Komunikaty PR

Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w social media

2017-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Przede wszystkim należy pamiętać, że wśród odbiorców działań w mediach społecznościowych coraz mocniej dominują osoby z generacji Z oraz Millenialsi - osoby, które dobrze znają nowe technologie oraz pragną autentycznych doświadczeń. Do działania często skłania je ulotność treści, możliwość wpływu na przekaz oraz interakcja ze znanymi osobami.

  1. Transmisje na żywo

Livestream ​​jest obecnie jednym z głównych trendów w mediach społecznościowych. Zarówno duże, jak i małe marki zaczęły wykorzystywać livestream, aby przyciągnąć uwagę obserwujących. Format ten promowany jest szczególnie przez Facebook oraz Instagram i ma znacznie większe zasięgi niż standardowe filmy.

  1. Rzeczywistość rozszerzona

Pokaż magię Świąt! Dostarcz klientom coś, co będą mogli przeżyć tylko dzięki Tobie. Może odnajdą w swoim domu jakieś tajemnicze prezenty lub zobaczą pomocników św. Mikołaja? Telefon stał się nieodłącznym elementem naszego życia, przedmiotem codziennego użytku, dzięki któremu możemy doświadczać całkiem nowych przeżyć. Pokaż klientom, że marka czuje magię zbliżających się Świąt.

  1. Świąteczne Stories

Aktualnie, każdego miesiąca ponad 200 milionów ludzi korzysta z Instagram Stories. Święta to odpowiedni moment, by opanować nowy sposób dotarcia do użytkowników. Może to właśnie świąteczna opowieść naszej marki przypadnie im do gustu, a jednocześnie pokaże wartości, którymi się kierujemy i zalety świątecznej oferty.

  1. Marketing influencer

Blogerzy mogą wygenerować bardzo duże zasięgi kampanii lub sprawić, że konkretny produkt będzie przedświątecznym hitem. Badania pokazują, że użytkownicy wciąż ufają ich rekomendacjom. Jest to również dobry sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami, którzy są coraz bardziej wymagający.

  1. Personalizowane treści

To wciąż odpowiedni sposób komunikacji, który zwraca uwagę użytkowników. W okresie natężonego szumu reklamowego warto zadbać o to, by właśnie Twój przekaz okazał się najciekawszy.  A spersonalizowana treść to treść istotna, ponieważ jest niestandardowa i przygotowana ściśle dla mnie. Nieprawdaż?

Wykorzystanie tych trendów na pewno sprawi, że kampanie będą lepiej odbierane przez klientów, a tym samy wygenerują większy zysk. Marketerzy w przedświątecznych działaniach powinni jeszcze bardziej wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów i zadbać o to, by ich produkty wyróżniały się na tle innych. Chcąc dotrzeć do wymagających odbiorców jakimi są na przykład Millenialsi, należy tworzyć content w ciekawej i dynamicznej formie oraz taki, który będzie odpowiadał na indywidualne potrzeby – będzie dopasowany do jednostki.

Michał Chrościcki – Analyst & Strategy Planner w Mint Media, gdzie odpowiada za analizę prowadzonych kampanii oraz planowanie strategii marketingowych. Wcześniej pracował w Domu Badawczym Brand Fibres (VML Poland). Z branżą związany jest od blisko 7 lat, z czego przez ponad 5 lat zajmował się monitoringiem Internetu oraz analizą działań w mediach społecznościowych i zachowań konsumentów w sieci. Współpracował m.in. z: Nestle, Kompania Piwowarska, Lidl Polska, mBank, PKO BP, Unilever, Medicover.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Huawei, Unilever, Philips, Medicover, Perła, Freshmarket, NaTurek, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BE7 odpali Twoją sprzedaż! Biuro prasowe
2018-09-24 | 09:00

BE7 odpali Twoją sprzedaż!

  BE7 odpali Twoją sprzedaż!   W rankingu najlepszych polskich agencji sieciowych i niezależnych MillwardBrown, publikowanym w Media & Marketing Polska, agencja
Media i PR Wideo umacnia swoją pozycję na rynku reklamy digital
2018-09-21 | 17:15

Wideo umacnia swoją pozycję na rynku reklamy digital

Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców
Media i PR Czy Twoja marka jest gotowa na Q4?
2018-09-21 | 14:15

Czy Twoja marka jest gotowa na Q4?

Dowiedz się, co musisz sprawdzić, aby odnieść sukces jeszcze przed końcem roku. 1) Czy jesteś widoczny w sieci? Wpisz w wyszukiwarkę nazwę Twojej firmy i zobacz, co o niej piszą

Kalendarium

Przemysł

Francuzi pomogą w budowie okrętów w polskich stoczniach. Prace mogą ruszyć w ciągu roku

Polskie stocznie mogą budować okręty podwodne w ramach 15-letniego programu współpracy przemysłowej. To możliwy efekt porozumienia podpisanego przez francuski koncern stoczniowy Naval Group z Polską Grupą Zbrojeniową, dotyczącego m.in. transferu technologii i współpracy w zakresie budowy okrętów podwodnych. Dla polskich firm z branży stoczniowej oznacza to utworzenie około 2 tys. nowych miejsc pracy. Prace mogą wystartować już w przyszłym roku. – Biorąc pod uwagę gotowość naszą i polskich zakładów, prace będą mogły się rozpocząć w ciągu roku od podpisania umowy – mówi François Dupont, wiceprezes Naval Group.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Transport

Autobusy elektryczne z Polski podbijają europejskie rynki. Transport publiczny czekają rewolucyjne zmiany

Polska może odegrać w Europie wiodącą rolę w rozwoju elektromobilności – zarówno samochodów osobowych, jak i transportu publicznego – ocenia Håkan Agnevall, prezes koncernu Volvo Buses, który projektuje i produkuje we Wrocławiu autobusy elektryczne z przeznaczeniem na polski i europejski rynek. Na ulicach polskich miast pojawia się coraz więcej takich pojazdów, a według prognoz PSPA w ciągu najbliższych 10 lat będzie ich już ponad 3,5 tysiąca. W niskoemisyjnym transporcie – który jest jednym z najsilniejszych obecnie trendów w motoryzacji – samorządy upatrują szansy na poprawę jakości powietrza i życia mieszkańców.

 

Patronat Newserii

Prawo

Wyłudzenia poważnym problemem dla sektora publicznego. Bez odpowiednich systemów walka z nimi nie będzie skuteczna

Sektor publiczny, szczególnie w obszarze podatków, zdrowia i ubezpieczeń społecznych, jest narażony na szereg nadużyć. Głównym obszarem jest luka VAT-owska, którą obecnie szacuje się na 14 proc. Standardowe metody przeciwdziałania nadużyciom nie przynoszą oczekiwanych efektów, więc coraz częściej administracja publiczna sięga po odpowiednie systemy informatyczne, które identyfikują i weryfikują zagrożenia. Dzięki nim kontrole są szybsze, mniej uciążliwe, ale jednocześnie bardziej skuteczne.

 

Handel

Polski rynek brafittingu dynamicznie się rozwija. Rośnie świadomość kobiet na temat dopasowania biustonosza

Rozwój brafittingu w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat wyraźnie przyspieszył. Na rynku może działać 500 specjalistycznych salonów oferujących darmową usługę dobierania biustonosza. Postęp w tej dziedzinie to efekt rosnącej świadomości Polek na temat negatywnego wpływu nieprawidłowo dobranego stanika na zdrowie i komfort życia.