Komunikaty PR

Marka KERNAU Odkryciem Roku 2017

2017-06-23  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania KERNAU ( 0.01 MB )

Już od kilkunastu lat godła Laur Klienta przyznawane są w różnych kategoriach firmom i produktom odznaczającym się najwyższą jakością, innowacyjnością i szczególnym zaufaniem kupujących. Wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku 2017 otrzymała polska marka KERNAU – dystrybutor nowoczesnego sprzętu AGD i RTV.

Laur Klienta przyznawany jest w drodze ogólnopolskiego plebiscytu – na podstawie opinii klientów wybierane są najlepsze produkty, usługi i marki. W ramach badania, Komisja Konkursowa projektu przyznaje także godło Okrycie Roku, które stanowi jedno z najważniejszych i najbardziej opiniotwórczych wyróżnień w każdej branży.  W tym roku do elitarnego grona marek, które mogą posługiwać się tym tytułem, dołączyła marka KERNAU, która w optymalny sposób łączy innowacyjne podejście w projektowaniu urządzeń z prostotą i wygodą użytkowania.

Zaufanie klientów

Jak wynika z badań opinii publicznej przeprowadzonych przez GFK Polonia[1], 1/4 konsumentów wskazuje Laur Klienta jako „najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce”. Blisko 1/3 pytanych twierdzi również, że taki znak wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Stanowi to więc ważny element w budowaniu wizerunku marki. – Otrzymanie takiego godła to niezwykle cenne wyróżnienie, bowiem przyznawane jest przez samych klientów. W krótkim czasie marka KERNAU zdobyła zaufanie i rozpoznawalność na rynku, a Laur Klienta jest tego doskonałym potwierdzeniem. To przypieczętowanie pozytywnej opinii Polaków i ważna rekomendacja na przyszłość. Warto dodać, że tytuł Odkrycie Roku otrzymaliśmy jako jedyna marka w branży AGD i RTV, co zobowiązuje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy – mówi Tomasz Bytnar, Product Manager marki KERNAU.

Lider funkcjonalnego AGD

Laur Klienta – Odkrycie Roku otrzymują brandy, które charakteryzują się przede wszystkim wyraźnym wzrostem popularności, skutecznością kampanii wizerunkowo-promocyjnych oraz wysoką dynamiką rozwoju. Ich produkty muszą być zatem projektowane zgodnie z wymaganiami i potrzebami klientów. Czym wyróżnia się marka doceniona tytułem w tym roku? KERNAU to polska marka, która gwarantuje wysoką jakość produktów powstających w najlepszych europejskich fabrykach. Nasze produkty odznaczają się przede wszystkim funkcjonalnością, są nowoczesne, solidnie wykonane i posiadają wyłącznie potrzebne funkcje. To m.in. dzięki temu charakteryzują się niezawodnością. Wyróżnia nas również rozbudowana sieć dystrybucji, długa gwarancja – nawet do 10 lat oraz wygodny serwis pod ręką. Szczególną uwagę przykładamy również do kwestii ekologii, dlatego oferujemy sprzęt energooszczędny – dodaje przedstawiciel marki KERNAU.

 


[1] Na podstawie badania CCS2013 wykonanego przez GFK POLONIA na zlecenie Domu Mediowego AEGIS MEDIA, listopad-grudzień 2013

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR M&CC rozpoczyna współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów Biuro prasowe
2019-02-18 | 17:00

M&CC rozpoczyna współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów

M&CC nawiązała współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów. Agencja będzie odpowiadała za wsparcie ZDS we współpracy z mediami, zmiany w wizerunku
Media i PR 19. Charytatywny Bal Dziennikarzy za nami!
2019-02-18 | 15:40

19. Charytatywny Bal Dziennikarzy za nami!

W sobotę, 16 lutego odbyło się największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we
Media i PR Cut the Mustard z lokalną odsłoną kampanii Jaguara SET THE PACE
2019-02-18 | 13:12

Cut the Mustard z lokalną odsłoną kampanii Jaguara SET THE PACE

Dla Jaguara łączenie świata muzyki z nowoczesnymi technologiami stanowi najnowszy przykład wzmacniania więzi pomiędzy kierowcą i jego samochodem. W lokalnej odsłonie działań

Kalendarium

CES 2019

Firma

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych. Przez 10 lat przybyło dwa razy więcej powierzchni handlowej, trzy razy więcej biur i magazynów

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika z analizy CBRE, będącej odpowiedzią na #10yearschallenge. Ostatnia dekada na rynku nieruchomości komercyjnych to przede wszystkim diametralne zmiany. Nie tylko znacznie przybyło nowych budynków w każdym segmencie, lecz także zmieniła się ich jakość. W kolejnych latach na rynek największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania użytkowników oraz rozwój nowych technologii.

Bankowość

Nowa strategia banku Citi Handlowy oparta na innowacyjnych technologiach. Do 2021 roku cyfryzacja obejmie klientów, pracowników i usługi banku

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych oraz technologie chmurowe – te obszary zamierza rozwijać Citi Handlowy w ramach cyfrowej transformacji, która jest głównym filarem nowej strategii do 2021 roku. Jeszcze w tym półroczu bank wdroży system, który pozwoli udzielać finansowania klientom w oparciu o biometrię twarzy. W obszarze detalicznym Citi postawi na bankowość kontekstową – bank dostępny zawsze wtedy, gdy klient go potrzebuje. Cyfrowa transformacja ma objąć również pracowników banku. 

Konsument

Klienci Volvo stopniowo odchodzą od diesla, za to rośnie popularność hybryd. W krótkim czasie koncern chce kilkukrotnie zwiększyć ich sprzedaż

Ubiegły rok był najlepszym w dotychczasowej historii Volvo na polskim rynku. Marka po raz szósty z rzędu pobiła swój rekord sprzedaży i zanotowała 15-proc. wzrost. Wyraźnym trendem jest stopniowe odchodzenie od silników diesla – w ubiegłym roku wybrało je 60 proc. kierowców, ale rok wcześniej było to 76 proc. Hybrydy wciąż stanowią niecałe 2 proc., ale ich popularność rośnie skokowo. W ciągu kilkunastu miesięcy koncern chce zwielokrotnić ich sprzedaż. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też SUV-y, które w Polsce stanowią 70 proc. sprzedaży Volvo.

Firma

Rynek pracy przechodzi transformację. Wymuszają ją nowe technologie, starzejące się społeczeństwo i brak pracowników

Niedobory siły roboczej, zmiany demograficzne i rosnący udział technologii to dziś główne czynniki, które przeobrażają rynek pracy w Europie. Wpływają na niego również zmieniające się oczekiwania młodych pracowników, którzy szukają nowych sposobów zatrudnienia. Wszystko to wymaga zmian w edukacji i legislacji, tak by zapewnić rynkowi pracy większą elastyczność i dopasować go do potrzeb przedsiębiorstw. Polska może czerpać dobre wzorce z takich państw jak Niemcy, Szwajcaria czy Wielka Brytania.