Komunikaty PR

Mattel prezentuje nową Barbie® SuperBohaterkę

2015-02-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Szymczak
CONTRUST

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
n.szymczak|contrust.pl| |n.szymczak|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

 

Podczas największych na świecie targów zabawek w Norymberdze, które odbyły się 27 stycznia, firma Mattel zaprezentowała nową Barbie® - superbohaterkę. Lalka, inspirowana postacią księżniczki Kary z najnowszej kinowej animacji ,,Barbie™ Super Księżniczki”, jest już dostępna w sklepach.

 

Barbie® była już astronautką pracującą dla NASA, kandydatką na prezydenta Stanów Zjednoczonych, informatykiem, lekarzem pediatrą i paleontologiem, teraz została superbohaterką. W tej roli najsłynniejsza na świecie lalka obdarzona niezwykłymi mocami ma inspirować dziewczynki na całym świecie do bycia super poprzez odkrywanie i rozwijanie takich cech jak życzliwość, samodzielność czy kreatywność.

 

,,Fantastyczny świat, w którym superbohaterowie walczą z czarnymi charakterami, do tej pory był tworzony przede wszystkim z myślą o chłopcach. Produkując od lat zabawki dla dzieci, wiemy, że dziewczynki również chcą mieć swoją bohaterkę obdarzoną niezwykłymi mocami. Barbie® jako współczesna superbohaterka nie tylko pomaga innym i walczy ze złem, ale także pobudza wyobraźnię, uczy, czym jest zaradność, uczynność oraz prawdziwa przyjaźń” - powiedziała Danuta Leszko-Rowsell, Senior Brand Manager w Mattel Polska.

 

Film ,,Barbie™ Super Księżniczki” trafi do amerykańskich kin 3 marca, zaś jego oficjalna premiera w Polsce odbyła się już 6 lutego. W najnowszej kinowej animacji najsłynniejsza lalka na świecie wciela się w postać współczesnej księżniczki Kary, która dzięki pocałunkowi magicznego motyla zyskuje nadprzyrodzone moce. Dziewczynki na pewno pokochają odgrywanie tej i innych historii z nową lalką Barbie®, która podczas zabawy może się zmieniać. Dziewczynki, naciskając jeden z klejnotów na sukni, mogą zmienić balową kreację w fantastyczny błyszczący strój superbohaterki. Superwygląd lalki dopełniają peleryna, wysokie różowe buty i spódniczka, czarny pas, naszyjnik oraz diadem, który pełni także rolę maski. Dziewczynki mogą bez końca zmieniać jej wygląd, bawiąc się we własne superprzygody.

 

Nową filmową ofertę lalek Barbie® uzupełniają inne postacie oraz zwierzątka występujące w filmie ,,Barbie™ Super Księżniczki”. Zabawki są dostępne w sklepach w całej Polsce. Cena katalogowa poszczególnych modeli wynosi od 24,99 do 139,99 zł.

Zabawki są przeznaczone dla dzieci powyżej 3 lat.

 

***

 

 O Mattel

Firma Mattel powstała w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy trzech osób, małżeństwa Ruth i Elliota Handlerów oraz Harolda „Matta” Matsona w 1945 roku. W 1959 roku narodził się sztandarowy produkt firmy – lalka Barbie®, nazwana na cześć Barbary „Barbie” Handler, córeczki założycieli Mattel i właścicielki pierwszej lalki. Dziś Mattel zatrudnia prawie 30 tysięcy osób w ponad 43 krajach świata, a produkowane przez firmę zabawki znają i kochają dzieci ponad 150 narodowości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR LC500 zgarnia tytuł „Auta XXV-lecia Playboya” Biuro prasowe
2017-02-21 | 11:00

LC500 zgarnia tytuł „Auta XXV-lecia Playboya”

Galę Samochodu Roku, najsłynniejszego magazynu męskiego, kojarzymy wszyscy. Piękne samochody, piękne kobiety i prestiżowe nagrody przyznawane przez osobistości branży motoryzacyjnej. W tym
Media i PR Już 14 marca startuje Cross Digital Marketing 2017!
2017-02-20 | 01:00

Już 14 marca startuje Cross Digital Marketing 2017!

Świat cyfrowy jest wielowymiarowy i naprawdę jest już wszędzie, a co więcej jest coraz bardziej realny. Odnalezienie się w nim wymaga nie tylko wiedzy,  ważne jest przede wszystkim
Media i PR Adexon publikuje mapę rynku reklamy internetowej 2016
2017-02-16 | 12:00

Adexon publikuje mapę rynku reklamy internetowej 2016

Przygotowana przez Adexon mapa jest wydawana raz w roku, a pierwsza edycja zestawienia powstała w 2013. Spis podmiotów działających w internecie będzie na bieżąco aktualizowany. Mapa

Kalendarium

28 marca

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Bankowość

Mobilnie płaci nawet 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów. Transakcje mają być coraz prostsze i szybsze

Urządzenia mobilne zawładnęły rynkiem płatniczym w Polsce. Już blisko 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów płaci za ich pomocą. Na popularności zyskują także smartwatche, inteligentne opaski czy breloki z wbudowaną kartą płatniczą. Banki pracują nad nowymi możliwościami płatności. Hasło przewodnie tych prac to one-click. Chodzi o to, by transakcje były łatwe, szybkie i bezpieczne – ocenia Piotr Bochenek ze SkyCash Polska.

Patronat Newserii

Prawo

Dzieci będą mogły samodzielnie wyrażać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w internecie. Nie zawsze będzie to bezpieczne

Nowe unijne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych wskazują, że zgodę na ich przetwarzanie w internecie będą mogły udzielać samodzielnie dzieci. Krajowe ustawy mogą ustanowić własną granicę wiekową, ale nie niższą niż 13 lat. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych ma konsekwencje prawne. Trzeba brać pod uwagę, że dzieci są szczególnie narażone na zagrożenia w cyfrowym świecie – przypomina Edyta Bielak-Jomaa, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.

Transport

Stolica będzie bardziej eko. W ciągu trzech lat na ulice Warszawy wyjedzie 130 nowych elektrobusów

Jeszcze w tym roku Warszawa będzie dysponować flotą trzydziestu nowoczesnych autobusów elektrycznych. Do 2020 roku stolica planuje zakupić w sumie 130 takich pojazdów, a na terenie miasta powstaje sieć pantografów do ładowania autobusów elektrycznych. Z kolei w podpoznańskiej fabryce Solarisa powstaje pierwszy w Polsce przegubowy autobus elektryczny, który trafi w najbliższych miesiącach na testy do MZA. Dzięki inwestycjom warszawski transport będzie bardziej ekologiczny.

Farmacja

Krajowy rynek diagnostyki laboratoryjnej będzie rósł o ok. 8 proc. rocznie. Polskie firmy umacniają swoją pozycję za granicą

Wartość rynku diagnostyki laboratoryjnej wynosi ponad 1,4 mld zł. W kolejnych latach oczekiwany jest dynamiczny wzrost, o ok. 8 proc. rocznie – prognozuje firm PMR. Dla polskich firm szczególnie atrakcyjny jest segment mikrobiologii – ze względu na wymóg przeprowadzania testów mikrobiologicznych przez przemysł.

Firma

Średnio siedmiu na dziesięciu Polaków zadowolonych ze swojej pracy. Wpływa to na wyższe przychody firm

Zaangażowanie i satysfakcja pracowników wpływa na ich efektywność i bezpośrednio przekłada się na przychody firmy. Dlatego coraz więcej pracodawców buduje politykę personalną ukierunkowaną na zadowolenie zatrudnionych osób. Kluczowa w tym procesie jest dobra, transparentna komunikacja, kultura feedbacku, przyjazne środowisko pracy i zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju – wskazuje Agnieszka Przybyłek, odpowiedzialna za HR w koncernie Brown-Forman.