Komunikaty PR

Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w social media

2017-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Przede wszystkim należy pamiętać, że wśród odbiorców działań w mediach społecznościowych coraz mocniej dominują osoby z generacji Z oraz Millenialsi - osoby, które dobrze znają nowe technologie oraz pragną autentycznych doświadczeń. Do działania często skłania je ulotność treści, możliwość wpływu na przekaz oraz interakcja ze znanymi osobami.

  1. Transmisje na żywo

Livestream ​​jest obecnie jednym z głównych trendów w mediach społecznościowych. Zarówno duże, jak i małe marki zaczęły wykorzystywać livestream, aby przyciągnąć uwagę obserwujących. Format ten promowany jest szczególnie przez Facebook oraz Instagram i ma znacznie większe zasięgi niż standardowe filmy.

  1. Rzeczywistość rozszerzona

Pokaż magię Świąt! Dostarcz klientom coś, co będą mogli przeżyć tylko dzięki Tobie. Może odnajdą w swoim domu jakieś tajemnicze prezenty lub zobaczą pomocników św. Mikołaja? Telefon stał się nieodłącznym elementem naszego życia, przedmiotem codziennego użytku, dzięki któremu możemy doświadczać całkiem nowych przeżyć. Pokaż klientom, że marka czuje magię zbliżających się Świąt.

  1. Świąteczne Stories

Aktualnie, każdego miesiąca ponad 200 milionów ludzi korzysta z Instagram Stories. Święta to odpowiedni moment, by opanować nowy sposób dotarcia do użytkowników. Może to właśnie świąteczna opowieść naszej marki przypadnie im do gustu, a jednocześnie pokaże wartości, którymi się kierujemy i zalety świątecznej oferty.

  1. Marketing influencer

Blogerzy mogą wygenerować bardzo duże zasięgi kampanii lub sprawić, że konkretny produkt będzie przedświątecznym hitem. Badania pokazują, że użytkownicy wciąż ufają ich rekomendacjom. Jest to również dobry sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami, którzy są coraz bardziej wymagający.

  1. Personalizowane treści

To wciąż odpowiedni sposób komunikacji, który zwraca uwagę użytkowników. W okresie natężonego szumu reklamowego warto zadbać o to, by właśnie Twój przekaz okazał się najciekawszy.  A spersonalizowana treść to treść istotna, ponieważ jest niestandardowa i przygotowana ściśle dla mnie. Nieprawdaż?

Wykorzystanie tych trendów na pewno sprawi, że kampanie będą lepiej odbierane przez klientów, a tym samy wygenerują większy zysk. Marketerzy w przedświątecznych działaniach powinni jeszcze bardziej wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów i zadbać o to, by ich produkty wyróżniały się na tle innych. Chcąc dotrzeć do wymagających odbiorców jakimi są na przykład Millenialsi, należy tworzyć content w ciekawej i dynamicznej formie oraz taki, który będzie odpowiadał na indywidualne potrzeby – będzie dopasowany do jednostki.

Michał Chrościcki – Analyst & Strategy Planner w Mint Media, gdzie odpowiada za analizę prowadzonych kampanii oraz planowanie strategii marketingowych. Wcześniej pracował w Domu Badawczym Brand Fibres (VML Poland). Z branżą związany jest od blisko 7 lat, z czego przez ponad 5 lat zajmował się monitoringiem Internetu oraz analizą działań w mediach społecznościowych i zachowań konsumentów w sieci. Współpracował m.in. z: Nestle, Kompania Piwowarska, Lidl Polska, mBank, PKO BP, Unilever, Medicover.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Huawei, Unilever, Philips, Medicover, Perła, Freshmarket, NaTurek, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji? Biuro prasowe
2018-07-20 | 08:45

Jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji?

Powstało już tyle pomysłów i biznesów, że trudno dziś wymyślić coś nowego. Jak się wyróżnić na tle tysiąca firm w branży? Odpowiedź brzmi: odpowiednią
Media i PR Owoce latem - brzoskwinia
2018-07-19 | 01:00

Owoce latem - brzoskwinia

Źródło witamin Brzoskwinie najlepiej jeść ze skórką, ponieważ właśnie w niej zawartych jest najwięcej cennych witamin i minerałów. Owoce te są bogatym
Media i PR Synergic spektakularnie rozpoczyna drugie półrocze 2018 nowymi realizacjami
2018-07-18 | 09:35

Synergic spektakularnie rozpoczyna drugie półrocze 2018 nowymi realizacjami

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje równolegle 3 kampanie dla NC+, Vinotti oraz TLC Inwest. Działania prowadzone są z wykorzystaniem różnorodnych

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Inwestycje

Warszawska giełda ma szanse na odbicie jeszcze w tym roku. Spółkom pomogłaby wyższa inflacja

Wysoki wzrost gospodarczy w Polsce i korzystna koniunktura na amerykańskich giełdach powinny się przełożyć jeszcze w tym roku na wzrost wartości firm na warszawskim parkiecie. Pierwsza połowa roku nie była jednak dla inwestorów korzystna. Według dyrektora Departamentu Inwestycji w Investors TFI pesymizm inwestorów na GPW sięgnął już tak głębokich poziomów, że teraz sytuacja może się odwrócić tylko na dobre.

Prawo

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej zakładają fundacje za granicą. To efekt przestarzałych przepisów w kraju

Prawo fundacyjne w Polsce wymaga gruntownej nowelizacji i doprecyzowania zasad działania takich podmiotów – podkreślali eksperci podczas debaty Krajowej Izby Gospodarczej. Obowiązujące przepisy są przestarzałe i niejasne, ustawa o fundacjach pochodzi z lat 80. i liczy raptem dwadzieścia artykułów. Ponadto regulacje dotyczące opodatkowania fundacji budzą wątpliwości, bo często wywołują spory z organami podatkowymi. Dlatego polscy przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na założenie fundacji poza granicami Polski. Szacuje się, że takich podmiotów może być łącznie prawie tysiąc.

Transport

Polska liderem wykorzystania środków unijnych na infrastrukturę. Do 2023 roku nowa jakość na polskich drogach i kolei

Pod względem wykorzystania środków unijnych na inwestycje infrastrukturalne jesteśmy liderem w Europie – podkreśla Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury. Tylko z programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko zostało zakontraktowane dwie trzecie środków z tej perspektywy unijnej. Lwia ich część jest przeznaczana na kolej i budowę dróg. Po zakończeniu tej siedmiolatki na polskich drogach i kolei będziemy mieć nową jakość – zapewnia resort inwestycji i rozwoju.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Bankowość

Inwestycje w dzieła sztuki mogą przynieść nawet 10 proc. zysk. Wymagają jednak dużej uwagi i cierpliwości

W Polsce inwestycje w obrazy, fotografie czy rzeźby są jeszcze stosunkowo mało popularne, ale z roku na rok przybywa chętnych. Już teraz co trzecia zamożna osoba planuje taką inwestycję, a polski rynek aukcyjny notuje rekordowe wyniki. Największym zainteresowaniem cieszy się sztuka współczesna, a zyski przy dwudziestoletnim okresie inwestycji przekraczają nawet 10 proc. Należy jednak śledzić trendy na rynku i patrzeć, co kupują inni kolekcjonerzy. Bardzo łatwo popełnić błąd, który może nas słono kosztować – podkreślają eksperci.

MSPO 2018