Komunikaty PR

Marka KERNAU Odkryciem Roku 2017

2017-06-23  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania KERNAU ( 0.01 MB )

Już od kilkunastu lat godła Laur Klienta przyznawane są w różnych kategoriach firmom i produktom odznaczającym się najwyższą jakością, innowacyjnością i szczególnym zaufaniem kupujących. Wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku 2017 otrzymała polska marka KERNAU – dystrybutor nowoczesnego sprzętu AGD i RTV.

Laur Klienta przyznawany jest w drodze ogólnopolskiego plebiscytu – na podstawie opinii klientów wybierane są najlepsze produkty, usługi i marki. W ramach badania, Komisja Konkursowa projektu przyznaje także godło Okrycie Roku, które stanowi jedno z najważniejszych i najbardziej opiniotwórczych wyróżnień w każdej branży.  W tym roku do elitarnego grona marek, które mogą posługiwać się tym tytułem, dołączyła marka KERNAU, która w optymalny sposób łączy innowacyjne podejście w projektowaniu urządzeń z prostotą i wygodą użytkowania.

Zaufanie klientów

Jak wynika z badań opinii publicznej przeprowadzonych przez GFK Polonia[1], 1/4 konsumentów wskazuje Laur Klienta jako „najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce”. Blisko 1/3 pytanych twierdzi również, że taki znak wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Stanowi to więc ważny element w budowaniu wizerunku marki. – Otrzymanie takiego godła to niezwykle cenne wyróżnienie, bowiem przyznawane jest przez samych klientów. W krótkim czasie marka KERNAU zdobyła zaufanie i rozpoznawalność na rynku, a Laur Klienta jest tego doskonałym potwierdzeniem. To przypieczętowanie pozytywnej opinii Polaków i ważna rekomendacja na przyszłość. Warto dodać, że tytuł Odkrycie Roku otrzymaliśmy jako jedyna marka w branży AGD i RTV, co zobowiązuje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy – mówi Tomasz Bytnar, Product Manager marki KERNAU.

Lider funkcjonalnego AGD

Laur Klienta – Odkrycie Roku otrzymują brandy, które charakteryzują się przede wszystkim wyraźnym wzrostem popularności, skutecznością kampanii wizerunkowo-promocyjnych oraz wysoką dynamiką rozwoju. Ich produkty muszą być zatem projektowane zgodnie z wymaganiami i potrzebami klientów. Czym wyróżnia się marka doceniona tytułem w tym roku? KERNAU to polska marka, która gwarantuje wysoką jakość produktów powstających w najlepszych europejskich fabrykach. Nasze produkty odznaczają się przede wszystkim funkcjonalnością, są nowoczesne, solidnie wykonane i posiadają wyłącznie potrzebne funkcje. To m.in. dzięki temu charakteryzują się niezawodnością. Wyróżnia nas również rozbudowana sieć dystrybucji, długa gwarancja – nawet do 10 lat oraz wygodny serwis pod ręką. Szczególną uwagę przykładamy również do kwestii ekologii, dlatego oferujemy sprzęt energooszczędny – dodaje przedstawiciel marki KERNAU.

 


[1] Na podstawie badania CCS2013 wykonanego przez GFK POLONIA na zlecenie Domu Mediowego AEGIS MEDIA, listopad-grudzień 2013

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu Biuro prasowe
2019-05-20 | 13:00

Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu

Agencja Isobar Polska powołała w swojej strukturze zespół odpowiedzialny za business development. Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska
Media i PR Cut The Mustard i BRAVE odpowiadają za realizację projektu H&M
2019-05-16 | 13:00

Cut The Mustard i BRAVE odpowiadają za realizację projektu H&M

W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M w czerwcu
Media i PR Google przechodzi na first price auction
2019-05-15 | 01:00

Google przechodzi na first price auction

Czym właściwie jest first price auction? Przed wejściem w życie modelu pierwszej ceny obowiązywał model drugiej ceny tzw. second price auction. Wówczas ten, kto wygrał aukcję

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.