Komunikaty PR

Marka KERNAU Odkryciem Roku 2017

2017-06-23  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania KERNAU ( 0.01 MB )

Już od kilkunastu lat godła Laur Klienta przyznawane są w różnych kategoriach firmom i produktom odznaczającym się najwyższą jakością, innowacyjnością i szczególnym zaufaniem kupujących. Wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku 2017 otrzymała polska marka KERNAU – dystrybutor nowoczesnego sprzętu AGD i RTV.

Laur Klienta przyznawany jest w drodze ogólnopolskiego plebiscytu – na podstawie opinii klientów wybierane są najlepsze produkty, usługi i marki. W ramach badania, Komisja Konkursowa projektu przyznaje także godło Okrycie Roku, które stanowi jedno z najważniejszych i najbardziej opiniotwórczych wyróżnień w każdej branży.  W tym roku do elitarnego grona marek, które mogą posługiwać się tym tytułem, dołączyła marka KERNAU, która w optymalny sposób łączy innowacyjne podejście w projektowaniu urządzeń z prostotą i wygodą użytkowania.

Zaufanie klientów

Jak wynika z badań opinii publicznej przeprowadzonych przez GFK Polonia[1], 1/4 konsumentów wskazuje Laur Klienta jako „najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce”. Blisko 1/3 pytanych twierdzi również, że taki znak wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Stanowi to więc ważny element w budowaniu wizerunku marki. – Otrzymanie takiego godła to niezwykle cenne wyróżnienie, bowiem przyznawane jest przez samych klientów. W krótkim czasie marka KERNAU zdobyła zaufanie i rozpoznawalność na rynku, a Laur Klienta jest tego doskonałym potwierdzeniem. To przypieczętowanie pozytywnej opinii Polaków i ważna rekomendacja na przyszłość. Warto dodać, że tytuł Odkrycie Roku otrzymaliśmy jako jedyna marka w branży AGD i RTV, co zobowiązuje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy – mówi Tomasz Bytnar, Product Manager marki KERNAU.

Lider funkcjonalnego AGD

Laur Klienta – Odkrycie Roku otrzymują brandy, które charakteryzują się przede wszystkim wyraźnym wzrostem popularności, skutecznością kampanii wizerunkowo-promocyjnych oraz wysoką dynamiką rozwoju. Ich produkty muszą być zatem projektowane zgodnie z wymaganiami i potrzebami klientów. Czym wyróżnia się marka doceniona tytułem w tym roku? KERNAU to polska marka, która gwarantuje wysoką jakość produktów powstających w najlepszych europejskich fabrykach. Nasze produkty odznaczają się przede wszystkim funkcjonalnością, są nowoczesne, solidnie wykonane i posiadają wyłącznie potrzebne funkcje. To m.in. dzięki temu charakteryzują się niezawodnością. Wyróżnia nas również rozbudowana sieć dystrybucji, długa gwarancja – nawet do 10 lat oraz wygodny serwis pod ręką. Szczególną uwagę przykładamy również do kwestii ekologii, dlatego oferujemy sprzęt energooszczędny – dodaje przedstawiciel marki KERNAU.

 


[1] Na podstawie badania CCS2013 wykonanego przez GFK POLONIA na zlecenie Domu Mediowego AEGIS MEDIA, listopad-grudzień 2013

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR W ramach konkursu „Charakter nadaje życiu smak” Wawel otrzymał tysiące zgłoszeń Biuro prasowe
2018-12-12 | 12:00

W ramach konkursu „Charakter nadaje życiu smak” Wawel otrzymał tysiące zgłoszeń

Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata
Media i PR 7 grzechów głównych w zarządzaniu cyfrowym produktem
2018-12-12 | 10:00

7 grzechów głównych w zarządzaniu cyfrowym produktem

Zarządzanie produktem nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Szczególnie jeżeli chodzi o branże cyfrową, która z każdym rokiem zaskakuje
Media i PR Złoty Spinacz dla Danfoss za #ETtalks
2018-12-12 | 08:00

Złoty Spinacz dla Danfoss za #ETtalks

Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Nieruchomości

Polacy nie zapłacą więcej za prąd. Rekompensaty popłyną z nowego funduszu

Zapowiadane na przyszły rok podwyżki cen prądu nie będą odczuwalne dla gospodarstw domowych – wynika z projektu ustawy powstającej w Ministerstwie Energii. Działania osłonowe obejmą też mikro-, małych i średnich przedsiębiorców. Wzrost cen zostanie pokryty ze specjalnego Funduszu Efektywności Energetycznej i Rekompensat (FEER). Do jego wprowadzenia przygotowują się spółki energetyczne. – FEER pokazuje, że zarówno minister energii, jak i spółki energetyczne chcą być po prostu fair względem klientów – mówi Filip Grzegorczyk, prezes Tauron Polska Energia.

Gospodarka

Przedsiębiorstwa mają do odegrania coraz ważniejszą rolę w ochronie klimatu. Biznes istotnym uczestnikiem COP24

Szczyt klimatyczny COP24 w Katowicach potrwa do końca tygodnia. Obok polityków i ekspertów uczestniczą w nim przedstawiciele nauki i biznesu, którzy mają do odegrania istotną rolę w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym. Pokazuje to przykład 3M – na przestrzeni ostatnich 15 lat przedsiębiorstwo zredukowało emisję gazów cieplarnianych o 68 proc., a prawie 1/5 wolumenu energii konsumowanej przez firmę pochodzi dziś ze źródeł odnawialnych. Nowoczesny biznes musi obecnie uwzględniać ochronę środowiska i cele zrównoważonego rozwoju, a firmy tworzyć innowacje, które będą je wspierać.

Patronat Newserii

IT i technologie

W 2022 roku w domach może być nawet 500 urządzeń podłączonych do internetu. Inteligentne urządzenia monitorują dom czy dbają o jakość powietrza

Do 2021 roku do sieci będzie podłączonych już blisko 28 mld urządzeń. Z tego ponad połowę będą stanowić urządzenia internetu rzeczy, które będą się ze sobą komunikować bez udziału człowieka. Najwięcej tego maszyn znajduje obecnie zastosowanie w obszarach smart dom, wearables oraz RTV i AGD. Do 2022 roku w typowym gospodarstwie domowym może być już nawet 500 urządzeń podłączonych do sieci. Już teraz na rynku dostępne są smart telewizory, sprzęt audio czy lodówki, ale inteligentne mogą być też rolety czy okna, które reagują na jakość powietrza i aktualną pogodę.

Handel

Tegoroczne święta będą znacznie bogatsze. Polacy wydadzą na ich organizację prawie 24 mld zł

Średnie wydatki polskiej rodziny na tegoroczne obchody Bożego Narodzenia wzrosną wobec ubiegłorocznych o niemal 140 zł. Jeszcze wyższe będą w przypadku tych gospodarstw domowych, które zasilane są świadczeniem Rodzina 500 plus. O ile żywność Polacy zakupią głównie w dyskontach oraz hiper- i supermarketach, to po prezenty udadzą się raczej do sklepów internetowych. Zarówno przy zakupach, jak i porównywaniu ofert konsumenci coraz częściej korzystają ze smartfonów i aplikacji mobilnych.