i osoby, które zrealizowały lub uczestniczyły w realizacji projektów marketingowych.

 

Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej Gali Golden Arrow, która odbędzie się w Warszawie 21 czerwca 2018 roku.

 

Lista nominowanych kampanii dostępna jest na stronie internetowej konkursu Golden Arrow (http://www.goldenarrow.pl/nominacje-2018.html).

 

Konkurs Golden Arrow jest organizowany nieprzerwanie od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika Media & Marketing Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Trendy wzornicze – wzrost znaczenia marek własnych oraz rozwój produktów ECO Biuro prasowe
2019-01-17 | 15:30

Trendy wzornicze – wzrost znaczenia marek własnych oraz rozwój produktów ECO

Styczeń to dobry czas na podsumowania. W związku z tym eksperci studia THIS postanowili podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat trendów w polskim wzornictwie w 2018 roku.
Media i PR Mint Media z nową kampanią dla Mattel
2019-01-17 | 01:00

Mint Media z nową kampanią dla Mattel

Do promocji gry UNO, trwającej od 16 listopada do 6 grudnia, wykorzystano dwa popularne serwisy społecznościowe – Instagram oraz TikTok. Kanały te zostały wybrane ze względu na dużą
Media i PR Rola blockchain w reklamie cyfrowej w 2019
2019-01-15 | 01:00

Rola blockchain w reklamie cyfrowej w 2019

Blockchain i marki Chociaż blockchain jest synonimem kryptowaluty lub bitcoina, podstawa technologii może być wartością dodaną dla wielu branż, zwłaszcza marketingu, w którym

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.