Komunikaty PR

Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w social media

2017-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Przede wszystkim należy pamiętać, że wśród odbiorców działań w mediach społecznościowych coraz mocniej dominują osoby z generacji Z oraz Millenialsi - osoby, które dobrze znają nowe technologie oraz pragną autentycznych doświadczeń. Do działania często skłania je ulotność treści, możliwość wpływu na przekaz oraz interakcja ze znanymi osobami.

  1. Transmisje na żywo

Livestream ​​jest obecnie jednym z głównych trendów w mediach społecznościowych. Zarówno duże, jak i małe marki zaczęły wykorzystywać livestream, aby przyciągnąć uwagę obserwujących. Format ten promowany jest szczególnie przez Facebook oraz Instagram i ma znacznie większe zasięgi niż standardowe filmy.

  1. Rzeczywistość rozszerzona

Pokaż magię Świąt! Dostarcz klientom coś, co będą mogli przeżyć tylko dzięki Tobie. Może odnajdą w swoim domu jakieś tajemnicze prezenty lub zobaczą pomocników św. Mikołaja? Telefon stał się nieodłącznym elementem naszego życia, przedmiotem codziennego użytku, dzięki któremu możemy doświadczać całkiem nowych przeżyć. Pokaż klientom, że marka czuje magię zbliżających się Świąt.

  1. Świąteczne Stories

Aktualnie, każdego miesiąca ponad 200 milionów ludzi korzysta z Instagram Stories. Święta to odpowiedni moment, by opanować nowy sposób dotarcia do użytkowników. Może to właśnie świąteczna opowieść naszej marki przypadnie im do gustu, a jednocześnie pokaże wartości, którymi się kierujemy i zalety świątecznej oferty.

  1. Marketing influencer

Blogerzy mogą wygenerować bardzo duże zasięgi kampanii lub sprawić, że konkretny produkt będzie przedświątecznym hitem. Badania pokazują, że użytkownicy wciąż ufają ich rekomendacjom. Jest to również dobry sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami, którzy są coraz bardziej wymagający.

  1. Personalizowane treści

To wciąż odpowiedni sposób komunikacji, który zwraca uwagę użytkowników. W okresie natężonego szumu reklamowego warto zadbać o to, by właśnie Twój przekaz okazał się najciekawszy.  A spersonalizowana treść to treść istotna, ponieważ jest niestandardowa i przygotowana ściśle dla mnie. Nieprawdaż?

Wykorzystanie tych trendów na pewno sprawi, że kampanie będą lepiej odbierane przez klientów, a tym samy wygenerują większy zysk. Marketerzy w przedświątecznych działaniach powinni jeszcze bardziej wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów i zadbać o to, by ich produkty wyróżniały się na tle innych. Chcąc dotrzeć do wymagających odbiorców jakimi są na przykład Millenialsi, należy tworzyć content w ciekawej i dynamicznej formie oraz taki, który będzie odpowiadał na indywidualne potrzeby – będzie dopasowany do jednostki.

Michał Chrościcki – Analyst & Strategy Planner w Mint Media, gdzie odpowiada za analizę prowadzonych kampanii oraz planowanie strategii marketingowych. Wcześniej pracował w Domu Badawczym Brand Fibres (VML Poland). Z branżą związany jest od blisko 7 lat, z czego przez ponad 5 lat zajmował się monitoringiem Internetu oraz analizą działań w mediach społecznościowych i zachowań konsumentów w sieci. Współpracował m.in. z: Nestle, Kompania Piwowarska, Lidl Polska, mBank, PKO BP, Unilever, Medicover.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Huawei, Unilever, Philips, Medicover, Perła, Freshmarket, NaTurek, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Rynek aukcyjny nowym wyzwaniem dla marketerów Biuro prasowe
2017-12-12 | 01:00

Rynek aukcyjny nowym wyzwaniem dla marketerów

Rozwój rynku Na wstępie należy podkreślić rekordowy wynik 167,1 mln złotych, jaki osiągnął polski rynek dzieł sztuki pod względem uzyskanej wartości. W 2016 roku wylicytowano
Media i PR Owoce dla pracowników i najbliższych – pomysł na udany prezent
2017-12-12 | 01:00

Owoce dla pracowników i najbliższych – pomysł na udany prezent

Wigilijne kosze dla pracowników O tym, że owoce dla pracowników to najlepszy przykład dbania o zdrowie pracowników wiadomo od dawna. Okres świąteczny wiąże się z
Media i PR Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online
2017-12-08 | 01:00

Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online

Czym dokładnie jest marketing zintegrowany? Pod tym pojęciem kryje się przekaz reklamowy wykorzystany w wielu kanałach komunikacji. A temu wszystkiemu przyświeca jeden cel – dotarcie

Partner serwisu

Dziś w serwisie Innowacje

Inteligentny kask może uratować życie. Chroni głowę i poinformuje o miejscu wypadku

Polacy stworzyli inteligentny kask, który nie tylko chroni przed urazami głowy, lecz także powiadomi przełożonych o wypadku lub innym zdarzeniu, zagrażającym życiu i zdrowiu pracowników budowy. Dzięki temu możliwe jest sprawne przygotowanie akcji, która pomoże poszkodowanym w niebezpiecznej sytuacji. Kask wyposażono w mikrokontroler z GPS-em, akcelerometrem, czujnikiem temperatury i modułem łączności bezprzewodowej. Czujniki zbierają informacje, które przekazują do aplikacji zainstalowanej na telefonie przełożonego. Rozwiązanie jest już dostępne na rynku.

Telekomunikacja

W 61 proc. dużych firm doszło do wycieku danych przez brak zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Takich ataków będzie coraz więcej

W tym roku 61 proc. dużych firm w Stanach Zjednoczonych i Europie zgłosiło wyciek danych spowodowany brakiem zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Dostęp do wrażliwych danych przez osoby nieuprawnione może mieć poważne skutki dla przedsiębiorstwa, wśród nich straty finansowe i wizerunkowe. Urządzenia drukujące mają istotny wpływ na bezpieczeństwo informacji, a ich rola jest często bagatelizowana w kontekście dbania o bezpieczeństwo dokumentów.

Bankowość

Wysoki wkład własny przy kredycie na zakup mieszkania hamuje rynek. Wyklucza też dużą część potencjalnych nabywców

Wymagany obecnie 20-proc. wkład własny przy zaciąganiu kredytu na zakup mieszkania pozytywnie wpływa na stabilność rynku, ale wyklucza z niego wielu kredytobiorców, którzy nie dysponują kilkudziesięcioma tysiącami złotych na swoje pierwsze lokum. Wysokość wkładu własnego można regulować, w zależności od kondycji branży nieruchomości i oceny ryzyka – podkreślają eksperci fundacji HRE Think Thank. Przy ścisłym nadzorze pozwoli to kupić własne M osobom, które do tej pory nie mieściły się w restrykcyjnych wymogach.

Patronat Newserii

Firma

Mateusz Grzesiak: własny biznes nie jest dla ludzi, którzy szukają w życiu wygody

Startując w biznesie, trzeba wybrać dziedzinę, którą się kocha – uważa konsultant i psycholog biznesu dr Mateusz Grzesiak. Dopiero na tej podstawie można opracować wizję firmy, którą się buduje, i właściwe plany strategiczne jego osiągnięcia. Warunkami powodzenia są również wyzbycie się lęku przed porażką, skłonności do wygody i niechęci do podejmowania ryzyka.

Handel

W 2022 r. rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł. To coraz bardziej perspektywiczna branża dla młodych ludzi

Polskie firmy odzieżowe nie boją się rywalizacji nawet na zagranicznych rynkach i nie mają wobec zachodniej konkurencji kompleksów. Według prognoz PMR rynek odzieży i obuwia w Polsce w 2022 roku osiągnie wartość 43,2 mld zł. Także globalnie staje się coraz większą siłą gospodarczą. Sukcesy krajowych firm powodują, że branża ta przyciąga coraz więcej młodych osób, które wybierają tę ścieżkę kariery.